loui Fazer Club
Φύλλο : Ηλικία : 55 Μοντέλο : fazer 600 Αριθμός δημοσιεύσεων : 1080 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2010 | Θέμα: ΚΑΡΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ (ΚΕΘ) ΔΙΚΥΚΛΩΝ Παρ Ιουλ 30, 2010 9:45 am | |
| Μηχανισμούς ελέγχου των ΚΤΕΟ, κάρτα θορύβου για τα δίκυκλα, αλλά και αλλαγές στην ίδρυση και λειτουργία πρατηρίων υγρών καυσίμων που λειτουργούν στα ισόγεια πολυκατοικιών, προωθεί το νομοσχέδιο για την οδική ασφάλεια.
Ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας τόνισε σήμερα ότι για πρώτη φορά θεσπίζεται μηχανισμός που θα ελέγχει τη σωστή λειτουργία των ΚΤΕΟ.
Όπως εξήγησε, υπάρχουν ΚΤΕΟ που στο 90% των οχημάτων δεν βρίσκουν καμία ατέλεια, γεγονός που όπως είπε, «είναι αρκετά ύποπτο».
Βάσει εκτιμήσεων, το 35%-40% των οχημάτων δεν περνά καθόλου από ΚΤΕΟ, παρά το γεγονός, ότι τα πρόστιμα είναι τσουχτερά.
Στο εξής, παρέχεται η δυνατότητα σε ιδιοκτήτη Ι.Χ. που δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ, να πάει για τεχνικό έλεγχο και μέσα σε δέκα μέρες να παρουσιάσει τη σχετική κάρτα. Έτσι θα πληρώσει μόνο το 1/8 του προστίμου, δηλαδή 50 ευρώ.
Το νομοσχέδιο προβλέπει επίσης τη θέσπιση κάρτας θορύβου στα δίκυκλα και τρίκυκλα οχήματα....................
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4586365 |
|
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: ΚΑΡΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ (ΚΕΘ) ΔΙΚΥΚΛΩΝ Παρ Ιουλ 30, 2010 10:35 am | |
| - loui έγραψε:
Το νομοσχέδιο προβλέπει επίσης τη θέσπιση κάρτας θορύβου στα δίκυκλα και τρίκυκλα οχήματα....................
Κάτι γαμόσαυρους να δω τι θα κάνουν που θα πρέπει καθε λίγο και λιγάκι να είναι με τα κατσβίδια για τις απαραίτητες αλλαγές... Λέτε στα μέλη των λεσχών να υπάρχει έκπτωση στα πρόστιμα.. |
|
delrules Moderator
Φύλλο : Όνομα : delrules Ηλικία : 45 Μοντέλο : YAMAHA FZ1S FAZER Αριθμός δημοσιεύσεων : 1083 Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010 | Θέμα: Απ: ΚΑΡΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ (ΚΕΘ) ΔΙΚΥΚΛΩΝ Παρ Ιουλ 30, 2010 2:49 pm | |
| α)Γιατι δεν βγαζουν ενα παγκο να πηγαινουμε να δινουμε καταυθειαν τα λεφτα? Μην μπλεκουμε τωρα με καρτες και λοιπες δικαιολογίες..
β)θα βγαλουν αντιστοιχη καρτα και για τα κουτιά? Ρατσιστες κολλημενοι κουτακηδες |
|
gatoulis Moderator
Φύλλο : Όνομα : gatoulis Μοντέλο : joc r Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: ΚΑΡΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ (ΚΕΘ) ΔΙΚΥΚΛΩΝ Δευ Αυγ 02, 2010 7:47 am | |
| + 1 |
|
STEF Moderator
Φύλλο : Όνομα : STEF Ηλικία : 41 Μοντέλο : FZ1 FAZER Αριθμός δημοσιεύσεων : 417 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: ΚΑΡΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ (ΚΕΘ) ΔΙΚΥΚΛΩΝ Τρι Αυγ 03, 2010 2:52 pm | |
| αυτο το κρατος ολο μαλακιες ειναι εγω την yoshi δεν τη βγαζω καλα λεει ο προ να βαλουν ενα παγκο να παμε να τα δινουμε κατευθειαν.... |
|
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: ΚΑΡΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ (ΚΕΘ) ΔΙΚΥΚΛΩΝ Σαβ Σεπ 04, 2010 11:29 am | |
| Είναι λίγο μεγάλο αλλά αξίζει.
Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, παρουσίασε πολυνομοσχέδιο για την οδική ασφάλεια. Σ’ αυτό, υπάρχουν θετικές εξελίξεις, όπως η σύσταση ενός φορέα για την οδική ασφάλεια, του ΕΣΟΑ (Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας), που περιγράφεται ως "εθνικό όργανο όλων των εμπλεκομένων κοινωνικών και επιστημονικών φορέων στην οδική ασφάλεια". Ο στόχος είναι να αντικατασταθούν οι δεκάδες διευθύνσεις των υπουργείων που αλληλεπικαλύπτονται και αλληλοσυγκρούονται, χωρίς τελικά να παράγουν κανένα χρήσιμο έργο, με ΕΝΑΝ φορέα που να μπορεί επιτέλους να κάνει κάτι. "Θα ασχολείται με το σύνολο των παραγόντων που επηρεάζουν την Οδική Ασφάλεια & παράλληλα θα υποστηρίζει το έργο της αρμόδιας Διυπουργικής Επιτροπής". Όπως το ίδιο το υπουργείο διαπιστώνει και ανακοινώνει, η υφιστάμενη οργανωτική δομή είναι ετεροβαρής (με το σημαντικότερο παράγοντα Οδικής Ασφάλειας, τον "οδηγό", ασχολείται μόνο ένα (1) Τμήμα, ενώ για τον "όχημα" εννέα (9) αλληλοσυγκρουόμενα), υπάρχει αδυναμία "συντονισμού των δράσεων μεταξύ των υπηρεσιών της υφιστάμενης Γενικής Δ/νσης, που έχει και την ευθύνη στις μεταφορές, αδυναμία συντονισμού και συνεργασίας με τις αρμόδιες υπηρεσίες των άλλων υπουργείων, αδυναμία εφαρμογής και παρακολούθησης στον επιθυμητό βαθμό, των πολιτικών που αποφασίζονται από τη Διυπουργική Επιτροπή ή περιλαμβάνονται στο στρατηγικό σχεδιασμό, αδυναμία συμμετοχής στις επιτροπές της ΕΕ για την διαμόρφωση των πολιτικών Οδικής Ασφάλειας σε Κοινοτικό Επίπεδο, αδυναμία έγκαιρης εφαρμογής των απαιτήσεων που απορρέουν από την Κοινοτική Νομοθεσία". Με λίγα λόγια, με την υπάρχουσα δομή δεν γίνεται τίποτα, ας φτιάξουμε μια νέα, απλοποιημένη και αποτελεσματική. Μαζί σας και μακάρι και μπράβο, γιατί θέλει θάρρος για να βγεις και να παραδεχτείς μια εθνική ήττα που έχει στοιχίσει εκατοντάδες ζωές. Διαβάζουμε όμως και λίγο παρακάτω, στην παρουσίαση για το ΕΣΟΑ: "Εκπροσώπηση κοινωνικών & επιστημονικών Φορέων, όπως: TEE, ΚΕΔΚΕ, ΕΛΠΑ, Σύλλογοι Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Μοτοσικλετιστών, Ποδηλατών, Πεζών, Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας "Πάνος Μυλωνάς", που δραστηριοποιούνται στο Τομέα της Οδικής Ασφάλειας στη Χώρα μας, καθώς και υπηρεσιακών παραγόντων των αρμοδίων υπουργείων." Προσέξτε εδώ τι γίνεται: Μετά το Τεχνικό Επιμελητήριο και την Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων ξεφυτρώνει η ΕΛΠΑ, πριν από τους συγκοινωνιολόγους! Ανάμεσα σε κρατικούς και συλλογικούς φορείς, ομοσπονδίες και ινστιτούτα, μια ιδιωτική λέσχη με επιχειρηματική δραστηριότητα, σε μια λίστα στην οποία δεν έχει θέση, αφού ούτε κοινωνικός, ούτε επιστημονικός φορέας είναι. Πάνω που πας να πιστέψεις σε καλές προθέσεις, μένεις να αναρωτιέσαι αν ο υπουργός και οι συνεργάτες του έχουν μνημειώδη άγνοια, ή, ακόμα χειρότερα, απόλυτη επίγνωση. Με τρόμο σκέφτεσαι πως είναι πολύ πιθανό και να πιστεύουν πως η συγκεκριμένη λέσχη είναι κάποιος κρατικός φορέας.
Έχετε παρατηρήσει την άδεια κυκλοφορίας της μοτοσυκλέτας σας; Ανάμεσα στα άλλα στοιχεία, αναφέρεται και το επίπεδο θορύβου της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας, σε συγκεκριμένες στροφές, σύμφωνα με την έγκριση τύπου που έχει πάρει για να κυκλοφορεί νόμιμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Έρχονται τώρα οι σοφοί πολιτικοί μας και θεσπίζουν μια επιπλέον διαδικασία ελέγχου, υποχρεωτική για όλους, ενώ και μέχρι τώρα μπορούσαν και γίνονταν ηχομετρήσεις σε όσους παρανομούσαν. Η διαδικασία αυτή, που θα έχει και επιπλέον κόστος, θεσπίζεται σε μια εποχή που πρόκειται να αρχίσει η εφαρμογή του τεχνικού ελέγχου των μοτοσυκλετών, που περιλαμβάνει και ηχομέτρηση έτσι κι αλλιώς! Θαυμάστε το επίμαχο άρθρο:
“ΑΡΘΡΟ 4 Καθιέρωση ειδικού ελέγχου εκπομπών θορύβου κυκλοφορούντων μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντος Με την προτεινόμενη διάταξη καθιερώνεται για πρώτη φορά ειδικός έλεγχος εκπομπών θορύβου όλων των κυκλοφορούντων μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων της χώρα μας για την προστασία του περιβάλλοντος και ειδικά των πολιτών από τον εκπεμπόμενο θόρυβο. Τα οχήματα αυτά είναι κατά τεκμήριο αυτά που οχλούν περισσότερο. Η χορήγηση της Κάρτας Ελέγχου Θορύβου (Κ.Ε.Θ.) θα επιβαρύνει ελάχιστα τους πολίτες (κατόχους) αλλά θα έχει πολλαπλά οφέλη για το περιβάλλον και ειδικά για τους πολίτες, των αστικών κέντρων κυρίως που είναι και τα πιο επιβαρυμένα.”
Πράγματι, κι όχι για πρώτη φορά, μπαίνουν σε ένα τσουβάλι ενόχων όλοι οι μοτοσυκλετιστές επειδή μερικοί παρανομούν. Σκεφτείτε το: Εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες αυτής της χώρας υποχρεούνται να πληρώσουν και να χάσουν μέρες από τη δουλειά τους για να αποδείξουν πως δεν παρανομούν. Έτσι κι αλλιώς, η τροχαία οφείλει να πιάνει τους παραβάτες του ΚΟΚ, αυτό πάντα έτσι ήταν. Γιατί δεν μπορούν; Γιατί δεν θέλουν; Αυτό να κοιτάξει ο υπουργός. Ή μήπως όλη η ιστορία γίνεται για τα παράβολα; Μα δεν σκέφτονται το πολύ απλό: Όσοι παρανομούν, και το ξέρουν πως παρανομούν, δεν θα πάνε ποτέ για έλεγχο, οπότε πάλι ο έλεγχος της εφαρμογής ή όχι του “μέτρου” πέφτει στην τροχαία και στους ελέγχους στο δρόμο. Τι κάναμε; Μια τρύπα στο νερό, αλλά τουλάχιστον βάλαμε εκατοντάδες χιλιάδες κορόιδα να ταλαιπωρηθούν και να πληρώσουν. Είναι σαν να λέμε πως επειδή μερικοί πολίτες οπλοφορούν παράνομα, να περάσουν όλοι οι πολίτες για σωματική έρευνα από το τμήμα της γειτονιάς τους, πληρώνοντας και παράβολο. Με ενοχλεί φοβερά η όλη ιστορία, ειδικά όταν στηρίζεται σε εικασίες όπως αυτή: “Τα οχήματα αυτά είναι κατά τεκμήριο αυτά που οχλούν περισσότερο.” Κατά τεκμήριο σημαίνει αποδεδειγμένα. Ποιές είναι αυτές οι αποδείξεις και από που προέρχονται; Από τους ανύπαρκτους ελέγχους της τροχαίας; Από κάποια στατιστική που δεν έγινε ποτέ; Ή μήπως από το απλό, αλλά και άκρως παραπλανητικό, “έτσι μου φαίνεται, έτσι θα είναι”; Ναι, όλους μας μάς έχει ενοχλήσει κάποια στιγμή μια θορυβώδης εξάτμιση ντελιβερά ή “ειδικού φρουρού” ή του κάγκουρα του κοινού, όπως μας έχουν ενοχλήσει και αντίστοιχες εξατμίσεις αυτοκινήτων και φορτηγών, όπως μας έχουν ενοχλήσει και ηχοσυστήματα αυτοκινήτων ή εργοτάξια ή μπαράκια ή ό,τι άλλο θέλετε σε αυτό το δύσμοιρο αστικό περιβάλλον που ζούμε. Για όλα αυτά όμως, υπάρχουν νόμοι και διατάξεις που ορίζουν τα επίπεδα θορύβου, προβλέπουν διαδικασίες ελέγχου και καθορίζουν ποινές για τους παραβάτες. Προς τι η διάκριση εις βάρος των μοτοσυκλετιστών; Παρανομούμε; Πιάστε μας και πράξτε τα δέοντα. Αλλά μην μας θεωρείτε “κατά τεκμήριο” ενόχους και περάστε “δι υπόθεσίν σας” από το τμήμα.
Σύμφωνα με τον υπουργό, το 35-40% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν δεν έχουν περάσει ούτε απέξω από ΚΤΕΟ. Και τι κάνουν γι’ αυτό; Μειώνουν το πρόστιμο στο ένα όγδοο του σημερινού, αν πιάσουν κάποιον χωρίς ΚΤΕΟ, κι αν πάει και περάσει κατόπιν εορτής. Καταπληκτικό. Αν σε πιάσουμε, που μέχρι τώρα έχουμε αποδείξει πως δεν μπορούμε να σε πιάσουμε, θα σε χρεώσουμε πενήντα ευρώ αντί για τετρακόσια. Εντάξει, τώρα θα κυκλοφορούμε ήσυχοι, είναι πλέον φανερό πως με τέτοιο ισχυρό κίνητρο όλοι θα σπεύσουν στα ΚΤΕΟ, έληξε το θέμα. Έτσι, θα πρέπει να έχουμε περάσει από έλεγχο και να έχουμε την Κάρτα Ελέγχου Θορύβου (ΚΕΘ) στο τσεπάκι μας, παρέα με το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) το οποίο όμως θα επέχει και θέση ΚΕΘ για όσο διάστημα θα ίσχυε η κάρτα (και όχι όσο ισχύει το ΔΤΕ!). Και που το κάνουμε αυτό; Στα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ, αφού δημόσια δεν προβλέπεται να ελέγχουν μοτοσυκλέτες, αλλά και σε συνεργεία επισκευής μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων, τα οποία όπως όλοι γνωρίζουμε διαθέτουν τον κατάλληλο εξοπλισμό και χώρο για ηχομετρήσεις. Την απόφαση για την έναρξη του θεσμού θα την λαμβάνει ο... νομάρχης, ενώ το αντίτιμο θα το συναποφασίσουν οι υπουργοί οικονομικών και μεταφορών. Τα ΙΚΤΕΟ και τα συνεργεία θα πρέπει να αγοράζουν τις κάρτες, πληρώνοντας το 15% του αντιτίμου που θα πληρώνει ο πελάτης, δηλαδή εμείς. Αν διαπιστωθεί πως τα ΙΚΤΕΟ ή τα συνεργεία βγάζουν μαϊμού κάρτες, προβλέπεται πρόστιμο από 300 έως 1000 ευρώ, ενώ αν εμείς κυκλοφορούμε χωρίς κάρτα, 150 ευρώ! Επιπλέον, την συμμόρφωση της μοτοσυκλέτας μου με τις ισχύουσες στην ΕΕ διατάξεις την έχω ήδη πληρώσει όταν την αγόρασα! Η διαδικασία της έγκρισης τύπου, ξεχωριστή για κάθε μοτοσυκλέτα, έχει κόστος που πληρώνεται από τον κατασκευαστή, κόστος που μετακυλά στον τελικό αγοραστή, εμάς. Πως λοιπόν μας βάζουν να ξαναπληρώσουμε κάτι που έχουμε ήδη πληρώσει; Πως, ενώ μας χορήγησαν άδεια κυκλοφορία με βάση την έγκριση τύπου της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας, τώρα μας θεωρούν παράνομους; Κανένα τέτοιο νομοσχέδιο δεν χρειαζόταν. Φροντίστε να ξεκινήσει ο τεχνικός έλεγχος των δικύκλων και στα δημόσια ΚΤΕΟ, πρώτα από τα μοτοποδήλατα, με λογικό και χαμηλό παράβολο, φροντίστε να κάνει τη δουλειά της η τροχαία με τις ισχύουσες διατάξεις του ΚΟΚ και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο. Νομοσχέδια σαν κι αυτό υποτιμούν την νοημοσύνη μας, φέρνουν απαράδεκτες διακρίσεις, παραβιάζουν τα δικαιώματά μας και είναι καταδικασμένα να αποτύχουν, αφού φέρνουν πολυπλοκότητα, δυσκολία εφαρμογής, ελέγχου και επιπλέον δαπάνες για τους πολίτες. Δυστυχώς, για άλλη μια φορά η Ελληνική Πολιτεία μας κάνει να αισθανόμαστε πως δεν είναι τίποτα άλλο από έναν έμπορο, από τον οποίο μάλιστα πρέπει υποχρεωτικά να αγοράσουμε. Σε ποιό κράτος θα έστεκε νομοσχέδιο που έρχεται επιπλέον ήδη υφιστάμενης νομοθεσίας που καλύπτει το θέμα; Σε ποιό κράτος σε στέλνουν υποχρεωτικά σε μαγαζιά ιδιωτών για να πληρώσεις, σε τακτά χρονικά διαστήματα; Αλλά δεν ζούμε σε κράτος. Ζούμε σε μια Χονδρεμπορία, που πελάτες της είναι διάφοροι ιδιώτες έμποροι, με δέσμιους πελάτες εμάς.
Πηγή : http://www.motomag.gr Βασίλης Καραχάλιος |
|