Γεια σου Σάκη!
Για R1 και γενικα για SS πρεπει να κοιταξεις την αναλογη κατηγορια. Δηλαδη πχ σε dunlop θα πας στο qualifier RR, όχι στο απλο qualifier. Το RR ειναι δοκιμασμενο λαστιχο με πολυ καλη αποδοση. Δες και το καινουριο το sportsmart. Μπορεις επισης να δεις τα site της καθε εταιρίας , εχουν οδηγό και σου προτεινουν τυπο ελαστικου αναλογα με το μηχανακι σου. Bασικο ρόλο επίσης παιζει και τι χρηση κανεις, αν μπαινεις σε πιστα κτλ. Μπορεις να βαλεις πχ το diablo rosso corsa και να γουσταρεις, αλλα ξεχνας οδηγηση με βροχη. Αφου λοιπον τα σκεφτεις όλα αυτα θα καταληξεις στην σωστη αποφαση. Τέλος ότι και να διαβασεις, ότι και να σου πουν σαν την δικια σου εμπειρια δεν εχει. Μπορει όλοι να σου λενε βάλε το ταδε και τελικα εσενα να μην σου κατσει. Αβυσσος η ψυχη του ελαστικου. Ελπιζω να σε βοηθησα και να μην σε μπερδεψα περισσοτερο...