Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.
Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Θέμα: Χορηγοί της ΥΑΜΑΗΑ στο MotoGP Τετ Φεβ 05, 2014 9:20 am
Ως υποστηρικτής του Yamaha Team των Lorenzo και Rossi
Μετά από τρεις άγονες χρονιές χωρίς Χορηγό Τίτλου, ήρθε φαίνεται το πλήρωμα του χρόνου και για την Ομάδα MotoGP της Yamaha, τη μόνη από τις τρεις μεγάλες εργοστασιακές που δεν είχε (από το 2011).
Σύμφωνα με το ιταλικό gpOne.com ο χορηγός αυτός θα είναι η ισπανική Movistar, που επιστρέφει μετά από 8 χρόνια στα MotoGP. Η Movistar ανήκει στον ισπανικό τηλεπικοινωνιακό γίγαντα Telefonica.
Η ανακοίνωση της συμφωνίας υποστήριξης των Lorenzo και Rossi θα γίνει σε παρουσίαση που έχει ήδη καθοριστεί για τις 4 Φεβρουαρίου, πρώτη μέρα των επίσημων δοκιμών στην Sepang της Μαλαισίας.
Η είδηση, διανθισμένη με περισσότερες ή λιγότερες παράπλευρες ενδείξεις, αναδημοσιεύθηκε σε σοβαρές ιστοσελίδες και blog, αλλά μένει να αποδειχτεί πραγματική. Το 2010 είχαν ξανακυκλοφορήσει φήμες για επιστροφή της Movistar στα MotoGP ενώ και πριν έναν μήνα το Διαδίκτυο «βοούσε» για συνεργασία Yamaha και Adidas σε επίπεδο Χορηγού Τίτλου.
Η Movistar υπήρξε πολύ σημαντικός υποστηρικτής αγωνιστικών ομάδων GP στο παρελθόν. Είχε χορηγήσει το Κύπελο Junior του Alberto Puig στην Ισπανία, ένα φυτώριο νέων οδηγών μέσω του οποίου ήρθαν στην επιφάνεια τα ταλέντα των Casey Stoner, Chaz Davies, Leon Camier, Joan Lascorz και πολλών άλλων.
Μέσω του Puig επίσης η Movistar είχε υποστηρίξει τον Dani Pedrosa όταν κατακτούσε τα τρία του πρωταθλήματα στα GP125 (1) και GP250 (2).
Ωστόσο την κορυφαία της επιτυχία γνώρισε η εταιρεία στα MotoGP το 2000, όταν υποστήριζε την Ομάδα Suzuki που κέρδισε τον τίτλο με αναβάτη τον Kenny Roberts Jr. Κατόπιν η εταιρεία έγινε μόνιμος χορηγός της Honda Gresini με οδηγό τον Sete Gibernau, που το 2003 και το 2004 τερμάτισε 2ος στη Βαθμολογία.
Το 2006 η εταιρεία κοντραρίστηκε σκληρά με τις Honda και Repsol και αποσύρθηκε. Αιτία ήταν υπογραφή του Pedrosa στην εργοστασιακή ομάδα της Honda. H Telefonica θέλησε φυσικά να παραμείνει χορηγός του ελπιδοφόρου νεαρού, τον οποίο είχε «αναθρέψει» καθώς ανέβαινε την κλίμακα της επιτυχίας από τα 125 στα MotoGP.
Όμως η Repsol ήθελε τον Pedrosa αποκλειστικά στην εργοστασιακή ομάδα, βαμμένη στα χρώματά της κι όχι της Telefonica. Και η Honda στήριξε στη διαμάχη αυτήν την Repsol... Η Telefonica θεώρησε μετά από αυτό πως η επένδυσή της στον Pedrosa και τα Grand Prix πήγε στράφι. Και αποσύρθηκε από τους αγώνες.
Αυτό που έγειρε την πλάστιγγα υπέρ της (πιθανής) επιστροφής της, είναι η κάθοδος των GP στη Νότια Αμερική, η οποία αποτελεί πολύ μεφάλη αγορά για την Telefonica.
