| Αλλαγή λαδιών σε Σταμπιλιζατέρ | |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: Αλλαγή λαδιών σε Σταμπιλιζατέρ Σαβ Δεκ 31, 2011 6:49 pm | |
| Γνωρίζει κανείς τι λάδια να βάλω στο σταμπιλιζατέρ; Είναι το road & track της Ohlins για R1 04-06. Άλλοι μου έχουν πει για 15, άλλοι για 20 και έχω ακούσει μέχρι και για 40-50... Τι θα μου προτείνατε;;; Ευχαριστώ πολύ... |
|
| |
motzo normal member
Φύλλο : Όνομα : Chris Ηλικία : 37 Μοντέλο : R1 2004 Αριθμός δημοσιεύσεων : 160 Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2011 | Θέμα: Απ: Αλλαγή λαδιών σε Σταμπιλιζατέρ Σαβ Δεκ 31, 2011 11:18 pm | |
| Αρη 40αρι λαδι βαλε.Εχω δει φιλους μου που εχουνε αλλαξει στα kawasaki που βγαινουν απο το εργοστασιο με Ohlins σταμπιλιζατερ road & track οπως λες και επισης σου βρηκα και ενα σχετικο αρθρο που λεει ακριβως τι να κανεις απο ατομο επισης με kawasaki ο οποιος βαζει 40αρι λαδι.Βεβαια βαριεμαι να του φτιαξω την ορθογραφια οποτε προσπαθησε να καταλαβεις...χεχεχε...
"βγαλτε το σταμπιλιζατερ βαλτετο σε μια μέγγενη και ξεβιδώστε την αλενοβιδα που ειναι δεξια απο μεσα θα βγαλεται ενα ελατήριο ενα φυσίγγιο που μπαινη μεσα το ελατιριο (προσοχη εδω γιατι αν το βάλετε ανάποδα στο μονταρισμα το φυσίγγιο μπορει να χαλαση εγω την πατησα ) αφεριτε και μια πολλοι μικρι αλενοβιδα που ειναι εκει που εχει το ρυθμηστικο ροδακι για να περνει αερα . και τώρα το δύσκολο για να βγη το φυσίγγιο εξω θελη μια πολύ απότομη κίνηση του εμβολου (προς τα μεσα η προς τα εξω δεν θημαμε το εφτιαξα πριν 3.5 χρονια) αλλιώς με καπιο μιτοτσιμπειδο το τραβαμε εξω (ολοι η ιστορια ειναι να βγει τι γαμο φισιγγι )μετα αδιαζουμε το λαδι που εχει και το γεμιζουμε με ενα πιο χοντρο της αρεσκιασμας (εγω εβαλα 40αρη )κανουμε καλή εξαέρωση κουνοντας το εμβολακη για να βγει ο αερας γιατι αλλιώς τσάμπα ο κόπος οταν σταματήσει να βγαζη αερα τα μονταρουμε ολα παλι και ειναι οκ "
|
|
| |
motzo normal member
Φύλλο : Όνομα : Chris Ηλικία : 37 Μοντέλο : R1 2004 Αριθμός δημοσιεύσεων : 160 Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2011 | Θέμα: Απ: Αλλαγή λαδιών σε Σταμπιλιζατέρ Σαβ Δεκ 31, 2011 11:28 pm | |
| Βασικα εγω δεν θα εμπαινα στον κοπο να αλλαξω σταμπιλιζατερ και να βαλω Ohlins.Ειμαι πολυ ικανοποιημενος με το "μαμα".Οποτε καλυτερα θα ειναι να βαλεις το εργοστασιακο σου...Και οπως ειχα ακουσει και διαβασει παλιοτερα:
"Το stabilizater είναι για να εξαλείφει τις ταλαντώσεις από το drift κατά την έξοδο από τις στροφές με τον κίνδυνο πάντα να έχεις ένα πολύ ωραίο high side από την ακαμψία που υπάρχει σε συνδυασμό με τις σκληρά ρυθμισμένες αναρτήσεις για τις κλειστές στροφές,ειδικά αν στην στροφή υπάρχουν εγκάρσια σαμαράκια και οι δυνάμεις που θα αναπτυχθούν στο πλαίσιο δεν θα μπορούν να εκτονωθούν."
