Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
NMAX 125 2015 Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
NMAX 125 2015 Vote_lcap2NMAX 125 2015 Voting_bar2NMAX 125 2015 Vote_rcap2 
gatoulis
NMAX 125 2015 Vote_lcap2NMAX 125 2015 Voting_bar2NMAX 125 2015 Vote_rcap2 
delrules
NMAX 125 2015 Vote_lcap2NMAX 125 2015 Voting_bar2NMAX 125 2015 Vote_rcap2 
loui
NMAX 125 2015 Vote_lcap2NMAX 125 2015 Voting_bar2NMAX 125 2015 Vote_rcap2 
despot
NMAX 125 2015 Vote_lcap2NMAX 125 2015 Voting_bar2NMAX 125 2015 Vote_rcap2 
sfairas
NMAX 125 2015 Vote_lcap2NMAX 125 2015 Voting_bar2NMAX 125 2015 Vote_rcap2 
STEF
NMAX 125 2015 Vote_lcap2NMAX 125 2015 Voting_bar2NMAX 125 2015 Vote_rcap2 
webmaster
NMAX 125 2015 Vote_lcap2NMAX 125 2015 Voting_bar2NMAX 125 2015 Vote_rcap2 
Petran
NMAX 125 2015 Vote_lcap2NMAX 125 2015 Voting_bar2NMAX 125 2015 Vote_rcap2 
cookerman
NMAX 125 2015 Vote_lcap2NMAX 125 2015 Voting_bar2NMAX 125 2015 Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
NMAX 125 2015 Vote_lcap228%NMAX 125 2015 Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
NMAX 125 2015 Vote_lcap20%NMAX 125 2015 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
NMAX 125 2015 Vote_lcap214%NMAX 125 2015 Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
NMAX 125 2015 Vote_lcap228%NMAX 125 2015 Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
NMAX 125 2015 Vote_lcap20%NMAX 125 2015 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
NMAX 125 2015 Vote_lcap27%NMAX 125 2015 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
NMAX 125 2015 Vote_lcap27%NMAX 125 2015 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
NMAX 125 2015 Vote_lcap210%NMAX 125 2015 Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
NMAX 125 2015 Vote_lcap27%NMAX 125 2015 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
NMAX 125 2015 Vote_lcap20%NMAX 125 2015 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 NMAX 125 2015

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
NMAX 125 2015 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: NMAX 125 2015   NMAX 125 2015 EmptyΠεμ Ιουλ 16, 2015 10:04 pm

Μπορεί να άργησε λίγο να αντιδράσει η Yamaha στη λαίλαπα που λέγεται PCX, καθώς χρειάστηκαν να περάσουν 3 γενιές του επιτυχημένου scooter της Honda μέχρι η εταιρεία των τριών διαπασών να παρουσιάσει το δικό της αντίπαλο δέος, όμως η αναμονή δείχνει να άξιζε τον κόπο. Στα 70 χιλιόμετρα αστικής βόλτας που διανύσαμε στη σέλα του NMAX, διαπιστώσαμε πως το μικρό scooter πόλης της Yamaha έχει όλα τα προσόντα για να καπαρώσει το δικό του, αξιόλογο μερίδιο αγοράς, κλέβοντας πολλές καρδιές.

NMAX 125 2015 Nv56dlg8

Αισθητική/Ποιότητα: Premium, με προσοχή στη λεπτομέρεια

Από την πρώτη ματιά, το NMAX δείχνει ποιοτικό, ιδιαίτερο, διαθέτοντας αρκετά στοιχεία, όπως το χαρακτηριστικό... “μπούμερανγκ”, όπως αποκαλεί η Yamaha το ασημένιο πλαστικό που διασχίζει το scooter, στοιχεία που θυμίζουν τα μεγαλύτερα αδέλφια XMAX. Η αισθητική του δεν προκαλεί, στοχεύοντας σε ένα αστικό κοινό που δεν του αρέσουν οι ακραίες προτάσεις, ή οι πολλές αιχμές. Αποπνέει φιλικότητα, και χρηστικότητα, δείχνει μεν αρκετά φρέσκο, δεν φέρνει όμως κάποια επανάσταση όσον αφορά στο design του. Η Yamaha μιλάει για ένα premium scooter, που όμως μπορεί να αποκτηθεί από τον καθένα, δίχως να δώσει ένα σκασμό ευρώ, και οι ισχυρισμοί της περί της υψηλής ποιότητας του NMAX μας βρίσκουν απολύτως σύμφωνους.  Η συναρμογή των μερών του scooter είναι άριστη, όπως υψηλών προδιαγραφών είναι όλα τα επιμέρους εξαρτήματα του NMAX. Το Carbon look του καλύμματος του κινητήρα εντυπωσιάζει, το φινίρισμα είναι κορυφαίο παντού, το αυτοκόλλητο ABS προσδίδει κύρος στο δίκυκλο της Yamaha, κύρος που σφραγίζουν και τα ανάγλυφα logo NMAX, αλλά και οι sport εξάμπρατσες ζάντες. Πανέμορφη είναι σχεδιαστικά και η τάπα του ρεζερβουάρ, τάπα που βρίσκεται ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη. Πολλές είναι οι λεπτομέρειες που γραπώνουν το βλέμμα, και σίγουρα με το NMAX αποκλείεται να περάσετε απαρατήρητοι.

Εργονομία/ Χώροι: Πολλά τα κομφόρ

Το NMAX διαθέτει σύγχρονη εργονομική σχεδίαση, χώρους αλλά και ανέσεις που στοχεύουν στον απαιτητικό αναβάτη των μποτιλιαρισμένων αστικών κέντρων. Ψηφιακά όργανα με ικανοποιητικότατη πληροφορία, που εκτός από κοντέρ, δείκτη καυσίμου και ρολόι, διαθέτουν ολικό και μερικό χιλιομετρητή, αλλά και... πέντε(!) δείκτες κατανάλωσης. Μάλιστα ο ένας εξ αυτών διαθέτει συμβουλευτικό ρόλο, καθώς πρόκειται για ένα μετρητή με μπάρες στο απέναντι άκρο από τον δείκτη καυσίμου. Οι μπάρες γεμίζουν όταν ανοίγετε με υπερβολικό ζήλο το γκάζι, υποδεικνύοντας σας τη μεγάλη κατανάλωση της στιγμής. Όταν δουλεύετε το μοτέρ σε πιο συντηρητικούς και χαλαρούς ρυθμούς, οι μπάρες μειώνονται, μέχρι να εξαφανιστούν, υποδηλώνοντας την οικονομική κατανάλωση στην οποία επιδίδεστε. Η σέλα είναι ιδιαιτέρως χαμηλή και προσβάσιμη σε όλους και σε όλες, ενώ μια προσεκτικότερη μελέτη στις διαστάσεις του ΝΜΑΧ θα δείξει σχεδόν ταυτόσημα μεγέθη με του PCX. Η Yamaha δείχνει να μελέτησε καλά τον επιτυχημένο της αντίπαλο, και βάλθηκε δίχως ντροπές να αντιγράψει τα δυνατά του σημεία. Παρά τις μαζεμένες διαστάσεις του πλαισίου του, το ΝΜΑΧ έχει σχεδιαστεί και με γνώμονα την άνεση των επιβαινόντων, ενώ στην παρουσίαση του, οι άνθρωποι της Yamaha δεν παρέλειψαν να ανεβάσουν στη σέλα του τον μεγαλώσωμο marketing manager της εταιρείας, για να μας αποδείξουν πως το ΝΜΑΧ δεν έχει φτιαχτεί μόνο για... hobbit, ενώ το τιμόνι δεν θα βρει στις στροφές στα γόνατα των υψηλότερων. Σημαντικό προσόν του NMAX είναι τα μαρσπιέ του αναβάτη, που συνεχίζονται μπροστά και ψηλά, επιτρέποντας σου να οδηγήσεις είτε με τα πόδια στην κλασική θέση, παράλληλα στο έδαφος, είτε τοποθετημένα μπροστά, σε πιο χαλαρή... τσοπεράδικη θέση, που προσφέρει μεγαλύτερη άνεση σε αυτοκινητόδρομο, ή σε ψηλότερους αναβάτες. Από την άλλη, παρατηρήσαμε πως τα μαρσπιέ είναι αρκετά στενά, μην καλύπτοντας εντελώς τα μεγαλύτερα πέλματα στα πλαϊνά τους. Η σέλα του συνεπιβάτη είναι ελαφρώς ψηλότερη από του αναβάτη, με τον συνεπιβάτη να διαθέτει αναδιπλούμενα μεταλλικά μαρσπιέ και χειρολαβές. Η ζελατίνα μπροστά είναι πολύ μικρή και προσφέρει βασική προστασία από τα στοιχεία της φύσης, πάντως η Yamaha προσφέρει μεγαλύτερη ζελατίνα στον κατάλογο των έξτρα αξεσουάρ. Καλή είναι όμως η προστασία από τον αέρα στα πόδια. Οι καθρέπτες τώρα, μπορεί να είναι όμορφοι σε σχεδιασμό, παρέχουν όμως μικρό οπτικό πεδίο, με τον αναβάτη να μη μπορεί να δει την ίδια στιγμή τόσο τα μακρινά όσο και τα πιο κοντινά σε αυτόν οχήματα. Η κόρνα παράγει ασθενικό ήχο, ενώ το άνοιγμα της σέλας γίνεται σωστά από τον κεντρικό διακόπτη, η οπή του οποίου κλείνει με ένα έλασμα, και ανοίγει με το πίσω μέρος του κλειδιού του ΝΜΑΧ. Τα διπλά φώτα μπροστά είναι LED, ενώ LED είναι και μια τρίτη κεντρικά τοποθετημένη λυχνία που ανάβει στη μεγάλη σκάλα, όμως περιέργως ούτε το πίσω φανάρι είναι LED (είναι όμως η λάμπα του φρένου!), αλλά ούτε και τα φλας. 'Αριστο το πλαϊνό σταντ, πανεύκολα στήνεις το ΝΜΑΧ και στο κεντρικό

NMAX 125 2015 Ov3qq4ln

Κινητήρας: Blue Core και VVA

Premium αστικά scooter στα 125-150 κυβικά εκατοστά; Πριν μερικά χρόνια κάτι τέτοιο θα ακουγόταν αστείο, όμως τα πράγματα άλλαξαν δραματικά, με τα μικρά ποιοτικά scooter αυτής της κατηγορίας να υπερηφανεύονται πλέον για τεχνολογία και εξοπλισμό που σε αφήνει άφωνο. Και το ΝΜΑΧ δεν πηγαίνει καθόλου πίσω. Τα μεγάλα νέα για το νέο mini GT της ιαπωνικής εταιρίας έχουν να κάνουν με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού για τις βαλβίδες (VVA, δηλαδή Valve Actuation System), ένα σύστημα που συνήθως απαντάται μόνο σε κορυφαίες και μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτες. Για να λύσουμε τις παρανοήσεις που είχαμε και εμείς στο άκουσμα της τεχνολογικής εφαρμογής του συστήματος στο ΝΜΑΧ, εδώ δεν έχουμε εναλλαγή από 2 σε 4 βαλβίδες. Και οι 4 βαλβίδες λειτουργούν συνεχώς, όμως στις 6.000 σαλ. αλλάζει  το προφίλ των εκκεντροφόρων. Αυτό σύμφωνα με τη Yamaha αποφέρει οφέλη τόσο στο γέμισμα της απόδοσης σε όλες τις στροφές, όσο και στην καλύτερη οικονομία καυσίμου, ενώ δεν υπάρχουν σκαλοπάτια στην απόδοση που να γίνονται αντιληπτά κατά την οδήγηση -γεγονός που επιβεβαιώσαμε και εμείς. Στη γνωστή, εργαστηριακή μέτρηση οικονομίας WMTC, το ΝΜΑΧ έγραψε 45,7 χλμ./λίτρο, νούμερο εξίσου εντυπωσιακό με εκείνο του PCX. Φυσικά μιλάμε για εργαστηριακό κύκλο κατανάλωσης καυσίμου, που απέχει αρκετά από τις πραγματικές συνθήκες -εμείς είδαμε 2,6-2,8 λίτρα/100χλμ στην ένδειξη μέσης κατανάλωσης του scooter, κατά τη σύντομη πρώτη δοκιμή μας. Πέρα από το VVA, ο μονοκύλινδρος κινητήρας με τον ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής είναι υγρόψυκτος και όπως προείπαμε τετραβάλβιδος με χωρητικότητα 125 κ.εκ., ενώ σχεδιαστικά ασπάζεται τη νέα φιλοσοφία της Yamaha «Blue Core» στη σχεδίαση μοτέρ. Με λίγα λόγια αυτό σημαίνει, compact διαστάσεις, βέλτιστη οικονομία χωρίς θυσίες στην απόδοση και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Για να πετύχουν αυτά τα αποτελέσματα οι μηχανικοί της Yamaha, επικεντρώθηκαν στη βελτίωση της θερμικής απόδοσης του κινητήρα, στη βελτίωση του συστήματος ψύξης και φυσικά στη μείωση των τριβών. Το ψυγείο του νέου μοτέρ βρίσκεται κοντά του, στο πλάι (στο ίδιο στιλ με το PCX), κάτι που στην πράξη απελευθερώνει αρκετό χώρο στην περιοχή των ποδιών, αφού συνήθως το ψυγείο βρίσκεται πίσω από τον εμπρός τροχό. Τέλος, για τις μειωμένες τριβές ευθύνεται και ο offset κύλινδρος με επίστρωση DiASil, κάτι που εφαρμόζει πλέον σε πολλά μοντέλα της η ιαπωνική εταιρία. Η Yamaha αναφέρει πως η χρήση LED φώτων εμπρός που καταναλώνουν λιγότερο ρεύμα επέτρεψε τη χρήση ενός μικρότερου σε μέγεθος δυναμό.

Αναρτήσεις/Πλαίσιο/Φρένα: ABS στο στάνταρ εξοπλισμό!

Εντελώς νέο, σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία, είναι το πλαίσιο του NMAX, φτιαγμένο από ατσάλι υψηλής ποιότητας . Αυτό επέτρεψε τη μείωση του βάρους (συνολικά, με υγρά και γεμάτο ρεζερβουάρ, το βάρος ανέρχεται στα 127 κιλά για το μοντέλο με το ABS που έρχεται και στην ελληνική αγορά), έναντι αντίστοιχων εφαρμογών, αλλά και τη χρησιμοποίηση σωλήνων μικρότερης διαμέτρου. Πέρα από τη άνεση, οι σχεδιαστές πρόσεξαν τόσο την ακαμψία του πλαισίου αλλά και την αίσθηση που παίρνει ο αναβάτης από τον εμπρός τροχό! Για την καλύτερη κατανομή του βάρους το ρεζερβουάρ έχει μετακομίσει ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, ενώ για την αύξηση της άνεσης το μοτέρ συνδέεται στο πλαίσιο μέσω σινεμπλόκ, που κόβουν τους κραδασμούς. Στον τομέα των φρένων το νέο scooter της Yamaha φέρει δίσκους διαμέτρου 230 χλστ., έναν εμπρός και έναν ακόμη πίσω (αντίθετα με το PCX που διαθέτει ταμπούρο πίσω), που συνδυάζονται με δαγκάνες ενός εμβόλου, αλλά και με στάνταρ ABS! Όσον αφορά στις αναρτήσεις το ΝΜΑΧ χρησιμοποιεί ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ τα οποία δεν έχουν καμία ρύθμιση -ούτε προφόρτισης.

NMAX 125 2015 Yhbr5te8

Στο δρόμο: Φτιαγμένο για αστική κυριαρχία

Γυρίζω το κλειδί, η ψηφιακή οθόνη εκτελεί το διαγνωστικό της πρόγραμμα, πιέζω τη μίζα, και το ΝΜΑΧ παίρνει μπροστά. Ο πλοηγός μας κάνει νόημα, και 6 ΝΜΑΧ ξεχύνονται στο κατόπι του, στους δρόμους της Λισαβόνας. Σύντομα ξεχνάω το γεγονός πως οδηγώ σε μια ξένη πόλη, καθώς το ΝΜΑΧ με περιβάλλει με ένα φιλικό αέρα που με γεμίζει ασφάλεια. Η σέλα είναι επίπεδη, άνετη, αν και θα μπορούσε να είναι ανετότερη, ενώ το χαμηλό της ύψος σημαίνει άνετους χειρισμούς και εύκολη πρόσβαση στο έδαφος σε κάθε φανάρι. Για όσους δεν γνωρίζουν τη Λισαβόνα, η πορτογαλική πρωτεύουσα είναι χτισμένη πάνω σε λόφους, ενώ διαθέτει αρκετά δύσκολα σημεία για scooter, όπως γυαλισμένη άσφαλτος, αλλά και πολλά πλακόστρωτα με μικρούς κυβόλιθους. Μπορεί η Yamaha να ήθελε ίσως να μας δείξει το δεμένο σύνολο του ΝΜΑΧ, πάντως στους κυβόλιθους φάγαμε αρκετό κοπάνημα, που κανένα scooter δεν θα μπορούσε να αποσβέσει ικανοποιητικά. Ευτυχώς στην Ελλάδα σπανίως απαντούμε τέτοιο οδόστρωμα, και μόλις βρεθήκαμε σε άσφαλτο, το scooter της Yamaha έδειξε το καλό του πρόσωπο. Δεμένη αίσθηση, με άνετες αναρτήσεις, σχετικά μαλακές, που δεν βγαίνουν όμως ποτέ εκτός ελέγχου. 'Αμεση εντύπωση, η γεμάτη αίσθηση του μοτέρ, και οι δυνατές για τον κυβισμό του επιταχύνσεις. Μπορεί η Yamaha να αναφέρει επίσημα ως τελική τα 100 χλμ/ώρα, όμως εγώ είδα στο κοντέρ εύκολα 108, με συνάδελφο να αναφέρει πως είδε ακόμα και 116 χλμ/ώρα. Το VVA δεν γίνεται ποτέ αντιληπτό, με μόνη μικρή ένσταση στον τρόπο απόδοσης του μοτέρ, μια νευρικότητα και ένα μικρό τίναγμα στο άνοιγμα του γκαζιού από την εντελώς κλειστή θέση, στις πολύ χαμηλές στροφές. Οι τροχοί των 13 ιντσών τα καταφέρνουν άριστα σε όλες τις ταχύτητες, με κύρια θετικά χαρακτηριστικά του ΝΜΑΧ την παροιμιώδη ευελιξία, αλλά και την υποδειγματική σταθερότητα. Το τιμόνι κόβει πάρα πολύ, το scooter αλλάζει πανεύκολα κατεύθυνση, κάνοντας τους αστικούς ελιγμούς ένα ατελείωτο παιχνίδι. Κινείσαι ταχύτατα, ελίσσεσαι αστραπιαία, και περνάς από παντού. Τα φρένα έχουν καλή αίσθηση, με το ABS να κάνει άριστη δουλειά, παρά το γεγονός πως έχει ελαφρώς πρωτόγονη αίσθηση, με αρκετά χτυπήματα από τις μανέτες στα χέρια του αναβάτη, όταν μπαίνει σε λειτουργία. Κι όταν ο πλοηγός της Yamaha μας έκανε νόημα να τον προσπεράσουμε, και άρχισε το -σύντομης διάρκειας- κυνήγι με τους συνάδελφους, το ΝΜΑΧ απέδειξε τις ικανότητες του στη sport οδήγηση, με πλαίσιο, αναρτήσεις και τα ελαστικά ScootSmart της Dunlop να ανεβάζουν τον πήχη ψηλά, και με το διπλό σταντ να βρίσκει κάτω σε κάποιες στροφές με εντυπωσιακές για τα δεδομένα της κατηγορίας κλίσεις. Στις στάσεις, το κράνος χώραγε πανεύκολα κάτω από τη σέλα, με αρκετό χώρο για πολλά ακόμη μικροπράγματα, ενώ η Yamaha είχε φροντίσει να μη διψάσουμε, τοποθετώντας ένα μπουκαλάκι νερό στο μπροστινό ανοιχτό ντουλαπάκι.  

Συμπέρασμα: Μέγιστο αστικό scooter

Το ΝΜΑΧ μας εντυπωσίασε ευχάριστα στην πρώτη αυτή επαφή που είχαμε μαζί του. Οι μικρές διαστάσεις του το κάνουν πραγματικό παιχνίδι για όλα τα μεγέθη αναβατών, ενώ θα αριστεύσει στο αστικό κέντρο, έχοντας δύναμη και δυνατότηες να κινηθεί και στον αυτοκινητόδρομο για μικρές διαδρομές. Διαθέτει ότι μπορεί να επιθυμήσει κανείς για τις καθημερινές αστικές του μετακινήσεις, με δυνατό, προηγμένο, αλλά και οικονομικότατο Blue Core κινητήρα με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA, premium ποιότητα κατασκευής, χώρους και ανέσεις, άριστο σύνολο πλαισίου και αναρτήσεων, τροχούς 13 ιντσών που παρέχουν μέγιστη ευελιξία, ενώ έχει και ABS στο στάνταρ εξοπλισμό του! Αν θέλετε ένα premium μικρό scooter πραγματικό αστικό πορθητή, σε πραγματικά δελεαστική τιμή (θυμίζουμε στα 2.850 ευρώ!), το NMAX είναι μια πραγματικά αξιόλογη, ντιζαινάτη και χρηστική λύση που κάνει τη διαφορά.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας 4T, 1Κ, Y/Ψ, 2β
Κυβισμός (κ.εκ.) 125
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) 52x58,7
Συμπίεση (:1) 11,2
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 12/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1,2/7.250
Τροφοδοσί : Ψεκασμός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) 6,6
Βάρος γεμάτο (kg) 127

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος : Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε Συμβατικό πιρούνι
Αναρτήσεις Π Δύο αμορτισέρ
Φρένα Ε (χλστ.) Δ/230 ΑBS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/230 ΑBS  

Τροχοί-Ελαστικά

Ελαστικό Ε  110/70-13
Ελαστικό Π 130/70-13


Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 1.955
Πλάτος (χλστ.) 740
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.350
Ύψος σέλας (χλστ.) 765


Εξοπλισμός
ABS Υ
Στροφόμετρο _
Ένδειξη θερμοκρασίας _
Ένδειξη βενζίνης Y
Μερικός χιλιομετρητής Υ
Φέρινγκ _
Κεντρικό σταντ Y
Πλάγιο σταντ Y
Σχάρα _

Πηγή : http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
 
NMAX 125 2015
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» R1 του 2015
» YZF-R1 2015
» Ριζώματα 22-03-2015
» Χριστουγεννιάτικο τραπέζι 19-12-2015
» Akrapovic για YZF-R1 2015

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΜΟΝΤΕΛΑ :: YAMAHA :: SCOOTERS-