Ψηφοφορία | | Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA??? | Design | | 28% | [ 8 ] | Απόδοση | | 0% | [ 0 ] | Value for Money | | 14% | [ 4 ] | Αξιοπιστία | | 28% | [ 8 ] | Περιφερικά | | 0% | [ 0 ] | Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα | | 7% | [ 2 ] | Ποιοτική Κατασκευή | | 7% | [ 2 ] | Οδηγική Συμπεριφορά | | 10% | [ 3 ] | Επιρροή από φίλο | | 7% | [ 2 ] | Επιρροή από το yamaha-bikers | | 0% | [ 0 ] |
| Σύνολο Ψήφων : 29 |
|
|
| Yamaha TDM 900 , 2002 – 2011 | |
| Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Yamaha TDM 900 , 2002 – 2011 Τρι Ιουλ 10, 2012 8:11 pm | |
| Μια μοτοσυκλέτα συνώνυμο τη ελληνικής αγοράς. Πολλοί την ονειρεύτηκαν για χρόνια πριν την αποκτήσουν, πολλοί ακόμα την ονειρεύονται. Επίσης πολλοί είναι και αυτοί που τη μισούν! Και αυτό είναι που επιβεβαιώνει το πόσο ξεχωριστή είναι!
Του Δημήτρη Δημητρίου από το BikerSpirit
Γόνος μιας οικογένειας μοτοσυκλετών που πρώτοδημιούργησε η Yamaha, με το TDR250, και σήμερα έχει κατακτήσει την αγορά, με μοντέλα όπως το Κawasaki versys, το Triumph Tiger1050, και τα Ducati multistrada (620, 1000, 1100, 1200). mega motard; ψηλά street; χαμηλά endurο; όπως θέλετε πείτε τα! Το σίγουρο είναι ότι τα γουστάρουμε!
…αλλά τώρα στο θέμα μας (TDM 900)
Κινητήρας 897cc δικύλινδρος σε σειρά, 10βάλβιδος (5 βαλβίδες ανά κύλινδρο) με 86 άλογα. Στο άκουσμα και μόνο 86 ίσως να φαίνονται λίγα για 900 κυβικά, αλλά το TDM τα βγάζει όλα χαμηλά και δίνει αίσθηση περισσότερο κινητήρα v2 παρά Inline2. Ροπή υπάρχει άφθονη παντού, με τη βοήθεια των 6 ταχυτήτων του, πράγμα που κάνει τις προσπεράσεις στο ταξίδι, πανεύκολες, αλλά και το παιχνίδι στις ορεινές κλειστές διαδρομές, διασκέδαση, ακόμα και αν η παρέα σας είναι supersport του λίτρου. Επίσης είναι πολύ οικονομικό, με νορμάλ οδήγηση ίσως να κάψει και λιγότερο από 6 λίτρα τα 100χλμ.
Άνεση και χειρισμός Η σέλα του είναι θα έλεγα, “οικογενειακή”. Δυο άτομα θα ταξιδέψουν με τις αποσκευές τους άνετα, όπου υπάρχει άσφαλτος. Το φερινκ είναι αρκετά μεγάλο, αλλά δε προσφέρει την καλύτερη δυνατή κάλυψη από τον αέρα σε σχέση με άλλα μοντέλα της κατηγορίας. Μια λίγο μεγαλύτερη ζελατίνα επιβάλλεται για ταξιδιωτική χρήση. Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί ότι κάτω από τη σέλα του υπάρχει χώρος για τα χαρτιά της μοτοσυκλέτας, τα εργαλεία, αλλά και για μια μεγάλη κλειδαριά τύπου “πέταλο”! Ίσως να είναι η πιο ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα στα κυβικά της. Είναι αρκετά “λεπτή”, ώστε μόλις τη μάθεις, να τη δένεις κόμπο ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας. Και όταν η διάθεση σας γίνει πιο sport, δε θα πει πουθενά όχι. Το αλουμινένιο πλαίσιο τύπου “διαμάντι” είναι άψογο, όπως και οι full ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρος και πίσω. Είναι μια πραγματικά all around μοτοσυκλέτα. Τα φρένα μπροστά, προέρχονται από το 1ης γενιάς R1, και είναι άγκυρες. Δε θα έλεγα όμως το ίδιο και για τον πίσω τροχό, όπου η πέδηση είναι…οκ, για να μην πω ότι είναι της πλάκας, θα πω ότι δεν είναι και τόσο αποτελεσματική, πράγμα που ίσως δεν αρέσει τους παλιούς αναβάτες αλλά και γενικά σε όσους βασίζονται περισσότερο στο πίσω φρένο στην οδήγηση τους.
Ποιότητα και Αξιοπιστία Και στους δυο τομείς το TDM έχει αποδείξει την αξία του, και δε σηκώνει αμφισβήτηση, ακόμα και στα χέρια σιδεροφάγων ιδιοκτητών. Κυκλοφορούν πολλά TDM σε άψογη κατάσταση, και ας έχουν δέκα χρόνια στην άσφαλτο. Και η βαφή και η συναρμολόγηση του, είναι κορυφαία.
Ακολουθεί μια λίστα με τις διαφορές του TDM από χρονιά σε χρονιά.
Αρχικά οι διαφορές του από το προηγούμενο TDM850 είναι οι εξής:
-Νέο κυλινδρομπλοκ με συνθετική κεραμική επίστρωση -Injection συμβατό με προδιαγραφές EURO2 -Κιβώτιο 6 σχέσεων -Καταλύτες με αισθητήρα οξυγόνου -Αλουμινένιο πλαίσιο τύπου diamond -Ψηφιακό καντράν -Οι μπλε δαγκάνες του R1 -Προοδευτική πίσω ανάρτηση, πλήρως ρυθμιζόμενη -Μικρότερη διαδρομή αναρτήσεων -Χρώματα Reddish Yellow Cocktail, Silver Tech, Very Dark Blue Metallic
Τώρα ακολουθούν οι διαφορές του 900, από χρονιά σε χρονιά:
2003 -Διαφορετικά ελατήρια στο πιρούνι -Μερικές τροποποιήσεις στις καλωδιώσεις της μοτοσυκλέτας -κατάργηση του διακόπτη on/off φώτων, και μόνιμη λειτουργία τους -Νέα χρώματα Galaxy Blue, Blue Stone.
2004 -Διαφορετικά ελατήρια στο πιρούνι -Ελάχιστες τροποποιήσεις στις καλωδιώσεις -Μεγαλύτερο κυρίως πιστόνι στις εμπρός δαγκάνες των φρένων -Immobilizer -Νέα χρώματα Diamond Black
2005 -Η μοτοσυκλέτα πλέων, βγαίνει και σε έκδοση με ABS -Νέα χρώματα Diamond Black Gold και Silver Tech.
2006 -Νέα χρώματα Ocean Depth και Silver Storm
2007 -Γίνετε συμβατό με κανόνες EURO3 και πλέων έχει 3 καταλύτες (έναν στη μέση της εξάτμισης και από έναν μέσα σε κάθε τελικό) -Κινητήρας βαμμένος μαύρος -Λεύκα όργανα -Νέα χρώματα Competition White, Lava Red και Midnight Black.
2008 -Παχύτερο αφρώδες υλικό μέσα στη σέλα, και νέο αντιολισθητικό κάλυμμα -Limited edition TDM900 GT/abs μόνο για τη Γαλλία -Νέα χρώματα Silver Tech
2009 -Νέα χρώματα Thunder Blue
2010 -Τέλος παραγωγής. Τα TDM που πουλιούνται μέχρι και σήμερα (2012) από stock που έχει μείνει στην αντιπροσωπία. -Νέα χρώματα Gun Metallic
Κωδικοί Παραγωγής για την Ευρώπη ανά έτος. (production code)
2002 5PS1 2003 5PS4 2004 5PS6 2005 5PS8 2006 5PSA 2007 5PSC 2008 5PSE / 5PSG 2009 5PSH 2010 5PSK
Engine Liquid cooled, four -stroke, parallel twin cylinder, DOHC, 5 valves per cylinder Capacity 897 Bore x Stroke 10.4:1 Compression Ratio 92 x 67.5 mm Induction Electronic Fuel Injection Ignition / Starting TCI / electric Clutch Wet, multiple-disc coil spring Max Power 86.2hp 63.4kW @ 7500 rpm Max Torque 88.8Nm 9.1kg-m @ 6000 rpm Transmission / Drive 6 Speed / chain Frame Aluminium, diamond shaped Front Suspension Telescopic fork with 150mm wheel travel. Rear Suspension Swingarm Link-type with 133mm wheel travel. Front Brakes 2 x 298mm discs with abs Rear Brakes Single 248mm disc with abs Front Tyre 120/70 ZR18 Rear Tyre 160/60 ZR17 Seat Height 825 mm / 32.5 in Dry-Weight 190 kg Fuel Capacity 20 Litres / 5.28 gal
πηγη: http://www.bikerspirit.net |
| | | gkcarbons normal member
Φύλλο : Όνομα : giorgos Ηλικία : 54 Μοντέλο : fz1s Αριθμός δημοσιεύσεων : 281 Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2011 | Θέμα: Απ: Yamaha TDM 900 , 2002 – 2011 Τρι Ιουλ 10, 2012 9:03 pm | |
| Τον αντικαταστάτη του πότε θα το δούμε????????? |
| | | REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha TDM 900 , 2002 – 2011 Τετ Ιουλ 11, 2012 2:48 pm | |
| Κάποιες φήμες έλεγαν αυτάΠροσωπικά θεωρώ πως με τη μορφή που το ξέραμε μάλλον ποτέ. |
| | | despot Supreme member
Φύλλο : Όνομα : Σταθης Ηλικία : 57 Μοντέλο : TDM850 '01 Αριθμός δημοσιεύσεων : 670 Ημερομηνία εγγραφής : 02/02/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha TDM 900 , 2002 – 2011 Πεμ Ιουλ 12, 2012 2:50 pm | |
| 850 rules |
| | | Albatross new member
Φύλλο : Όνομα : Χρύσανθος Μοντέλο : fjr 07 Αριθμός δημοσιεύσεων : 1 Ημερομηνία εγγραφής : 30/11/2012 | Θέμα: Απ: Yamaha TDM 900 , 2002 – 2011 Παρ Νοε 30, 2012 9:13 pm | |
| Πολύ καλό μηχανάκι. Είχα το πρώτο του 2002 σε κίτρινο. Στα δύο χρόνια που το κράτησα 50000 χλμ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ. Ίσως η θέση οδήγησης να κουράζει στα πολλά χλμ, κατά τα άλλα πολύ καλό κι αγαπημένο... |
| | | REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha TDM 900 , 2002 – 2011 Πεμ Φεβ 20, 2014 1:46 pm | |
| Μεταχειρισμένο: Yamaha TDM 900/ABS
Μια μοτοσικλέτα μπαλαντέρ με διαχρονικές αξίες. Αυτό είναι στην ουσία το TDM 900 που μπορεί να κάνει τα πάντα καλά, χωρίς παράλληλα να επιβαρύνει την τσέπη του ιδιοκτήτη του.
Πάνω στο TDM 900 θα βολευτούν ακόμη και οι αναβάτες που ξεπερνούν κατά πολύ σε ύψος τον μέσο όρο, χάρη στην ευρύχωρη θέση οδήγησης. Αυτή παρουσιάζεται ιδανική για ταξίδια και κίνηση μέσα στην πόλη αλλά όχι και στη σπορ οδήγηση, καθώς φέρνει τον αναβάτη μακριά από τον εμπρόσθιο τροχό. Πάνω στη σέλα TDM, πάντως, θα βολευτούν οι κοντύτεροι, λόγω του μικρού πλάτους της μοτοσικλέτας που επιτρέπει στα πόδια να φτάνουν κάτω εύκολα. ¶νετα κάθεται και ο συνεπιβάτης με τα πόδια του να τοποθετούνται πάνω στα μαρσπιέ σε άνετες και σχετικά ανοιχτές γωνίες. Η ποιότητα κατασκευής του TDM είναι άλλο ένα από τα δυνατά του σημεία του, κάτι που φαίνεται άλλωστε και στα πάρα πολλά παραδείγματα που κυκλοφορούν στο δρόμο.
Στο δρόμο
Η TDM συνδυάζει αρετές που, πολύ απλά, την κάνουν ένα πολυεργαλείο που κινείται με ιδιαίτερη άνεση σε κάθε είδους διαδρομή παρόλο που σε κάποια σημεία δείχνει πλέον την ηλικία του. Αυτά αφορούν κυρίως την κατανομή του βάρους, η οποία αν και δεν ενοχλεί, περιορίζει ελαφρά τη δυνατότητα γρήγορων ελιγμών στους δρόμους της πόλης. Εκεί «καθαρίζει» η λεπτή του σιλουέτα που θα το βοηθήσει να περάσει εύκολα ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα. Στις στροφές, όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με τον ροπάτο σε απόδοση κινητήρα, τα πολύ δυνατά φρένα και τις καλές σε λειτουργία αναρτήσεις. Αυτά, δημιουργούν ένα ουδέτερο σύνολο που αφήνει τον αναβάτη του TDM να το εμπιστευτεί και να κινηθεί στη σέλα του με σβέλτο ρυθμό, αν και η απομακρυσμένη αίσθηση του τροχού δεν θα του επιτρέψει να εκμεταλλευτεί απόλυτα το στβαρό πλαίσιό του.
Συμπέρασμα
Το TDM είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα στη χώρα μας και αυτό σημαίνει ότι, δε θα δυσκολευτείτε να βρείτε μια μεταχειρισμένη μοτοσικλέτα σε πολύ καλή κατάσταση. Είναι αξιόπιστο, τα κάνει όλα και η χαμηλή μέση κατανάλωσή του βοηθά τα μέγιστα στη συγκράτηση του κόστους χρήσης σε λογικά επίπεδα.
Τι να προσέξετε
Ο κινητήρας του είναι πραγματικά αλεξίσφαιρος και στα ίδια υψηλά επίπεδα κινούνται και τα υπόλοιπα μηχανικά του μέρη. Πάρα πολλά φορούν aftermarket εξάτμιση. Ζητήστε από τον ιδιοκτήτη και τις τάπες τους ή ακόμη καλύτερα τα γνήσια τελικά γιατί το ΚΤΕΟ καραδοκεί!
Τι να αλλάξετε
Το TDM είναι μια πολύ άνετη μοτοσικλέτα στο ταξίδι. Για να μπορούν να την απολαύσουν και οι ψηλότεροι καλό είναι να τοποθετήσετε μια ψηλότερη από τη στάνταρ ζελατίνα, ώστε να έρθει και η προστασία από τον αέρα στα επιθυμητά επίπεδα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κινητήρας 4Τ, 2K, Υ/Ψ, 8β Κυβισμός (κ.εκ.) 897 Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) 86,2/7.500 Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 9,1/6.000 Τροφοδοσία ψεκασμός Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,8 Τελική (χλμ./ώρα) 220 Εκκίνηση Μίζα Μήκος (χλστ.) 2.180 Ύψος σέλας (χλστ.) 825 Μεταξόνιο (χλστ.) 1.485 Βάρος (κιλά) 193 Ελαστικό μπροστά 120/70-18 Ελαστικό πίσω 160/60-17 Φρένα μπροστά 2Δ, 298 χλστ. Φρένα πίσω Δ, 245 χλστ. Τιμή 3.900-7.500 ευρώ
πηγή : http://www.mototriti.gr
|
| | | loui Fazer Club
Φύλλο : Ηλικία : 56 Μοντέλο : fazer 600 Αριθμός δημοσιεύσεων : 1080 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha TDM 900 , 2002 – 2011 Παρ Φεβ 21, 2014 10:55 am | |
| και εδώ όλα τα μοντέλα με φωτογραφίες. |
| | | |
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |