Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Voting_bar2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2 
gatoulis
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Voting_bar2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2 
delrules
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Voting_bar2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2 
loui
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Voting_bar2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2 
despot
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Voting_bar2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2 
sfairas
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Voting_bar2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2 
STEF
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Voting_bar2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2 
webmaster
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Voting_bar2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2 
Petran
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Voting_bar2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2 
cookerman
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Voting_bar2Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap228%Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap20%Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap214%Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap228%Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap20%Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap27%Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap27%Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap210%Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap27%Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_lcap20%Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη   Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη EmptyΠεμ Δεκ 02, 2010 8:42 pm

Μια στις πέντε διαβάσεις πεζών 18 ευρωπαϊκών πόλεων, απέτυχε στη φετινή αξιολόγηση των δοκιμών ασφαλείας του προγράμματος EuroTest- Αξιολόγηση Διαβάσεων Πεζών- (ΕPCA). Το αποτέλεσμα είναι το χειρότερο της σειράς δοκιμών που άρχισαν το 2008, υπογραμμίζοντας την επείγουσα ανάγκη για εφαρμογή μέτρων βελτίωσης της κατάστασης, με:

-Βελτίωση της προσβασιμότητας,
-Καλύτερη εναρμόνιση στους κανονισμούς που διέπουν τα έργα υποδομής (σηματοδότηση, σήμανση κα),
-Βελτίωση της συμπεριφοράς οδηγών-πεζών στις διαβάσεις, ευρύτερη εφαρμογή τεχνολογιών.

Η έρευνα EPCA πραγματοποιήθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά (Ιούνιος- Οκτώβριος 2010) σε 270 διαβάσεις πεζών 18 πόλεων 13 ευρωπαϊκών χωρών, σε τρεις διαφορετικές περιοχές κάθε πόλης (121 κεντρικές, 113 ημικεντρικές και 36 περιφερειακές).
Στα πιο εμφανή προβλήματα συγκαταλέγονται:
-Η απουσία διαχωριστικών νησίδων ασφαλείας σε ιδιαίτερα μεγάλες διασταυρώσεις,
-Η κακή διαχείριση των σηματοδοτών της κυκλοφορίας –όπως πολύ μικρός χρόνος φάσης «πράσινου» για τους πεζούς – -μεγάλος αριθμός πιθανών σημείων επικινδυνότητας για τους πεζούς και τα οχήματα.
Ο παράγων της ορατότητας -ιδίως τις νυκτερινές ώρες, χρειάζεται ακόμα σημαντική βελτίωση (ένα στα πέντε σημεία διέλευσης αξιολογήθηκε αρνητικά από την άποψη αυτή). Επίσης:
-Η προσβασιμότητα στις διαβάσεις πεζών διαπιστώθηκε ότι είναι κακή ειδικά για χρήστες με ειδικές ανάγκες (όσων κινούνται σε αναπηρικές καρέκλες ή/και για άτομα με προβλήματα όρασης / ακοής).

Το τραγικό είναι ότι οι σχεδόν 2.000 πεζοί -από τους 8.000 που χάνουν κάθε χρόνο τη ζωή τους σε ατυχήματα, χάνονται κοντά σε διάβαση πεζών – που έχουν οριστεί ως «ασφαλή σημεία» για να διασχίζουν το δρόμο!

Το EuroTest αποδεικνύει στη φετινή επιθεώρηση ότι χρόνο με το χρόνο μετά την πρώτη δοκιμή του 2008, όλο και μεγαλύτερος αριθμός διαβάσεων που ελέγχθηκαν, απέτυχαν στις δοκιμές:
Μία στις οκτώ (1/8 ) το 2008, μία στις έξι (1/6) το 2009 και μία στις πέντε (1/5) το 2010. Επιπλέον, οι διαβάσεις πεζών στις απομακρυσμένες περιοχές, είναι 10% πιο επικίνδυνες από αυτές που βρίσκονται στα κέντρα των πόλεων.

Το θέμα της ασφαλούς διέλευσης των πεζών απαιτεί αυστηρότερο έλεγχο και επείγουσα αντιμετώπιση: Από την ανάγκη εξορθολογισμού της τεράστιας ποικιλίας σχεδίων διαβάσεων πεζών σε όλη την Ευρώπη και τους κανόνες κυκλοφορίας, για το πώς δηλ. πρέπει οι πεζοί να διασχίσουν το δρόμο με ασφάλεια.
Η ασφάλεια στις διαβάσεις πεζών πρέπει να είναι κυρίαρχη στην εφαρμογή ευρωπαϊκής πολιτικής για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην επόμενη δεκαετία, για τη βελτίωση της ασφάλειας των πεζών στις αστικές περιοχές.

Επίσης οι περιορισμένες εφαρμογές της διαθέσιμης τεχνολογίας για τη βελτίωση της ασφάλειας στις διαβάσεις πεζών, αποτελεί τροχοπέδη στην πρόοδο:
- Μόνο πέντε σημεία διέλευσης πεζών διέθεταν συσκευές αντίστροφης μέτρησης.
-Μόνο μία διάβαση πεζών (στις Βρυξέλλες) διέθετε προηγμένο σύστημα φωτισμού.
-Το 46% των διαβάσεων που ελέγχθηκαν, απέτυχαν να περάσουν τις δοκιμές λόγω απουσίας συστημάτων που διευκολύνουν και βοηθούν χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων και άτομα-πεζούς με προβλήματα όρασης και ακοής.

