Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.
Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Το BW’ s 125 της Yamaha για το 2011 θα έχει φρένα συνδυασμένης λειτουργίας. Το σύστημα συνεχίζει να αποτελείται από ένα δισκόφρενο με διάμετρο 189 χιλιοστά στον εμπρός τροχό και ένα ταμπούρο στον πίσω. Ο κινητήρας είναι τετράχρονος αερόψυκτος με τροφοδοσία από ψεκασμό. Το ιδιαίτερο στοιχείο στον σχεδιασμό του αποτελεί το πλαίσιο που είναι ορατό εξωτερικά. Το BW’ s έχει αρκετό ύψος από το έδαφος για να τα βγάζει πέρα με κάθε λακκούβα των δρόμων, ελαστικό 120/70 -12 εμπρός και 130/70 -12 πίσω. Το βάρος του είναι σχετικά περιορισμένο, αφού ζυγίζει 121 κιλά με λάδια και γεμάτο το ρεζερβουάρ.
πηγή : http://www.motomag.gr
loui Fazer Club
Φύλλο : Ηλικία : 56Μοντέλο : fazer 600Αριθμός δημοσιεύσεων : 1080Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2010
Ο μεγάλος αδερφός της σειράς BW´s είναι ένα ξεχωριστό scooter που μεταφέρει αυτούσια όλη τη σκληράδα των μικρότερων μοντέλων. Με heavy duty εμφάνιση, σπιρτόζικο κινητήρα και διαστάσεις XXS, το μικρό της Yamaha θα μπει στη ζωή σου και θα σου θυμίσει ξανά πόσο όμορφα ήταν όλα, όταν ήσουν παιδί!
Παιχνίδι βαρέου τύπου Κοιτώντας το scooter της Yamaha νιώθεις σίγουρα όμορφα, αλλά περίεργα. Η αισθητική του ξεχωρίζει από ό,τι συνήθως βλέπεις στους δρόμους και καταφέρνει να είναι την ίδια στιγμή μοντέρνο και διαχρονικό, ενώ δείχνει ικανό να αντέξει ακόμη και τη χειρότερη κακομεταχείριση. Από πλευράς διαστάσεων, είναι τόσο μικρό που μοιάζει με παιχνίδι. Η αλήθεια είναι ότι αυτό το μικρό scooter σου βγάζει από μέσα σου κάτι το…καταστροφικό και με δυσκολία συγκρατείς τον εαυτό σου από το να το κάνει χίλια κομμάτια! Όχι, μη με παρεξηγείτε. Το BWs είναι κάτι παραπάνω από συμπαθητικό στα δικά μου τα μάτια. Αλλά αυτό το σκληροτράχηλο σχεδιαστικά scooterάκι, με αισθητική που κινείται μεταξύ μπουλντοζίτσας Bobcat και κουταβιού, ξυπνά μέσα μου το παιδί. Τόσο μάλιστα που θέλω να δοκιμάσω τις αντοχές του! Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται, κάτι τόσο συμπαθητικό και μικρό, να μου βγάζει στην επιφάνεια τέτοιου είδους ορέξεις και για αυτό το λόγο, πρέπει να βγάλω το καπέλο στους σχεδιαστές της ιαπωνικής εταιρίας για τις επιλογές τους. Οι τελευταίοι κατάφεραν να δώσουν αυτή τη μοναδική εμφάνιση σε ένα scooter πόλης με διαστάσεις παιχνιδιού. Εμφάνιση που σε άλλους μοιάζει τόσο μα τόσο γλυκιά και σε μερικούς σαν και του λόγου μου καταφέρνει να ξυπνά καταστροφικά συναισθήματα που έχω να νιώσω από πολύ-πολύ μικρός όταν μου έφερναν κάποιο νέο παιχνίδι, συνήθως με ρόδες. Στην αρχή δεν ήθελα καν να το βγάλω από το κουτί του. Στη συνέχεια έπαιζα μαζί του διστακτικά μη το χαλάσω. Μετά το αγαπούσα παράφορα, το έπαιρνα μαζί μου παντού και φανταζόμουν ένα σωρό ταξίδια και ιστορίες μαζί του. Δεν πάει να ήταν αυτοκίνητο δεν πάει να ήταν φορτηγό. Μαζί του πετούσα, έμπαινα στη θάλασσα, ταξίδευα στο κέντρο της γης. Σειρά είχε το κατσαβίδι και η απαραίτητη εγχείρηση "για να δούμε και τι παίζει μέσα". Και στο τέλος φυσικά, έρχονταν τα τεστ αντοχής με πτώσεις από κάθε λογής ύψος και ό,τι άλλου είδους βασανιστήριο μπορεί να φανταστεί ένα παιδί για το παιχνίδι του. Έτσι και με το BWs! Στην αρχή, το θεωρείς γλυκούτσικο και χαριτωμένο και είσαι προσεκτικός μαζί του, αλλά μετά και όσο περνά ο χρόνος μαζί του, θέλεις να του κάνεις….μία από τα ίδια! Πάλι καλά που δεν είμαι παιδάκι πια. Τουλάχιστον όχι τόσο. Αλήθεια πόσα μέτρα άλμα μπορεί να κάνει άραγε…;
Εργονομία-Ποιότητα :Built to last
Ένας άλλος λόγος που το BWs μου βγάζει αυτά τα βίαια ένστικτα είναι φυσικά και η υψηλή ποιότητα κατασκευής του. Δε χωράει αμφιβολία ότι αυτό το μικρό scooterάκι είναι καλοφτιαγμένο και η στιβαρότητα που μεταφέρει οπτικά στον αναβάτη του γίνεται αντιληπτή και στην πράξη. Το ταρακούνησα, το "πέταξα" σε συνεχόμενες λακκούβες, το έβαλα δικάβαλο στο χώμα. Αυτό δε χαμπάρισε τίποτα. Οι βαμμένες πλαστικές του επιφάνειες δείχνουν ικανές να αντέξουν αρκετά χρόνια χωρίς να χάσουν τη λάμψη και το φινίρισμά τους, ενώ και τα λιγοστά μεταλλικά μέρη που είναι ορατά, είναι επίσης προσεγμένα στη βαφή τους. Η Yamaha έχει δώσει μεγάλη προσοχή και στον τομέα της εργονομίας και πάνω στη σέλα του δύσκολα θα βρεθεί άνθρωπος που να μη βολευτεί. Το γυμνό από περιττά πλαστικά τιμόνι, με τα ποιοτικά σε αίσθηση χειριστήρια, βρίσκεται μπροστά και χαμηλά λίγο πιο ψηλά από τη σέλα. Περνάει πάνω από τα γόνατα, ακόμη και αν το ύψος σου είναι πάνω από το μέσο όρο και δίνει πολύ καλό μοχλό για ακαριαίες μανούβρες χωρίς δεύτερη σκέψη. Η μεγάλη και φαρδιά σέλα θα φιλοξενήσει με άνεση τoν αναβάτη που θα την βρει ικανοποιητικά άνετη για μετακινήσεις μέσα στην πόλη. Χώρος έχει προβλεφθεί και για τον συνεπιβάτη αλλά είναι περιορισμένος, ενώ ο τελευταίος θα πρέπει να βολέψει τα πόδια του στο τελείωμα της ποδιάς καθώς δεν υπάρχουν μαρσπιέ για την αφεντιά του. Για μικρές αποστάσεις πάντως κρίνεται ικανοποιητικός. Παρά τις μικρές του διαστάσεις, το BWs έχει ικανοποιητικό χώρο κάτω από τη σέλα. Λόγω σχήματος, κυρίως, θα δυσκολευτείτε να χωρέσετε ένα κράνος κλειστού τύπου, ειδικά αν αυτό έχει μεγάλους αεραγωγούς, αλλά θα τα καταφέρετε.
