Ψηφοφορία | | Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA??? | Design | | 28% | [ 8 ] | Απόδοση | | 0% | [ 0 ] | Value for Money | | 14% | [ 4 ] | Αξιοπιστία | | 28% | [ 8 ] | Περιφερικά | | 0% | [ 0 ] | Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα | | 7% | [ 2 ] | Ποιοτική Κατασκευή | | 7% | [ 2 ] | Οδηγική Συμπεριφορά | | 10% | [ 3 ] | Επιρροή από φίλο | | 7% | [ 2 ] | Επιρροή από το yamaha-bikers | | 0% | [ 0 ] |
| Σύνολο Ψήφων : 29 |
|
|
| Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: FZ1 / Fazer Παρ Ιουν 25, 2010 10:49 am | |
| Yamaha FZ1/Fazer Η χρυσή τομή Tα FZ1 σε δύο εκδόσεις, τη γυμνή και τη Fazer με το μισό φέρινγκ, αποτελούν τη δεύτερη γενιά των μεγάλων γυμνών σπορ μοτοσικλετών της Yamaha, η οποία ξεκίνησε τη ζωή της το 2001 με το πολύ εντυπωσιακό τότε FZS 1000 Fazer. Εκείνο το πρώτο τετρακύλινδρο με το μισό φέρινγκ συνδύαζε τον κινητήρα του πρώτης γενιάς R1 (τροφοδοσία με καρμπιρατέρ) με πιο ήπια χαρακτηριστικά και το πλαίσιό του ήταν χαλύβδινο σωληνωτό. Η μοτοσικλέτα αυτή αποτελούσε τη χρυσή τομή ανάμεσα στη supersport κατηγορία και την τουριστική. Από το 2006, η Yamaha εκσυγχρόνισε το αρχικό concept με μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική πλαισίου: αλουμινένιο ανοιχτό με τον κινητήρα φέρον μέρος του, σε σχήμα διαμαντιού. Εκεί φιλοξενείται πλέον ο 20βάλβιδος κινητήρας των 998 κ.εκ. Για να ταιριάξει στον νέο του ρόλο, ο κινητήρας απέκτησε κατ' αρχάς βαρύτερο κατά 40% στροφαλοφόρο (αύξηση βάρους από 7.320 γρ. στα 9.765 γρ.). Οι νέοι εκκεντροφόροι έχουν μικρότερο βύθισμα και διάρκεια, κυρίως για να μεγιστοποιηθεί η απόδοση στις χαμηλότερες στροφές. Στο κιβώτιο οι δύο τελευταίες σχέσεις είναι πιο μακριές, προκειμένου η αίσθηση στις ταχύτητες ταξιδιού να είναι πιο χαλαρή, να μειωθεί η κατανάλωση και να αυξηθεί η μακροζωία. Το FZ1 έχει ένα εντελώς νέο σύστημα ψεκασμού, το οποίο δεν χρησιμοποιεί το ram air του πιο σπορ R1. Υπάρχει επίσης μια νέα ανοξείδωτη 4 σε 2 σε 1 εξάτμιση με βαλβίδα ελέγχου πίεσης των καυσαερίων (EXUP) και δύο καταλύτες. Ολα αυτά έχουν ανεβάσει τη δύναμη στους 150 ίππους στις 11.000 σ.α.λ., αρκετά πάνω από τους 143 ονομαστικούς ίππους του παλιού μοντέλου. Το σημαντικότερο όμως, μια και πρόκειται για μοτοσικλέτα δρόμου, είναι το γεγονός ότι ο νέος κινητήρας εμφανίζει τη ροπή του χαμηλότερα. Fazer για όλα Οδηγώντας τη μοτοσικλέτα, νιώθεις από τα πρώτα μέτρα την «ελαφριά» της αίσθηση παρά το μάλλον μεγάλο βάρος της (199 κιλά ανακοινώνει το εργοστάσιο) και το σπορτίβικο μεταξόνιο των 1.460 χιλ. Εντυπωσιακοί είναι οι δίσκοι εμπρός με διάμετρο 320 χιλ. και τετραέμβολες δαγκάνες ακτινικής στήριξης, και σε όψη και σε αποτέλεσμα Στην κίνηση μέσα στην πόλη μπορεί να ελιχθεί αρκετά καλά, χάρη στην όρθια θέση οδήγησης που είναι σωστά μελετημένη, ώστε και το σώμα να φορτίζει αρκετά το εμπρός μέρος και να μην κουράζει τα χέρια και την πλάτη του αναβάτη. Σε συνδυασμό μάλιστα με τον ζωντανό κινητήρα, οι ελιγμοί είναι παιχνίδι. Ουσιαστικά, όμως, το Fazer γίνεται πραγματικά απολαυστικό όταν πια πατήσει τις ρόδες του στον ανοιχτό δρόμο, όπου μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλα τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα. Το γλυκό σε λειτουργία κιβώτιο βοηθάει να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα αρκετά γρήγορα. Πάντως, κάτω από τις 4.000 σ.α.λ. η συμπεριφορά του κινητήρα είναι νωχελική, κι αυτό είναι ένα γνώρισμα που ξαφνιάζει σε έναν κινητήρα 1.000 κ.εκ., είναι όμως χαρακτηριστικό των μεγάλων FZ πλέον. Σε έναν δρόμο με επάλληλες στροφές όπως σε ένα ορεινό επαρχιακό δίκτυο, όπου αυτό που κατά κανόνα χρειάζεται η μοτοσικλέτα είναι καλές μεσαίες στροφές, το FZ1 είναι πραγματικά διασκεδαστικό. Το μεγάλο σε άνοιγμα τιμόνι δίνει πολύ καλό μοχλό στις απανωτές στροφές που δεν είναι πολύ γρήγορες, ταιριάζοντας απόλυτα με την επιθετική θέση οδήγησης. Το κράτημα παραμένει πολύ καλό και δεν αφήνει κανένα περιθώριο αμφιβολίας για το αλουμινένιο πλαίσιο αλλά και την κατανομή του βάρους, αφού η Yamaha χρησιμοποίησε κυρτό ψυγείο για να φέρει το μοτέρ πιο μπροστά και να φορτίσει το μπροστινό με το 51% του συνολικού βάρους. Ολα αυτά βοήθησαν το FZ1 να είναι απίστευτα σταθερό για τη γεωμετρία του, αν και δεν έχει αμορτισέρ τιμονιού. Η σχετικά συντηρητική γωνία κάστερ στις 25 μοίρες και το ίχνος στα 109 mm σίγουρα βοήθησαν, αλλά το ίδιο ισχύει και για τις αναρτήσεις, οι οποίες είναι αρκετά ποιοτικές, με σχετικά σφιχτές αποσβέσεις. Εξαίρετη δουλειά κάνουν και τα φρένα που αναλαμβάνουν την επιβράδυνση του FZ1, τα οποία διαθέτουν αρκετά υψηλές προδιαγραφές. Οι δύο δίσκοι εμπρός έχουν την εξαιρετικά μεγάλη διάμετρο των 320 χιλ. και το ζευγάρι των τετραέμβολων δαγκανών ακτινικής στήριξης εντυπωσιάζουν και με την όψη τους αλλά και με το αποτέλεσμά τους. Το γυμνό ή το ντυμένο; Το FZ1 προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, μια γυμνή και μια με μισό φέρινγκ, η οποία φέρει και το διακριτικό όνομα Fazer, ενώ η γυμνή ονομάζεται απλώς FZ1. Οι διαφορές τους περιορίζονται μόνο στο εμπρός μέρος και πολλοί είναι εκείνοι που πιστεύουν ότι η γυμνή έκδοση είναι πολύ πιο όμορφη από την «ντυμένη». Ωστόσο, δεν χρειάζεται να τις οδηγήσει κανείς και πολύ για να καταλάβει τη δραματική διαφορά στην προστασία από τον αέρα. Ενώ στο FZ1 παλεύεις να κρατηθείς μετά τα 150 