Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
X-MAX 400 Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
X-MAX 400 Vote_lcap2X-MAX 400 Voting_bar2X-MAX 400 Vote_rcap2 
gatoulis
X-MAX 400 Vote_lcap2X-MAX 400 Voting_bar2X-MAX 400 Vote_rcap2 
delrules
X-MAX 400 Vote_lcap2X-MAX 400 Voting_bar2X-MAX 400 Vote_rcap2 
loui
X-MAX 400 Vote_lcap2X-MAX 400 Voting_bar2X-MAX 400 Vote_rcap2 
despot
X-MAX 400 Vote_lcap2X-MAX 400 Voting_bar2X-MAX 400 Vote_rcap2 
sfairas
X-MAX 400 Vote_lcap2X-MAX 400 Voting_bar2X-MAX 400 Vote_rcap2 
STEF
X-MAX 400 Vote_lcap2X-MAX 400 Voting_bar2X-MAX 400 Vote_rcap2 
webmaster
X-MAX 400 Vote_lcap2X-MAX 400 Voting_bar2X-MAX 400 Vote_rcap2 
Petran
X-MAX 400 Vote_lcap2X-MAX 400 Voting_bar2X-MAX 400 Vote_rcap2 
cookerman
X-MAX 400 Vote_lcap2X-MAX 400 Voting_bar2X-MAX 400 Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
X-MAX 400 Vote_lcap228%X-MAX 400 Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
X-MAX 400 Vote_lcap20%X-MAX 400 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
X-MAX 400 Vote_lcap214%X-MAX 400 Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
X-MAX 400 Vote_lcap228%X-MAX 400 Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
X-MAX 400 Vote_lcap20%X-MAX 400 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
X-MAX 400 Vote_lcap27%X-MAX 400 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
X-MAX 400 Vote_lcap27%X-MAX 400 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
X-MAX 400 Vote_lcap210%X-MAX 400 Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
X-MAX 400 Vote_lcap27%X-MAX 400 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
X-MAX 400 Vote_lcap20%X-MAX 400 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 X-MAX 400

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
X-MAX 400 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: X-MAX 400   X-MAX 400 EmptyΔευ Απρ 22, 2013 10:36 pm

X-MAX 400 Yamahaxmax400
Οι φήμες που ήθελαν την Yamaha να εξελίσσει ένα νέο maxi scooter επαληθεύτηκαν σήμερα καθώς η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε επίσημα τον μεγάλο αδερφό του X-MAX250 με κινητήρα 400 κ.εκ.
Το X-MAX έγινε πλέον σειρά αφού δίπλα στο δημοφιλές και επιτυχημένο εμπορικά «250» προστίθεται τώρα και το «400» δίνοντας έτσι ακόμη περισσότερες επιλογές στο κοινό, που είτε θέλει να κάνει το επόμενο βήμα και να περάσει από τα 250/300 στα 400 κ.εκ. είτε ψάχνει για ένα maxi scooter που θα το αφήνει να καλύπτει καθημερινά αποστάσεις σε σύντομα και ξεκούραστα.

X-MAX 400 Yamahaxmax4005
Το νέο Χ-ΜΑΧ μπορεί σίγουρα να το δει κανείς ως τον μεγάλο αδερφό του 250 αφού οι ομοιότητες μεταξύ των δύο scooter δεν μένουν μόνο στην επιφάνεια. Το «400» υιοθετεί αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από το μικρότερο μοντέλο, ωστόσο η εμφάνισή του είναι πιο δυναμική από αυτό, ώστε να «τονίζονται» και οι καλύτερες επιδόσεις που προσφέρει το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα μοτέρ. Στη σύγχρονη αισθητική συνεισφέρει και η χρήση LED για τα φώτα θέσης και το πίσω φανάρι κάτι που γίνεται για πρώτη φορά σε scooter σε Yamaha.

Εκεί που το νέο Χ-ΜΑΧ 400 παραμένει απολύτως πιστό στη φιλοσοφία που έκανε τόσο δημοφιλές το «250» είναι στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα που μπορεί να δεχτεί με άνεση δύο κράνη κλειστού τύπου με την εικόνα να συμπληρώνεται από δύο ντουλαπάκια στην ποδιά, το ένα εκ των οποίων κλειδώνει.

X-MAX 400 Yamahaxmax40011
Η Yamaha έχει θέσει ψηλά τον πήχη σε δύο πολύ σημαντικούς τομείς για τα μεσαίου κυβισμού maxi scooters, αυτούς της οδηγικής συμπεριφοράς και της ποιότητας κατασκευής και στην ανακοίνωσή της αναφέρει χαρακτηριστικά ότι το «400» θα βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του. Οι τροχοί είναι 15 και 13 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ για την ακινητοποίησή του μεγάλου XMAX, η Yamaha έχει τοποθετήσει δύο δίσκους διαμέτρου 267 χλστ. εμπρός και έναν αντίστοιχης διαμέτρου στον πίσω τροχό με τους πρώτους να συνδυάζονται με διπίστονες δαγκάνες. Ως επιλογή υπάρχει και το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών.

Τέλος, οι διαδρομές των αναρτήσεων ανέρχονται στα 110 χλστ. τόσο για το συμβατικό πιρούνι όσο και τα διπλά αμορτισέρ. Παρά το μεγαλύτερο βάρος, έναντι του 250, που ανέρχεται σε 211 κιλά πλήρες υγρών αλλά και του μεταξονίου των 1.535 χλστ. η ιαπωνική εταιρία υποστηρίζει ότι δεν έχει χαθεί κάτι από την ευελιξία του μικρότερου μοντέλου, αν και έχει αυξηθεί σημαντικά η άνεση.

Για να επιτευχθεί αυτό οι μηχανικοί της εταιρίας έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή και στη σχεδίαση της σέλας η οποία, με ύψος 780 χλστ., υπόσχεται να κρατήσει άνετους αναβάτη και συνεπιβάτη στην πολύωρη οδήγηση, σε συνδυασμό με την προστασία που προσφέρει η ζελατίνα αλλά και η ποδιά.

Όσον αφορά το μοτέρ των 395 κ.εκ. που θα κινεί το νέο maxi scooter, να πούμε ότι προέρχεται από το γνωστό Majesty 400 και έχει δεχτεί το απαραίτητο φρεσκάρισμα ώστε να προσαρμοστεί η απόδοσή του στα νέα δεδομένα, ειδικά αυτά που αφορούν τους εκπεμπόμενους ρύπους. Είναι μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τέσσερις βαλβίδες και αποδίδει 31,5 ίππους στις 7.500 και 3,45 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., ή όπως αναφέρει η Yamaha 54% περισσότερη ισχύ και 60% περισσότερη ροπή από το ΧΜΑΧ250.

Το X-MAX 400 θα είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα (λευκό, γκρι και μαύρο), ενώ αργότερα θα προστεθεί και η επιλογή έκδοσης με ABS.

Οι φήμες, λοιπόν επαληθεύτηκαν σχεδόν στο ακέραιο. Λέμε σχεδόν γιατί τα κιλά είναι τελικά 10 παραπάνω και το μόνο που δεν έχει ανακοινωθεί είναι η τιμή του νέου scooter της ιαπωνικής εταιρίας η οποία, σύμφωνα με τα όσα είχαν ειπωθεί τότε, θα βρίσκεται κοντά στα 6.000 ευρώ.

πηγή : http://www.mototriti.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
delrules
Moderator
Moderator
delrules

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : delrules
Ηλικία : 45
Μοντέλο : YAMAHA FZ1S FAZER
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1083
Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010
X-MAX 400 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: X-MAX 400   X-MAX 400 EmptyΤρι Απρ 23, 2013 9:52 am

Εμενα παλι μου φερνει πολυ σε T-MAX ...
Επισης μια απορία που παντα ειχα, γιατι βαζουν στροφομετρο στα αυτοματα? Για καθαρα αισθητικους λόγους? Ετσι για να ξερεις τι γινεται?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.heavy-metal.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
X-MAX 400 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: X-MAX 400   X-MAX 400 EmptyΠεμ Ιουλ 25, 2013 8:31 am

Το νέο Yamaha X-Max 400 αποτελεί το συνδετικό κρίκο ανάμεσα στο X-Max 250 και στο Tmax 530. Υπέρ-άνετο, δυνατό, με υψηλή τελική και μεγάλες ικανότητες, τόσο σε αστική χρήση, όσο και σε ταξίδι.

Στην απολαυστική όσο και εξαντλητική παρουσίαση του Yamaha X-Max, διανύσαμε περισσότερα από 200 χιλιόμετρα, τόσο στο μποτιλιαρισμένο κέντρο του Μιλάνου, όσο και στον επαρχιακό, στη λίμνη του Κόμο. Από το μποτιλιάρισμα δηλ. ενός σύγχρονου αστικού κέντρου, όπου κινούμασταν ανάμεσα σε σειρές αυτοκινήτων, για ώρες ατελείωτες, βρεθήκαμε να κάνουμε έως και sport οδήγηση σε επαρχιακό αλλά και στον αυτοκινητόδρομο. Tο X-Max 400 απεδείχθη scooter-κλειδί που δεν απογοητεύει πουθενά. Πιο δυνατό, πιο πολυτελές και πολύ πιο φρέσκο από το X-Max 250, είναι ταυτόχρονα compact, ευέλικτο και sport. Επιπλέον, για όσους τρομάζουν λίγο με την τιμή του Tmax, στην τιμή που θα διατίθεται το X-Max 400, τα κάνει όλα και συμφέρει.

Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
Μπορεί το X-Max 250 να έχει υψηλή ποιότητα κατασκευής, όμως η Yamaha ήθελε να ανέβει επίπεδο με το μεγάλο αδελφό. Αλλωστε, η κατηγορία των 400 κυβικών και άνω στα scooter, αποτελεί συνήθως περιοχή για premium δίκυκλα. Δίκυκλα όπως το X-Max 400 δηλαδή. Η ποιότητα κατασκευής είναι πραγματικά πολύ ψηλή, σε όλους τους τομείς. Από τη συναρμογή των πλαστικών, στη βαφή, στο νέο design που ακροβατεί ανάμεσα σε X-Max 250 και Tmax, με το χαρακτηριστικό πλαστικό στη μέση του scooter σε σχήμα… μπούμερανγκ, κλπ.

Οσον αφορά στο design, το X-Max 400 προσπαθεί να συνδυάσει τις κάθετες και πιο φιλικές γραμμές του X-Max 250, με τις πιο διαγώνιες και επιθετικές του Tmax. Ταυτόχρονα, διαθέτει δεκάδες επιφάνειες που διακόπτονται από άλλες δημιουργώντας ένα χορταστικό, πλούσιο και έξυπνο σχέδιο. Το συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα στην αρχή μπορεί να δείχνει λίγο φλύαρο, όμως, όπως αποδεικνύεται ξανά και ξανά με όλα τα φρέσκα δίκυκλα, μόλις το δεις μπροστά σου δυο-τρεις φορές, γίνεται όχι μόνο κατανοητό αλλά και πολύ όμορφο. Σίγουρα, πολύ πιο όμορφο και σύγχρονο από το 250, σε βαθμό μάλιστα που έσπευσα να ρωτήσω πότε θα παρουσιάσει η Yamaha κάποιο ανανεωμένο 250, για να μου απαντήσουν οι άνθρωποι της εταιρείας πως… μάλλον βιάζομαι.

