| Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
DimST jr. member
Φύλλο : Όνομα : Dimitris Μοντέλο : R1 & R6 Αριθμός δημοσιεύσεων : 62 Ημερομηνία εγγραφής : 27/10/2011 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Τρι Φεβ 28, 2012 11:52 pm | |
| Άρη, έχεις μπερδευτεί μου φαίνεται λίγο με τις βελτιώσεις και τα στάδια. Δεν υπάρχουν εκκεντροφόροι πρώτου και δεύτερου σταδίου ή εκκεντροφόρου που μπορείς να βάλεις στο πρώτο στάδιο... Τα πράγματα είναι πιο απλά στο θέμα βημάτων βελτίωσης αλλά και πιο πολύπλοκα όσο οι απαιτήσεις σε απόδοση μεγαλώνουν.
Τώρα σχετικά με το 125 νομίζω πως ο φίλος έχει λάβει το μήνυμα. Οπότε έχοντας φίλο μηχανικό και δεδομένου όσων έχει διαβάσει έως τώρα πιστεύω έχει ένα μπούσουλα. Η επιλογή είναι δική του και άκρος σεβαστή. Πιστεύω πως αν χρειαστεί κάποια/όποια συμβουλή θα επικαλεστεί ξανά το συγκεκριμένο χώρο. |
|
| |
Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Τετ Φεβ 29, 2012 12:53 am | |
| - DimST έγραψε:
- Άρη, έχεις μπερδευτεί μου φαίνεται λίγο με τις βελτιώσεις και τα στάδια.
Δεν υπάρχουν εκκεντροφόροι πρώτου και δεύτερου σταδίου ή εκκεντροφόρου που μπορείς να βάλεις στο πρώτο στάδιο... Τα πράγματα είναι πιο απλά στο θέμα βημάτων βελτίωσης αλλά και πιο πολύπλοκα όσο οι απαιτήσεις σε απόδοση μεγαλώνουν.
Καταλαβαίνω τη σύγχιση με τα στάδια βελτίωσης που μπορεί να προκαλεί το να αποκαλείς έναν εκκεντροφόρο 1ο-2ο-3ο κτλ στάδιο. Απλά επειδή έχω περάσει από το στάδιο της βελτίωσης παπιών, και ο φίλος μας από πάνω σε ανάλογο μάστορα θα απευθυνθεί, γιαυτό και τα λέω έτσι... Σε αυτή την κατηγορία επονομάζουν τα στάδια των εκκεντροφόρων αναλόγως με το πόσο "άγριοι" είναι, πόσο μεγάλο βύθισμα και διάρκεια έχουν. Έτσι το 3ο στάδιο είναι ο εκκεντροφόρος που δίνει στα μεσαία προς ψηλά και 5ο ο τέρμα άγριος που σου δίνει στα ψηλά... Σε αυτή τη λογική τα είπα... |
|
| |
kostarasthegreat new member
Φύλλο : Όνομα : Kostas Μοντέλο : Yzf R 125 Αριθμός δημοσιεύσεων : 38 Ημερομηνία εγγραφής : 20/02/2012 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Τετ Φεβ 29, 2012 1:49 am | |
| Eπειδή έχω ψαχτει και με το γραναζωμα δεν εβγαλα κατι.Ρωτησα τον μηχανικο μου και μου ειπε πως μεγαλωνοντας μπροστινο γραναζι ουσιαστικα θα ''κρεμασει''η μηχανη και δεν θα ξαναδω κοφτη και τελικη ποτε.Οποτε απεκλεισα εντελως το ενδεχομενο αυτο.Το πιο προσβασιμο σε ολα αυτα που εχω κοιταξει ισως ειναι το κιτακι οπως προανεφερα της Yamaha 150cc που απο e bay το χω βρει κοντα στα 180€.Πρώτη μου μηχανη ειναι οπως καταλαβατε και δεν εχω σκοπο να την αποχωριστω ακομα.Η μεγαλη μηχανη μαλλον για κανα 2-3 χρονια μην πω και παραπανω θα παραμεινει ονειρο με την οικονομικη δυσχερεια που μαστιζει τους παντες πλεον. |
|
| |
Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Τετ Φεβ 29, 2012 8:10 pm | |
| Αν το συνδυάσεις με ένα γρανάζι 2 δόντια μεγαλύτερο πίσω θα έχεις μεγαλύτερο άπλωμα και σχεδόν την ίδια τελική...
Συμβουλή για άλλη μια φορά...σκέψου πως το θες το μηχανάκι! που θες να καταλήξει η βελτιωσή του και ξεκίνα με αυτό το σκεπτικό σιγά σιγά να το φτιάχνεις για να μη σου φύγουν λεφτά από εδώ και από εκεί.... |
|
| |
kostarasthegreat new member
Φύλλο : Όνομα : Kostas Μοντέλο : Yzf R 125 Αριθμός δημοσιεύσεων : 38 Ημερομηνία εγγραφής : 20/02/2012 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Τετ Φεβ 29, 2012 11:09 pm | |
| - Aris_Tsek έγραψε:
- Αν το συνδυάσεις με ένα γρανάζι 2 δόντια μεγαλύτερο πίσω θα έχεις μεγαλύτερο άπλωμα και σχεδόν την ίδια τελική...
Συμβουλή για άλλη μια φορά...σκέψου πως το θες το μηχανάκι! που θες να καταλήξει η βελτιωσή του και ξεκίνα με αυτό το σκεπτικό σιγά σιγά να το φτιάχνεις για να μη σου φύγουν λεφτά από εδώ και από εκεί.... Άρη σκέφτομαι το κιτ της Yamaha και μετά το γρανάζωμα.όσο για το power commander ισως το αφησω για λιγο ακομα γιατι ειναι και το πιο ακριβο απ'ολα |
|
| |
Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Τετ Φεβ 29, 2012 11:46 pm | |
| Για να αποδώσει σωστά το μηχανάκι, ότι και να του βάλεις, αν δε του βάλεις το commander ποτέ δε θα το καταφέρεις... Ο υπερκυβισμός από μόνος του δε μπορεί να σου δώσει κάτι ιδιαίτερο από μόνος του... Χωρίς το commander δε μπορείς να εκμεταλλευτείς ούτε την αυξημένη συμπίεση. Επίσης είναι πολύ πιθανό να σου παρουσιάσει σφάλματα ο εγκέφαλος. Καλύτερα πάρτο από τώρα γιατί αν αρχίσεις να ρίχνεις λεφτά από εδώ και από εκεί μετά θα δυσκολευτείς και δύσκολα θα το πάρεις και τότε είναι που θα είναι και αναγκαίο...
Σκέψου το καλά... |
|
| |
kostarasthegreat new member
Φύλλο : Όνομα : Kostas Μοντέλο : Yzf R 125 Αριθμός δημοσιεύσεων : 38 Ημερομηνία εγγραφής : 20/02/2012 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Πεμ Μαρ 01, 2012 12:38 am | |
| - Aris_Tsek έγραψε:
- Για να αποδώσει σωστά το μηχανάκι, ότι και να του βάλεις, αν δε του βάλεις το commander ποτέ δε θα το καταφέρεις...
Ο υπερκυβισμός από μόνος του δε μπορεί να σου δώσει κάτι ιδιαίτερο από μόνος του... Χωρίς το commander δε μπορείς να εκμεταλλευτείς ούτε την αυξημένη συμπίεση. Επίσης είναι πολύ πιθανό να σου παρουσιάσει σφάλματα ο εγκέφαλος. Καλύτερα πάρτο από τώρα γιατί αν αρχίσεις να ρίχνεις λεφτά από εδώ και από εκεί μετά θα δυσκολευτείς και δύσκολα θα το πάρεις και τότε είναι που θα είναι και αναγκαίο...
