Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
Aprilia Tuono V4 Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap2Aprilia Tuono V4 Voting_bar2Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2 
gatoulis
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap2Aprilia Tuono V4 Voting_bar2Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2 
delrules
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap2Aprilia Tuono V4 Voting_bar2Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2 
loui
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap2Aprilia Tuono V4 Voting_bar2Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2 
despot
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap2Aprilia Tuono V4 Voting_bar2Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2 
sfairas
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap2Aprilia Tuono V4 Voting_bar2Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2 
STEF
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap2Aprilia Tuono V4 Voting_bar2Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2 
webmaster
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap2Aprilia Tuono V4 Voting_bar2Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2 
Petran
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap2Aprilia Tuono V4 Voting_bar2Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2 
cookerman
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap2Aprilia Tuono V4 Voting_bar2Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap228%Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap20%Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap214%Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap228%Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap20%Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap27%Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap27%Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap210%Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap27%Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
Aprilia Tuono V4 Vote_lcap20%Aprilia Tuono V4 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 Aprilia Tuono V4

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
delrules
Moderator
Moderator
delrules

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : delrules
Ηλικία : 45
Μοντέλο : YAMAHA FZ1S FAZER
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1083
Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010
Aprilia Tuono V4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Aprilia Tuono V4   Aprilia Tuono V4 EmptyΔευ Ιουν 28, 2010 10:23 am

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/78961.asp

Καλο φαινεται, αν και δεν εχει την αλητεια του απερχομενου μοντελου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.heavy-metal.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Aprilia Tuono V4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Aprilia Tuono V4   Aprilia Tuono V4 EmptyΠαρ Νοε 05, 2010 10:57 pm

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
loui
Fazer Club
Fazer Club
loui

Φύλλο : Άντρας
Ηλικία : 56
Μοντέλο : fazer 600
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1080
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2010
Aprilia Tuono V4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Aprilia Tuono V4   Aprilia Tuono V4 EmptyΣαβ Νοε 06, 2010 2:56 am

ποιο από τα δυο να διαλέξουμε????? Twisted Evil
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myfazer.gr/
gatoulis
Moderator
Moderator
gatoulis

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : gatoulis
Μοντέλο : joc r
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Aprilia Tuono V4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Aprilia Tuono V4   Aprilia Tuono V4 EmptyΣαβ Νοε 06, 2010 9:49 am

''Η αλήθεια είναι ότι έχει προκύψει ένα μπέρδεμα με τις μοτοσικλέτες στις οποίες βασίζονται οι, «γυμνές», Tuono εκδόσεις.'' (απο το αρθρο).

τα εχουνε ψιλομπερδεψει λιγο...η μου φαινεται... smil4512f2b9c3c5e
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myfazer.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Aprilia Tuono V4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Aprilia Tuono V4   Aprilia Tuono V4 EmptyΣαβ Νοε 06, 2010 10:59 am

Εγώ διαλέγω ανεπιφύλακτα το μοντέλο στο video Wink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Aprilia Tuono V4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Aprilia Tuono V4   Aprilia Tuono V4 EmptyΠαρ Νοε 26, 2010 10:12 pm

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
gatoulis
Moderator
Moderator
gatoulis

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : gatoulis
Μοντέλο : joc r
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Aprilia Tuono V4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Aprilia Tuono V4   Aprilia Tuono V4 EmptyΣαβ Νοε 27, 2010 8:37 am

REM έγραψε:
Εγώ διαλέγω ανεπιφύλακτα το μοντέλο στο video Wink

ελα ρε...κοψε κατι.... Wink Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myfazer.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Aprilia Tuono V4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Aprilia Tuono V4   Aprilia Tuono V4 EmptyΔευ Μάης 02, 2011 3:19 pm

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Aprilia Tuono V4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Aprilia Tuono V4   Aprilia Tuono V4 EmptyΤρι Ιουλ 16, 2013 10:50 pm

Aprilia Tuono V4 Vw3s

Το Tuono εφοδιάστηκε με τα 2ης γενιάς aPRC ηλεκτρονικά συστήματα της Aprilia αλλά και ABS, έγινε ισχυρότερο και με πολλές μικρές αλλαγές καλύτερο σε δρόμο και πίστα.  