Κινητήρας Το BWs είναι ένα μικρό και καλοφτιαγμένο εργαλείο και στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το μοτέρ των 125 κ.εκ. Αερόψυκτο μεν αλλά τετραβάλβιδο, με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και ηλεκτρονικό ψεκασμό για την τροφοδοσία του, δείχνει έτοιμο να τα βάλει με την κίνηση της πόλης και να βγει νικητής. Οι εννέα ίπποι που ανακοινώνει η ιαπωνική εταιρία φαντάζουν ακόμη περισσότεροι στο δρόμο εξαιτίας της άμεσης εμπλοκής του CVT κιβωτίου και της σωστής κλιμάκωσης που αναδεικνύει τη ζωηρότητα του μοτέρ. Τα πρώτα 80 χλμ./ώρα έρχονται ευχάριστα γρήγορα στο αναλογικό ταχύμετρο, με το δείκτη να σταματά λίγο πάνω από τα 100 χλμ./ώρα, μία ταχύτητα που το μικρό Yamaha μπορεί να διατηρήσει με ιδιαίτερη ευκολία. Σε όλο το φάσμα λειτουργίας του, ο κινητήρας εμφανίζεται ιδιαίτερα πολιτισμένος και δεν μεταφέρει κανενός είδους κραδασμό στο αναβάτη. Ιδιαίτερα χαμηλή είναι και η κατανάλωσή του που δεν ξεπέρασε τα 3,5 λίτρα/100 χλμ., παρά το γεγονός ότι κινήθηκε για μεγάλα χρονικά διαστήματα με το γκάζι στο στοπ του.
Πλαίσιο/Αναρτήσεις/Φρένα Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του BWs παρουσιάζεται αρκούντως άκαμπτο στο δρόμο για τις δυνάμεις που έχει να διαχειριστεί. Ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα και βάρος που πλησιάζει τα 200 κιλά, δε δείχνει να δυσανασχετεί και σε καμία περίπτωση δεν το νιώθεις να "λαστιχάρει". Για τον πίσω τροχό, οι μηχανικοί της εταιρίας των τριών διαπασών επέλεξαν τη λύση των δύο αμορτισέρ, με τα ελατήριά τους να παρουσιάζουν χαρακτηριστικά προοδευτικής λειτουργίας. Αυτό γίνεται αντιληπτό και στο δρόμο, με τις μικρές κακοτεχνίες να απορροφούνται ικανοποιητικά και να μην κουράζουν τα μαλακά μόρια του αναβάτη δημιουργώντας μία πολύ καλή εικόνα όσον αφορά στην ποιότητα κύλισης.
Σπάνιο φαινόμενο αποτελεί και το κοπάνημα από τις πιο έντονες ανωμαλίες με τις αναρτήσεις να φτάνουν πολύ δύσκολα στο τέρμα παρά τη μικρή τους διαδρομή. Από το 2010, το μοντέλο της Yamaha εφοδιάζεται με συνδυαζόμενο σύστημα πέδησης για το σύστημα των φρένων του. Στην πράξη, η λειτουργία του συστήματος δεν γίνεται αντιληπτή και μάλλον δεν θα έπρεπε κιόλας. Ο δίσκος των 220 χλστ. και το μικρό πίσω ταμπούρο λειτουργούν ικανοποιητικά με το κύριο μέρος της επιβράδυνσης να έρχεται από τη δεξιά μανέτα και την αριστερή να λειτουργεί συμπληρωματικά, κατά τη διαδικασία του φρεναρίσματος. Το μπλοκάρισμα θα έρθει κατόπιν σοβαρής προσπάθειας και αυτό σημαίνει ότι στις καθημερινές μετακινήσεις μπορεί να αξιοποιήσει κανείς πλήρως την ισχύ των φρένων χωρίς το φόβο κάποιας ανεπιθύμητης εξέλιξης.
Στο δρόμο Αν δεν το έχετε καταλάβει ήδη, το μικρό scooterάκι της Yamaha είναι ένα απόλυτο όπλο πόλης, ή όπως λένε οι Αμερικάνοι "It´s a peach to ride". Όσο πηγμένο και αν είναι το τοπίο μπροστά σου, όσα δίτροχα και αν σου κλείνουν τον ορίζοντα, το BWs θα καταφέρει να βρει το δρόμο που θα το βγάλει πρώτο στο φανάρι. Αυτό, μάλιστα θα το κάνει με ελάχιστη προσπάθεια, ενώ θα προσφέρει και αρκετή ευχαρίστηση στον αναβάτη του, με τον τελευταίο να δημιουργεί κάθε φορά τη δική του ειδική διαδρομή ανάμεσα από τα σταματημένα αυτοκίνητα. Δεν είναι τυχαίο ότι, παρά τις προσπάθειες που κατέβαλα για να το στριμώξω, οι τροχοί του μικρού Yamaha δεν σταμάτησαν ποτέ να κυλούν! Το υπερ-συμπυκνωμένο scooter αποτελεί ένα αβαρές και ενιαίο σύνολο κάτω από τα πόδια σου που κινείται με τη σκέψη και δεν φοβάται τίποτα! Ο κινητήρας του, πιστός σύμμαχός σε αυτές τις συνθήκες, παρέχει άμεσα ισχύ στον πίσω τροχό, κάτι που είναι άκρως απαραίτητο για να εκτελέσεις ακαριαίες μανούβρες. Η συμπεριφορά του συνεχίζει να είναι ευχάριστη και ομοιογενής και σε πιο μεγάλες ταχύτητες, με τη σταθερότητα να το χαρακτηρίζει κοντά στην τελική του αλλά και στις στροφές, όπου δύσκολα θα γλιστρήσει κάποιος τροχός. Η άγρια φύση του θα φανεί και στο χωματόδρομο, απ´ όπου θα περάσει χωρίς πρόβλημα, ενώ δεν θα πει και όχι και στις παιχνιδιάρικες διαθέσεις του αναβάτη του. Αρκεί βέβαια να μην το παρακάνετε.
Συμπέρασμα Το BW´s 125 έχει όλα τα προσόντα για να σας συντροφεύει στις καθημερινές σας μετακινήσεις. Οι ζωηρές του επιταχύνσεις θα φροντίσουν να μη μείνετε ποτέ πίσω στα φανάρια και η επαρκής τελική του θα σας κινήσει με ασφάλεια στους περιφερειακούς δρόμους της πόλης. Η οδηγική του συμπεριφορά είναι πολύ ευχάριστη και σε συνδυασμό με τις μικρές διαστάσεις, θα κινηθείτε πραγματικά γρήγορα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους. Ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας του θα φανεί και όταν εγκαταλείψετε την άσφαλτο προς χάρη κάποιου χωματόδρομου. Με λίγα λόγια, στη σέλα του θα κάνετε μία από όλα, αρκεί να περιοριστείτε στις αστικές και περαστικές διαδρομές. Το πιο σημαντικό, ίσως, αγκάθι, στη σχέση σας με το BW´s είναι η τιμή του που, μέχρι πριν από λίγο καιρό, ήταν απαγορευτική για τον κυβισμό του. Η ελληνική αντιπροσωπεία, ανταποκρινόμενη και στο δύσκολο οικονομικό κλίμα, προχώρησε σε δραστική μείωση, της με αποτέλεσμα να βρίσκεται τώρα σε υψηλά αλλά λογικά πλαίσια. Τα 2.490 ευρώ ίσως φαίνονται πολλά, αλλά δικαιολογούνται από την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία που παραδοσιακά συνοδεύει όλα τα δίτροχα της Yamaha. Βάλτε στο παιχνίδι και τον παράγοντα στιλ και την ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά και έχετε στα χέρια σας ένα διαχρονικό "πακέτο" με το οποίο θα περάσετε μαζί πολλά-πολλά χρόνια μένοντας πάντα στη μόδα.
Τιμή 2.490 ευρώ
↑ Ζωηρός κινητήρας, ευελιξία, ποιότητα ↓ Δύναμη πίσω φρένου Χρώματα Τιτάνιο ματ, Λευκό
Την προηγούμενη δεκαετία, τα scooter με τροχούς 12 ιντσών ήταν ευρέως διαδεδομένα. Με την Yamaha να έχει δημιουργήσει και αγώνες με τα δίχρονα τότε BW’s, σε τοπικές πίστες motocross, ακόμη και μέσα στο Athens Supercross, οι φαινόταν ότι οι δυνατότητες του συγκεκριμένου scooter ήταν πολλές. Με το νέο τετράχρονο BW125, η Yamaha επαναφέρει ένα όνομα με ιστορία στην καθημερινή μετακίνηση, δίνοντας ένα οικονομικό παιχνίδι στην αγορά.