Σκέψου το καλά... Eχεις δικιο δεν το ειχα σκεφτει ετσι.Σε τι θα βοηθησει κυριως το commander?Στα μιγματα? |
|
| |
Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Πεμ Μαρ 01, 2012 6:41 pm | |
| Σε όλα... Σκέψου ότι εδώ δεν έχεις να κάνεις με καρμπυρατέρ που είναι μηχανικό(αναλογικό)... Έχεις ηλεκτρονικό ψεκασμό. Ο ψεκασμός έχει για παράδειγμα τον αισθητήρα λ στην εξάτμιση για να ελέγχει κατά πόσο είναι φτωχό ή πλούσιο το μίγμα. Εσύ τώρα με την ολόσωμη λογικά θα τον έχεις αφαιρέσει. Αυτό δε δημιουργεί τόσο πρόβλημα από τη στιγμή που δεν έχει πειράξει κάτι στο μίγμα και έχουν παραμείνει όλα ίδια. Όμως έχεις απελευθερώσει την εξαγωγή που σημαίνει ότι έχει χαμηλότερες θερμοκρασίες στον θάλαμο καύσης κατά της εξαγωγή. Αλλάζοντας το φίλτρο, έχεις απελευθερώσει την εισαγωγή, που σημαίνει ότι με την ίδια υποπίεση εισέρχεται περισσότερος αέρας στη μονάδα του χρόνου και έτσι θα χαλάσει η αναλογία του μίγματος. Ειδικά αν αλλάξεις και κυλινδροπίστονα που τότε θα έχεις να κάνεις με διαφορετικές υποπιέσεις οι δυσλειτουργίες του εγκεφάλου είναι κάτι που δε μπορείς να αποφύγεις. Για να καταλάβεις καλύτερα σκέψου ένα παπί πχ φτιαγμένο από 50αρι 140cc με όλα τα συναφή και με το 14άρι (από το 50αρι) καρμπυρατέρ... Ε, σκέψου τώρα πέραν της μη σωστής απόδοσης ότι αυτά τα μπερδέματα και τις άκαυστες που γίνονται σε αυτό τον κινητήρα ότι στην περίπτωση του ηλεκτρονικού ψεκασμού, ο εγκέφαλος θα προσπαθεί να τα διορθώσει όλα αυτά...το αποτέλεσμα το αντιλαμβάνεσαι πιστεύω... Αυτά, εντελώς μπακαλίστικα για να μπεις στο νόημα... |
|
| |
VincentVanGoat new member
Φύλλο : Όνομα : Κώστας Κατσίκης Ηλικία : 33 Μοντέλο : XT225 serow/z 50 Αριθμός δημοσιεύσεων : 22 Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2012 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Πεμ Μαρ 01, 2012 10:02 pm | |
| Άποπση δικιά μου είναι ότι τα 4χρονα ss είναι παπιά πολυτελείας υπάρχουν μέχρι και pit bike που μπορούν να τα περάσουν σε αποδόσεις και χρόνους πίστας μιλώντας για τα ίδια λεφτά κατά την αγορά τους (παράδειγμα crf 50 με monster κινητήρα 180 cc 4V 5αρι κιβώτιο βγάζει 18 αλόγατα στο τροχό με το σωστό γρανάζωμα...) και από περιφερειακά δεν θα χρειαστείς αλλαγές??? θα δώσεις τόση δύμανη με τα ίδια φρένα θες οπωσδήποτε σωληνάκια υψηλής και μπροστά 4pot δαγκάνα brembo... Καλήτερα πάρε κάτι μεγαλύτερο που θα είναι και έτοιμο από το εργοστάσιο ουσιαστικά... |
|
| |
kostarasthegreat new member
Φύλλο : Όνομα : Kostas Μοντέλο : Yzf R 125 Αριθμός δημοσιεύσεων : 38 Ημερομηνία εγγραφής : 20/02/2012 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Πεμ Μαρ 01, 2012 11:06 pm | |
| - VincentVanGoat έγραψε:
- Άποπση δικιά μου είναι ότι τα 4χρονα ss είναι παπιά πολυτελείας υπάρχουν μέχρι και pit bike που μπορούν να τα περάσουν σε αποδόσεις και χρόνους πίστας μιλώντας για τα ίδια λεφτά κατά την αγορά τους (παράδειγμα crf 50 με monster κινητήρα 180 cc 4V 5αρι κιβώτιο βγάζει 18 αλόγατα στο τροχό με το σωστό γρανάζωμα...) και από περιφερειακά δεν θα χρειαστείς αλλαγές??? θα δώσεις τόση δύμανη με τα ίδια φρένα θες οπωσδήποτε σωληνάκια υψηλής και μπροστά 4pot δαγκάνα brembo... Καλήτερα πάρε κάτι μεγαλύτερο που θα είναι και έτοιμο από το εργοστάσιο ουσιαστικά...
