Η πίστα της Sepang είναι η πιο μοντέρνα του κόσμου και είναι μια πίστα δημοφιλής ανάμεσα στους οδηγούς και τις ομάδες. Είναι η 2η μεγαλύτερη σε μήκος, μετά το νέο Silverstone, αλλά και η πιο πλατιά με 16 μ. πλάτος σε κάποια σημεία, ενώ οι στροφές της είναι από κλειστές έως αρκετά ανοικτές, με δύο πολύ γρήγορες ευθείες, που υποβάλλουν σε έντονα φρεναρίσματα και γι’ αυτό οι ομάδες χρησιμοποιούν μεγαλύτερους δίσκους.
Τα σημεία φρεναρίσματος είναι 6 παρά το ότι η πίστα έχει 15 στροφές, τις 10 δεξιές και τις 5 αριστερές. Ο χρόνος φρεναρίσματος είναι το 26% του συνολικού χρόνου γύρου, γεγονός που την κάνει και για αυτόν το λόγο μια από της δύο πιο αγαπημένες του Valentino Rossi. Είναι γνωστό ότι ο Vale είναι ο καλύτερος οδηγός στα φρένα (με το μοναδικό στυλ του ποδιού που βγαίνει) και κάποιοι θα θυμούνται το εκπληκτικό πέρασμα στον Loris Capirossi σε μια από τις 5 νίκες του στην πίστα αυτή.
Τα στοιχεία που μας δίνει η Brembo για τη συγκεκριμένη πίστα λένε τα εξής:
Σημεία φρεναρίσματος: 6
Pole Position 2009: V. Rossi (Yamaha) - 2’00,518”
Χρόνος φρεναρίσματος: 26%
Η πιο δυνατή στροφή στα φρένα είναι η 1η:
Αρχική ταχύτητα: 315 Km/h
Ταχύτητα εισόδου στροφής: 85 Km/h
Απόσταση φρεναρίσματος: 292 m
Χρόνος φρεναρίσματος: 6,5 sec
Maximum επιβράδυνση: 1,6 g
Max δύναμη στο λεβιέ: 5,7 kg
Η δεύτερη στροφή σε φρενάρισμα είναι η 15η, η τελευταία:
Αρχική ταχύτητα: 295 Km/h
Ταχύτητα εισόδου στροφής: 85 Km/h
Απόσταση φρεναρίσματος: 298 m
Χρόνος φρεναρίσματος: 6,5 sec
Maximum επιβράδυνση: 1,6 g
Max δύναμη στο λεβιέ: 6,2 kg
http://www.motograndprix.gr