Η Kickboxer δεν είναι ένα καινούριο project αλλά μία νέα έκδοση αυτής που είχε παρουσιαστεί το 2009. Η πρώτη μοτοσυκλέτα που είχε κατασκευάσει ο Ian Mc Elroy είχε βασιστεί σε έναν
turbo τετρακύλινδρο κινητήρα διάταξης boxer, προερχόμενο από… Subaru Impreza WRX! Ο κινητήρας διέθετε δύο intercoolers για το turbo που βρισκόταν κάτω από τη… σέλα, και τροχούς που έμοιαζαν περισσότερο αυτοκινήτου παρά μοτοσυκλέτας. Με το δισκόφρενο να βρίσκεται περιμετρικά του μπροστινού τροχού, και ψαλίδι μπροστά, όπως και στο Vyrus 986 Μ2. Τώρα, το project προχώρησε σε διαφορετικό δρόμο χρησιμοποιώντας πάλι κινητήρα από Subaru αλλά
πετρελαίου, ενώ η δεύτερη έκδοση του, αφορά κίνηση και στους δύο τροχούς. Όπως η Subaru ονομάζει AWD τα μοντέλα της, έτσι και ο Mc Elroy υιοθέτησε το ίδιο σλόγκαν για την μοτοσυκλέτα του.
Η μοτοσυκλέτα διαθέτει έναν διπλό γρανάζι κίνησης το οποίο μέσω ενός άξονα αλλάζει τη φορά της κίνησης για τον μπροστινό τροχό. Σε εκείνο το σημείο εμπλέκεται ένα γρανάζι με έναν άξονα και μία βάση σε σχήμα U.
Στην έκδοση
με κίνηση μπροστά, το αντίστροφης φοράς γρανάζι δίνει την κίνηση μέσω αλυσίδας στον μπροστινό τροχό, ο οποίος διαθέτει έκκεντρο άξονα για να μπορεί να στρίβει. Το σύστημα το είδαμε τόσο στα Bimota όσο και στο Vyrus, χωρίς όμως μπροστά κίνηση.
Ένα τεράστιο ψαλίδι βρίσκεται τοποθετημένο στο πίσω τμήμα με τα αμορτισέρ και των δύο συστημάτων να βρίσκονται στο κάτω τμήμα, παράλληλα με το έδαφος. Ο κινητήρας αποτελεί το πλαίσιο μιας και πάνω του εδράζονται τόσο τα δύο ψαλίδια, όσο και το τιμόνι αλλά και το υποπλαίσιο.
Το project του Kickboxer Diesel AWD αν τελικά λειτουργεί και μπορεί να οδηγηθεί, θα είναι σίγουρα εντυπωσιακό. Εμείς πάντως θα προτιμούσαμε το ίδιο με τον κινητήρα του WRX!
πηγή : http://www.bikeit.gr