χλμ./ώρα, στο Fazer αισθάνεσαι τόσο άνετα, που θα μπορούσες να πηγαίνεις έτσι όλη μέρα. Το Fazer δείχνει όμορφο, κοφτερό, σπορ και είναι κατασκευασμένο με πολλή προσοχή, αν και οπτικά δεν φτάνει την ομορφιά του γυμνού. Και με ABS! Από το 2007 και μετά, τα FZ1 διατίθενται και με ABS, με στόχο την επέκταση του αγοραστικού κοινού προς αναβάτες που βάζουν σε πρώτη προτεραιότητα την ενεργητική ασφάλεια. Τα μοντέλα με το ABS δεν έχουν τις όμορφες ακτινικής στήριξης δαγκάνες. Εχουν τετραέμβολες μεν, αλλά συμβατικής στήριξης. Το ευχάριστο είναι ότι το ABS δεν παρουσιάζει υπερευαισθησία, ώστε να ενεργοποιείται σε συνθήκες που δεν είναι απαραίτητο ή πριν από το σημείο στο οποίο θα μπλοκάριζε ο τροχός, ένα γνώρισμα που έχει παρατηρηθεί σε παλιότερης γενιάς ABS στις μοτοσικλέτες. Το πίσω φρένο πάντως έχει πιο ευαίσθητη λειτουργία, καθώς οι περισσότεροι αναβάτες, ειδικά στην πόλη, χρησιμοποιούν πολύ το πίσω φρένο, το οποίο είναι εύκολο να μπλοκάρει στο βρεγμένο ή όταν ο δρόμος γλιστράει. Το κόστος του απλού FZ1 Fazer είναι στα 11.700 ευρώ, με το ABS όμως ανεβαίνει στα 12.480 ευρώ. Η γυμνή και λιγότερο τουριστική έκδοση είναι λίγο φθηνότερη, στα 11.300 ευρώ, και με ABS στα 11.500 ευρώ.[/justify] Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ Yamaha FZ1/Fazer Τιμή: 11.700 ευρώ (12.480 με ABS) Εγγύηση: 2 χρόνια Αντιπροσωπεία: Μοτοδυναμική ΑΕΕ, 12o χλμ. Αθηνών-Λαμίας, τηλ. 210-6293400 Πηγή : Kathimerini.gr http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_carmoto_1_03/02/2009_265892 |
| | | REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: FZ1 / Fazer Πεμ Αυγ 11, 2011 12:48 pm | |
| Καθαρόαιμο streetfighter Το FZ1 είναι μια γυμνή μοτοσικλέτα που διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που το καθιστούν έναν άξιο εκπρόσωπο των streetfighters. Είναι ισχυρό, διαθέτει εξαιρετική οδική συμπεριφορά και το απαραίτητο νεύρο, αλλά και όλα τα αρνητικά που παρουσιάζονται όταν προσπαθείς να δαμάσεις ένα streetfighter στην πόλη Oι αλλαγές στις οποίες έχει υποβληθεί το FZ1 τα τελευταία χρόνια είναι ελάχιστες και αφορούν αποκλειστικά σε τεχνικές λεπτομέρειες και αισθητικές παρεμβάσεις μικρής έκτασης (όπως νέα χρώματα) καθώς η Yamaha δείχνει μεγάλη πίστη στο γυμνό 1000άρι της που σε καμιά περίπτωση δεν υπολείπεται του νεότερου ανταγωνισμού. Οι επιδόσεις του το φέρνουν στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας και ο χαρακτήρας του το καθιστά ως ένα από τα πιο άγρια. Εξάλλου, η νέα τάση στα streetfighters προστάζει περισσότερη φιλικότητα προς τον αναβάτη και λιγότερη διάθεση για ακραίο παιχνίδι, στοιχεία που το FZ1 αποτάσσεται, χωρίς βέβαια να αγνοεί εντελώς.