Τι κερδίζεις με τους τροχούς 12 ιντσών; Συνήθως… ότι χάνεις από τους μεγαλύτερους 16 ιντσών σε άνεση και σταθερότητα. Πάνω στους μικρούς τροχούς διαμορφώνεται όλη η πλατφόρμα του scooter που στο συγκεκριμένο είναι μικρών διαστάσεων, δίνοντας έτσι ένα φιλικό δίτροχο για κάθε μέρα. Το BW 125 είναι στενό, χαμηλό, βολικό για μέσου ύψους αναβάτες, διαθέτει μικρό χώρο στο πάτωμα για τα πόδια, και το τιμόνι του, βρίσκεται κοντά. Η τετράχρονη έκδοση, η σύγχρονη πλευρά του παλιού ονόματος, είναι χτισμένη πάνω σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με το τιμόνι του να βρίσκεται εκτεθειμένο σε κοινή θέα, όπως και το όργανο. Είναι λιτό, και σαν τέτοιο, διαθέτει απλές λύσεις για να παραμένει χρηστικό, αλλά και προσιτό οικονομικά. Σε καμία περίπτωση όμως αυτό δεν σημαίνει περιορισμό στην ποιότητα, η οποία παραμένει κλασική Yamaha. Όμορφα γραφικά κοσμούν τα ποιοτικά πλαστικά, δίνοντας στο BW μία νεανική γραμμή. Διαθέτει τροχούς 12 ιντσών, με ελαστικά και για χωμάτινο προορισμό, ενώ το ύψος τους, το προφίλ τους ουσιαστικά, είναι και αυτό μεγάλο. Έτσι, το νέο BW καθίσταται ιδανικό για απόσβεση κραδασμών και… λακκουβών μέσα στην πόλη, ενώ μέσα στις δυνατότητές του βρίσκεται και το πέρασμα από χωματόδρομους. Οι αναρτήσεις του αφορούν ένα συμβατικό μπροστινό σύστημα και δύο αμορτισέρ, ενώ στο σύστημα πέδησης, ένας δίσκος μπροστά, και ένα ταμπούρο πίσω, αναλαμβάνουν το φρενάρισμα. Λυτό και απέριττο λοιπόν, αλλά με δυνατότητες για καθημερινό παιχνίδι.
Η ευκολία με την οποία οδηγείται το BW 125 είναι μεγάλη. Είναι μαζεμένο σαν σύνολο, το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι δίνει επιθετική θέση οδήγησης, και το κόψιμό του συμβάλλει στην μετακίνηση ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα. Είναι από τα πιο βολικά scooter για κάθε μέρα, μιας και είναι πολύ μικροκαμωμένο, και απαιτεί ελάχιστη δύναμη για να ελιχθεί. Ο κινητήρας του είναι τετράχρονος αερόψυκτος, και αποδίδει γραμμικά σε όλη την καμπύλη. Από το άνοιγμα του γκαζιού, η μετάδοση κομπλάρει αμέσως και επιταχύνει γρήγορα το scooter, ενώ, όσο και αν το ζορίσαμε, δεν παρουσίασε μείωση απόδοσης, αν και αερόψυκτο. Προσφέρει περιορισμένο χώρο για δύο επιβαίνοντες και ξεκαθαρίζει ότι δεν είναι κατασκευασμένο για μεγάλες αποστάσεις. Αν και φτάνει τα 110 χ.α.ω. στο κοντέρ, δεν είναι νούμερο που θα ήθελες να βλέπεις συχνά, όχι τόσο για την αξιοπιστία του κινητήρα, όσο για το μικρό μέγεθος και την άνεση με την οποία κινείται σε τέτοιες ταχύτητες. Είναι ευκολότερο να μετακινείσαι όλη μέρα μέσα στην πόλη, όπου ούτε ο αναβάτης θα καταλάβει ότι το οδηγάει για ώρες, ούτε το scooter θα κουραστεί. Τα φρένα του χρειάζονται δύναμη για να αποδώσουν σωστά, είναι όμως αρκετά για τις δυνατότητες του BW 125. Με τα ελαστικά να αποτελούν ιδανική λύση για τις συνθήκες των ελληνικών πόλεων και την κατάσταση των δρόμων, το BW δεν θα αντισταθεί και σε χωματόδρομους. Είναι ένα από τα θετικά του, το οποίο θα πρέπει να κοιτάξει σοβαρά ο υποψήφιος αγοραστής που μένει σε νησί, ή χωριό, με άσχημο οδικό δίκτυο.
Όντας ένα βολικό scooter για καθημερινή μετακίνηση, το BW ξεκαθαρίζει ότι δεν αποτελεί την ελίτ της κατηγορίας των 125. Είναι ιδανικό για παιχνίδι, για “εργαλείο” και σαν τέτοιο, έχει από πίσω του ένα αξιόπιστο όνομα. Είναι προσιτό στα 2.490euro και μπορεί να καλύψει μεγάλο εύρος χρήσεων. Ωστόσο, η ποιότητα, ο μικρός αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα και οι δυνατότητες οδήγησης του σε χωματόδρομους ή κακό οδικό δίκτυο, θα βρουν αντιμέτωπο μόνο το Typhoon 125 της Piaggio, με σημαντικά χαμηλότερη τιμή, στα 1.750euro.
«Είμαι διαφορετικό!» Μας «φώναξε» το νέο BWS από την πρώτη στιγμή που το συναντήσαμε, χάρη στην ιδιαίτερη σχεδίασή του. Σχεδίαση που θέλει το πλαίσιο να είναι ορατό και να συνδυάζει έντονες γωνίες με στρογγυλές επιφάνειες. Τα παντός δρόμου χοντρά ελαστικά μάς προδιέθεσαν για περιπέτειες στους άγριους και σκληροτράχηλους δρόμους της πόλης.
Η άνετη σέλα του BWS… ξεφύσησε και το κουμπί εκκίνησης έβαλε μπρος τον κινητήρα των 125 κυβικών. Τα πόδια πήραν τη θέση τους στο κατηφορικό πάτωμα και με την κάθετη θέση του κορμού με τα χέρια να βρίσκονται σε κοντινή απόσταση και σχεδόν παράλληλα με το έδαφος, καταλάβαμε ότι μας δινόταν η δυνατότητα για αμεσότερους χειρισμούς. Το BWS, με την προθυμία του να ελίσσεται μέσα στην κίνηση, μας προκαλούσε να κινηθούμε όλο και πιο γρήγορα. Θύμιζε παιχνίδι που έκανε τη μετακίνησή μας ταχύτατη και παράλληλα διασκεδαστική, επιμένοντας στη διαφορετικότητά του.
Η δύναμη του κινητήρα ήταν αρκετή για να ξεγλιστράμε άνετα μέσα στη ζούγκλα της κίνησης, αλλά θα θέλαμε λίγη δύναμη παραπάνω για τις μετακινήσεις σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Την ακινητοποίηση του BWS αναλάμβανε το μπροστινό δισκόφρενο, το οποίο ήταν αρκετά άμεσο και δυνατό, σε αντίθεση με το πίσω ταμπούρο, το οποίο άφηνε μια δυσάρεστη, σπογγώδη αίσθηση. Στις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, η μεν μπροστινή ανάρτηση έκανε καλά τη δουλειά της, η πίσω ανάρτηση, όμως, μας φάνηκε σφιχτή και μετέφερε αρκετούς κραδασμούς στους αναβάτες. Επίσης, σε πλήρη στροφή του τιμονιού, αν το ύψος του οδηγού ξεπερνά το 1.75μ, το τιμόνι θα είναι σε οριακή απόσταση από τα πόδια του.
Στην περίπτωση που το BWS μεταφέρει και δεύτερο αναβάτη και ανάλογα με το ύψος του, ενδεχομένως να παραπονεθεί για τον χώρο που του ανήκει στη σέλα και για τα μικρά μαρσπιέ. Όσον αφορά στα χειριστήρια, αυτά είναι εύχρηστα και σε γνώριμη θέση.
Τα όργανα, λιτά αλλά όμορφα, μας παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες, με την ένδειξη της ώρας, δυστυχώς, ν’ απουσιάζει. Η κλειδαριά έχει ένα επιπλέον, έξυπνο σύστημα προστασίας, για να αποτρέπει την παραβίασή της. Κατά τις νυχτερινές μας μετακινήσεις, τα φώτα αποδείχθηκαν αποτελεσματικά και κατάφερναν να φωτίζουν ικανοποιητικά τους σκοτεινούς δρόμους. Ευχάριστο ήταν, επίσης, ότι, παρά το μικρό του μέγεθος, το BWS παρέχει χώρο κάτω από τη σέλα, όπου μπορεί να φιλοξενηθεί ακόμη και ένα κράνος.
Το BWS, με την έφεσή του στους ελιγμούς και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του, ξύπνησε το «παιδί» μέσα μας. Και επειδή τα παιδιά δεν έχουν και πολλά χρήματα… όχι μόνο κοστίζει κάτι λιγότερο από 2.500 ευρώ (2.490 για την ακρίβεια), αλλά καταναλώνει ελάχιστο καύσιμο με μέση κατανάλωση 2.7λίτρα / 100 χλμ..