| Νέα Ευρωπαική νομοθεσία για τις Μοτοσυκλέτες | |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Νέα Ευρωπαική νομοθεσία για τις Μοτοσυκλέτες Δευ Σεπ 27, 2010 9:55 am | |
| Οι μοτοσυκλετιστές της Ευρώπης βρίσκονται μπροστά στην καθιέρωση νέων νόμων όσον αφορά τη βελτίωση των μοτοσυκλετών τους και την τεχνολογική τους αρτιότητα. Η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να θέσει σε ισχύ αλλαγές που θα επιτρέπουν τον επιτόπιο έλεγχο των μοτοσυκλετών και περιορισμούς στα αξεσουάρ που φέρουν.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι νέοι νόμοι θα περιλαμβάνουν τα πάντα, από τον υποχρεωτικό τεχνικό έλεγχο των οχημάτων που εμπλέκονται σε ατύχημα, ως την ομογενοποίηση των διαδικασιών για την έγκριση τύπου και την έκδοση αδειών κυκλοφορίας. Επίσης θα προβλέπουν τακτικούς τεχνικούς ελέγχους --υιοθετώντας φυσικά τα όσα ισχύουν στις αυστηρότερες χώρες.
Ανησυχία προξενεί το γεγονός ότι ίσως δεν επιτρέπεται πλέον η τοποθέτηση αξεσουάρ που δεν έχουν την έγκριση του κατασκευαστή. Η δε τεχνική έγκριση κάθε αξεσουάρ από τον κατασκευαστή -διαδικασία που ακολουθείται ήδη στην Γερμανία- θα μπορούσε να αυξήσει το κόστος των aftermarket αξεσουάρ στο επίπεδο των εργοστασιακών. Τα οποία όπως γνωρίζουμε είναι πολύ μεγαλύτερο συνήθως.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σκηνικό που στήνεται, εδώ Είναι λίγο μεγάλο αλλά νομίζω αξίζει.
πηγή : www.0300.gr |
|
| |
loui Fazer Club
Φύλλο : Ηλικία : 56 Μοντέλο : fazer 600 Αριθμός δημοσιεύσεων : 1080 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2010 | Θέμα: Απ: Νέα Ευρωπαική νομοθεσία για τις Μοτοσυκλέτες Δευ Σεπ 27, 2010 11:50 am | |
| ο μόνος σκοπός είναι το χρήμα σε όλα που γίνονται |
|
| |
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | |
| |
gatoulis Moderator
Φύλλο : Όνομα : gatoulis Μοντέλο : joc r Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Νέα Ευρωπαική νομοθεσία για τις Μοτοσυκλέτες Δευ Σεπ 27, 2010 1:39 pm | |
| - REM έγραψε:
- πολλοί γραφειοκράτες είναι εντελώς ξένοι με το αντικείμενο, με αποτέλεσμα απλώς να αναπαράγουν μία εσφαλμένη αντίληψη περί ασφάλειας των μετακινήσεων.
ετσι και χειροτερα ρεμο, εχουμε πηξει με αυτες τις ταταδες που δεν ξερουν τι στο π****ο τους γινεται, ας καβαλησουν κανα μηχανακι πρωτα και μετα να μας πουν τις εντυπωσεις τους περι οδηγησης και συμπεριφορας οδηγου μοτοσυκλετας, αντε πρωι -πρωι..... |
|
| |
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Νέα Ευρωπαική νομοθεσία για τις Μοτοσυκλέτες Τετ Οκτ 06, 2010 3:31 pm | |
| Σοκαριστικά είναι τα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας και αφορούν σε αναβάτες μοτοσικλετών, γεγονός που έχει σημάνει συναγερμό στις ειδικές επιτροπές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σύμφωνα με αυτά, περισσότεροι από 5.500 αναβάτες βρήκαν τον θάνατο στους δρόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2008, με το ποσοστό των θανατηφόρων ατυχημάτων να είναι 18% μεγαλύτερο από αυτό των αυτοκινητιστών, ενώ κάθε χρόνο, στην Ε.Ε. 30.000 έως 72.000 μοτοσικλετιστές υφίστανται σοβαρές κακώσεις από οδικό ατύχημα. Αυτός είναι και ο λόγος που αναζητούνται λύσεις στο τεράστιο αυτό πρόβλημα, με την Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Μοτοσικλετών (ACEM) να απευθύνει έκκληση για σταδιακή ενεργοποίηση των νέων κανονισμών. Αυτοί περιλαμβάνουν λιγότερο ρυπογόνες μηχανές, εξελιγμένα συστήματα πέδησης και προβολείς ημέρας με ενεργοποίησή τους από το 2013, με στόχο τη σταδιακή μείωση της ρύπανσης και των ατυχημάτων στους αυτοκινητοδρόμους. Σύμφωνα με τις προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι τοξικοί ρύποι από τα μοτοποδήλατα και τις μοτοσικλέτες - διοξείδιο του αζώτου , κ.α.- θα αντιμετωπιστούν από το 2014 και μετά. Επίσης, δεν προβλέπεται αυτή τη στιγμή ανώτατο όριο στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έκανε δεκτές προτάσεις για ανώτατο όριο στην ιπποδύναμη των κινητήρων των μοτοσικλετών, θεωρώντας ανεπαρκείς τις αποδείξεις που συσχετίζουν τη μεγάλη ιπποδύναμη με τον κίνδυνο οδικού ατυχήματος. Θεωρεί, όμως, ότι οι μοτοσικλέτες μεσαίας και μεγάλης ιπποδύναμης πρέπει να εξοπλιστούν με ABS, προκειμένου να περιοριστεί το μπλοκάρισμα των τροχών στην περίπτωση ακαριαίου φρεναρίσματος. Πρότυπα στα συστήματα πέδησης θα τεθούν και για τις μηχανές με μικρή ιπποδύναμη. http://www.zougla.gr |
