REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Η επιστροφή της HOREX Δευ Δεκ 06, 2010 10:28 pm | |
| Ύστερα από «σιγή» 50 ετών, η Horex επιστρέφει και θα το κάνει με ένα μάλλον «εκκωφαντικό» τρόπο. Το μοντέλο που εξελίσσεται με μυστικότητα εδώ και αρκετό καιρό, αναμένεται στην αγορά το 2011 και πρόσφατα δόθηκε στη δημοσιότητα ένα video από τον μοναδικό εξακύλινδρο κινητήρα του στο δυναμόμετρο. Με αισθητική muscle, το πρώτο μοντέλο της Horex εντυπωσιάζει κυρίως με τον κινητήρα του, που ακολουθεί τα πρότυπα διάταξης του VR6 της VW. Πρόκειται για εξακύλινδρο σε διάταξη V μηχανικό σύνολο, με τη περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων, να βρίσκεται στις 15 μοίρες. Οι δύο ομάδες των τριών κυλίνδρων μοιράζονται το ίδιο μπλόκ και την ίδια κεφαλή, ενώ οι εκκεντροφόροι είναι τρεις στον αριθμό, με τον μεσαίο να δίνει κίνηση στις βαλβίδες εισαγωγής των μπροστινών κυλίνδρων και στις βαλβίδες εξαγωγής των πίσω κυλίνδρων. Με αυτή τη διάταξη, ο εξακύλινδρος κινητήρας της Horex είναι εξαιρετικά «μαζεμένος» σε διαστάσεις, σχεδόν όσο πλατύς είναι ένας αντίστοιχου κυβισμού τετρακύλινδρος κινητήρας. Η χωρητικότητα του VR6 μοτέρ της Horex είναι 1200 κ.εκ. και με τη χρήση υπερτροφοδότη η ισχύς αγγίζει τους 200 ίππους, ενώ σύμφωνα με τους κατασκευαστές του, τα άλογα αυτά αποδίδονται με πολύ ομαλό τρόπο. Παρ΄ όλο που ένα τέτοιο project φαντάζε πολύ φιλόδοξο για να μπει στη παραγωγή, οι άνθρωποι της Horex διαβεβαιώνουν πως έχουν εξασφαλιστεί οι οικονομικοί πόροι που θα επιτρέψουν κάτι τέτοιο. Είναι απόλυτοι δε σε ότι αφορά στο χρονοδιάγραμμα τους, που προβλέπει πως το 2011 η μοτοσικλέτα θα διατεθεί αρχικά στις αγορές της Γερμανίας, της Ελβετίας και της Αυστρίας, ενώ στη συνέχεια του ίδιου έτους σε όλη την Ευρώπη και στις Η.Π.Α. Σίγουρα πάντα είμαστε επιφυλακτικοί σε τέτοιου είδους προβλέψεις, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για Γερμανούς, οι οποίοι μάλιστα δηλώνουν και σίγουροι. Δεν είναι και λίγο αυτό… πηγή : http://www.mototriti.gr REM : 1. 200 άλογα; Τι πάθαν όλοι με τα muscle Bikes; 2. Προσέξτε ομορφιά κινητήρα με το V ανάγλυφο εξωτερικά και τους τρεις εκκεντροφόρους επικεφαλής να τονίζονται 3. Μήπως η τριπλή εξάτμηση αρχίζει να γίνεται μόδα...; |
|
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | |
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Η επιστροφή της HOREX Τρι Μάης 03, 2011 10:32 pm | |
| |
|
loui Fazer Club
Φύλλο : Ηλικία : 55 Μοντέλο : fazer 600 Αριθμός δημοσιεύσεων : 1080 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2010 | Θέμα: Απ: Η επιστροφή της HOREX Τετ Μάης 04, 2011 9:16 am | |
| |
|
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Η επιστροφή της HOREX Πεμ Δεκ 22, 2011 10:04 am | |
| Στα τελευταία στάδια της εξέλιξής του έχει μπει το Horex VR6 με την εταιρία να ανακοινώνει τα επίσημα στοιχεία απόδοσης για τον καινοτομικό 6κύλινδρο κινητήρα των 1.200 κ.εκ. Η παραγωγή του μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσει την άνοιξη του ερχόμενου έτους και οι άνθρωποι της Horex αποφάσισαν να περάσουν πρώτο στην παραγωγή το μοντέλο με την ατμοσφαιρική έκδοση του κινητήρα, την οποία θα ακολουθήσει μία πιο ακριβή με μηχανικό υπερσυμπιεστή. Η «βασική» έκδοση του VR6 θα αποδίδει 160 ίππους και 13,8 kgm ροπής στις 9.000 και 7.000 στροφές αντίστοιχα. Σύμφωνα με τους ίδιους στόχος τους σε αυτή την έκδοση δεν ήταν οι απόλυτες τιμές ισχύος και ροπής αλλά μία απόδοση που θα ταίριαζε ιδανικά με τον roadster χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι ήδη από τις 3.500 σ.α.λ. ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του 7,5 Kgm ροπής. Το ανεστραμμένο πιρούνι των 48 χλστ. αλλά και το αμορτισέρ ανήκουν στην WP οι διαδρομές τους ανέρχονται στα 120 χλστ. και είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Οι δαγκάνες προέρχονται από την Brembo με αυτές του εμπρός τροχού να είναι τετραπίστονες και ακτινικά τοποθετημένες, ενώ οι δίσκοι είναι της Braking.
Εκτός από την ιδιαίτερα μικρή περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων που επέτρεψε στους μηχανικούς να κατασκευάσουν μία ενιαία κυλινδροκεφαλή (με σημαντικά οφέλη όσο αφορά το βάρος) το μοντέλο της Horex με τους τρεις επικεφαλής εκκεντροφόρους (!) θα είναι το πρώτο στον κόσμο που θα φέρει ενσωματωμένο (στο ψαλίδι) σύστημα λίπανσης για την αλυσίδα, το οποίο είναι σε στέρεη μορφή, έχει ως βάση τον γραφίτη και έχει εξελιχθεί από τη γερμανική Schunk Group.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Κινητήρας 4Τ, Υ/Ψ, 6Κ, 18β Κυβισμός (κ.εκ.): 1.218 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 160/9.000 Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 13,8/7.000 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 250 (ηλεκτρονικά περιορισμένη) Βάρος (κιλά): 250 Ρεζερβουάρ (λίτρα): 19 Ύψος σέλας (χλστ.): 820 (+,-20) Φρένα Ε/Π: 2Δ, 320 χλστ./Δ, 264 χλστ. Τροχοί Ε/Π: 120/70-17//190/55-17
Πηγή : http://www.mototriti.gr
|
|