Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.
Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
H Yamaha παρουσιάζει το ηλεκτρικό σκούτερ EC-03, σκοπεύοντας να οδηγήσει το ηλεκτρικό τμήμα της μοτοσυκλέτας μέχρι το 2020
Η Yamaha έχει παρουσιάσει ένα νέο ηλεκτρικά σκούτερ και ανακοίνωσε το στόχο της να καταστεί ηγέτης στην αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων μέχρι το 2020.
Η εταιρεία των τριών διαπασών σχεδιάζει να παρουσιάσει τρεις ή τέσσερεις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες, συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρηματικών μοντέλων, από τα μέσα του 2010 . Μέχρι το 2020 , η ΥΑΜΑΗΑ στοχεύει να γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς στο ηλεκτρικό τμήμα της μοτοσικλέτας. Τα σχέδια της Yamaha αρχίζουν με το νέο ηλεκτρικά σκούτερ ΕΚ 03, που προβλέπεται να παρουσιαστεί στο Τόκιο στις 1 Σεπτεμβρίου, πριν επεκταθούν σε ολόκληρη την Ιαπωνία από 1 Οκτωβρίου.
Η Yamaha παρουσίασε για πρώτη φορά ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο το 1991, στο Tokyo Motor Show με το FROG. Το πρώτο ηλεκτρικό σκούτερ παραγωγής της εταιρείας ήταν το 2002 το Passol. Aκολουθήθηκε το 2005 με τo Passol - L και τo EC -02. H τελευταία προσπάθεια με το EC -03 θα είναι η αιχμή του δόρατος της Yamaha στη δημιουργία βάσης στην αγορά ηλεκτρικής μοτοσικλέτας.
Μέχρι το 2011 , η Yamaha σκοπεύει να εισαγάγει ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη και την Ταϊβάν. Η Yamaha έχει στόχο επίσης την κινεζική αγορά , όπου η τρέχουσα αγορά για τα ηλεκτρικά ποδήλατα , εκτιμάται σε 20 εκατομμύρια μονάδες. Η Yamaha βλέπει μια δυνητικά μεγαλύτερη αγορά για ηλεκτρικές μοτοσικλέτες στην Κίνα.
Το νέο ΕC -03 θα διαγωνιστεί στην αγορά των σκούτερ 50cc . Τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου - ιόντων 50V που κατασκευάζεται από την Sanyo. Το ΕΚ -03 κινείται με την Yamaha Integrated Power Unit. Η YIPU σχεδιάστηκε με σκοπό να είναι συμπαγής , με brushless μοτέρ συνεχούς ρεύματος , μονάδα ελέγχου , πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων και τύμπανο φρένων όλα ενσωματωμένα στον 12- ιντσών πίσω τροχού.
Σύμφωνα με την Yamaha , η YIPU παράγει 1.9hp και έχει μέγιστη ροπή 7,1 ft - lb . Η Yamaha υπόσχεται αυτονομία 43 χιλιομέτρων με ταχύτητα 30 km/ώρα σε μια απάνεμη επίπεδη διαδρομή, στους 25οC, μεταφέροντας αναβάτη 55kg . Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί συνδέοντας το scooter σε μια κανονική πρίζα , με μια πλήρη φόρτιση, σε περίπου έξι ώρες.
Το ΕC -03 χρησιμοποιεί ένα πλαίσιο από κράμα αλουμινίου . Με μήκος μόλις 1,56μ και πλάτος 0,60μ, η Yamaha θεωρεί ότι οι πελάτες της θα μπορούν να τοποθετούν το ΕC -03 σε ανελκυστήρες για την αποθήκευση των σκούτερ στα διαμερίσματά τους. Σύμφωνα με τη Yamaha , το ΕC -03 ζυγίζει 55kg , περίπου 30% ελαφρύτερο από το μέσο όρο των βενζινοκίνητων σκούτερ 50cc .
Yamaha σχεδιάζει να πουλήσει τις 1.000 μονάδες στην Ιαπωνία, με τις πρώτες παραγγελίες από το Τόκιο στις 15 Ιουλίου. Με βάση τα στοιχεία της Yamaha , η εταιρεία φαίνεται να κατέχει ένα πλεονέκτημα έναντι της HONDA η οποία είχε ανακοινώσει τη δική ηλεκτρική πρόταση στα σκούτερ τον Απρίλιο.
(Σύμφωνα με την Yamaha , η YIPU παράγει 1.9hp και έχει μέγιστη ροπή 7,1 ft - lb . Η Yamaha υπόσχεται αυτονομία 43 χιλιομέτρων με ταχύτητα 30 km/ώρα σε μια απάνεμη επίπεδη διαδρομή, στους 25οC, μεταφέροντας αναβάτη 55kg .)
stugio Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες!
Όπως έγινε γνωστό, η Yamaha και η Dorna Sports συμφώνησαν να χρησιμοποιείται το ηλεκτροκίνητο σκούτερ EC-03 ως το επίσημο μέσο μετακίνησης στα paddock κατά τη διάρκεια των υπόλοιπων Grand Prix της χρονιάς.
Καθένα από τα σκούτερ θα έχει ειδικά λογότυπα ώστε να ξεχωρίζει. Η επιλογή του EC-03 έγινε στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνει η Dorna για την προστασία του περιβάλλοντος (REM: της ποιας;; ), με την καμπάνια που έχει τίτλο «Για ένα ασφαλέστερο και οικολογικότερο μέλλον».
Η Raffaella Pasquino, Marketing Manager της Yamaha Motor Europe, δήλωσε σχετικά: «Η μακρόχρονη σχέση της Yamaha με την Dorna Sports είναι πηγή υπερηφάνειας και μας εμπνέει. Η ύπαρξη του EC-03 στα paddock αντικατοπτρίζει το κοινό όραμά μας για ένα πιο οικολογικό μέλλον».
Ο Pau Serracanta, Διευθύνων Σύμβουλος της Dorna, τόνισε: «Είμαστε χαρούμενοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με την Yamaha Motor Europe με αυτή τη συμφωνία η οποία πληροί τις αρχές της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που ακολουθούμε στην Dorna Sports».