Η ιστορική για τη Kawasaki «W» σειρά μοντέλων
επιστρέφει, αυτή τη φορά με 800 κ.εκ. και ψεκασμό, συμπλέοντας απόλυτα
με τις σημερινές προδιαγραφές. Το νέο W 800 παρουσιάστηκε επισήμως στην
έκθεση Intermot της Κολωνίας τον Οκτώβριο, έτοιμο να ριχτεί στη μάχη της
πολύ ενδιαφέρουσας νέο-ρετρό κατηγορίας.
Σχεδιαστικά δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα
σε σχέση με το 650, με το 800 να ακολουθεί την «αλά Kawasaki» αισθητική
άποψη περί κλασικού, η οποία βρίθει λεπτομερειών και χαρακτηρίζεται από
τη μεγάλη πιστότητα ως προς το αρχέτυπο. Ο κινητήρας παραμένει
αερόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, με χρονισμό 360 μοιρών και φέρει το
«σήμα κατατεθέν» των W, που δεν είναι άλλο εκτός από την κίνηση των 4
βαλβίδων μέσω εξωτερικού άξονα και κωνικών γραναζιών. Αυτά που έχουν
αλλάξει είναι η χωρητικότητα, που ανέρχεται πλέον στα 773 κ.εκ. (κλασικά
υποτετράγωνα με διάμετρο 77 και διαδρομή 83 χλστ.), καθώς και η
τροφοδοσία, που γίνεται πλέον μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού. Τα
χαρακτηριστικά αυτά, σε συνδυασμό με το βαρύ βολάν, προσδίδουν στον
κινητήρα του W 800 έναν «κλασικό» τρόπο λειτουργίας, με τη μέγιστη ροπή
να αποδίδεται, σύμφωνα με την Kawasaki, μόλις στις 2.000 σ.α.λ.!
εδώ