Η πιο σημαντική αναβάθμιση που δέχτηκε το Tuono, αφορά τα aPRC (Aprilia Performance Ride Control) ηλεκτρονικά του συστήματα που προέρχονται απευθείας από τα επίσης αναβαθμισμένα των RSV4 Factory ABS και RSV4 R ABS, που δέχτηκαν…software update στην αρχή της χρονιάς.

Το Traction Control των οχτώ σταδίων, το τριών σταδίων σύστημα ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού Aprilia Wheelie Control (aWC), το σύστημα εκκίνησης Aprilia Launch Control (aLC-μόνο για πίστα), αλλά και το shifter που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη έχουν όλα αναβαθμιστεί, ώστε να αποδίδουν καλύτερα για τις ανάγκες τις μοτοσικλέτες και φυσικά για να συνεργάζονται ακόμη καλύτερα μεταξύ τους αλλά και με τους τρεις χάρτες του συστήματος ψεκασμού.

Με ABS από την Bosch

Επίσης το ανανεωμένο Tuono εφοδιάζεται με το τελευταίας γενιάς ABS της Bosch και συγκεκριμένα την κορυφαία του έκδοση MP, που ρυθμίζει την πέδηση μεταξύ των δύο τροχών με τέτοιο τρόπο ώστε να περιορίζεται η ανύψωση του πίσω τροχού. Παράλληλα μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία διαφορετικά επίπεδα παρεμβατικότητας αλλά και να απενεργοποιηθεί πλήρως. Στο πρώτο επίπεδο που προορίζεται και για χρήση σε πίστα απενεργοποιείται ο έλεγχος ανύψωσης του πίσω τροχού, το δεύτερο είναι για χρήση στο δρόμο και το τρίτο για χρήση σε βρεγμένο δρόμο. Κάθε ρύθμιση του ABS μπορεί να συνδυαστεί με οποιοδήποτε χάρτη του ηλεκτρονικού ψεκασμού επιτρέποντας στον αναβάτη να πειραματιστεί αλλά και να προσαρμόσει τη μοτοσικλέτα ανάλογα με τις συνθήκες. Τέλος, όσον αφορά τα φρένα να πούμε ότι το Tuono εφοδιάζεται πλέον με νέες ακτινικά τοποθετημένες μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo (M432) αλλά και νέους δίσκους διαμέτρου 320 χλστ.

Αλλαγές στην εργονομία

Από το σχεδιαστήριο πέρασε και η σέλα του η οποία, σύμφωνα με την ιταλική εταιρία, φέρει πλέον περισσότερο αφρώδες για μεγαλύτερη άνεση στην καθημερινή μετακίνηση, ενώ αυξημένη παρουσιάζεται και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ η οποία ανέρχεται πλέον στα 18,5 λίτρα. Το ανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ πέρα από την μεγαλύτερη αυτονομία έχει αλλάξει ελαφρώς και τη θέση οδήγησης και δίνει πλέον ένα καλύτερο σημείο στήριξης και κατά συνέπεια καλύτερη αίσθηση στον αναβάτη όταν βγάζει το σώμα του από τη μοτοσικλέτα στις στροφές αλλά και κατά το φρενάρισμα.

Νέο στάνταρ set up στις αναρτήσεις

Επίσης, νέο είναι και το στάνταρ set up των πλήρως ρυθμιζόμενων αναρτήσεων που επιλέχθηκε για μεγαλύτερη άνεση στους δημόσιους δρόμους. Οι επιλογές βέβαια που δίνει τόσο το νέο ανεστραμμένο πιρόυνι της Sachs-διάμετρος καλαμιών στα 43 χλστ.-όσο και το πίσω αμορτισέρ μπορούν να φέρουν την ιταλική μοτοσικλέτα στα μέτρα σας.

Αλλαγές και στον V4

Ο πανίσχυρος και ελαφρύς κινητήρας του Tuono με τον αντικραδασμικό άξονα και το τύπου κασέτας κιβώτιο δέχτηκε και αυτός με τη σειρά του κάποιες μικρές αλλαγές με στόχο τη μείωση των εσωτερικών τριβών. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα, πέρα από την αύξηση της ευστροφίας και την μεγαλύτερη κατά 2,3 ίππους ισχύ που ανέρχεται πλέον στους 170 στις 11.500 σ.α.λ. Οι χάρτες του ψεκασμό αναβαθμίστηκαν επίσης ώστε να ταιριάζουν καλύτερα με τα νέα δεδομένα ισχύος και ροπής του μοτέρ.

Το ανανεωμένο Aprilia Tuono V4 R ABS θα είναι διαθέσιμο σε λευκό και μαύρο χρώμα.

πηγή : http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Aprilia Tuono V4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Aprilia Tuono V4   Aprilia Tuono V4 EmptyΤρι Νοε 04, 2014 12:57 pm

Tuono 2015

Το V4 Streetfighter μοντέλο της Aprilia μεγάλωσε σε κυβισμό, αύξησε την ιπποδύναμη του στα 175 άλογα, και τη ροπή του στα 12,3 κιλά, βελτιώθηκε παντού, ενώ θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, RR και Factory.

Aprilia Tuono V4 Puf77peq
Τα highlights των 2 νέων εκδόσεων του Aprilia Tuono V4 1100 έχουν ως εξής:

•Νέος κινητήρας με 175hp και 12,3Kgm ροπής
•Βελτιωμένες ρυθμίσεις γεωμετρίας για αυξημένη ευελιξία
•Βελτιωμένο aPRC
•Νέα εμφάνιση
•Δυνατότητα σύνδεσης με smartphone (πλατφόρμα PMP)
•Σε δύο εκδόσεις. Factory και RR

Ας δούμε λίγο τις διαφορές των 2 εκδόσεων

Το Tuono V4 1100 RR αποτελεί τον απόγονο του προηγούμενο V4 γυμνού μοντέλου της Aprilia, ενώ το Factory σπρώχνει τα όρια ακόμα παραπέρα, καθώς διατίθεται με έξτρα εξοπλισμό (με κύρια διαφορά την τριπλέτα Ohlins στις αναρτήσεις) που προέρχεται από το Superbike της Aprilia RSV4 RF. Η Aprilia αναφέρει πως με το νέο φέρινγκ, και την ψηλότερη ζελατίνα, οι 2 γυμνές μοτοσικλέτες είναι πλέον πιο άνετες για το δρόμο, προσφέροντας καλύτερη προστασία. Ταυτόχρονα, βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική των 2 νέων Tuono. Νέος είναι και ο προβολέας, ελαφρύτερος κατά 1,5 κιλό σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με LED φώτα θέσης, και σε πιο σύγχρονο σχήμα. Η σέλα είναι βελτιωμένη, για περισσότερη άνεση, με νέα επεξεργασία που αποτρέπει τη σταδιακή σκλήρυνση του αφρώδους, ενώ είναι και χαμηλότερη κατά 15χλστ.. Νέο είναι και το πιο στενό τιμόνι, για πιο άνετες λαβές.

Στο πλαίσιο, νέα είναι η γεωμετρία, για αυξημένη ευελιξία, με διαφορετική γωνία κάστερ, και διαφορετικό ίχνος. Μακρύτερο κατά 6χλστ. είναι και το αλουμινένιο ψαλίδι, νέες οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων, αλλά και των ηλεκτρονικών, για να βελτιωθεί τόσο η ευελιξία, όσο και η σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.

Στις αναρτήσεις του RR βρίσκουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι 43χλστ. της Sachs, και πίσω ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας. Αμφότερα έχουν νέες ρυθμίσεις. Το ακριβότερο Factory διαθέτει αναρτήσεις της Ohlins, τόσο εμπρός, όσο και πίσω (αλλά και σταμπιλιζατέρ από την ίδια εταιρεία), αναρτήσεις που προέρχονται από το Superbike RSV4 RF. Στα φρένα και οι δύο εκδόσεις φοράνε monobloc M432 ακτινικές δαγκάνες μπροστά, ενώ ίδιες είναι οι ελαφριές ζάντες και για τα δύο μοντέλα. Διαφορετικά είναι τα ελαστικά που φοράει το Factory (Pirelli Diablo Supercorsa), με ένα φαρδύτερο 200/55 ελαστικό πίσω.

Περνώντας στο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο των Tuono, συναντάμε την τρίτη γενιά της ολοκληρωμένης πλατφόρμας aPRC της Aprilia, με όλες τις βελτιώσεις που είχε δεχθεί για το RSV4 RF. Για όσους δεν γνωρίζουν, η πλατφόρμα περιλαμβάνει τα συστήματα Aprilia Traction Control, Aprilia Wheelie Control, Aprilia Launch Control, και Aprilia Quick Shift. Ηλεκτρονικός έλεγχος πρόσφυσης, έλεγχος σούζας, έλεγχος εκκίνησης και ανεβάσματα ταχυτήτων δίχως συμπλέκτη και με ανοιχτό γκάζι. Όλα ρυθμιζόμενα, και με δυνατότητα απενεργοποίησης. Επιπρόσθετα, η νέα οικογένεια Tuono περιλαμβάνει και Race ABS τριών επιπέδων από τη Bosch. Σημειώστε πως κάθε ένας από τους τρεις χάρτες του Race ABS μπορεί να συνδυαστεί με οποιονδήποτε από τους τρεις χάρτες ανάφλεξης (Track, Sport, Road), ώστε να φέρετε την απόδοση τους ακριβώς στα μέτρα σας, ή στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.

Καλά όλα τα παραπάνω,όμως το ζουμί για τους πολεμιστές των δρόμων βρίσκεται στον κινητήρα, ο οποίος πλέον διαθέτει αυξημένο κυβισμό, στα 1077κ.εκ., χάρη στη νέα διάμετρο των κυλίνδρων από τα 78 στα 81 χιλιοστά. Με την αύξηση αυτή, τα 2 Tuono αύξησαν την ιπποδύναμη τους από τους 170hp στους 175hp, ενώ η Aprilia αναφέρει πως στις 8.000σαλ. οι μοτοσικλέτες της αποδίδουν 20hp περισσότερους από το προηγούμενο Tuono! Σημειώστε πως τα 2 μέλη της νέας οικογένειας Tuono συνεχίζουν να είναι τα μόνα γυμνά μοντέλα με V4 κινητήρα, με διάταξη 65 μοιρών. Το πάνω μέρος των κάρτερ κατασκευάζεται πλέον με νέα μέθοδο, και είναι ελαφρύτερο και ενισχυμένο. Νέα είναι τα πιστόνια, νέες και οι κατά συνολικά 400 γραμμάρια ελαφρύτερες μπιέλες. Το κιβώτιο τύπου κασέτας παραμένει ως είχε, ενώ ο αντικραδασμικός άξονας περιορίζει τους κραδασμούς, σε επίπεδα χαμηλότερα και από ενός V κινητήρα 90 μοιρών, πάντα σύμφωνα με την Aprilia. Το γκάζι είναι Full ride by wire, της Marelli, ενώ νέα και ισχυρότερη είναι η κεντρική υπολογιστική μονάδα της μοτοσικλέτας επιτρέποντας καλύτερη διαχείριση των τριών χαρτών του κινητήρα (Track Sport, Road). Και οι τρεις χάρτες διαθέτουν πιο γλυκιά και λιγότερο επιθετική απόδοση από την προηγούμενη έκδοση, επιτρέποντας καλύτερη διαχείριση της δύναμης από τον αναβάτη.

Οι δυο εκδόσεις του Aprilia Tuono V4 1100 θα διαφοροποιούνται και χρωματικά. Το Tuono V4 1100 RR θα διατίθεται στους συνδυασμούς Grigio Portimao / Donington Blu, ενώ το Tuono V4 1100 Factory θα διατίθεται σε SUperpole Graphic.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: V4, 4T, 4B/K, 2ΕΕΚ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 1077
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 175/11.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 12,3/9.000
Bάρος (kg, κενό): 184

πηγή : http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
 
Aprilia Tuono V4
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» APRILIA TUAREG 750/1200
» Η BMW ΚΑΙ Η APRILIA ΣΤΑ MOTOGP ΑΠΟ ΤΟ 2012 ?
» APRILIA DORSODURO 1200 : 2011
» WSBK 2010 : Πρωταθλήτρια η Aprilia

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΜΟΝΤΕΛΑ :: ΛΟΙΠΑ ΜΟΝΤΕΛΑ-