Αισθητική: Απλό αλλά άγριο Εκτός από αιχμηρός, ο σχεδιασμός του FZ1 μπορεί να χαρακτηριστεί και λιτός, σχεδόν σπαρτιατικός. Τα πλαστικά έχουν περιοριστεί στα απολύτως απαραίτητα, συνθέτοντας μια λιτή, αλλά άκρως επιθετική εικόνα. Οι καμπύλες είναι περισσότερες από τις γωνίες, με την "ανάλαφρη" ουρά και το μαύρο εκτεθειμένο πλαίσιο να προσδίδουν πόντους "αγριάδας". Το FZ1 με τις απλές γραμμές και χωρίς περιττές λεπτομέρειες καταφέρνει καλά να κρύβει τον όγκο του και αυτό αποτελεί μεγάλο του πλεονέκτημα. Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι θα το υποτιμήσεις αν το δεις σταματημένο στο φανάρι. Η συνολική αισθητική του είναι οπωσδήποτε αιχμηρή και ακολουθεί τα πρότυπα της κατηγορίας, δίνοντάς σου έναν ακόμη λόγο να προτιμήσεις το FZ1.
Κινητήρας : Τα πάνω του και τα κάτω του Αν ξεκινήσεις το FZ1 στην πόλη και στις συνθήκες πυκνής κίνησης που το χαρακτηρίζουν, μάλλον δε θα ενθουσιαστείς. Ο κινητήρας θα δείξει κάποιες αδυναμίες χαμηλά, προερχόμενες από το γεγονός ότι δεν κατασκευάστηκε ούτε και ρυθμίστηκε με αυτή την αποστολή κατά νου. Όταν όμως, βρεθεί ανοιχτό πεδίο και ανέβουν οι στροφές, το FZ1 δείχνει τον καλύτερο εαυτό του. Με τραχύ ήχο, νευρικό χαρακτήρα και πιο απότομο ψεκασμό, ο κινητήρας δεν είναι αυτό που λέμε βελούδινος, αλλά όταν μπει στην αγαπημένη του περιοχή είναι απολαυστικός. Μπορεί μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. να υπολειτουργεί και να αδυνατεί να σε πείσει για τα κυβικά του, αλλά μόλις περάσεις τη "σκόπελο" αυτή, σταδιακά αρχίζεις να νιώθεις την κλοτσιά στο στομάχι από 150 αφηνιασμένα άλογα. Ειδικά μετά τις 8.500 σ.α.λ., μία είναι η λέξη που περιγράφει την κατάσταση του κινητήρα της Yamaha: λύσσα! Και για αυτό το ξέσπασμα ψηλά αξίζει να κάνεις παραχωρήσεις…
Φρένα: Υπεράνω κριτικής Η δύναμη του μπροστινού με τις τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες της Tokico και τους δίσκους 320 χιλ. είναι πραγματικά εκπληκτική. Πολύ καλή επίσης είναι και αίσθησή του, απαιτώντας από τον αναβάτη δύο μόνο δάχτυλα για να κάνει ακόμα και endo! Το χαρακτηριστικό, βέβαια, που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα σε υψηλές ταχύτητες, είναι το αρχικό "δάγκωμα" που θα ρίξει τους παλμούς της καρδιάς σε κάθε δύσκολη περίπτωση.
Οδηγώντας: Απόλαυση με παραχωρήσεις Ο χαρακτήρας του FZ1, όπως φαίνεται και παραπάνω με τον κινητήρα του, δεν προσανατολίζεται σε καθημερινή κίνηση στην πόλη. Όχι πως δε θα τα καταφέρει, απλά θα δυσφορήσει. Θα κινηθεί απλά αξιοπρεπώς καθώς το περιορίζουν η έλλειψη δύναμης χαμηλά και η ευκολία με την οποία ανεβάζει θερμοκρασία, υποχρεώνοντας το βεντιλατέρ σε υπερωρίες. Έξω από την πόλη, όμως, το άστρο του θα λάμψει. Θα κινηθεί γρήγορα και θα σε ενοχλήσει μόνο με την έλλειψη προστασίας από τον αέρα. Επιπλέον, επιταχύνει, φρενάρει και στρίβει με τρόπο απόλυτο αλλά απολαυστικό. Ειδικά όσον αφορά στο τελευταίο, τo στιβαρό αλουμινένιο Deltabox πλαίσιο και οι σφιχτές αναρτήσεις εξασφαλίζουν την απουσία ταλαντώσεων και ασαφειών, ακόμα και όταν το κοντέρ ξεπεράσει κατά πολύ την ένδειξη των 200 χλμ/ώρα.
Τι να προσέξετε Εκτός από τους συνηθισμένους ελέγχους για τρακάρισμα, ρίξτε μια ματιά κυρίως στα περιφερειακά που θα φανερώσουν το στιλ οδήγησης του προηγούμενου ιδιοκτήτη και τη συντήρηση της μοτοσικλέτας. Ελαστικά, γρανάζια, αλυσίδα, τακάκια και δίσκοι θα αποτελέσουν σημαντικό έξοδο, αν χρειαστεί να αντικατασταθούν.
Τι να αλλάξετε Όσον αφορά στο διασκεδαστικό χαρακτήρα του μοντέλου, η Yamaha φρόντισε να το εξοπλίσει με όλα τα απαραίτητα. Αν, από την άλλη, θέλετε οπωσδήποτε να του δώσετε και περισσότερο πρακτικό χαρακτήρα, μπορείτε να προσαρμόσετε πάνω του ένα top case ή μια ζελατίνα. Σχεδιαστικά, το FZ1 είναι λιτό, αλλά παραμένει ιδιαίτερα αιχμηρό και άγριο στην αισθητική του. Ο κινητήρας θα δείξει το καλύτερο πρόσωπο του από τις 5.000 σ.α.λ. και πάνω, με το αποκορύφωμα να έρχεται μετά τις 8.500 σ.α.λ.. Τα φρένα είναι εξαιρετικά σε ισχύ, αίσθηση, αλλά και στο πολύ σημαντικό αρχικό δάγκωμα. Το ψαλίδι, το αμορτισέρ και το πλαίσιο συνεργάζονται άψογα και προσφέρουν σταθερότητα στο FZ1, ακόμη και κάτω από πίεση. Συμπέρασμα: Μπορεί στην πόλη να σε αναγκάζει να ασχολείσαι κυρίως με τις ιδιοτροπίες του, ωστόσο το Yamaha FZ1 αποτελεί μια μοτοσικλέτα δυναμική και άγρια που θα σε αποζημιώσει αν βρεθείς σε ανοιχτό δρόμο μαζί της. Οι επιδόσεις της είναι εξαιρετικές, ειδικά στο ψηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας, το πλαίσιο είναι ακλόνητο και ο περιφερειακός εξοπλισμός αναλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα, από τη σταθερότητα της μοτοσικλέτας κάτω από πίεση, μέχρι την απότομη επιβράδυνση. Πρόκειται, λοιπόν, για ένα πακέτο που ναι μεν δε μπορεί να χαρακτηριστεί ολοκληρωμένο ή πρακτικό, αλλά από την άλλη μπορεί να σου χαρίσει συγκινήσεις σε μικρά ή μεγάλα ταξίδια. Και αν την πιέσεις λίγο παραπάνω, να είσαι σίγουρος ότι θα αποζημιωθείς.
πηγή: http://www.mototriti.gr
|
| | | loui Fazer Club
Φύλλο : Ηλικία : 56 Μοντέλο : fazer 600 Αριθμός δημοσιεύσεων : 1080 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2010 | Θέμα: Απ: FZ1 / Fazer Πεμ Αυγ 11, 2011 1:17 pm | |
| |
| | | left normal member
Φύλλο : Όνομα : lefteris Ηλικία : 51 Μοντέλο : FZS 600 Αριθμός δημοσιεύσεων : 150 Ημερομηνία εγγραφής : 07/02/2011 | Θέμα: Απ: FZ1 / Fazer Παρ Αυγ 26, 2011 12:16 am | |
| |
| | | codriver Fazer Club
Φύλλο : Όνομα : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ηλικία : 63 Μοντέλο : Fz1 DT 200 R & keeway 125 sahara Αριθμός δημοσιεύσεων : 116 Ημερομηνία εγγραφής : 05/04/2011 | Θέμα: Απ: FZ1 / Fazer Τετ Φεβ 12, 2014 8:23 am | |
| http://www.yamaha-motor-india.com/product/fz1/index.html |
| | | |
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |