Ψηφοφορία | | Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA??? | Design | | 28% | [ 8 ] | Απόδοση | | 0% | [ 0 ] | Value for Money | | 14% | [ 4 ] | Αξιοπιστία | | 28% | [ 8 ] | Περιφερικά | | 0% | [ 0 ] | Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα | | 7% | [ 2 ] | Ποιοτική Κατασκευή | | 7% | [ 2 ] | Οδηγική Συμπεριφορά | | 10% | [ 3 ] | Επιρροή από φίλο | | 7% | [ 2 ] | Επιρροή από το yamaha-bikers | | 0% | [ 0 ] |
| Σύνολο Ψήφων : 29 |
|
|
| Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Φεύγει ο Crutchlow ; Τρι Μάης 14, 2013 8:32 pm | |
| O Pol Espargaro βρίσκεται στο στόχαστρο της Yamaha MotoGP. Όπως αποδεικνύεται τώρα, η «φήμη», εξελίσσεται σε είδηση. Το ενδιαφέρον της Yamaha και τις αρνητικές επιπτώσεις του για τον ίδιο, επιβεβαίωσε ο Cal Crutchlow, το πιθανό πρώτο «θύμα» των μεταγραφών του 2014.
Ο αναβάτης της Tech3 που φέτος έχασε την ευκαιρία να οδηγήσει την εργοστασιακή Μ1 (κάνοντας χώρο για την επιστροφή του Rossi), βλέπει τώρα να χάνει και τη σέλα της δορυφορικής Μ1 κάτω από τη δερμάτινη φόρμα του. Αυτή τη φορά παραγκωνίζεται όχι από έναν παλιό, αλλά από ένα νέο αναβάτη. Πού θα καταλήξει τελικά ο ικανότατος αλλά άτυχος Άγγλος; Στη Ducati ή τη Suzuki;
Ο Cal δήλωσε στο BBC Sport ότι η Yamaha έχει ήδη συζητήσει εκτεταμένα με τον ισπανό οδηγό για την προοπτική να ανέβει το 2014 στη δορυφορική ομάδα της, την Tech3. Και αποκάλυψε ότι έχει ενημερωθεί επίσημα από τον ιδιοκτήτη της ομάδας του, το Γάλλο Herve Poncharal.
«Μού είπε πως η Yamaha θα υπογράψει κατά πάσα πιθανότητα με τον Pol και ότι [η Tech 3] θα πρέπει να τον αναλάβει αυτή για ένα χρόνο. Μάλιστα λέγεται πώς στην Tech3 θα του δοθεί εργοστασιακή μοτοσυκλέτα [όπως στον Bradl από την Honda, ενώ τρέχει με τη δορυφορική LCR Honda] και μετά θα τρέξει για δύο χρόνια με την εργοστασιακή ομάδα».
Το συμβόλαιο του Crutchlow με την Tech 3 εκπνέει στα τέλη του 2013, ενώ αυτό του rookie, Bradley Smith, που ήρθε φέτος στην ομάδα από τη Moto2 έχει διετή διάρκεια, δηλαδή λήγει στο τέλος του 2014. Μετά τον 3ο αγώνα στην Jerez, ο Crutchlow βρίσκεται στην 5η θέση της βαθμολογίας και είναι ο πρώτος από τους μη εργοστασιακούς αναβάτες.
Ο Espargaro είχε πέρσι αναδειχθεί 2ος στη Moto2, πίσω από τον «πολύ» Marc Marquez. Ήδη από το περσινό καλοκαίρι το όνομα του Espargaro είχε συνδεθεί με την Yamaha, ενώ ο Crutchlow συζητούσε με τη Ducati. Τελικά η θέση της Ducati πήγε στον Andrea Dovizioso, ο Cal έμεινε στην Tech3 και ο Pol στην Moto2, όπου χωρίς την παρουσία του Marquez έχει μία ακόμη ευκαιρία να χτυπήσει τίτλο.
Ήδη από τον Ιανουάριο πάντως κυκλοφορεί η «εμπιστευτική» πληροφορία ότι ο Ισπανός έχει υπογράψει συμβόλαιο πρόθεσης με την Yamaha. Πρόκειται για συνήθη τακτική των εργοστασίων. Το ίδιο είχε γίνει για παράδειγμα και με το Jorge Lorenzo, δύο χρόνια πριν ανέβει στα MotoGP.
Αν φύγει από την Tech3 το 2014, o Crutchlow έχει περιορισμένες επιλογές. Αν μεν απομακρυνθεί ο Hayden από την Ducati -είναι ο μόνος εργοστασιακός αναβάτης του οποίου λήγει φέτος το συμβόλαιο- μπορεί να γίνει ο παρτερνέρ του Dovizioso. Αν όμως ο Nicky μείνει, τότε μάλλον η μόνη του επιλογή θα είναι η σέλα της νέας και αδοκίμαστης Suzuki MotoGP, ενώ δεν αποκλείεται η επιστροφή του στα Superbikes.
πηγή : http://www.newsbeast.gr |
| | | gkcarbons normal member
Φύλλο : Όνομα : giorgos Ηλικία : 54 Μοντέλο : fz1s Αριθμός δημοσιεύσεων : 281 Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2011 | Θέμα: Απ: Φεύγει ο Crutchlow ; Τρι Μάης 14, 2013 10:25 pm | |
| Αν το σενάριο εξελιχθεί τελικά σε πραγματικό γεγονός και η Tech3 διώξει τον Crutchlow κρατώντας τον Smith(λόγω συμβολαίου), τότε θα έχει κάνει απο τις μεγαλύτερες μ@λ@κίες που μπορεί να κάνει μια αγωνιστική ομάδα. |
| | | REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Φεύγει ο Crutchlow ; Τετ Μάης 15, 2013 7:24 am | |
| - gkcarbons έγραψε:
- Αν το σενάριο εξελιχθεί...
Γιώργο αν και θα συμφωνίσω μαζί σου ότι Cal είναι ικανότατος, μην ξεχνάς ότι οι ομάδες πρέπει να βλέπουν και το μέλλον. Ο Rossi είναι μεγάλος σε ηλικία και σύντομα θα πρέπει να αντικατασταθεί. Ο Cal είναι 28 χρονών ενώ ο Pol 22. Σίγουρα η εργοστασιακή ομάδα θα χρειαστεί νέο αίμα και μάλλον σοφά το ψάχνουν από τώρα θέλοντας το αντίπαλο δέος του Márquez. Τώρα αν είναι ο Εspargaro καλύτερος του Mark, η μέχρι τώρα πορεία έχει δέιξει πως όχι, αλλά αυτό μένει να αποδειχθεί και στο μέλλον. |
| | | despot Supreme member
Φύλλο : Όνομα : Σταθης Ηλικία : 57 Μοντέλο : TDM850 '01 Αριθμός δημοσιεύσεων : 670 Ημερομηνία εγγραφής : 02/02/2010 | Θέμα: Απ: Φεύγει ο Crutchlow ; Τετ Μάης 15, 2013 8:09 pm | |
| |
| | | DimST jr. member
Φύλλο : Όνομα : Dimitris Μοντέλο : R1 & R6 Αριθμός δημοσιεύσεων : 62 Ημερομηνία εγγραφής : 27/10/2011 | Θέμα: Απ: Φεύγει ο Crutchlow ; Τετ Μάης 29, 2013 10:22 pm | |
| Δε νομίζω πως διώχνει το Cal η tech3... είναι ξεκάθαρες οι προθέσεις του να πάει σε εργοστασιακή εταιρία. Πιο πιθανό λοιπόν σενάριο είναι ήδη να έχει "κλείσει" είτε με τη Ducati είτε με τη Suzuki και μια και είναι απόλυτα επαγγελματίας να το έχει κοινοποιήσει άκρος εμπιστευτικά στην εταιρία που τον ανέδειξε (Yamaha => R6 supersport=> R1 wsbk => M1 motogp).
Δε χάνεται ο Crutchlow και σίγουρα δε πιστεύω πως σε άλλη περίπτωση υπήρχε πιθανότητα να "διωχθεί" απο την εταιρία που είχε τόσο καλή συνεργασία στα χρόνια.
|
| | | REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Φεύγει ο Crutchlow ; Πεμ Μάης 30, 2013 11:29 pm | |
| ...Το όνομά του - όπως έχουμε επισημάνει και στο παρελθόν - έχει συνδεθεί με την Suzuki, με τον Davide Brivio (ο πρώην μάνατζερ του Rossi) να θεωρεί τον Crutchlow ιδανική περίπτωση για να καλύψει τη μία από τις δυο θέσεις της ομάδας. Αν ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις, κάτι διόλου βέβαιο παρά την επιθυμία του Cal (θυμίζουμε τις περσινές συνομιλίες του με την Ducati που ναυάγησαν), τότε ο Βρετανός θα έχει κάνει το όνειρό του πραγματικότητα: θα έχει στη διάθεσή του μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, με την οποία θα μπορεί να παλέψει για νίκες, μπαίνοντας σφήνα στους πρώτους και ανεβάζοντας την αξία του στο Πρωτάθλημα. Όμως υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος. Όλοι θυμόμαστε το λόγο που η Suzuki αποχώρησε του Πρωταθλήματος. Η οικονομική κρίση είναι εδώ και σε συνδυασμό με το πάντα αδύναμο σχετικά budget του R&D τμήματος της ομάδας, μια τέτοια κίνηση ίσως να μην είναι η ενδεδειγμένη για τον Βρετανό, ο οποίος στα 28 του χρόνια δεν έχει το περιθώριο για ριψοκίνδυνες αποφάσεις. Η επιστροφή της Suzuki είναι ένα πολύ θετικό βήμα για το Πρωτάθλημα, αλλά για να υπάρχει αντίκρισμα θα πρέπει η ομάδα να βάλει βαθειά το χέρι στην τσέπη, ώστε να προσφέρει τα κατάλληλα εξαρτήματα στους οδηγούς της για να φτάσουν τον ανταγωνισμό, να κατεβάζουν χρόνους και να διεκδικούν νίκες. Το αν θα υλοποιηθεί μια τέτοια απόφαση, μόνο το μέλλον θα δείξει...
