|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
BioZooM new member
Μοντέλο : Yamaha Z Αριθμός δημοσιεύσεων : 17 Ημερομηνία εγγραφής : 21/01/2010 | Θέμα: Yamaha Ζ Παρ Ιαν 22, 2010 2:13 am | |
| Το μηχάνακι ορόσημο για πολλους νεους και εφηβούς που πλεόν ειναι σχέτικα λιγοι οι " τυχεροι " που εχουν στην κατοχή τους αυτο το υπερόχο μηχανακι.. Τεχνικά Χαρακτήριστικα Κινητήρας: Δίχρονος αερόψυκτος/ μονοκυλινδρος Κυβισμός: 124.3cc Βάρος: 101kg Μεταξόνιο: 1,250mm Ύψος σέλας: 752mm Μετάδοση: 6 ταχύτητες Μεγίστη ιπποδύναμη: 17.5 PS @ 8,000 rpm Μεγίστη ροπή: 1.65Kgf-m @ 7,500 rpm Ρεζερβουάρ: 5.5 L Ελαστικά εμπρός: 70/90 � 17 38P Ελαστικά πίσω: 80/90 � 17 44P Σύστημα φρένων: Δισκοφρενο εμπρος-πισω Πρόκειται για ενα διχρόνο μηχανακι το οποιο εχει αρκετή πλυθώρα βελτίωσεις με σχέτικα μικρο κοστος ( σε σχέση με τον ανταγωνίσμο και με δύνατοτητα βέλτιωσης μεχρι και τα 270cc περιπου, υδροψυκτο.. Αν και η τελευταια μετατρόπη γίνεται στους αγώνες dragster.. ειναι ακραια βέλτιωση μιας και το μηχανακι μπορει να φτασει τα 44 αλογα στον τροχο. τα οποια ειναι πολυ επικυνδινα σε συνδιασμο με τα φρενα του και τον παναλαφρο αλουμινενιο σκελετο του... p.s το πρώτο Ζ ειναι το δικο μου |
|
| |
sfairas Site Administrator
Φύλλο : Όνομα : sfairas Ηλικία : 45 Μοντέλο : FZ6 FAZER Αριθμός δημοσιεύσεων : 604 Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2009 | Θέμα: Απ: Yamaha Ζ Παρ Ιαν 22, 2010 2:20 am | |
| Έχει κρατήσει ξάγρυπνη, ολόκληρη γενιά εφήβων το "Ζετάκι'. Μπράβο το έχεις πολύ προσεγμένο, αλλά για λόγους που ήδη που προανέφερες, θέλει πολύ προσοχή ...και καλωσόρισες |
|
| |
BioZooM new member
Μοντέλο : Yamaha Z Αριθμός δημοσιεύσεων : 17 Ημερομηνία εγγραφής : 21/01/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha Ζ Παρ Ιαν 22, 2010 2:30 am | |
| οτι μπορώ κανω γενικά οποιοδηποτε εισοδημα μου απο χαρτζιλικι η καμια δουλιτσα που κανώ κατα καιρους ολα στο μηχανακι πανε , και πρόσπαθω να το κανώ ακομα καλύτερο οπως τα αλλα δυο κατω απο το δίκο μου. Απλα λίγο χρονο και αρκετη ορεξη που τα εχώ και τα δυο και σίγα σίγα θα γίνει η μασκοτ του φορουμ ...το μικρο Yamaha εχεί μακραν απο την καλύτερη θεση οδηγησης σε παπια που εχώ οδηγησει μεχρι στιγμης ( η ειναι ακριβώς το style μου ) και εκτός απο αυτο, το πειρα πριν 9 μηνες και ηδη μετραω 1000 ευρώ σε ανακατασκευες και διαφόρα ανταλλακτικα μιας και το πειρα σε πολυ ασχήμη κατασταση.. ηδή τωρα πιθανό ειναι το βάψιμο πλαστικών η μερικα νίκελ στο μηχανακι για να δειξει.. μιας κ ζόριζομαι οικονομικα δεν μπορω να κανω κατι παραπανώ αυτην την στιγμη.. |
|
| |
bikersplace normal member
Φύλλο : Όνομα : Παντελης Ηλικία : 42 Μοντέλο : yamaha r-1 2009 Αριθμός δημοσιεύσεων : 230 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha Ζ Παρ Ιαν 22, 2010 8:39 am | |
| θυμάμαι οταν πρωτοβγηκανε πανικός είχε γίνει όλοι θέλαμε από ένα και σηκώνει και αρκετό ΦΤΙΑΞΙΜΟ λέμε! |
|
| |
dimitrisR1 jr. member
Φύλλο : Όνομα : dimitris Μοντέλο : Blata Αριθμός δημοσιεύσεων : 94 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha Ζ Παρ Ιαν 22, 2010 2:32 pm | |
| ναι φυσικα ακι ειναι ενα πολυ κακο παπι και φυσικα πολυ γρηγορο.........ειδικα οταν το κανεις 200 κυβικα απο dt-wr κυλινδρα και με πολυ ορεκσι για δουλια..........αλλα εχει δυο μιονεκτιματα κοβει σκελετο σε δυο σημεια ειδικα τα ταλεποριμενα πολυ.......κατα τα αλλα ειναι πολυ καλη παπια ειπαμε..... |
|
| |
BioZooM new member
Μοντέλο : Yamaha Z Αριθμός δημοσιεύσεων : 17 Ημερομηνία εγγραφής : 21/01/2010 | |
| |
Gee1 jr. member
Φύλλο : Μοντέλο : YZ250 Αριθμός δημοσιεύσεων : 68 Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha Ζ Παρ Ιαν 22, 2010 9:10 pm | |
| Πως γίνεται ρε φίλε να το κάνεις 270cc και υδρόψυκτο; Επίσης,τα ζ έχουν βαλβίδα στην εξαγωγή; |
|
| |
BioZooM new member
Μοντέλο : Yamaha Z Αριθμός δημοσιεύσεων : 17 Ημερομηνία εγγραφής : 21/01/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha Ζ Παρ Ιαν 22, 2010 10:27 pm | |
| με 76μμ πιστονι ( σφύριλατο wiseco ) και 57μμ διαδρομής υπολογισα στα 258.58cc ( οκ εφάγα 11.42cc συγνώμη ) , με YPVS κανόνικα απο κυλινδροκεφαλη WR γινεται με τα μανισια καρτερ φύσικα , αλλιως με ολοκλήρο μοτερ ειναι σαν να εχεις WR και οχι Ζ , οπώς και ζετακια με RGV-TZR 250 μοτερ που αυτα ξεπερνανε 300 αλλα μετα μονο παπακι δεν ειναι... |
|
| |
Gee1 jr. member
Φύλλο : Μοντέλο : YZ250 Αριθμός δημοσιεύσεων : 68 Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha Ζ Σαβ Ιαν 23, 2010 12:05 am | |
| Δηλαδή βάζεις τον κύλινδρο του WR στα καρτερ του ζ μαζί με τα ψυγεία του WR πχ;Μετά πως στεγανοποιείς στη βάση του κυλίνδρου;Όλο αυτό θέλει πατέντα για να μπει έτσι;Ανοιγμα καρτερ,νέα μπουζόνια κλπ λογικά..Πιστόνι κ στρόφαλος βγαίνουν έτοιμα για το ζ ή απλά τα ταιριάζεις απο άλλα μηχανάκια; |
|
| |
Gee1 jr. member
Φύλλο : Μοντέλο : YZ250 Αριθμός δημοσιεύσεων : 68 Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha Ζ Σαβ Ιαν 23, 2010 12:10 am | |
| Για την εξαγωγή σε ρωτάω να μου πεις πως βγαίνει απ τη μάνα του |
|
| |
T.M.Z new member
Φύλλο : Όνομα : Θάνος Μοντέλο : The Dream Machine Αριθμός δημοσιεύσεων : 5 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha Ζ Σαβ Ιαν 23, 2010 6:33 pm | |
| Πραγματικα,ονειρο ολων των πιτσιρικαδων της εποχης μας!Ελα που ομως ο μπαμπας στα 16 μου δν με αφηνε να παρω κατι παραπανω απο 50cc. Ακρως κ@υλοτικος θορυβος και πολυ μπροστα για την εποχη που πρωτοπαρουσιαστικε!Οπως και το προηγουμενο "διαολακι" της yamaha το jrs 120 εισαγωγης μονο. Κρατα το για παντα φιλε για να σου θυμιζει τα παλια! Στα καινουρια,που να βαλεις χερι για φτιαξιματα και τετοια... |
|
| |
dimitrisR1 jr. member
Φύλλο : Όνομα : dimitris Μοντέλο : Blata Αριθμός δημοσιεύσεων : 94 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | |
| |
Gee1 jr. member
Φύλλο : Μοντέλο : YZ250 Αριθμός δημοσιεύσεων : 68 Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha Ζ Κυρ Ιαν 24, 2010 1:06 am | |
| Ξέρεις από πού παίρνει κίνηση η τρόμπα; |
|
| |
dimitrisR1 jr. member
Φύλλο : Όνομα : dimitris Μοντέλο : Blata Αριθμός δημοσιεύσεων : 94 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha Ζ Κυρ Ιαν 24, 2010 6:14 pm | |
| δεν θημαμε ακριβος φιλαρακι αλλα νομιζο πως ειναι ηλεκτρικη....απο την Τεταρτη και μετα θα σου πω συγουρα..... |
|
| |
BioZooM new member
Μοντέλο : Yamaha Z Αριθμός δημοσιεύσεων : 17 Ημερομηνία εγγραφής : 21/01/2010 | Θέμα: Απ: Yamaha Ζ Κυρ Ιαν 24, 2010 8:44 pm | |
| - Gee1 έγραψε:
- Δηλαδή βάζεις τον κύλινδρο του WR στα καρτερ του ζ μαζί με τα ψυγεία του WR πχ;Μετά πως στεγανοποιείς στη βάση του κυλίνδρου;Όλο αυτό θέλει πατέντα για να μπει έτσι;Ανοιγμα καρτερ,νέα μπουζόνια κλπ λογικά..Πιστόνι κ στρόφαλος βγαίνουν έτοιμα για το ζ ή απλά τα ταιριάζεις απο άλλα μηχανάκια;
Πιστονι μπορεις να βάλεις απο το WR μαμα η απο Wiseco για παραπανώ χιλιοστα. Για στροφαλομπιελο μπαινει με πατεντα στα ρουλεμαν. Απλα πρεπει πρεπεί να κανείς και ολα τα υπολοιπα που προανεφέρες. |
|
| |
|