|
| |
gatoulis Moderator
Φύλλο : Όνομα : gatoulis Μοντέλο : joc r Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Νέα Ευρωπαική νομοθεσία για τις Μοτοσυκλέτες Πεμ Οκτ 07, 2010 7:47 am | |
| Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έκανε δεκτές προτάσεις για ανώτατο όριο στην ιπποδύναμη των κινητήρων των μοτοσικλετών. παλι καλα.... |
|
| |
STEF Moderator
Φύλλο : Όνομα : STEF Ηλικία : 41 Μοντέλο : FZ1 FAZER Αριθμός δημοσιεύσεων : 417 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Νέα Ευρωπαική νομοθεσία για τις Μοτοσυκλέτες Πεμ Οκτ 07, 2010 6:57 pm | |
| |
|
| |
loui Fazer Club
Φύλλο : Ηλικία : 56 Μοντέλο : fazer 600 Αριθμός δημοσιεύσεων : 1080 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2010 | Θέμα: Απ: Νέα Ευρωπαική νομοθεσία για τις Μοτοσυκλέτες Παρ Οκτ 08, 2010 2:30 pm | |
| αφού το συζητάν κάποια στιγμή θα γίνει... να προσέχετε εσεις με τα πολλά άλογα |
|
| |
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Νέα Ευρωπαική νομοθεσία για τις Μοτοσυκλέτες Τετ Οκτ 27, 2010 12:19 pm | |
| Η συντήρηση των μηχανών και οι τροποποιήσεις τους από ιδιώτες θα εμποδίζονται, σύμφωνα με τις δραστικές προτάσεις από τις Βρυξέλλες. Μια πληθώρα μέτρων με σκοπό την παρεμπόδιση των τροποποιήσεων θα περιλαμβάνουν και αυτό που μέχρι τώρα καλείται «Εγκατεστημένο διαγνωστικό σύστημα» OBD (onboard diagnostic systems), που θα καταγράφει τυχόν αλλαγές στα εξαρτήματα. Οι μονάδες ελέγχου του κινητήρα (ECU), που ρυθμίζουν την παροχή καυσίμου, μπορεί να σφραγιστούν για να αποτραπούν οι επεμβάσεις, ενώ στις εξατμίσεις μπορεί να τοποθετηθούν βίδες που θα αφαιρούνται μόνο από εξουσιοδοτημένα συνεργεία με ειδικά εργαλεία, σύμφωνα με την Ομοσπονδία Ευρωπαίων Μοτοσικλετιστών (FEMA). Το OBD, που θα εγκαθίσταται σε όλες τις μηχανές από το 2017, θα καταγράφει κωδικοποιημένα σφάλματα, που μόνο εξουσιοδοτημένα συνεργεία θα μπορούν να αποκρυπτογραφήσουν, εμποδίζοντας έτσι τις επεμβάσεις από ιδιώτες. |
|
| |
gatoulis Moderator
Φύλλο : Όνομα : gatoulis Μοντέλο : joc r Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Νέα Ευρωπαική νομοθεσία για τις Μοτοσυκλέτες Τετ Οκτ 27, 2010 12:40 pm | |
| - REM έγραψε:
- Η συντήρηση των μηχανών και οι τροποποιήσεις τους από ιδιώτες θα εμποδίζονται,
Το OBD, που θα εγκαθίσταται σε όλες τις μηχανές από το 2017, θα καταγράφει κωδικοποιημένα σφάλματα, που μόνο εξουσιοδοτημένα συνεργεία θα μπορούν να αποκρυπτογραφήσουν, εμποδίζοντας έτσι τις επεμβάσεις από ιδιώτες. Το 2017 αν εχω ακομα αυτο το μηχανακι θα τους το κανω δωρο... |
|
| |
mig29 new member
Φύλλο : Μοντέλο : FAZER 1000 Αριθμός δημοσιεύσεων : 31 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Απ: Νέα Ευρωπαική νομοθεσία για τις Μοτοσυκλέτες Παρ Δεκ 03, 2010 10:48 pm | |
| επι της βασεως δεν εχω διαφωνια αλλα αφτος ο Κοκκαλης πρεπει να εινε ποιο προσεχτικος οταν εκφραζεται κατα αυτον τον τροπο για υπαλληλους που δουλευουνε στιν ΕΕ με το να τους αποκαλει Χαρτογιακαδες και αλλου τετοιου ειδους μαλακισμενες εκφρασεις γαιτι θα μπορει καποιος με το ιδιο σκεπτικο του Κοκκαλη να αρχισει να βριζει ολους τους Ελληνες κλεφτες,λαμογια κλπ κλπ δεν σημαινει οτι επειδη ενας μαλακας Κομμισαριος επειχειρησε καποτε να παρει καποιες πραγματι βλακωδεις αποφασεις σημαινει οτι ολοι οσοι εργαςοντε εκει εινε μαλακες και αχρηστοι επι τελουσς ας ειμαστε ποιο προσεχτικοι στις διατυπωσεις μας |
|
| |
|