Από την άλλη, ο Crutchlow θα έχει - και πάλι - την επιλογή της Ducati, εκεί όπου θα βρει και τον παλιό του ομόσταυλο στην Tech 3, Andrea Dovizioso. Το έδαφος είναι πρόσφορο και οι πρώτες (αποτυχημένες βέβαια) συνομιλίες έχουν γίνει με τον Βρετανό άσο ήδη από πέρυσι. Η δεύτερη επιλογή φαίνεται σαφώς πιο ελκυστική από την πρώτη. Η Ducati είναι μια ομάδα υπό τη νέα διεύθυνση της Audi, με νέα πρόσωπα που δουλεύουν μεθοδικά το εξελικτικό πρόγραμμα της μοτοσυκλέτας. Παράλληλα, ο Cal θα έχει και το πλεονέκτημα να βλέπει τη βελτίωση (ή όχι) των κόκκινων του Borgo Panigale, οι οποίοι έχουν προγραμματίσει μια σημαντική αναβάθμιση για το τεστ της Καταλονίας, αλλά και για το αντίστοιχο του Misano (πιθανότατα). Οι κινήσεις αυτές αναμένεται να διορθώσουν τα προβλήματα στις στροφές και την τάση υποστροφής της Desmosedici, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην τελική ευθεία του φετινού Πρωταθλήματος. Η επιλογή της Ducati φαίνεται καλύτερη και για ακόμη έναν λόγο: το επιθετικό στυλ του Βρετανού θα ταιριάξει ενδεχομένως καλύτερα με την ιταλίδα καλλονή, την ώρα που ο ίδιος - πάνω στην Yamaha - προσπαθεί να αντιγράψει το ομαλό οδηγικό στυλ του Jorge Lorenzo. Όπως και να έχει, με το συμβόλαιο του Nicky Hayden να τελειώνει στο τέλος της σεζόν, το ενδεχόμενο να ξαναδούμε το δίδυμο Crutchlow-Dovizioso (στα κόκκινα αυτή τη φορά) είναι πολύ πιθανό.
Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε και την πιθανότητα να παραμείνει εν τέλει ο Βρετανός στην Tech 3. Μπορεί ο ίδιος να αποκάλυψε ότι πιθανότατα θα αντικατασταθεί από τον Pol Espargaro στο τέλος της σεζόν, ωστόσο ο Ισπανός της Moto2 δεν τα πηγαίνει καλά στο φετινό Πρωτάθλημα και με τις μέτριες εμφανίσεις του, ρισκάρει να χάσει την ευκαιρία της Yamaha. Από την άλλη ο Poncharal θέλει να κρατήσει τον Βρετανό στην ομάδα του (Tech 3) και με την άποψη αυτή συμφωνεί "... 200%" το αφεντικό της Monster, Rodney Sacks, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο πρώτος σε συνέντευξή του στο GP-Inside. Το ότι ο Crutchlow μπορεί να οδηγήσει την Yamaha δεν νομίζουμε να αμφισβητείται από κανέναν. Για να κάνει όμως το παραπάνω βήμα, να είναι σε θέση να διεκδικεί νίκες, θα πρέπει και η ομάδα να μπει στη διαδικασία να ακολουθήσει τους πρώτους διδάξαντες: το HRC δίνει στους δορυφορικούς του αναβάτες εργοστασιακή υποστήριξη, ενώ την ίδια φιλοσοφία έχει και η Ducati με τους δικούς της δορυφορικούς αναβάτες. Κάτι τέτοιο θα ικανοποιούσε αναμφίβολα και τον Crutchlow, χωρίς όμως να έχει ακουστεί - για την ώρα - ένα τέτοιο ενδεχόμενο από επίσημα χείλη (λέγε με Lin Jarvis). ...
πηγή : http://www.motograndprix.gr |
| | | |
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |