Ψηφοφορία | | Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA??? | Design | | 28% | [ 8 ] | Απόδοση | | 0% | [ 0 ] | Value for Money | | 14% | [ 4 ] | Αξιοπιστία | | 28% | [ 8 ] | Περιφερικά | | 0% | [ 0 ] | Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα | | 7% | [ 2 ] | Ποιοτική Κατασκευή | | 7% | [ 2 ] | Οδηγική Συμπεριφορά | | 10% | [ 3 ] | Επιρροή από φίλο | | 7% | [ 2 ] | Επιρροή από το yamaha-bikers | | 0% | [ 0 ] |
| Σύνολο Ψήφων : 29 |
|
|
| Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Jorge Lorenzo Τρι Οκτ 12, 2010 10:25 am | |
| Η αγωνιστική ιστορία του ξεκινά το 1991, όταν σε ηλικία 4 μόλις χρόνων τρέχει σε αγώνα minicross! Γεννημένος στις 4 Μαΐου 1987, ο 23χρονος οδηγός από την Μαγιόρκα 19 χρόνια μετά τον πρώτο του αγώνα, γίνεται Παγκόσμιος Πρωταθλητής της κορυφαίας κατηγορίας του MotoGP. Στο minicross κερδίζει 3 Τίτλους πριν ξεκινήσει τους αγώνες ταχύτητας σε ηλικία 10 χρόνων. Αγωνίστηκε στο Aprilia cup, το οποίο κέρδισε το 1998 και 1999. Στα 13 του παίρνει την άδεια από την FIM να αγωνιστεί στο CEV Spanish National Championship, στα 125. Αυτό έγινε το 2000 και ένα χρόνο αργότερα περνάει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Στις 4 Μαΐου του 2002, ημέρα Σάββατο, την ημέρα των 15ων γενεθλίων του, στην Jerez de la Frontera, ξεκινάει η καριέρα του στα Grand Prix. Έχασε τις δοκιμές της Παρασκευής, αφού δεν ήταν ακόμη 15 και στις Κατατακτήριες είναι 32ος, ενώ την επομένη στον Αγώνα 22ος. Στις τρεις χρονιές που αγωνίστηκε στα 125 με Derbi έδειξε ότι ήταν ένας οδηγός που άφηνε υποσχέσεις, με 4 νίκες σε 46 αγώνες. Αλλά ήταν πολύ επιθετικός και ασταθής, μάλλον λόγω αυτού. Το 2005 ανεβαίνει στα 250cc με Honda και δεν καταφέρνει να πάρει καμία νίκη. Το 2006 αλλάζει στρατόπεδο και αγωνίζεται με Aprilia, που τον μεταμορφώνει και με 8 νίκες, 11 βάθρα και 12 pole positions, κερδίζει το πρώτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Την επόμενη χρονιά, με την Aprilia 250 πάλι, παίρνει το 2ο συνεχόμενο Πρωτάθλημα με 9 νίκες, 12 βάθρα και 9 pole positions. Τα αποτελέσματα αυτά τραβούν την προσοχή της Yamaha και ο Lin Jarvis τον πείθει να γίνει ο ομόσταυλος του Valentino Rossi. Παρά το ότι αγωνίζεται με Michelin, το 2008 κερδίζει 1 φορά, ανεβαίνει 6 φορές στο βάθρο και παίρνει την 4η θέση της βαθμολογίας. Το 2009 ξεκινάει η αντιπαλότητα με τον Rossi, αρχικά σιγά – σιγά. Δείχνει ο μόνος οδηγός που μπορεί να αμφισβητήσει την «βασιλιά» και τερματίζει 2ος στο Πρωτάθλημα με 4 νίκες και 12 βάθρα. Το 2010 η ιστορία είναι γνωστή! Με 7 νίκες και 13 βάθρα στους 15 πρώτους Αγώνες, παίρνει και μαθηματικά τον Τίτλο του Πρωταθλητή, ακόμη και αν δεν αγωνιστεί καθόλου μέχρι το τέλος. |
| | | gatoulis Moderator
Φύλλο : Όνομα : gatoulis Μοντέλο : joc r Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Jorge Lorenzo Τρι Οκτ 12, 2010 10:43 am | |
| η ιστορια του εν συντομια, εγραψες ρεμο |
| | | REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Jorge Lorenzo Δευ Δεκ 13, 2010 10:03 am | |
| Ο Jorge Lorenzo πήρε την σκυτάλη από τον Valentino Rossi και στους αγώνες αυτοκινήτου και μετά τον πρώτο του αγώνα αντοχής στην Βαρκελώνη, τώρα θα συμμετάσχει στα «500 Km της Alcaniz», μαζί με τον José Manuel de los Milagros, στο τιμόνι ενός Fiat 500 Abarth, για την ομάδα Difisa Racing. Στον ίδιο αγώνα συμμετέχει και ο πρώην οδηγός των 125, ο Herri Torrontegui, που είχε αγωνιστεί με Honda, με Cobas και με Aprilia, μαζί με τον εν ενεργεία οδηγό και πρωταγωνιστή των 125 Efren Vazquez. πηγή : http://www.motograndprix.gr |
| | | gatoulis Moderator
Φύλλο : Όνομα : gatoulis Μοντέλο : joc r Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Jorge Lorenzo Δευ Δεκ 13, 2010 10:08 am | |
| οτι και να κανει ο πιτσιρικος παντα πισω απο τον γιατρο θα ειναι... |
| | | REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Jorge Lorenzo Τετ Δεκ 15, 2010 8:41 am | |
| Για τους θαυμαστές του Jorge Lorenzo το νέο coffee-table βιβλίο με αυτήν την υπέροχη φωτό (και άλλες 99) απεικονίζει την αγωνιστική πορεία του Jorge προς τον τίτλο του 2010. Το βιβλίο έχει τίτλο "99+1, El libro de Jorge Lorenzo", και είναι μια μοναδική έκδοση σε 999 αντίγραφα. Οι παραγγελίες κατατίθενται μόνον μέσω της προσωπικής ιστοσελίδας του Lorenzo και κοστίζει 99 ευρώ (συν ταχυδρομικά τέλη). Οι φωτογραφίες έχουν όλες τραβηχτεί από τον βετεράνο φωτογράφο των Mirco Lazzari, ενώ τα κείμενα έχουν γραφεί από τον φίλο του Lorenzo, Hector Martin. Η φωτογραφία που δείχνουμε τραβήχτηκε στο Phillip Island και όπως γράφει ο Lorenzo στη σελίδα του στο Twitter:"Το δεύτερο κεφάλαιο μοιάζει με οδήγηση στο Φεγγάρι, αλλά πρόκειται για το Phillip Island! Και σας βεβαιώνω ότι ο Mirco Lazzari δεν χρησιμοποιεί ποτέ Photoshop." πηγή : http://www.0300.gr Για παραγγελίες εδώ Υ.Γ. (1) : Για μία ακόμη φορά εντυπωσιάζει ο Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής με την επιτυχημένη συμμετοχή του σε αγώνα αυτοκινήτων στο Alcaniz. Στον αγώνα των 500 χιλιομέτρων που έγινε στην Ισπανική πίστα την Κυριακή που μας πέρασε, ο Lorenzo βρέθηκε για μία ακόμη φορά πίσω από τιμόνι. Τι κι αν ήταν στρογγυλό, αυτός κατάφερε να τερματίσει στην 2η θέση της κατηγορίας D5. Το όχημα ήταν ένα Fiat 500 Abarth Asseto Corse της ομάδας Sabadell και το οδήγησε μαζί με τους José Manuel de los Milagros και Antxel Echegoyen. Στον συγκεκριμένο αγώνα συμμετείχε και ο πιλότος της Formula 1 Jaime Alguersuari ο οποίος συμμετείχε στην κατηγορία D1 και τερμάτισε 4ος. Όπως δήλωσε και ο υπεύθυνος της ομάδας, Salvador Espinal, “ο Lorenzo μαθαίνει γρήγορα, προσαρμόστηκε αμέσως στο αυτοκίνητο και κατάφερε να συναγωνίζεται γρήγορους οδηγούς. Είναι πραγματικά ωραία να συνεργάζεσαι μαζί του, είναι πολύ καλός, γι’ αυτό είναι και παγκόσμιος πρωταθλητής.” πηγή : http://www.bikeit.gr Υ.Γ. (2) : προς admins Φτιάξτε επιτέλους αυτό το edit... |
| | | REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Jorge Lorenzo Δευ Οκτ 29, 2012 11:53 am | |
| Το βιογραφικό του λίγο πιο αναλυτικά:
Ο μόνος Ισπανός με 2 Τίτλους στην μεγάλη κατηγορία! Το ταξίδι του Jorge Lorenzo στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ξεκίνησε από την τρυφερή ηλικία των 3 χρονών (1990), όταν πρωτοπήρε μέρος σε Πρωτάθλημα minicross στην Μαγιόρκα, την ιδιαίτερη πατρίδα του. Στην συνέχεια έδωσε το παρόν στο junior motocross και λίγο αργότερα – με ειδική μάλιστα άδεια – συμμετείχε στο Κύπελλο 50cc Aprilia του Ισπανικού Πρωταθλήματος. Ως εκ τούτου, ο Jorge ήταν ο νεότερος αναβάτης που συμμετείχε σε αγώνα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος! Όταν έγινε 15, με τους τότε κανονισμούς ήταν το ελάχιστο για να πάρει μέρος κάποιος σε GP, στον αγώνα της Jerez (την δεύτερη ημέρα δοκιμών) το 2002 – σε μια πίστα όπου αργότερα θα είχε μεγάλες επιτυχίες – έκανε το ντεμπούτο του πάνω σε μια Derbi 125cc.
Στην δεύτερή του μόλις σεζόν πήρε την πρώτη του νίκη στο GP της Βραζιλίας (Rio de Janeiro), εκεί όπου η εντυπωσιακή του προσπέραση στην εξωτερική, πάνω στους Stoner και Pedrosa, του χάρισε το ψευδώνυμο που τον συνοδεύει μέχρι σήμερα: “Por Fuera” (απ’ έξω). Το 2004 είχε ακόμα τρεις θριάμβους, προτού κάνει το άλμα στην κατηγορία των 250cc, εκεί όπου το 2005 μάζεψε 4 pole positions και 6 βάθρα στην παρθενική του σεζόν. Το 2006 ήταν ορόσημο για τον Ισπανό άσο, ο οποίος άλλαξε σε Aprilia και αμέσως έγινε απ’ τα φαβορί για το Πρωτάθλημα. Πράγματι, ο Jorge δικαιολόγησε απόλυτα τον τίτλο αυτό, καταφέρνοντας να πάρει 8 νίκες (!), να ισοφαρίσει το ρεκόρ pole στην κατηγορία – δέκα συνολικά – και να πάρει το Πρωτάθλημα μέσα στην πατρίδα του την Ισπανία, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην Βαλένθια.
Το 2007 ήταν ακόμα μια εντυπωσιακή χρονιά για τον Lorenzo, ο οποίος υπερασπίστηκε με επιτυχία τον Τίτλο του στα 250cc, κατακτώντας 9 νίκες σε ισάριθμες φορές που ξεκίνησε από την pole. Στα 20 του χρόνια ήταν ήδη δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 250cc και εκείνη την στιγμή έκανε την μεγαλύτερη κίνηση στην καριέρα του, υπογράφοντας με την εργοστασιακή Yamaha, δίπλα στον θρύλο του Moto GP Valentino Rossi! O Lorenzo έκανε απίστευτο ξεκίνημα στους πέντε πρώτους αγώνες της χρονιάς. Πήρε την pole στο ντεμπούτο του – όντας ο πρώτος νεοφερμένος που το κατάφερνε μετά το Biaggi δέκα χρόνια νωρίτερα – ενώ στον αγώνα τερμάτισε δεύτερος κάνοντας μια καταπληκτική εμφάνιση στο Κατάρ! Στους επόμενους δυο αγώνες κέρδισε και πάλι την pole, κι έγινε ο πρώτος αναβάτης ο οποίος στην παρθενική του χρονιά έκανε το 3 στα 3, εξαργυρώνοντας την θέση του αυτή σε βάθρα στην συνέχεια.
Δυστυχώς, το 2008, το ντεμπούτο του στην μεγάλη κατηγορία, συνοδεύτηκε παράλληλα και από σοβαρούς τραυματισμούς και πτώσεις, με δυο σπασίματα στους αστραγάλους του που τον εμπόδισαν να πάρει μέρος στον αγώνα της Καταλονίας. Ωστόσο ο αναβάτης της Yamaha κατάφερε να ξεπεράσει τους τραυματισμούς του και να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του στο τελευταίο κομμάτι του Πρωταθλήματος, τερματίζοντας 4ος στην βαθμολογία και παίρνοντας τον Τίτλο του Rookie της χρονιάς! Ο Jorge δυνάμωνε ολοένα και περισσότερο, ενώ στην δεύτερή του σεζόν στο MotoGP δυσκόλεψε πολύ το έργο του σούπερ-σταρ Valentino Rossi. Εν τέλει ο Ιταλός πολύ-Πρωταθλητής πήρε τον Τίτλο το 2009, αλλά η παρουσία και η πίεση που του άσκησε ο Jorge ήταν μεγάλη, με τον τελευταίο να κερδίζει σε τέσσερεις αγώνες, να ανεβαίνει 12 φορές στο βάθρο και να παίρνει πέντε pole positions.
Το 2010 το αστέρι του Lorenzo μεσουράνησε, με τον Ισπανό να δείχνει πιο ώριμος και να καταφέρνει να ανεβαίνει στο βάθρο στους πρώτους δώδεκα αγώνες της χρονιάς, κερδίζοντας τους εφτά από αυτούς! Πήρε την pole έξι συνολικά φορές το '10 και κατάφερε να βρίσκεται στην πρώτη σειρά της γραμμής εκκίνησης σε όλους τους αγώνες, πλην ενός! Σε ηλικία των 23 χρονών, έγινε ο δεύτερος Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής της μεγάλης κατηγορίας, μετά τον Alex Crivillé. Την επόμενη χρονιά, το 2011, βρήκε μπροστά του τον αναγεννημένο Casey Stoner πάνω στην Repsol Honda του, με τον Ισπανό να παλεύει και να παίρνει τρεις νίκες και δέκα βάθρα – παρά το ότι η Yamaha του έχανε σε δύναμη – φιγουράροντας στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας, παρά το ότι έχασε τους 3 τελευταίους αγώνες εξαιτίας ενός σοβαρού τραυματισμού στο δάχτυλό του.
Το 2012 είχαμε την αλλαγή στις 1000άρες και ο Jorge έκανε ένα περίφημο ξεκίνημα στην χρονιά, νικώντας στον πρώτο αγώνα του Κατάρ, μετά από μια δυνατή μάχη με τις Honda. Από εκεί και πέρα ο Ισπανός πήρε ακόμα πέντε νίκες και 9 δεύτερες θέσεις, μη καταφέρνοντας να τερματίσει σε μόλις έναν αγώνα, στο Assen όταν τον πέταξε εκτός ο Bautista. O Ισπανός αναβάτης της Yamaha, στην καλύτερή του χρονιά στο Πρωτάθλημα, επέδειξε μεγαλειώδη σταθερότητα μη πέφτοντας κάτω από την δεύτερη θέση σε κανέναν αγώνα, μέχρι την Αυστραλία. Εκεί ο αγώνας ήταν δραματικός, με τον μεγαλύτερό του αντίπαλο Dani Pedrosa, να πέφτει μετά από λάθος του και τον Jorge να καταφέρνει να ανεβαίνει στο βάθρο για να πανηγυρίσει το δεύτερό του Πρωτάθλημα στην μεγάλη κατηγορία!
Το βιογραφικό του Παγκόσμιου Πρωταθλητή 2012:
Γεννήθηκε: 04/05/1987 Περιοχή: Palma de Mallorca (Ισπανία) Πρώτο Grand Prix: SPA – 2002 – 125cc Πρώτη Pole Position: MAL – 2003 – 125cc Πρώτο βάθρο: RIO – 2003 – 125cc Πρώτη νίκη σε GP: RIO – 2003 – 125cc Έχει ξεκινήσει σε Grand Prix: 178 Νίκες σε Grand Prix: 44 Βάθρα: 98 Pole Positions: 51 Παγκόσμιοι Τίτλοι: 2 x 250cc, 2 x MotoGP
πηγή : http://www.motograndprix.gr
|
| | | gkcarbons normal member
Φύλλο : Όνομα : giorgos Ηλικία : 54 Μοντέλο : fz1s Αριθμός δημοσιεύσεων : 281 Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2011 | | | | despot Supreme member
Φύλλο : Όνομα : Σταθης Ηλικία : 57 Μοντέλο : TDM850 '01 Αριθμός δημοσιεύσεων : 670 Ημερομηνία εγγραφής : 02/02/2010 | Θέμα: Απ: Jorge Lorenzo Τρι Οκτ 30, 2012 6:29 pm | |
| δίπλα στο rossi με τα ''χρώματα'' πλέον της ''μαμάς''
αν μη τι άλλο ενδιαφέρον |
| | | REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Jorge Lorenzo Δευ Δεκ 24, 2012 9:31 am | |
| Ο Jorge Lorenzo έκανε μια μικρή στάση στην Ιταλία, στο δρόμο για την πατρίδα του όπου και θα γιορτάσει τα Χριστούγεννα με τους φίλους και την οικογένειά του. Ο λόγος ήταν η ετήσια γιορτή της Nolan, της εταιρείας με την οποία στα έξι χρόνια συνεργασίας του, έχει κερδίσει 3 Παγκόσμια Πρωταθλήματα και την οποία θα αφήσει του χρόνου για μια άλλη φίρμα. Ο Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής μόλις γύρισε από την Ασία, όπου πήρε μέρος στον Αγώνα των Πρωταθλητών και ολοκλήρωσε μερικές διαφημιστικές του υποχρεώσεις. «Το ταξίδι μου ήταν απαιτητικό, με πολλές συνεντεύξεις», σχολίασε ο Jorge. «Αυτό όμως είναι θετικό, διότι σημαίνει ότι σε αναζητούν και είναι καλύτερο από το να κάθεσαι σπίτι σου. Από τη μια είναι κουραστικό και θες λίγες ημέρες να ηρεμήσεις, από την άλλη όμως είναι θετικό!»
Η συνέντευξη: Ο δεύτερος αυτός Τίτλος ήταν διαφορετικός σε κάτι από τον πρώτο; «Κάθε Τίτλος είναι σημαντικός και το να είσαι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του MotoGP, είναι το αποκορύφωμα για κάθε αναβάτη. Η πρώτη φορά είναι περισσότερο συναισθηματική, όπως κάθε τι που πετυχαίνεις για πρώτη φορά. Ωστόσο παίζει ρόλο και πόσο δυσκολεύτηκες για να τα καταφέρεις και φέτος ήταν πιο δύσκολα τα πράγματα από το 2010».
Μερικοί σε χαρακτήρισαν πολύ συντηρητικό προς το τέλος του Πρωταθλήματος. Τι τους απαντάς; «Δεν ήταν εύκολα τα πράγματα και στους τελευταίους 5 αγώνες δεν είχα καμμία Yamaha μπροστά μου, παρά το ότι έχουν μερικούς πολύ γρήγορους αναβάτες. Δεν πήγαινα αργά. Ήμουν σταθερά στη δεύτερη θέση και ο Dani ήταν σε τρομερή κατάσταση! Οδηγούσε χωρίς να είχε να χάσει κάτι και είχε στη διάθεσή του μια πολύ δυνατή Honda. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πάλευα για έναν Παγκόσμιο Τίτλο. Το σημαντικό είναι να τερματίσεις όντας το #1!».
Ανησυχείς καθόλου λόγω του ότι στα τελευταία σου τεστ έβρεχε; «Σχετικά. Για την ώρα δεν νιώθω πίεση διότι πέτυχα το όνειρό μου. Ήμουν δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 250cc και τώρα είμαι δυο φορές και στη μεγάλη κατηγορία. Μπορώ να πω ότι υπάρχει μια μικρή ανησυχία, όμως γνωρίζω ότι η Yamaha δουλεύει σκληρά όπως άλλωστε κι εγώ τόσο εντός, όσο και εκτός πίστας. Δεν μπορώ να ζητήσω κάτι άλλο από ένα εργοστάσιο που δίνει ήδη το 110%».
Μπορούν να δουλέψουν στη μοτοσυκλέτα του 2013, χωρίς κάποια πληροφόρηση από εσένα ή τον Rossi; «Είναι δύσκολο και θα ήταν πιο εύκολο για τους μηχανικούς αν είχαμε κάνει αρκετούς γύρους στη Βαλένθια και την Aragon».
Τι θα αλλάξει στη Yamaha, με την επιστροφή του Rossi; Είναι δύσκολος ως ομόσταυλος, ειδικά στο θέμα της δημοσιότητας. «Ο Valentino δεν είναι δύσκολος. Έχει κερδίσει 9 Παγκόσμια Πρωταθλήματα και πάνω από 100 αγώνες και είναι πολύ χαρισματικός με τα ΜΜΕ. Είναι φυσιολογικό που πολλοί τον υποστηρίζουν. Πάντοτε βλέπω τα θετικά ενός ζητήματος. Όταν πρωτοήρθα στο MotoGP, τους σεβόμουν όλους, αλλά δεν φοβήθηκα ποτέ μου κανέναν!Από την πρώτη στιγμή προσπάθησα να κερδίσω. Δεν ανησυχούσα για τον ομόσταυλό μου, γνωρίζοντας ότι έπρεπε αποκλειστικά να εστιάσω σ’ εμένα και την απόδοσή μου. Τώρα είμαι σε καλύτερη θέση, σε σύγκριση με το 2008, και είμαι πιο θετικός και ήρεμος από ποτέ!».
Ποιόν φοβάσαι περισσότερο του χρόνου; Τον Rossi ή τον Marquez; « Δεν είναι σωστή η λέξη φόβος και δεν ξέρω ποιος από τους δυο θα είναι πιο γρήγορος. Πολλά θα εξαρτηθούν και από τις μοτοσυκλέτες!»
Αγωνίστηκες με αυτοκίνητα αρκετές φορές φέτος το χειμώνα. Το έχεις σκεφτεί σοβαρά να γίνεις οδηγός σε αγώνες αυτοκινήτων; «Αν το κάνω στο μέλλον, θα είναι μόνο για διασκέδαση. Δεν θα μπορούσα να συναγωνιστώ οδηγούς που είναι στα αυτοκίνητα από μικρά παιδιά, με τεράστια εμπειρία. Θα ήταν σαν να ήθελαν αυτοί να κερδίσουν έναν αγώνα MotoGP, πράγμα αδύνατο!».
Τι θα ήθελες για τα Χριστούγεννα; «Υγεία για μένα, τους φίλους μου και την οικογένειά μου. Στα επαγγελματικά, θα ήταν ωραίο να ξανακέρδιζα τον Τίτλο, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που μπορείς να ζητήσεις από τον Άγιο Βασίλη! Είναι κάτι για το οποίο πρέπει να μάχεσαι κάθε ημέρα!».
πηγή : http://www.motograndprix.gr
|
| | | |
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |