REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: X-Max 125 & 250 2011 Πεμ Σεπ 02, 2010 9:40 pm | |
| Αν έλειπε ένα στοιχείο από τα X-Max 125 & 250 της Yamaha για να θεωρηθούν ολοκληρωμένα, αυτό ήταν το ABS. Πλέον, με τη προσθήκη αυτού και στις δύο εκδόσεις κυβισμού, δημιουργούνται δύο scooter που μπορούν να κοιτάξουν κατάματα οποιοδήποτε ανταγωνιστικό μοντέλο. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, δυνατοί κινητήρες, άνεση, ασφάλεια και αποθηκευτικοί χώροι στη κορυφή της κατηγορίας. Τα Χ-Μax φαίνεται να πληρούσαν όλες τις προϋποθέσεις για να αναδειχθούν σε εξαιρετικά αστικά «εργαλεία» και όντως έτσι ήταν αλλά…τους έλειπε το ABS. Όσο και να υπάρχουν πολέμιοι και αντιφρονούντες, το ABS αποδεικνύεται σωτήριο και είναι απαραίτητο, ειδικά σε οχήματα που κινούνται μέσα στις πόλεις, όπου ως γνωστόν οι κίνδυνοι είναι περισσότεροι και το οδόστρωμα πίστα πατινάζ. Για το 2011 λοιπόν, τα X-Max μπορούν άνετα να διεκδικήσουν την θέση που τους αξίζει στις καρδιές των αναβατών, έχοντας να επιδείξουν μόνο πλεονεκτήματα. Σε ότι αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά, δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με τα μοντέλα του 2010 και εκτός της προσθήκης του ABS, νέο στοιχείο αποτελούν η διάθεση του 125 σε κόκκινο χρώμα και του 250 σε μπλε. Πηγή : http://www.mototriti.gr Μηχανή - Τύπος: Υγρόψυκτος, τετράχρονος μονοκύλινδρος Κυβισμός: 249,78 κ.εκ. Διάμετρος x Διαδρομή: 69.0 x 66.8 χιλ. Σχέση συμπίεσης: 10.0 : 1 Μέγιστη ισχύς: 15 kW @ 7,500 σ.α.λ. Μέγιστη ροπή: 21 Nm @ 6,000 σ.α.λ. Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ Εισαγωγή Καυσίμου: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου Σύστημα ανάφλεξης: TCI Σύστημα εκκίνησης: Ηλεκτρική Σύστημα μετάδοσης: Αυτόματη με τραπεζοειδή ιμάντα Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου: 11.8 λίτρα Χωρητικότητα δοχείου λαδιού: 1.3 λίτρα Χαρακτηριστικά πλαισίου: - Εμπρός ανάρτηση: Τηλεσκοπικό πιρούνι Εμπρός διαδρομή: 110 χιλ. Πίσω ανάρτηση: Δύο αμορτισέρ Πίσω διαδρομή 95 χλστ. Εμπρός φρένο: Δίσκος Ø 267 χιλ. Πίσω φρένο: Δίσκος Ø 240 χιλ. Εμπρός ελαστικό: 120/70-15 Πίσω ελαστικό: 140/70-14 Διαστάσεις: - Μήκος: 2,220 χιλ. Πλάτος: 776 χιλ. Υψος: 1,337 χιλ. Ύψος σέλας: 792 χιλ. Μεταξόνιο: 1,545 χιλ. Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 134.5 χιλ. Βάρος (πλήρες υγρών): 180 κιλά |
|
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: X-Max 125 & 250 2011 Τετ Δεκ 15, 2010 3:02 pm | |
| και αναλυτικό άρθρο απο το ίδιο περιοδικό εδώ |
|
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Πρακτικότητα στο MAXιμουμ Τετ Αυγ 17, 2011 9:16 am | |
| Αποθηκευτικοί χώροι από μικρό… αυτοκίνητο, επιδόσεις που ακόμη και σήμερα δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τον ανταγωνισμό και ποιότητα κατασκευής σε υψηλά στάνταρτ, συνθέτουν το πακέτο που ακούει στο όνομα X-Max. Αν είστε άνθρωπος που δεν του αρέσει να συμβιβάζεται, ρίξτε μια καλή ματιά στο άρθρο που ακολουθεί. Τι και αν έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που το δημοφιλές scooter της Yamaha μπήκε στην παραγωγή; Το X-Max συνεχίζει να παραδίδει μαθήματα πρακτικότητας και ευχρηστίας, εντυπωσιάζοντας με τις αρετές που διαθέτει. Άλλωστε, η διατήρηση της ίδιας ακριβώς φιλοσοφίας και στο καινούργιο μοντέλο αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο πόσο πετυχημένη ήταν η συνταγή της Yamaha εξ αρχής.
Αισθητική: Σοβαρό και μετρημένο Πάνω στη σέλα του Χ-Max θα μπορέσετε, με λίγη προσπάθεια, να κάνετε σχεδόν τα πάντα. Αυτό που σίγουρα δεν θα καταφέρετε, είναι να κάνετε αισθητή την παρουσία σας στους υπόλοιπους, καθώς η αισθητική του είναι λιτή και σοβαρή. Μπορεί να μην ξεχωρίζει, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλοσχεδιασμένο. Μάλιστα, για πολλούς, αυτή η διακριτικότητα μπορεί να θεωρηθεί ακόμη και προσόν. Από όποια μεριά και να το κοιτάξεις, το scooter της Yamaha αποπνέει σοβαρότητα και παρά τα χρόνια που έχουν περάσει από τότε που παρουσιάστηκε, δεν δείχνει γερασμένο. Το ίδιο ισχύει και για την ποιότητα κατασκευής, αφού τίποτα πάνω του δεν τρίζει, ενώ τόσο η βαφή όσο και η συναρμογή των πλαστικών εξακολουθούν να αποσπούν θετικά σχόλια.
