Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
YBR 125-250 Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
YBR 125-250 Vote_lcap2YBR 125-250 Voting_bar2YBR 125-250 Vote_rcap2 
gatoulis
YBR 125-250 Vote_lcap2YBR 125-250 Voting_bar2YBR 125-250 Vote_rcap2 
delrules
YBR 125-250 Vote_lcap2YBR 125-250 Voting_bar2YBR 125-250 Vote_rcap2 
loui
YBR 125-250 Vote_lcap2YBR 125-250 Voting_bar2YBR 125-250 Vote_rcap2 
despot
YBR 125-250 Vote_lcap2YBR 125-250 Voting_bar2YBR 125-250 Vote_rcap2 
sfairas
YBR 125-250 Vote_lcap2YBR 125-250 Voting_bar2YBR 125-250 Vote_rcap2 
STEF
YBR 125-250 Vote_lcap2YBR 125-250 Voting_bar2YBR 125-250 Vote_rcap2 
webmaster
YBR 125-250 Vote_lcap2YBR 125-250 Voting_bar2YBR 125-250 Vote_rcap2 
Petran
YBR 125-250 Vote_lcap2YBR 125-250 Voting_bar2YBR 125-250 Vote_rcap2 
cookerman
YBR 125-250 Vote_lcap2YBR 125-250 Voting_bar2YBR 125-250 Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
YBR 125-250 Vote_lcap228%YBR 125-250 Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
YBR 125-250 Vote_lcap20%YBR 125-250 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
YBR 125-250 Vote_lcap214%YBR 125-250 Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
YBR 125-250 Vote_lcap228%YBR 125-250 Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
YBR 125-250 Vote_lcap20%YBR 125-250 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
YBR 125-250 Vote_lcap27%YBR 125-250 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
YBR 125-250 Vote_lcap27%YBR 125-250 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
YBR 125-250 Vote_lcap210%YBR 125-250 Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
YBR 125-250 Vote_lcap27%YBR 125-250 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
YBR 125-250 Vote_lcap20%YBR 125-250 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 YBR 125-250

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
YBR 125-250 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: YBR 125-250   YBR 125-250 EmptyΔευ Αυγ 02, 2010 8:20 pm

YBR 125-250 2009ybr250

Το λογότυπο YBR φέρουν δύο μοτοσικλέτες: μία στα 125 κ.εκ. και μία στα 250 κ.εκ. Η δεύτερη, αυτή των 250 κ.εκ., διαθέτει καλύτερες επιδόσεις, είναι τρομερά φιλική, ενώ και το χαμηλό κόστος της δεν την καθιστά απαγορευτική για κανέναν. Αν και οι επιδόσεις του κινητήρα δεν αποτελούν κάτι το εντυπωσιακό, η στρωτή και αθόρυβη λειτουργία του είναι ιδανική για τους… πρωτοετείς, ενώ δεν πρόκειται να απογοητεύσει ούτε αυτούς των μεγαλύτερων «τάξεων». Σε πολύ καλά επίπεδα κυμαίνεται και η ροπή, ένα από τα βασικά ατού του κινητήρα. Το στήσιμο του YBR, από τη θέση οδήγησης μέχρι τα φρένα και τις αναρτήσεις, είναι εξαιρετικά φιλικό. Η θέση είναι άνετη και δίνει καλό κοντρόλ, οι αναρτήσεις είναι μαλακές και δεν θα κοπανήσουν και τα φρένα είναι προοδευτικά και θα λειτουργήσουν καλά αν συνδυαστούν.

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα: 249 κ.εκ.
Ισχύς: 20,1/7.500 (ίπποι/σ.α.λ.)
Ροπή: 2,1/6.500 (kg-m/σ.α.λ.)
Βάρος: 138 κιλά
Εμπρός ελαστικό: 100/80-17M/C
Πίσω ελαστικό: 130/70-17M/C
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου: 19.2 L
Τιμή: 4.595 ευρώ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
YBR 125-250 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: YBR 125-250   YBR 125-250 EmptyΔευ Οκτ 04, 2010 2:48 pm

Πρόκειται για μια φθηνή, ως προς το κόστος κτήσης και χρήσης μοτοσικλέτα, με πολύ «πλούσια» όμως πρακτικότητα και ευκολία χρήσης. Δεν εντυπωσιάζει με την αισθητική ή τον εξοπλισμό της, αλλά αποτελεί ένα αξιόπιστο και οικονομικό σύντροφο, για τις μετακινήσεις σας.
YBR 125-250 93924384

Αισθητική: Λιτό και απέριττο

Οι καμπύλες συνδυάζονται με αεροδυναμικά πλαστικά, το παραλληλόγραμμο κλασικό ψαλίδι βρίσκεται λίγο πιο κάτω από δύο μοντέρνας αισθητικής αλουμινένιες βάσεις για τα μαρσπιέ του συνοδηγού και τα ψηφιακά όργανα στέκονται δίπλα στα αναλογικά και καλύπτονται από χρώμιο. Πάντως, το στρόγγυλο φανάρι είναι αυτό που ξεχωρίζει και προσδίδει στο YBR τον τόνο του κλασικού. Δεν σκοπεύει να ενθουσιάσει τους πιτσιρικάδες, αλλά πατάει γερά και στο παρόν, τόσο στην εμφάνιση όσο και στην τεχνολογία και τις επιδόσεις.

Κινητήρας: Εργάζεται σκληρά

Με ισχύ που αγγίζει τους 20,1 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή που φτάνει τα 2,1 kgm στις 6.500 σ.α.λ., το YBR 250 βρίσκεται στα επίπεδα του ανταγωνισμού και καταφέρνει να κινηθεί γρήγορα, όχι μόνο στην πόλη, αλλά και έξω από αυτήν, ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα του. Ειδικά στον τομέα της ροπής, το YBR είναι εξαιρετικό, καθώς χρησιμοποιεί μεγάλα αποθέματα από χαμηλά, κάνοντας τις προσπεράσεις παιχνιδάκι. Επιπλέον, το πεντατάχυτο κιβώτιο είναι σαφές και μαλακό, προσθέτοντας πόντους στη χρηστικότητα του μοντέλου, ενώ στα συν μετράται η ύπαρξη ψυγείου λαδιού, το οποίο φροντίζει η θερμοκρασία να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, ακόμη και μετά από ένα παρατεταμένο σταμάτα-ξεκίνα στα φανάρια της πόλης.

Φρένα / Αναρτήσεις: Πρώτο μέλημα η φιλικότητα

Το σύστημα αναρτήσεων του YBR 250 αποτελείται από μονό αμορτισέρ πίσω και συμβατικό πιρούνι διαμέτρου 37 χιλ. μπροστά. Η αίσθηση που προσφέρουν αμφότερα είναι μαλακή, με έμφαση στην άνεση και όχι στην ακαμψία που απαιτούν οι μεγάλες κλίσεις. Παρόλο που οι αναρτήσεις είναι αρκετά μαλακές, δεν θα τερματίσουν εύκολα -ακόμη και με δύο άτομα- και η μοναδική περίπτωση που θα ζητήσεις κάτι πιο σφιχτό είναι όταν βρίσκεσαι σε κλειστή στροφή. Τα φρένα, από την άλλη, δεν είναι όσο αποτελεσματικά θα περιμέναμε. Την εικόνα χαλάει ο μπροστινός δίσκος των 282 χιλ., ο οποίος δεν έχει την απαιτούμενη δύναμη. Ωστόσο, σε συνδυασμό με το αρκετά δυνατό πίσω ταμπούρο (ένας από τους δεσμούς του YBR με το παρελθόν), ο αναβάτης δεν πρόκειται να κινδυνέψει, ακόμη και σε απότομα φρεναρίσματα.

YBR 125-250 90036746

Οδηγώντας: Στη ζούγκλα της πόλης

Με ένα μόνο γύρισμα της μίζας, ο κινητήρας ξεκινά αθόρυβα και το πρώτο τράβηγμα του γκαζιού θέτει σε κίνηση τη μοτοσικλέτα, δείχνοντας τα πρώτα σημάδια υπεραρκετής ροπής. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα, η κίνηση είναι παιχνιδάκι. Η ευελιξία και ο εύκολος και απόλυτος έλεγχος που έχεις πάνω στη μοτοσικλέτα, σου δίνουν τη δυνατότητα να περνάς από παντού, με μόνο εμπόδιο το γεγονός ότι το τιμόνι βρίσκεται στο ύψος των καθρεφτών των αυτοκινήτων. Ωστόσο, το συγχωρείς όταν σου δείχνει πόσο μπορεί να κόψει και να σε φέρει από το ένα ρεύμα στο άλλο, ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα. Όταν ο δρόμος ανοίξει μπροστά σου, συνδυάζοντας ροπή και ευελιξία μπορείς να προσπεράσεις εύκολα, ενώ εκμεταλλευόμενος την ισχύ του δεν πρόκειται να τα βρεις σκούρα πουθενά. Ακόμη και σε υψηλότερες ταχύτητες (μέσα στα όρια της πόλης), τα φρένα θα ικανοποιήσουν, αφήνοντας όμως ένα παράπονο για τη δύναμη που θα ήθελες, αλλά δεν έχουν. Πάντως, δεν πρόκειται να τεθεί θέμα ασφαλείας, καθώς το πίσω φρένο είναι πιο δυνατό από το μπροστινό και αρκετά αποτελεσματικό μέσα στην κίνηση.

Συμπέρασμα: Ικανοποιεί

Το YBR 250 είναι ελαφρύ, ευκολοδήγητο, ευέλικτο και, πάνω απʼ όλα, διαθέτει έναν κινητήρα με πολύ γλυκιά και ροπάτη λειτουργία. Αν και τα τελευταία χρόνια η μετακίνηση στην πόλη έχει γίνει συνώνυμο του παπιού και του scooter, το YBR μπορεί να προσφέρει κάτι διαφορετικό σε όσους προτιμούν μια μοτοσικλέτα για τις καθημερινές τους διαδρομές. Είναι καθαρά θέμα επιλογής.

πηγή : http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
 
YBR 125-250
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΜΟΝΤΕΛΑ :: YAMAHA :: STREET - DUAL PURPOSE - TOURING-