Εχω ηδη σωληνακια υψηλης φιλε μου.Ari ξερεις αν το crypton x παιρνει το ιδιο commander με το δικο μου?Nα ρωτησω κιολας αν θα βοηθησει ενα memjet σε κατι?Μου το δινει φιλος μου που δεν το θελει |
|
| |
Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Πεμ Μαρ 01, 2012 11:10 pm | |
| - VincentVanGoat έγραψε:
- Άποπση δικιά μου είναι ότι τα 4χρονα ss είναι παπιά πολυτελείας υπάρχουν μέχρι και pit bike που μπορούν να τα περάσουν σε αποδόσεις και χρόνους πίστας μιλώντας για τα ίδια λεφτά κατά την αγορά τους (παράδειγμα crf 50 με monster κινητήρα 180 cc 4V 5αρι κιβώτιο βγάζει 18 αλόγατα στο τροχό με το σωστό γρανάζωμα...) και από περιφερειακά δεν θα χρειαστείς αλλαγές??? θα δώσεις τόση δύμανη με τα ίδια φρένα θες οπωσδήποτε σωληνάκια υψηλής και μπροστά 4pot δαγκάνα brembo... Καλήτερα πάρε κάτι μεγαλύτερο που θα είναι και έτοιμο από το εργοστάσιο ουσιαστικά...
Εντάξει...σε κόντρα μπορεί να πηγαίνει καλύτερα ένα crf50 φτιαγμένο, αλλά όσο θα σε βοηθήσει να μάθεις να οδηγάς ένα R125 ή ακόμα ακόμα και ένα CBR 125 δε συγκρίνεται... Ο αδερφός ενός γνωστού μου έμαθε να στρίβει σε πίστα με Aprillia RS 125 και μετά έκανε εύκολη μετάβαση σε 848 μέσα στην πίστα πάλι... Γιατί είχε πάρει τις βασικές γνώσεις και μια Α εμπειρία...εμπειρία που αποκτάς από τέτοιου είδους μηχανούλες... ναι μεν το RS125 είναι ανώτερο από τα 125 4τ αλλά και αυτά με τη σειρά τους είναι μακράν ανώτερα σε αυτόν τον τομέα από τα CRF50 κτλ... |
|
| |
kostarasthegreat new member
Φύλλο : Όνομα : Kostas Μοντέλο : Yzf R 125 Αριθμός δημοσιεύσεων : 38 Ημερομηνία εγγραφής : 20/02/2012 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Πεμ Μαρ 01, 2012 11:22 pm | |
| Ποιο cbr ρε παιδια και ποια 50αρακια?Αμα πας να στριψεις με αυτα θα σε παρει ο αερας πλακα κανουμε?Εχω οδηγησει ninja 250,cbr 125cc και aprillia rs και μπορω να πω πως κανενα απο αυτα δεν εχει το στησιμο του R125 και δεν το λεω για να παινεψω το σπιτι μου.Ξερω πως απο γκαζι δεν ειναι το ιδιο αλλα σε θεμα στριψιματος δεν το συζηταω.Και δεν το λεω μονο εγω αλλα και οι ιδιοι οι κατοχοι αυτω των μηχανων |
|
| |
Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Παρ Μαρ 02, 2012 2:07 am | |
| Φίλε μου για τη συμβατότητα με το Χ δε γνωρίζω κάτι...κοίτα τα part numbers... Tο memjet από όσο ξέρω είναι ένας παράλληλος εγκέφαλος με δικούς του αισθητήρες που συνεχώς παρεμβαίνει στη χαρτογράφηση του εγκεφάλου... Προφανώς θα επιλύσει τις δυσλειτουργίες που θα έχεις με τις επεμβάσεις που θα κάνεις αλλά δε σου δίνει τη δυνατότητα να το προγραμματίσεις ώστε να αποδώσει αυτά που μπορεί το μηχανάκι...
Κάποιος άλλος ίσως ξέρει να μας πει καλύτερα τις διαφορές μεταξύ του memjet και του commander...