Κατά την πρόσφατη παρουσίαση της Ομάδας MotoGP στην Τζακάρτα της Ινδονησίας, ο Lin Jarvis (boss του Yamaha Team) είχε δηλώσει πως όλοι οι χορηγοί θα γνωστοποιηθούν πριν την έναρξη της σαιζόν. Στην Sepang λοιπόν θα μάθουμε τί ακριβώς σημαίνει αυτή η φράση.
Όταν πάντως ρωτήθηκε σχετικά o Jarvis από το speedweek.com, απάντησε «τελευταίως δεν έχουμε μιλήσει καθόλου με την Movistar».
πηγή : http://www.newsbeast.gr
Η Yamaha Factory Racing ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με την Fiat Professional στα MotoGP που αφορά στην προμήθεια οχημάτων από τη δεύτερη και για το 2014.
Σύμφωνα με τα δεδομένα της επέκτασης της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών, η Fiat Professional θα είναι ένας από τους χορηγούς των αγωνιστικών ομάδων της Yamaha για την αγωνιστική περίοδο του 2014 ενώ, θα προσφέρει και μια γκάμα οχημάτων της για τις ανάγκες των αγωνιζόμενων.
Το λογότυπο της Fiat Professional θα εμφανίζεται στον εξοπλισμό των αγωνιζόμενων καθώς και στο εμπρόσθιο τμήμα των μοτοσικλετών τόσο του Jorge Lorenzo όσο και του Valentino Rossi.
Σε ότι αφορά στα οχήματα που η Fiat Professional θα θέσει στη διάθεση της Yamaha Factory Racing, έχει αποφασιστεί πως πρόκειται για εκδόσεις Van του Ducato καθώς και τις επιβατικές εκδόσεις Panorama του Fiat Scudo.
Θέμα: Απ: Χορηγοί της ΥΑΜΑΗΑ στο MotoGP Παρ Φεβ 28, 2014 12:08 am
Επιβεβαιώθηκε η συμφωνία με το ισπανικό γίγαντα των τηλεπικοινωνιών
Από τα μέσα του περασμένου Δεκέμβρη είχαν κυκλοφορήσει τα πρώτα ψήγματα φημών. Τέλη Ιανουαρίου η «οσμή» στον αέρα ήταν έντονη: η Movistar βρισκόταν σε τελικό στάδιο διαπραγματεύσεων με την Yamaha, για να αναλάβει χορηγός τίτλου της ομάδας MotoGP.
Μάλιστα το deal αναμενόταν να γνωστοποιηθεί κατά την επίσημη παρουσίαση των μοτοσυκλετών της ομάδας MotoGP στις 4 Φεβρουαρίου, πράγμα που δεν συνέβη. Τελικά την Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου η συμφωνία επιβεβαιώθηκε από τον Luis Belo, Διευθυντή Ψηφιακού Περιεχομένου του ψηφιακού καναλιού Movistar TV.
Η γνωστοποίηση έγινε με την ευκαιρία της παρουσίασης του προγράμματος προβολής των Grand Prix στην Ισπανία. Στη διάρκειά της ο Belo «άφησε να του ξεφύγει» πως η Movistar θα χορηγήσει την εργοστασιακή Ομάδα Yamaha MotoGP. Αυτό αναφέρει το ισπανικό περιοδικό Solomoto. Η Yamaha δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη, όμως πλέον αυτό είναι ζήτημα χρόνου και μόνον.
Η συμφωνία είναι αρκετά πιο πολύπλοκη από τις ως τώρα συμβάσεις στα MotoGP. Αντιγράφει το «ιταλικό μοντέλο» όπου το συνδρομητικό Sky προβάλλει τους αγώνες με το σύστημα πληρωμής ανά προβολή (pay-per-view), υποστηρίζοντας παράλληλα την Ομάδα Moto3 Italia του Valentino Rossi με τους Romano Fenati και Francesco Bagnaia.
Για να προωθήσουν το δικό τους προϊόν λοιπόν, οι εταιρείες τηλεοπτικού περιεχομένου όπως η Movistar και το Sky επιλέγουν να υποστηρίξουν γνωστές ομάδες του πρωταθλήματος, ευελπιστώντας ότι θα τραβήξουν περισσότερους θεατές.
Στην Ιταλία το Sky έχει όλα τα δικαιώματα, αλλά στην Ισπανία τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα. Η Movistar θα δείξει 9 αγώνες ως συνδρομητικό κανάλι: οι υπόλοιποι θα μεταδοθούν ελεύθερα, άλλοι απευθείας και άλλοι μαγνητοσκοπημένοι.
Η διάσπαση της μετάδοσης είναι μία από τις αιτίες που ώθησε την Movistar στην ανάληψη της χορηγίας. Το σκεπτικό είναι ότι ο κόσμος θα φροντίσει να παρακολουθήσει τους αγώνες μέσω του καναλιού που δείχνει έμπρακτα ότι νοιάζεται και στηρίζει τους αγώνες.
Δεν είναι όλες οι εξελίξεις μετά την ανακοίνωση θετικές. Μετά την ανάληψη των δικαιωμάτων προβολής των MotoGP από το συνδρομητικό Sky πολλές μικρότερες ομάδες της Moto2 και Moto3 δυσκολεύτηκαν πολύ να βρουν χορηγούς, γιατί θεωρήθηκε ότι πλέον το κοινό που θα παρακολουθεί τους αγώνες θα συρρικνωθεί.
Το ίδιο σύμφωνα με ρεπορτάζ συνέβη και στην Ισπανία. Με το που κυκλοφόρησαν οι πρώτες πληροφορίες ότι η Telecinco δεν ήθελε να πληρώσει στην Dorna τα 20 εκατ. ευρώ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των Grand Prix και ανέλαβε η Movistar, οι χορηγοί των ομάδων μείωσαν τις συνεισφορές τους.
Θέμα: Απ: Χορηγοί της ΥΑΜΑΗΑ στο MotoGP Πεμ Μαρ 06, 2014 10:56 am
Μετά την πενταετή συμφωνία των 2 εταιρειών, η εργοστασιακή ομάδα της Yamaha για το Πρωτάθλημα MotoGP μετονομάστηκε σε Movistar Yamaha MotoGP για τη σεζόν του 2014.
Η συμφωνία της Yamaha με την εταιρεία τηλεφωνίας Telefonica de Espana S.A., θυγατρική της οποίας είναι η Movistar, σήμανε την επιστροφή της τελευταίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP.
Οι YZR-M1 των Valentino Rossi και Jorge Lorenzo, με τα νέα χρώματα και τα λογότυπα της Movistar θα αποκαλυφθούν την Τετάρτη, πριν τον πρώτο αγώνα του MotoGp για φέτος, στο Κατάρ. Πέρα από τις μοτοσικλέτες, το λογότυπο Movistar θα κοσμεί και τις φόρμες των αναβατών, αλλά και τις στολές της ομάδας, τα φορτηγά, κλπ.
Ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Yamaha, Lin Jarvis δήλωσε: είναι μια μεγάλη μέρα για το άθλημα. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που καλωσορίζουμε ξανά τη Movistar στο MotoGP, με τέτοιο εντυπωσιακό τρόπο. Οι φαν του αθλήματος γνωρίζουν πως η Movistar έχει δυνατή ιστορία στους αγώνες μοτοσικλέτας, και στο παρελθόν έχουν υποστηρίξει ταλαντούχους αναβάτες που αργότερα έγιναν αστέρες του MotoGP. Έτσι, μας τιμά το γεγονός πως η Movistar επέλεξε τη Yamaha ως την εταιρεία με την οποία επιστρέφει στους αγώνες μοτοσικλέτας. Το πενταετές συμβόλαιο παρέχει μια σταθερή πλατφόρμα και για τους δύο συνεργάτες, ώστε να κάνουν σχέδια και να εκμεταλλευθούν αυτή τη σχέση όχι μόνο σε μικρό βάθος χρόνου, αλλά στρατηγικά, σε μια πιο μακρόχρονη περίοδο.
Η νέα αυτή συνεργασία θα διαρκέσει τουλάχιστον μέχρι το τέλος της σεζόν του MotoGP 2018.