Εργονομία/χώροι: The Japanese way! Με το Χ-Max, η Yamaha κατάφερε κάτι που λίγοι κατασκευαστές έχουν πετύχει μέχρι στιγμής. Παρά τις σχετικά μαζεμένες διαστάσεις του, το εν λόγω scooter μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση δύο ενήλικες, οι οποίοι δεν θα βρουν κάτι για να παραπονεθούν. Ο συνεπιβάτης κάθεται άνετα και αρχοντικά πάνω στη σέλα, έχει στη διάθεσή του πρακτικές χειρολαβές, με τα πόδια του να πέφτουν με φυσικό τρόπο στα σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ. Το ίδιο ισχύει και για τον αναβάτη, με το τιμόνι να βρίσκεται σε καλή θέση, αν και λίγος περισσότερος χώρος για τα πόδια θα ήταν ευπρόσδεκτος. Πάντως, για αυτό το τελευταίο θα αναπληρώσουν και με το παραπάνω οι αποθηκευτικοί χώροι. Ο χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί ακόμη και για μία… μίνι μετακόμιση, για τα δεδομένα των scooters, αφού με άνεση θα χωρέσουν δύο κράνη κλειστού τύπου και μερικά μικροπράγματα. Εκτός αυτού, υπάρχει και ντουλαπάκι για τα απολύτως απαραίτητα.
Στο δρόμο: Μπορεί παντού! Και αυτό γιατί το μοντέλο της Yamaha δεν θα πει όχι σε κανένα πεδίο χρήσης. Στην πόλη εμφανίζεται καλοζυγισμένο και υπάκουο στους γρήγορους ελιγμούς και καταφέρνει να κινηθεί με άνεση ακόμη και στους μποτιλιαρισμένους δρόμους. Το βάρος του δεν γίνεται ιδιαίτερα αισθητό, χάρη και στην όρθια θέση οδήγησης που προσφέρει άνεση και έλεγχο. Για τα δεδομένα της κατηγορίας, το X-Max διαπρέπει και σε συνθήκες ταξιδιού. Ναι, καλά διαβάσατε, και για αυτό είναι υπεύθυνοι τόσο οι μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι όσο και τα επίπεδα προστασίας από τα καιρικά φαινόμενα. Ο κινητήρας στέκεται και αυτός στο ύψος των περιστάσεων, αφού μπορεί να διατηρήσει με άνεση ταχύτητες κοντά στα 120 χλμ./ώρα, ακόμη και με δεύτερο άτομο και μπαγκάζια. Μόνο παράπονο θα αποτελέσει η λειτουργία των πίσω αμορτισέρ, αφού είναι σκληρά και λίγο απότομα στις αντιδράσεις τους, κάτι που γίνεται αισθητό κυρίως όταν περνάτε πάνω από κάθετα εμπόδια.
Τι να προσέξετε Ένας από τους λόγους που το συγκεκριμένο scooter έχει κάνει τόσο καλή εμπορική πορεία είναι η αξιοπιστία του. Όλα εξαρτώνται, λοιπόν, από τη φροντίδα που έχει επιδείξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε εσείς, είναι ένας σχολαστικός έλεγχος. Τι να αλλάξετε Η λειτουργία των πίσω αμορτισέρ συγκεντρώνει τα περισσότερα, αν όχι όλα, τα παράπονα από πλευράς ιδιοκτητών. Ένα ζευγάρι aftermarket σίγουρα θα βελτιώσει αρκετά την κατάσταση. Επίσης, ένα ζευγάρι σαμάρια θα αυξήσει ακόμη περισσότερο τις ταξιδιωτικές ικανότητες του Χ-Max.
Συμπέρασμα: Χρυσή τομή Το Χ-Max συγκεντρώνει στο πρόσωπό του όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν μία συνταγή επιτυχημένη. Καλές επιδόσεις από το μονοκύλινδρο κινητήρα, υψηλή αξιοπιστία, καλή ποιότητα κατασκευής και φυσικά, πλούσιους χώρους τόσο για τους αναβάτες όσο και για τα πράγματά τους. Προσθέστε σε αυτά την καλή του συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες, αλλά και τις ταξιδιωτικές του αρετές, και έχετε μπροστά σας ένα ολοκληρωμένο scooter από κάθε άποψη, με την τιμή του ως μεταχειρισμένο να κυμαίνεται επίσης σε καλά επίπεδα. Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, Κυβισμός (κ.εκ.): 249,8 Ιπποδύναμη (ίπ/σ.α.λ.): 21/7.500, Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,1/6.250, Τροφοδοσία: Ψεκασμός, Ρεζερβουάρ (λίτρα): 12,5, Εκκίνηση: Μίζα, Μήκος (χλστ.): 2.210 Πλάτος (χλστ.): 770, Ύψος σέλας (χλστ.): 785, Μεταξόνιο (χλστ.): 1.545, Βάρος (κιλά): 164, Ελαστικό εμπρός: 120/70-15, Ελαστικό πίσω: 140/70-14, Φρένα εμπρός: Δίσκος, Φρένα πίσω: Δίσκος, Τιμή: 2.700-3.800 ευρώ πηγή : http://www.mototriti.gr |
|