ΥΓ. Φίλε μου χωρίς να ξέρω από πρώτο χέρι, έχω διαβάσει και έχω ακούσει για το RS ότι έχει τρομερό στήσιμο και είναι πιο μπροστά σε σχέση με το R125...κανένα από τα δύο δεν έχω οδηγήσει οπότε δε μπορώ να κάνω συγκριτικό...μεταφέρω αυτά που έχω ακούσει... |
|
| |
DimST jr. member
Φύλλο : Όνομα : Dimitris Μοντέλο : R1 & R6 Αριθμός δημοσιεύσεων : 62 Ημερομηνία εγγραφής : 27/10/2011 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Παρ Μαρ 02, 2012 11:53 am | |
| Memjet και dynojet power commander δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους ώς αποτέλεσμα, ώς λογική λειτουργίας έχουν πολλά κοινά. Βέβαια πρέπει να πώ πως κανένα απο τα δύο δεν έχει σένσορες ούτε παρεμβαίνουν στη χαρτογράφηση του εγκεφάλου, ούτε καν δικό τους "εγκέφαλο" δεν έχουν για την ακρίβεια... αλλά πάμε μακρυά.
Το memjet μεσολαβεί του λεγόμενου maf sensor (σένσορας που μετρά τον όγκο εισερχόμενου αέρα) και του εγκεφάλου. Με μια σταθερά επεμβαίνει στο σήμα του εγκεφάλου και κάνει πιο πλούσιο ή φτωχό παντού το μηχανάκι, ακόμα και αν δε πρέπει. Το power commander κάνει ακριβώς το ίδιο στο σήμα των μπέκ, αλλά επειδή λαμβάνει αρκετά άλλα δεδομένα που μπορεί να βάλει σ'ένα πίνακα έχει απείρως μεγαλύτερη λεπτομέρεια, γι'αυτό και για βελτιώσεις ουσίας είναι και αποδοτικότερο. |
|
| |
kostarasthegreat new member
Φύλλο : Όνομα : Kostas Μοντέλο : Yzf R 125 Αριθμός δημοσιεύσεων : 38 Ημερομηνία εγγραφής : 20/02/2012 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Παρ Μαρ 02, 2012 12:41 pm | |
| - Aris_Tsek έγραψε:
- Φίλε μου για τη συμβατότητα με το Χ δε γνωρίζω κάτι...κοίτα τα part numbers...
Tο memjet από όσο ξέρω είναι ένας παράλληλος εγκέφαλος με δικούς του αισθητήρες που συνεχώς παρεμβαίνει στη χαρτογράφηση του εγκεφάλου... Προφανώς θα επιλύσει τις δυσλειτουργίες που θα έχεις με τις επεμβάσεις που θα κάνεις αλλά δε σου δίνει τη δυνατότητα να το προγραμματίσεις ώστε να αποδώσει αυτά που μπορεί το μηχανάκι...
Κάποιος άλλος ίσως ξέρει να μας πει καλύτερα τις διαφορές μεταξύ του memjet και του commander...
ΥΓ. Φίλε μου χωρίς να ξέρω από πρώτο χέρι, έχω διαβάσει και έχω ακούσει για το RS ότι έχει τρομερό στήσιμο και είναι πιο μπροστά σε σχέση με το R125...κανένα από τα δύο δεν έχω οδηγήσει οπότε δε μπορώ να κάνω συγκριτικό...μεταφέρω αυτά που έχω ακούσει... Ari επειδή τα έχω οδηγήσε και τα 2 το λέω.Σίγουρα το RS ειναι μακραν πιο γρήγορο αλλα οχι πιο ''στριφτερο''και...2χρονο!!Κοιταξα στο site της Dynojet και απ'οτι είδα δεν βγαινει power commander για Crypton X.Mερικοι οπως διαβασα σε αλλα forum χρησιμοποιουν το Power commander του ΧΤ 660 στα crypton τους λόγω συμβατοτητας.Ακυρη αναφορα απλα βρηκα ενα παιδι που το δινει πιο κατω και απο μιση τιμη και ειναι αχρησιμοποιητο οπως λεει τωρα το θεμα ειναι αν κανει.Οσο για το memjet εχει δικιο ο Dim απ'οτι διαβασα και στο site της memjet.Παιδες αξιζει η χαρτογραφηση μεσω δυναμομετρησης ή η κονσερβα χαρτογραφηση? |
|
| |
nickda7 new member
Φύλλο : Όνομα : Νικόλας Μοντέλο : Yamaha YZF-R125 Αριθμός δημοσιεύσεων : 1 Ημερομηνία εγγραφής : 28/01/2013 | Θέμα: Απ: Βελτίωση απόδοσης σε Yzf R 125! Πεμ Μαρ 14, 2013 8:51 pm | |
| Έχει δοκιμάσει κανείς φιλτροχοάνη στο R125 ??? |
|
| |
|