Οπότε μην περιμένετε να γίνει κάτι τέτοιο σύντομα. Ένα άλλο ιδιαίτερο και πολύ ενδιαφέρον χαρακτηριστικό στο συγκεκριμένο design, είναι το γεγονός πως, η όψη του scooter… αλλάζει, ανάλογα με τη γωνία που το εξετάζεις! Μια λεπτομέρεια που παρατηρήσαμε επίσης, είναι πως, ο κυβισμός του μεγάλου X-Max αναγράφεται αχνά, και δύσκολα θα τον δει ο παρατηρητής. Τα φωτιστικά σώματα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά και όμορφα, τόσο μπροστά όσο και πίσω.

Aνεση / εργονομία
Πέρα από πολύ όμορφη, η σέλα του X-Max 400 είναι ένας θρίαμβος άνεσης, αφού διαθέτει ιδανική σκληρότητα, ποσότητα και κατανομή του αφρώδους υλικού, ενώ θα κρατήσει φρέσκους αναβάτη και συνεπιβάτη όσες ώρες (ώρες λέμε) κι αν περάσετε πάνω της! Παράλληλα όμως, είναι και σχετικά ψηλή, ενώ το πλάτος της που συμβάλλει στη φοβερή άνεση, ταυτόχρονα ανοίγει τα πόδια του αναβάτη.

X-MAX 400 74j6

Ως εκ τούτου, αν έχετε ύψος 1.70 όπως ο υποφαινόμενος, θα χρειαστεί να μετακινηθείτε στο μπροστινό μέρος της σέλας για να πατήσετε… εμφατικά όλη την πατούσα σας στο έδαφος. Σημειώστε πως, η σέλα ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη, απαιτεί όμως και τα δύο χέρια του αναβάτη, ένα να γυρίζει το διακόπτη, κι ένα για να ανασηκώσει τη σέλα, ώστε εκείνη να ξεκλειδώσει. Οι λαβές στο τιμόνι είναι άνετες και χαλαρές, όμως τα γόνατα λυγίζουν αρκετά, γεγονός που δεν έχει αντίκτυπο στα χαμηλά αναστήματα (δεν πιάστηκα), όμως οι ψηλότεροι πιθανώς να παραπονεθούν για αυτό. Η Yamaha σχεδίασε την ποδιά του 400 έτσι, ώστε να μπορεί ο αναβάτης να τοποθετήσει τα πόδια του και μπροστά, για να τα χαλαρώσει. Το πρόβλημα εδώ είναι πως, δεν υπάρχει αρκετός χώρος ώστε να τα τεντώσεις εντελώς, ακόμα και αν έχεις ανάστημα 1.70 και μετακινηθείς στο πίσω μέρος της σέλας. Έτσι, εκείνα παραμένουν αρκετά διπλωμένα.

Ο συνεπιβάτης τώρα έχει δύο νέα που θα τον χαροποιήσουν κι ένα που ίσως τον δυσαρεστήσει. Στα θετικά συγκαταλέγονται η υπέροχη σέλα, αλλά και οι εργονομικές χειρολαβές, ενώ ως αρνητικό σημειώνουμε τα λεπτά μεταλλικά αναδιπλούμενα μαρσπιέ του. Θα προτιμούσαμε πιο φαρδιά μαρσπιέ, με ελαστικά παρεμβύσματα. Η μεσαία ζελατίνα που δοκιμάσαμε (υπάρχει και πιο ψηλή στο Touring πακέτο) κάνει πολύ καλή δουλειά, όσον αφορά στην προστασία του αναβάτη από τα στοιχεία της φύσης. Η κοντή, του sport πακέτου, είναι όμορφη και επιθετική, αλλά μην περιμένετε να σας κρατήσει στεγνούς ή ιδιαίτερα ζεστούς το χειμώνα.

Το σεβαστό βάρος των 211 γεμάτων κιλών του X-Max 400, δεν κάνει πουθενά την εμφάνιση του, χάρη στο άριστο ζύγισμα του scooter. Ακόμα και σε μανούβρες στην πόλη, το scooter της Yamaha δε θα κουράσει ποτέ τον αναβάτη του. Τα όργανα είναι όμορφα, θυμίζοντας αρκετά αυτοκίνητο σε design, ενώ η ψηφιακή οθόνη έχει όλα τα απαραίτητα, αν και της λείπουν οι ενδείξεις (κατανάλωση, κλπ) που θα τη χαρακτήριζαν υπερπλήρη. Ένσταση έχουμε στην τοποθεσία των κουμπιών (set και reset), για να αλλάζει ο αναβάτης τις ενδείξεις, κουμπιά που βρίσκονται στα όργανα αντί για το γκριπ κι έτσι δεν τα φτάνεις εύκολα εν κινήσει.

Οι καθρέπτες είναι μεγάλοι, δε θολώνουν (δεν υπάρχουν και κραδασμοί άλλωστε), η κόρνα είναι δυνατή και με όμορφο μπάσο ήχο, ενώ βρίσκουμε immobilizer στο στάνταρ εξοπλισμό του scooter. Περνώντας στους αποθηκευτικούς χώρους, κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για 2 full-face κράνη. Δυστυχώς ο χώρος, όπως και στο 250, δεν φωτίζεται. Πέρα όμως από τον μεγάλο αυτό χώρο, το X-Max 400 είναι ιδιαίτερα προικισμένο όσον αφορά και στους συμπληρωματικούς χώρους. Έτσι μπροστά βρίσκουμε 3 ακόμα ντουλαπάκια, με τα δύο να κλειδώνουν. Το ντουλαπάκι που δεν κλειδώνει είναι το μεγαλύτερο, αφού χωράει ακόμα και μπουκάλι με νερό! Ταυτόχρονα, στο αριστερό ντουλαπάκι βρίσκεται και η ένδειξη της στάθμης του ψυκτικού. Κι αν θέλετε κι άλλους χώρους, υπάρχει και μεγάλο top-box στην επίσημη γκάμα των αξεσουάρ του X-Max.