Εγω βεβαια δεν εχω φτασει ακομη στο σημειο να driftαρω,οποτε ειμαι απολυτα ικανοποιημενος με οτι εχει πανω το μηχανακι απο το εργοστασιο.Οποτε βλεπω τσαμπα τον κοπο που θα κανεις για να αλλαξεις λαδια.Βαλε επανω το "μαμα" και εχεις το κεφαλι σου ησυχο...
|
|
| |
Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: Απ: Αλλαγή λαδιών σε Σταμπιλιζατέρ Κυρ Ιαν 01, 2012 4:44 am | |
| Ξέρεις, το έχω συνηθίσει και βασικά το ρυθμίζω συνέχεια αναλόγως τη διαδρομή που κάνω.. Πχ όταν πάω γρήγορη διαδρομή το σφίγγω αρκετά και όταν το έχω για πιο μέσα στην πόλη το βάζω σε μια ρύθμιση που είναι λίγο πιο σκληρό από το μαμά... αλλά θέλουν άλλαγμα κάπου τώρα τα λάδια του οπότε....ψάχνομαι... Και επίσης δεν είναι μακακία να βγάλω το ohlins για να βάλω το μαμίσιο;;; Έχω το manual από το σταμπιλιζατέρ που λέει και πως το λύνεις κτλ...αλλά το λάδι το λέει με κωδικό της ohlins και όχι σε SAE....γιαυτό ρωτάω... |
|
| |
giwrgos irakleio jr. member
Φύλλο : Όνομα : giwrgos Ηλικία : 43 Μοντέλο : fz1 1000 Αριθμός δημοσιεύσεων : 74 Ημερομηνία εγγραφής : 14/11/2010 | Θέμα: Απ: Αλλαγή λαδιών σε Σταμπιλιζατέρ Δευ Ιαν 02, 2012 2:36 pm | |
| γεια σας και απο εμενα .... πολη ορεο το θεμα σας και με ενδιαφερη και εμενα μιπος κσερη καπιος καθε ποτε αλαζουμε λαδια και πος το καταλαβενουμε οτι θελουν αλαγη.. για after market stampilizater |
|
| |
Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: Απ: Αλλαγή λαδιών σε Σταμπιλιζατέρ Δευ Ιαν 02, 2012 5:43 pm | |
| Ξέρω για κάθε 15.000χμ... |
|
| |
Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: Απ: Αλλαγή λαδιών σε Σταμπιλιζατέρ Δευ Ιαν 02, 2012 5:49 pm | |
| Το λάδι που έχει στο manual για το λάδι είναι το R&T 43 το οποίο από ότι είδα βγαίνει σε συσκευασία του 1L. Δεν αξίζει να πάρω 1L για λίγα ml που θέλει το σταμπιλιζατέρ. Οπότε θα κινηθώ σε λάδι πέραν της Ohlins.
Να βάλω 10?15? ή 20? |
|
| |
motzo normal member
Φύλλο : Όνομα : Chris Ηλικία : 37 Μοντέλο : R1 2004 Αριθμός δημοσιεύσεων : 160 Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2011 | Θέμα: Απ: Αλλαγή λαδιών σε Σταμπιλιζατέρ Δευ Ιαν 02, 2012 7:37 pm | |
| Δεν γνωριζω Αρη...Θα το ψαξω ομως. |
|
| |
Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: Απ: Αλλαγή λαδιών σε Σταμπιλιζατέρ Τρι Ιαν 03, 2012 5:46 pm | |
| Ρώτησα σήμερα και μου είπαν ότι αφού το R&T που λέει η Ohlins είναι λάδι για μπροστινό ότι μπορώ να βάλω οποιοδήποτε λάδι μπροστινού και νούμερο ανάλογα με τη σκληρότητα που θέλω.
Από διάφορα που κοίταξα είδα ότι οι περισσότεροι βάζουν 10άρι και έτσι και εγώ πήγα και πήρα το 10αρι Fork Oil της Ohlins
Όταν το δέσω και το δοκιμάσω θα σας πω εντυπώσεις... |
|
| |
|