Στο Μιλάνο παρουσιάστηκε επισήμως το μοντέλο της Honda, το Crossrunner, που εγκαινιάζει μια νέα κατηγορία στην γκάμα της εταιρείας. Με V4 κινητήρα 782 κ.εκ., απόδοσης 100 ίππων, το Crossrunner συνδυάζει στοιχεία από τις κατηγορίες street και on-off, αποτελώντας μια υβριδική all-around πρόταση.
Η Honda είχε προετοιμάσει το έδαφος, δίνοντας στη δημοσιότητα δύο σκίτσα της μοτοσικλέτας πριν από την επίσημη παρουσίασή της. Η αλήθεια είναι ότι τελικά τα σκίτσα αυτά ήταν πολύ κοντά στην πραγματικότητα και το Crossrunner όντως μοιάζει ως το αποτέλεσμα της σύζευξης ενός street και ενός on-off μοντέλου. Όρθια θέση οδήγησης, σχετικά μεγάλη απόσταση από το έδαφος και διαδρομές αναρτήσεων που λογίζονται μεγάλες για τα street και μικρές για τα on-off δεδομένα.
Το πλαίσιο είναι δύο δοκών, κατασκευασμένο από αλουμίνιο, και φιλοξενεί έναν υγρόψυκτο, V4 κινητήρα, χωρητικότητας 782 κ.εκ., με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω PGM-FI ηλεκτρονικού ψεκασμού και η απόδοσή του είναι 100 ίπποι στις 10.000 σ.α.λ. και 7,3 kgm ροπής στις 9.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας φέρει επίσης το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων VTEC της Honda και αν αυτό σας βάζει σε υποψίες αναφορικά με την καταγωγή του, ναι, κατά 99% προέρχεται από αυτόν του VFR 800. Σύμφωνα δε με τη Honda, η κατανάλωσή του είναι πολύ χαμηλή και τα 21,5 λίτρα του ρεζερβουάρ προσδίδουν αυτονομία 348 χιλιομέτρων.
Στον τομέα των περιφερειακών, στο μπροστινό μέρος τοποθετείται συμβατικό πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. και διαδρομής 165 χλστ. (ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων), ενώ η ζάντα είναι διαστάσεων 17x3,5. Το μπροστινό ελαστικό έχει διαστάσεις 120/70-17 και τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους διαμέτρου 296 χλστ. που συνεργάζονται με τριπίστονες δαγκάνες. Στο πίσω μέρος, το μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου αναρτάται σε μονό αμορτισέρ (ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά), η ζάντα έχει διαστάσεις 17x5,5 και περιβάλλεται από ελαστικό 180/55-17, ενώ το μονό δισκόφρενο έχει διάμετρο 256 χλστ. συνεργαζόμενο με διπίστονη δαγκάνα.
Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό, η Honda τοποθετεί στάνταρτ C-ABS, ενώ εντύπωση προκαλεί η δυνατότητα ρύθμισης της θέσης του πίνακα οργάνων, ώστε αυτός να τοποθετείται σε σημείο μέσα στο οπτικό πεδίο που έχει ο οδηγός κοιτώντας το δρόμο. H Honda έχει ετοιμάζει επιπλέον και μια λίστα με προαιρετικό εξοπλισμό και αξεσουάρ, όπως:
Πλαϊνές βαλίτσες (χωρητικότητας 29 λίτρων)
Top Case (χωρητικότητας 31 λίτρων)
Ψηλότερη ζελατίνα
Έξτρα ανεμοθραύστες για καλύτερη κάλυψη από τον αέρα
Θερμαινόμενα γκριπ
Κεντρικό σταντ
Παροχή ρεύματος 12V
Συναγερμό
Τέλος, το νέο Crossrunner θα διατίθεται σε τρεις διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς: μαύρο / ασημί, λευκό / ασημί, κόκκινο / ασημί.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας : 4T, 4K, V, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) : 782
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) : 100/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) : 7,3/9.500
Τροφοδοσία : Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) : 21,5
Βάρος (kg, γεμάτο) : 240,4
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος : Δύο δοκών, αλουμινίου
Αναρτήσεις Ε : Τηλ. Πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.) : 165
Αναρτήσεις Π : Αμορτισέρ
Διαδρομή : 145
Φρένα Ε (χλστ.) : 2Δ, 296
Φρένα Π (χλστ.) : Δ, 256
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε : 120/70-17
Ελαστικό Π : 180/55-17
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) : 2.130
Πλάτος (χλστ.) : 799
Μεταξόνιο (χλστ.) : 1.243
Ύψος σέλας (χλστ.) : 816
πηγή : http://www.mototriti.gr