Sport Version
X-MAX 400 2rpj
Η έκδοση Sport περιλαμβάνει μια κοντή, επιθετική σε design ζελατίνα, ένα τελικό της Akrapovic (ιδιαίτερα ήσυχο, αλλά με βαρύ, όμορφο ήχο), πλάτη για συνεπιβάτη, μεταλλικά μαρσπιέ στην ποδιά, και διαφορετική βάση για την πινακίδα.

Touring Version
X-MAX 400 Vj5h
Η έκδοση Touring περιλαμβάνει μια ιδιαίτερα ψηλή ζελατίνα, top case, πολυτελή σέλα, αλλά και θήκη για smart phone, που μπορεί να παίξει και το ρόλο GPS!

Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Η Yamaha δηλώνει με υπερηφάνεια πως το νέο πλαίσιο που φόρεσε στο X-Max 400 είναι τόσο ελαφρύ και compact που είναι ελαφρύτερο ακόμα κι απΆ το πλαίσιο του… X-Max 250!

Αυτό δεν έγινε εις βάρος του κρατήματος (να φτιάξουν π.χ. ένα ελαφρύ πλαίσιο που όμως να είναι ασθενικό), αλλά με νέο, έξυπνο design, που κόβει βάρος χωρίς να θυσιάζει το κράτημα. Όσον αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά βρίσκουμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι, που συνεργάζεται με την κλασσική λύση των 2 αμορτισέρ πίσω (όχι ότι πιο sport, αλλά πιο οικονομικό και φυσικά με μεγάλο χώρο κάτω από τη σέλα).

X-MAX 400 L0k3
Μπροστά βρίσκουμε ένα τροχό 15 ιντσών, όπως στο X-Max 250, όμως πίσω ο 14ης τροχός του 250 έχει αντικατασταθεί από ένα μικρότερο 13 ιντσών, για να μη γίνουν περικοπές στον αποθηκευτικό χώρο. Στα φρένα, το X-Max 400 διαθέτει δύο δίσκους μπροστά, κι ένα πίσω, και οι τρεις στα 267 χιλιοστά –θυμίζουμε, στο 250 ο μόνος μπροστινός είναι μεν 267 χλστ., όμως ο πίσω είναι μικρότερος, στα 240χλστ. Δυστυχώς, το X-Max 400 δεν διατίθεται ακόμα με ABS, καθώς η έκδοση αυτή θα εμφανιστεί λίγο αργότερα.

Οδηγώντας: Urban sport και Sport-Touring
Δε θα μπορούσαμε να ζητήσουμε μια πιο ολοκληρωμένη πρώτη επαφή από το X-Max 400, από αυτή που μας επιφύλαξε η Yamaha. Δύο μέρες και περισσότερα από 200 χιλιόμετρα οδήγησης, στο κέντρο της πόλης, σε επαρχιακό, στον αυτοκινητόδρομο, μόνοι μας ή με συνεπιβάτη, σε βρεγμένο κυβόλιθο και σε στεγνή άσφαλτο, χαλαρά, ή τέρμα γκάζι! Τα κάναμε όλα.

Την πρώτη μέρα επικεντρωθήκαμε στην πόλη, όπου το 400άρι της Yamaha απεδείχθη φιλικό, άνετο, και σβέλτο, ακόμα κι όταν η κίνηση έσφιγγε πολύ. Παρά τη ζέστη, το βεντιλατέρ δεν μπήκε σε λειτουργία, γεγονός ενθαρρυντικό για τις δικές μας, ακόμα πιο ζεστές συνθήκες. Κάθισα στη σχετικά ψηλή σέλα, άπλωσα την αρίδα μου, και βγήκα να γνωρίσω το μποτιλιάρισμα του Μιλάνου.

Το μεγάλο X-Max ήταν ευέλικτο, γρήγορο, και άνετο, αν και οι κυβόλιθοι της ιταλικής μεγαλούπολης με ταλαιπώρησαν λίγο -ούτε ξέρω πώς αντέχουν καθημερινά σε τέτοιο κοπάνημα οι Ιταλοί. Κάτω από τη σέλα χώρεσα άνετα τα αδιάβροχα μου (ευτυχώς δεν έβρεξε) και μια τσάντα. Για αρχή, καβάλησα την έκδοση με την ψηλή ζελατίνα, που είναι ιδανική για την προστασία του αναβάτη, χωρίς να του κόβει το οπτικό πεδίο στην πόλη.

Μικρό παράπονο είχα από τον ηλεκτρικό τρόπο απόδοσης του κινητήρα, που με το αυξημένο βάρος του scooter (211 κιλά αντί για τα 180 του 250) δεν εξιτάρει ιδιαίτερα τον αναβάτη. ΠαρΆ όλα αυτά, αφού εκκινήσεις (το 400 ξεκινάει γλυκά και χαλαρά) τα χιλιόμετρα αρχίζουν να ανεβαίνουν πιο γρήγορα, και στις μεσαίες στροφές αφήνεις εύκολα πίσω σου όλα τα τετράτροχα που σε εμποδίζουν.

Τη δεύτερη μέρα, στον επαρχιακό, και με τον παρανοϊκό πλοηγό να πηγαίνει τέρμα γκάζι, ευχαριστηθήκαμε στροφιλίκι, ενώ είδαμε και τελική ταχύτητα στον ιταλικό αυτοκινητόδρομο. Η Yamaha μπορεί να αναφέρει τα 150χλμ/ώρα ως τελική ταχύτητα στο 400, όμως εγώ είδα (αρκετές φορές μάλιστα) 170χλμ/ώρα με την ψηλή ζελατίνα, και 175χλμ/ώρα με το sport πακέτο (χαμηλή ζελατίνα, akrapovic τελικό, κλπ)!

Σε καμπές και στροφές κοντά στην τελική ταχύτητα, το 400 παρουσιάζει μια ελαφριά ταλάντωση που δε σε ανησυχεί, ούτε όμως και σε εμπνέει για να το πιέσεις οριακά με τον ίδιο άγριο τρόπο που θα πίεζες π.χ. ένα Tmax (άτοπη όμως σύγκριση). Στις πιο λογικές ταχύτητες του επαρχιακού, το X-Max 400 αποδεικνύεται ιδιαίτερα αξιόμαχο, σταθερότατο και ικανό να διασκεδάσει τον αναβάτη του με ταχύτατη οδήγηση. Όλα αυτά είναι σχετικά βέβαια, αφού το X-Max 400 μπορεί να έχει ένα sport προφίλ, όμως δεν απευθύνεται στους «πωρωμένους κάγκουρες», αφού η χρηστική του πλευρά είναι εκείνη που κυριαρχεί.

Τα φρένα, άριστα για την καλή ιταλική άσφαλτο, ισχυρά και με καλή πληροφόρηση, διαθέτουν το ίδιο δάγκωμα του 250 μπροστά, δάγκωμα που μάλλον θα χρειαστεί λίγη έξτρα προσοχή στην γυαλισμένη άσφαλτο της Ελλάδας. Σημαντική τέλος είναι η διαφορά σε άνεση ή σκληρή sport αίσθηση που αφήνει η ρύθμιση της προφόρτισης, στα πίσω αμορτισέρ.

Το X-Max 400 έρχεται να καλύψει τις υπαρξιακές ανησυχίες όσων θεωρούν λίγα τα 250 κυβικά, και πολύ ακριβά τα 500. Σε διαστάσεις –εκτός του βάρους-, το 400 είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το 250. Και σε τιμή, κοστίζει μόλις 1.260 ευρώ περισσότερα από το μικρό αδελφάκι! Στα 5.950 ευρώ παίρνετε «πολύ»

scooter με ποιοτική κατασκευή, επιδόσεις, υψηλή τελική ταχύτητα, χώρους και ανυπέρβλητη άνεση, τόσο στην πόλη, όσο και έξω από αυτή. Η Yamaha το αποκαλεί «high performance all-rounder», δηλαδή «υψηλών επιδόσεων για όλες τις χρήσεις», ένας χαρακτηρισμός που του ταιριάζει γάντι.

πηγή : http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
X-MAX 400 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: X-MAX 400   X-MAX 400 EmptyΠεμ Οκτ 16, 2014 8:56 pm

To X-MAX 400 απέδειξε την αξία του κατά τη διάρκεια της δοκιμής καθώς φέρει μια σειρά από χαρακτηριστικά που το ανάγουν σε μια ολοκληρωμένη επιλογή για εκείνους που ψάχνουν το δίκυκλο-ένα-σε-όλα.

+:Χώροι, ποιότητα, σχεδίαση, φρένα

-:Σχεδίαση κεντρικού σταντ, άνεση σέλας στην πολύωρη οδήγηση

Τιμή: 6.150 ευρώ (με ABS: 6.700 ευρώ)

Χρώματα: Λευκό, μαύρο, γκρι ματ

X-MAX 400 Cm5xef2x

Τα scooter 250-300 κ.εκ. αποτελούν τη χρυσή τομή αν η κίνηση στους δρόμους της πόλης βρίσκεται στη λίστα των προτεραιοτήτων του αναβάτη, και ακολουθείται από τα μικρά ταξιδάκια-βόλτες του Σαββατοκύριακου. Τι γίνεται όμως όταν οι απαιτήσεις ανεβαίνουν και στο πρόγραμμα μπαίνουν και τα μεγαλύτερα σε διάρκεια ταξίδια, με δύο άτομα στη σέλα και περισσότερες αποσκευές; Τότε μάλλον χρειάζεται ακόμη περισσότερη άνεση αλλά και ισχύ από τον κινητήρα, για καλύτερες επιταχύνσεις και πιο εύκολη διατήρηση ταχυτήτων ταξιδιού στον αυτοκινητόδρομο. Οι κατασκευαστές έχουν φροντίσει και για αυτή την περίσταση, με τη λύση να βρίσκεται στα GT μοντέλα, με ελαφρώς μεγαλύτερους και ισχυρότερους κινητήρες. Χωρίς να διαφέρουν σημαντικά σε διαστάσεις από τα 300άρια (σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα η διαφορά εντοπίζεται μόνο στο μεγαλύτερο μοτέρ), τα εν λόγω μοντέλα παρουσιάζονται ως η ιδανική επιλογή για την περίσταση με τις επιδόσεις που προσφέρει ο κινητήρας τους να αποτελούν μια καλή εναλλακτική έναντι των ακριβότερων και μεγαλύτερων δικύλινδρων mega GT. Αυτή τη φιλοσοφία ακολουθεί και το X-MAX 400, ο νεότερος εκπρόσωπος στην εν λόγω κατηγορία. Ουσιαστικά πρόκειται για τον αντικαταστάτη του Majesty 400 που φημιζόταν επίσης για τις ανέσεις και τους χώρους που προσέφερε. Πιο σύγχρονο από αυτό σε όλους τους τομείς και με γονίδια από το “μικρότερο” 250 αλλά και το sport ΤΜΑΧ 530, το X-MAX 400 αποτελεί τη μέση στη ΜΑΧ γκάμα των Ιαπώνων. Φιλοδοξεί να πρωταγωνιστήσει στην καθημερινότητα αλλά και στα σχέδια του αναβάτη για μικρές και μεγάλες βόλτες εκτός των τειχών της πόλης συνδυάζοντας θετικά στοιχεία και από τα δύο μοντέλα τα οποία και θα ανακαλύψετε στις σελίδες που ακολουθούν.

Σχεδίαση/Ποιότητα: Μοντέρνο και δυναμικό

To νέο Χ-ΜΑΧ καταφέρνει να ξεχωρίζει με τη μοντέρνα και προσεγμένη σχεδίασή του. Οι άνθρωποι της ιαπωνικής εταιρίας έδωσαν στα πλαστικά του τις απαραίτητες πινελιές δυναμισμού, χωρίς όμως να προχωρήσουν σε ακραίες επιλογές. Έτσι κατέληξαν σε ένα σχήμα που, χωρίς να κόβει τους δεσμούς με τη σχεδιαστική ταυτότητα των παλαιότερων X-MAX, συνδυάζει σε υψηλό βαθμό την ξεχωριστή μοντέρνα σχεδίαση με την κομψότητα. Το αποτέλεσμα κρίνεται επιτυχημένο και αυτό φαίνεται και στις φωτογραφίες. Ωστόσο, οι επιλογές της Yamaha δικαιώνονται πραγματικά μόνο αν έχετε το X-MAX μπροστά στα μάτια σας για μια live παρατήρηση. Αγαπημένο μας σημείο το πίσω μέρος, με τα μικρά σε μέγεθος LED φωτιστικά σώματα να έχουν ενσωματωθεί στο σχήμα της αιχμηρής ουράς, κάτι που προσδίδει ένα σπροτίφ τόνο στην όλη δημιουργία. Οι θετικές σχεδιαστικές εντυπώσεις συνεχίζονται και στο «cockpit» του X-MAX αφού και τα όργανα έχουν προσεχθεί ιδιαίτερα και τη νύχτα είναι ακόμη πιο καλαίσθητα χάρη στον κόκκινο φωτισμό τους. Η υψηλή ποιότητα κατασκευής είναι άλλο ένα στοιχείο που κάνει το X-MAX να ξεχωρίζει, τόσο σε επίπεδο βαφής όσο και συναρμολόγησης. Οι αρμοί μεταξύ των πλαστικών είναι οι ελάχιστοι δυνατοί, ενώ ακόμη και μετά την ταλαιπωρία που πέρασε το X-MAX στα χέρια μας-περισσότερα παρακάτω-οι μόνοι πολύ σιγανοί τριγμοί που ακούγαμε, οι οποίοι προϋπήρχαν, προέρχονταν από τον σκελετό της σέλας.

X-MAX 400 8mu6nbo8

Εργονομία/Χώροι: Σε καλομαθαίνει

Ως γνήσιο GT scooter το X-MAX σε καλομαθαίνει από την πρώτη στιγμή που θα κάτσεις στη μεγάλη και φαρδιά σέλα του. Τα 785 χλστ. που τη χωρίζουν από το έδαφος λένε τη μισή αλήθεια αφού ο αναβάτης αισθάνεται ότι κάθεται ψηλότερα καθώς τα πόδια να ανοίγουν αρκετά πριν φτάσουν στο έδαφος. Με τα πόδια πάνω, ωστόσο, η θέση οδήγησης θα φανεί βολική και στους κοντύτερους με το τιμόνι να έρχεται κοντά στον κορμό, τη στιγμή που χειριστήρια αλλά και πίνακας οργάνων βρίσκονται στις σωστές θέσεις. Οι ψηλότεροι, χωρίς να νιώθουν στριμωγμένοι, θα προτιμούσαν το τιμόνι λίγο πιο μπροστά αλλά και εκεί που είναι δεν ενοχλεί. Όλοι θα ήθελαν επίσης να χειρίζονται τις ενδείξεις της ψηφιακής οθόνης από το γκριπ καθώς η τοποθέτηση των μπουτόν μέσα στο ταχύμετρο απαιτεί από τον αναβάτη να τις αλλάζει με ασφάλεια μόνο εν στάση. Στα μετόπισθεν η άνεση κινείται στα ίδια επίπεδα. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του πολύ χώρο και αρκετό αφρώδες στη σέλα του αλλά και χειρολαβές για επιπλέον στήριξη. Επίσης, τα πόδια του πέφτουν σε φυσιολογικές γωνίες πάνω στα αναδιπλούμενα μαρσπιέ τα οποία είναι στενότερα από το ιδανικό και κινούνται σε πιο σπορ πρότυπα. Το σήμα κατατεθέν των Χ-ΜΑΧ, ο τεράστιος χώρος κάτω από τη σέλα, δίνει το “παρών” και στο 400. Έτσι δύο κράνη κλειστού τύπου χωρούν άνετα κάτω από τη σέλα, και περισσεύει χώρος και για κάποια ακόμη πράγματα. Οι αποθηκευτικοί χώροι δεν τελειώνουν εκεί αφού το X-MAX φέρει και δύο ντουλαπάκια στην ποδιά, με το αριστερό να είναι μεγάλο και να φέρει και κλειδαριά.

Πλαίσιο/Φρένα/Αναρτήσεις: Κλασική συνταγή

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του X-MAX είναι κλασικού σχεδιασμού για τα μέτρα της κατηγορίας. Αυτό που πρόσεξαν οι άνθρωποι της Yamaha είναι να μην ξεφύγει πολύ σε διαστάσεις σε σχέση με το μικρότερο 250 αλλά ούτε και σε βάρος, καθώς δεν ήθελαν να αλλάξει πολύ η αίσθηση ευελιξίας σε σχέση με αυτό. Εκεί που δεν έγινε κανένας συμβιβασμός είναι στην ακαμψία του πλαισίου, που βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Σε συνδυασμό με τα σφιχτά ρυθμισμένα αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, αλλά και το σεβαστών διαστάσεων πιρούνι, το X-MAX παρουσιάζει μια πολύ συγκροτημένη εικόνα στο δρόμο και αφήνει τον αναβάτη να το πιέσει απερίσπαστα σε επαρχιακό δρόμο καλής ποιότητας. Ψηλά τον πήχη βάζει η Yamaha και στο σύστημα πέδησης που αποτελείται από δύο δίσκους 267 χλστ. εμπρός που συνδυάζονται με διπίστονες δαγκάνες και ένα δίσκο ίδιας διαμέτρου πίσω. Τα φρένα ίσως μοιάζουν υπερβολικά για 400άρι scooter, δείχνουν ότι η Yamaha δεν προορίζει το X-MAX μόνο για τους δρόμους της πόλης αλλά και για εκείνους που συνεχίζονται έξω από αυτή.

Κινητήρας: Το ισχυρότερο Χ-ΜΑΧ

Ο κινητήρας που χρησιμοποίησε η Yamaha για το X-MAX 400 προέρχεται από το προηγούμενο μεσαίο GT scooter της ιαπωνικής εταιρίας, Majesty 400. Η Yamaha εξέλιξε αυτό το μοτέρ ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καιρών, όσον αφορά την ποιότητα λειτουργίας και τις εκπομπές ρύπων, και το τοποθέτησε στο μεγάλο Χ-ΜΑΧ με αποτέλεσμα αυτό να αποδίδει 54% μεγαλύτερη ισχύ από το ομώνυμο μοντέλο με τον κινητήρα των 250 κ.εκ. αλλά και ροπή που ξεπερνά το 60% σε αύξηση. Στην πράξη ο κινητήρας δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα με τα κιλά που έχει κινήσει. Λειτουργεί πολιτισμένα, επιταχύνει εκλεπτυσμένα το X-MAX στα πρώτα μέτρα, για να μην τρομάξει κανένα, και έπειτα δείχνει τα δόντια του στέλνοντας τη βελόνα του ταχύμετρου πάνω από τα 170 χλμ./ώρα.

Οδηγώντας: Μέλος γνωστής οικογενείας

Σχεδόν 1.400 χλμ. διανύσαμε με το X-MAX κατά τη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους παίρνοντάς το μαζί μας στις διακοπές! Εκεί το βασανίσαμε λίγο περισσότερο από ό,τι κάνουμε συνήθως, αφού σπάνια μπαίνουμε σε χώμα με scooter δοκιμής. Το X-MAX ωστόσο δεν τη γλίτωσε και έκανε συνολικά περίπου 100 χλμ. σε χωματόδρομους. Πώς αλλιώς θα φτάναμε στα Αγραφα; Ναι, με το X-MAX ανεβήκαμε ως εκεί και πήγαμε ακόμη παραπέρα και το μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας απέδειξε ότι μπορεί να παίξει άριστα το ρόλο του τουριστικού “εργαλείου” που θα περάσει σχεδόν από παντού και μάλιστα αλώβητο. Περισσότερο το χαρήκαμε στον επαρχιακό δρόμο, από την Αράχωβα και μετά περνώντας από χωριά όπως η Καλοσκοπή, το Μαυρολιθάρι και ο Αθανάσιος Διάκος με προορισμό το Καρπενήσι. Στην κολασμένη διαδρομή που βρήκαμε (πηγαίνετε τώρα πριν πιάσουν τα κρύα!) το X-MAX ανταποκρίθηκε άριστα με το άκαμπτο πλαίσιο και τις σφιχτές αναρτήσεις να αφήνουν τον αναβάτη ελεύθερο να χαρεί τη διαδρομή μέχρι να αρχίσει να ξύνει το κεντρικό σταντ. Το τελευταίο είναι πρακτικό και ανοίγει χωρίς δυσκολία. Έχει τοποθετηθεί ωστόσο σε τέτοιο σημείο που βρίσκει σχετικά εύκολα κάτω (προσοχή και στα πεζοδρόμια) ενώ περιορίζει και τις κλίσεις του Χ-ΜΑΧ στις στροφές νωρίτερα από τα φυσικά του όριά. Όπως και να έχει και μέχρι το scooter της Yamaha να αρχίσει τις… υπογραφές συμπεριφέρεται άψογα αλλάζοντας κατεύθυνση ανάλαφρα και ισορροπημένα. Σε αυτές τις συνθήκες έδειξαν τα δόντια τους και τα δυνατά φρένα που δεν κουράστηκαν στην παρατεταμένη χρήση και έκοβαν τη φόρα του X-MAX χωρίς δεύτερη κουβέντα. Έπειτα από το Καρπενήσι, και μια βόλτα μέχρι τη τεχνητή λίμνη Κρεμαστών, σειρά είχε η σύντομη επίσκεψη-ανάβαση στα Αγραφα και μετά πάλι κάτω προς Τροβάτο και θέση Τρία Σύνορα με προορισμό τη λίμνη Πλαστήρα. Εκεί το X-MAX, τα βρήκε φυσιολογικά λίγο σκούρα. Με πολύ λογικές ταχύτητες και αρκετή προσοχή, όμως, δεν μάσησε και έφτασε στο Νεοχώρι  για διανυκτέρευση, χωρίς παρατράγουδα. Την επόμενη μέρα κινηθήκαμε προς Ελάτη και Περτούλι, με την ποιότητα του δρόμου να κινείται αντίστροφα σε σχέση με το πανέμορφο τοπίο, και το Χ-ΜΑΧ να υπενθυμίζει σε κάθε ευκαιρία τα σφιχτά πίσω αμορτισέρ του. Σειρά είχε η Καλαμπάκα και τα Τρίκαλα με τον δρόμο να γίνεται μια βαρετή ευθεία μέχρι και την εθνική. Εκεί φάνηκε και ο μοναδικός λόγος για μικρή γκρίνια στο Χ-ΜΑΧ με τη σέλα να κουράζει γρηγορότερα από το αναμενόμενο στον αυτοκινητόδρομο. Η αιτία εντοπίζεται στο σχήματα σχήμα της-ώστε να χωρά από κάτω ένα δεύτερο full face κράνος. Ενώ αυτό δεν ενοχλεί στις πιο σύντομες αστικές μετακινήσεις και όσο το σώμα βρίσκεται σε κίνηση, στον αυτοκινητόδρομο απαιτεί από τον αναβάτη μια καλή ολιγόλεπτη στάση σε κάθε ανεφοδιασμό για να ξεπιαστεί. Κατά τα άλλα η προστασία από τον αέρα είναι καλή, η ευθυβολία υποδειγματική και η ζελατίνα του Χ-ΜΑΧ δημιουργεί λίγες αναταράξεις ενώ τελειώνει στο σωστό σημείο ώστε να λειτουργούν οι αεραγωγοί του κράνους.

Συμπέρασμα: Aξίζει την προσοχή σας

Με μοντέρνα και δυναμική σχεδίαση και δυνατότητα κίνησης εντός και εκτός των τειχών, το X-MAX δείχνει να τα έχει όλα. Αυτό γιατί ούτε στον τομέα των χώρων υπολείπεται του ανταγωνισμού αλλά ούτε και σε επιδόσεις με το μοτέρ να εμφανίζεται παράλληλα και οικονομικό σε κατανάλωση. Παράλληλα η συμπεριφορά του είναι ιδιαίτερα ευχάριστη σε δρόμο με στροφές και τα φρένα του αποδίδουν τόσο καλά που χρειάζονται προσοχή μόνο σε πολύ κακής ποιότητας οδόστρωμα, λόγω απουσίας ABS το οποίο θα το προτιμούσαμε στάνταρ στην τιμή που διατίθεται το Χ-ΜΑΧ. Αν ψάχνετε λοιπόν για μια πρόταση που να βρίσκεται σε δυνατότητες ανάμεσα στα Χ-ΜΑΧ 250 και ΤΜΑΧ με σημαντικά περισσότερη δύναμη από το πρώτο και τη μισή σχεδόν τιμή από το δεύτερο δεν έχετε παρά να κοιτάξετε το νέο scooter της ιαπωνικής εταιρίας το οποίο  αξίζει σίγουρα την προσοχή σας.

Κινητήρας
4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) 395
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) 83x73
Συμπίεση (:1) 10,6

Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 31/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 3,45/6.000

Τροφοδοσία: Ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) : 14
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) : 4,1

Βάρος (kg, πλήρες) : 211
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) : 174

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Τύπος : Ατσάλινο σωληνωτό

Αναρτήσεις Ε  
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.)110
Αναρτήσεις Π
Δύο αμορτισέρ
Διαδρομή  110

Φρένα Ε (χλστ.)
2Δ, 267 χλστ. 2πίστονες δαγκάνες
Φρένα Π (χλστ.)
Δ, 267 χλστ. διπίστονη δαγκάνα


Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε
Michelin City Grip 120/70-15"
Ελαστικό Π
Michelin City Grip 150/70-13"


Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 2.190
Πλάτος (χλστ.) 780
Μεταξ όνιο (χλστ.)1.565
Ύψος σέλας (χλστ.) 785

Εξοπλισμός
ABS O
Μίζα Υ
Μανιβέλα _
Στροφόμετρο Υ
Κοντέρ Y
Ένδειξη θερμοκρασίας Υ
Ένδειξη βενζίνης Υ
Μερικός χιλιομετρητής Υ
Φέρινγκ Υ
Ρυθμιζόμενες μανέτες Υ
Κεντρικό σταντ Υ
Πλάγιο σταντ Y
Σχάρα _
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση _
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση   Υ

πηγή : http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
X-MAX 400 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: X-MAX 400   X-MAX 400 EmptyΠαρ Οκτ 09, 2015 11:33 am

Ειδική έκδοση για τα X-MAX στα χνάρια του TMAX 530 IRON MAX παρουσίασε η Yamaha. Η εν λόγω έκδοση θα είναι διαθέσιμη στα 250 και 400 κ.εκ. και ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα X-MAX τόσο σε χρώμα όσο και σε λεπτομέρειες.

X-MAX 400 Xmax_iron_max2

Τα X-MAX IRON MAX θα παραχθούν σε περιορισμένο αριθμό και ξεχωρίζουν από το μαύρο χρώμα τους το οποίο η ιαπωνική εταιρία ονομάζει Liquid Darkness, με το γυαλιστερό και το μαύρο ματ να εναλλάσσονται στις πλαστικές επιφάνειες. Παράλληλα, η σέλα έχει αποκτήσει νέα διαφορετική σε σχεδίαση επένδυση η οποία φέρει σουέτ επιφάνειες αλλά και χρυσές ραφές ενώ το όνομα του scooter κάνει την εμφάνισή του στο μαξιλαράκι που υποστηρίζει τη μέση του αναβάτη.

'Αλλες διαφορές σε σχέση με την στάνταρ έκδοση εντοπίζονται στα εμβλήματα που βλέπουμε τόσο στα πλαϊνά πλαστικά όσο και στο τιμόνι με το μεσαίο κάλυμμα του τελευταίο να έχει σατινέ επίστρωση.

X-MAX 400 Xmax_iron_max4

Επίσης, στα IRON MAX έχουν τοποθετηθεί αλουμινένια καλύμματα στην ποδιά, ενώ και πάνω από τα ντουλαπάκια υπάρχει επένδυση που μοιάζει με δέρμα. Τέλος, ο φωτισμός του πίνακα πληροφοριών στο 250 είναι λευκός για την συγκεκριμένη περίσταση, υπάρχουν και LED ημέρας στα φώτα, ενώ σατινέ είναι και τα διακοσμητικά δακτυλίδια των οργάνων.

X-MAX 400 Xmax_iron_max5

πηγή : http://www.mototriti.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
 
X-MAX 400
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΜΟΝΤΕΛΑ :: YAMAHA :: SCOOTERS-