H Kawasaki είχε ανακοινώσει νωρίτερα την ανανέωση της sport touring έκδοσης του Ζ1000SX, ωστόσο, κάναμε υπομονή μέχρι την EICMA για να τη δούμε από κοντά.
Η συγκεκριμένη ανανέωση προέκυψε κυρίως με γνώμονα τη γνώμη των ιδιοκτητών της μοτοσικλέτας και η Kawasaki βελτίωσε τη μοτοσικλέτα της, σε μεγάλο βαθμό σύμφωνα με τα γούστα των πελατών της. Η πρώτη αλλαγή αφορά στις σκληρές πλαϊνές βαλίτσες που διατίθενται στον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσικλέτας. Οι νέες βαλίτσες είναι επανασχεδιασμένες και βρίσκονται όσο το δυνατόν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας.
Επιπλέον, το Z1000SX του 2014 διαθέτει σύστημα traction control στον στάνταρ εξοπλισμό του. Το συγκεκριμένο σύστημα έχει τρεις επιλογές, οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν με τις δύο επιλογές χαρτογράφησης του κινητήρα. Επανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων. Στην LCD οθόνη που δεσπόζει στο κόκπιτ, εμφανίζονται και νέες ενδείξεις, όπως αυτή της οικονομικής οδήγησης.
Οι Ιάπωνες, ωστόσο, δεν έμειναν εκεί. Το πίσω αμορτισέρ της μοτοσικλέτας απέκτησε νέες ρυθμίσεις, ενώ επανασχεδιάστηκε η σέλα και οι καθρέφτες, οι οποίοι προσφέρουν καλύτερο οπτικό πεδίο στα νώτα της μοτοσικλέτας.
Φυσικά, το ανανεωμένο μοντέλο όχι μόνο διατηρεί την ίδια πλούσια γκάμα προαιρετικών αξεσουάρ, αλλά αποκτά και νέα. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν τελικά της Akrapovic, φιμέ ζελατίνες και καλύμματα για τη σέλα του συνεπιβάτη.
Το ανανεωμένο Kawasaki Z1000SX θα είναι διαθέσιμο σε πράσινο, ασημί και μαύρο χρώμα.
Οι αλλαγές με μια ματιά
· Νέες πλαϊνές βαλίτσες
· Traction control στον στάνταρ εξοπλισμό
· Νέες ρυθμίσει στο πίσω αμορτισέρ
· Επανασχεδιασμένοι καθρέφτες
· Επανασχεδιασμένη σέλα
· Νέος πίνακας οργάνων
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 1.043 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 142/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 11,3/7.300
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 19
Βάρος (κιλά): 230
Ύψος σέλας (χλστ.): 820
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/EICMA-Ananewmeno-Kawasaki-Z1000SX_98737.asp