Τα τρία χρόνια δοκιμών στις διαβάσεις πεζών, αποκάλυψαν όμως μερικές «ακτίνες» ελπίδας, καθώς: Ορισμένες διαβάσεις που επανεξετάστηκαν στη διάρκεια του προγράμματος, διαπιστώθηκε ότι βελτιώθηκαν σημαντικά.
-Το Βελιγράδι, που αρχικά βαθμολογήθηκε χαμηλά, βελτιώθηκε κατά 50% για να καταταχθεί τελικά ως «Καλό» για το 2010. Οι Βρυξέλλες, πρωτεύουσα της Ευρώπης, απέτυχαν παταγωδώς το 2008. Τέσσερα στα πέντε από τα χειρότερα σημεία διέλευσης (συμπεριλαμβανομένων των χειρότερων) βρέθηκαν εδώ. Το 2010 το 50% των διαβάσεων που έγιναν δοκιμές σημείωσε βαθμολογία «Πολύ Καλή» ή «Καλή».
Η προσβασιμότητα για όλους τους χρήστες του δρόμου ήταν ένα χαρακτηριστικό πλεονέκτημα.

Σύμφωνα με τον Brian Simpson, Πρόεδρο Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου: «Η Βελτίωση της ασφάλειας των ευάλωτων χρηστών, πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για την πολιτική οδικής ασφάλειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η ασφάλεια των πεζών κυρίως, χρειάζεται επείγουσα προσοχή. Ακόμη και αν οι τοπικές αρχές είναι υπεύθυνες για αυτές τις σημαντικές πτυχές της υποδομής της οδικής ασφάλειας, πολλοί δεν έχουν γνώση για το τι μπορεί να γίνει και αγνοούν τις πρακτικές εφαρμογές για τη βελτίωση της κατάστασης σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Ευρώπη πρέπει πραγματικά να αναπτύξει ενιαία πλατφόρμα αυτών των βέλτιστων πρακτικών, οι οποίες μπορούν να βρουν ενιαία εφαρμογή».
-Το πρόγραμμα EuroTest- αξιολόγηση διαβάσεων πεζών, έχει στόχο να προσφέρει σε όλα τα επίπεδα με μέτρα που να συμβάλουν αποτελεσματικά στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα www.eurotestmobility.com
Πηγή : www.0300.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
gatoulis
Moderator
Moderator
gatoulis

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : gatoulis
Μοντέλο : joc r
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη   Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη EmptyΠαρ Δεκ 03, 2010 8:05 am

πρεπει πρωτα σε εμας εδω τουλαχιστον να εχουμε πρωτα δρομους και μετα να κοιταξουν και τις διαβασεις, και κατα 2ον ποσοι απο ''εμας'' παμε να περασουμε απο διαβαση πεζων ιδιως οταν βιαζομαστε ?? και αυτο αφορα ολες τις ηλικιες.... Wink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myfazer.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη   Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη EmptyΠαρ Δεκ 03, 2010 4:40 pm

gatoulis έγραψε:
...πρεπει πρωτα σε εμας εδω τουλαχιστον να εχουμε πρωτα δρομους και μετα να κοιταξουν και τις διαβασεις...
Λάθος πρώτο, γιατί όσο σημαντικοί και αν είναι οι δρόμοι για την ασφάλειά μας, τα πεζοδρόμια αφορούν το σύνολο του πληθυσμού που είτε μπορεί να μην έχει άλλη επιλογή μετακίνησης, ή να ανήκει στις λεγόμενες ευπαθείς ομάδες (είτε ηλικιακά, είτε κινητικά)


gatoulis έγραψε:
και κατα 2ον ποσοι απο ''εμας'' παμε να περασουμε απο διαβαση πεζων ιδιως οταν βιαζομαστε ?? και αυτο αφορα ολες τις ηλικιες.... Wink

Λάθος δεύτερο και μάλιστα πολύ βασικό. Το αν δεν χρησιμοποιούμε σωστά ένα μέσο που προσφέρεται γαι την ασφάλειά μας δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να υπάρχει ή να βελτιώνεται. Ένα σημαντικό ποσοστό (που είναι δημοσιευμένο αλλά μου διαφεύγει τώρα) των ατυχημάτων με πεζούς γίνεται λίγα μέτρα απο τις διαβάσεις όπου θα μπορούσαν να περάσουν με ασφάλεια τον δρόμο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
gatoulis
Moderator
Moderator
gatoulis

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : gatoulis
Μοντέλο : joc r
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη   Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη EmptyΣαβ Δεκ 04, 2010 9:25 am

'''' Ένα σημαντικό ποσοστό (που είναι δημοσιευμένο αλλά μου διαφεύγει τώρα) των ατυχημάτων με πεζούς γίνεται λίγα μέτρα απο τις διαβάσεις όπου θα μπορούσαν να περάσουν με ασφάλεια τον δρόμο.'''''

αυτο ακριβως λεω.... Wink και...

οσο αφορα την κατασταση των ελληνικων δρομων την γνωριζουν οι περισσοτεροι που κυκλοφορουν συνεχεια εντος και εκτος πολης....

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myfazer.gr
 
Αξιολόγηση διαβάσεων πεζών στην Ευρώπη
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Έχουμε ένα από τα πιο επικίνδυνα οδικά δίκτυα στην Ευρώπη
» Κανόνες οδήγησης ανά την Ευρώπη
» Οι συμμορίες μηχανόβιων στην Ευρώπη
» 4000 ΧΛΜ 7 ΧΩΡΕΣ 11 ΗΜΕΡΕΣ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 12/8-22/8/2009
» Lin Jarvis :Τα MotoGP πρέπει να απομακρυνθούν από την Ευρώπη

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ :: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-