Αντλώντας έμπνευση από τη σειρά Cosmic Motors του Daniel Simon (ο Simon σχεδίασε την Tron lightcycle για το σήκουελ Tron Legacy), ο σχεδιαστής Bruno Delussu καταρχήν ονειρεύτηκε την ιδέα του Snake Road.
Κυκλοφορώντας στους δρόμους ενός ακαθόριστου μέλλοντος το Snake Road χρησιμοποιεί ένα πλαίσιο από fiberglass για να κρύψει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ο Delussu παραδέχεται ότι υλοποίησε το όνειρό του περισσότερο για τη δική του διασκέδαση οπότε δεν τον ενοχλούν οι κάποιες αδυναμίες του --για παράδειγμα ο εμπρός τροχός δεν γυρίζει, ενώ δικαιολόγησε τη χρήση ΚΕΚ ως εξής: "Επειδή είμαι μοτοσυκλετιστής, λατρεύω τον ήχο του κινητήρα (που θυμίζει τον βρυχηθμό λιονταριού) και γι' αυτό χρησιμοποίησαν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης αντί για ηλεκτροκινητήρα, όπως το θέλει η σύγχρονη μόδα".
Παρότι μπορούμε να διακρίνουμε αρκετές εργονομικές ατέλειες, υπάρχουν και στοιχεία που είναι πανέμορφα, όπως για παράδειγμα το εμπρός μέρος.
Οι τρεις εξαγωγές από κάθε πλευρά και τα τεράστια υδραυλικά έμβολα που συγκρατούν τον αεροδυναμικά καλυμμένο εμπρός τροχό δημιουργούν μια εικόνα που ξεχειλίζει από δύναμη.
Κανείς δεν περιμένει από τις μοτοσυκλέτες του μέλλοντος να δείχνουν έτσι, όμως αυτή είναι και η ομορφιά της κατασκευής: χωρίς εντολές από διάφορα τμήματα, σχεδιάστηκε μόνον για τη διασκέδαση του Delussu και τίποτ' άλλο. Δεν είναι σημαντικός λόγος αυτός;
πηγή : http://www.0300.gr
REM : Μπορεί κανείς να μου πει ποιο είναι το μπρος και ποιο το πίσω;