Θα κατευθύνει τους πόρους της στην ταχύτερη εξέλιξη μοτοσυκλετών παραγωγής
Borgo Panigale (Μπολόνια, Ιταλία), 27 Αυγούστου 2010. Σήμερα η Ducati ανακοίνωσε επίσημα ότι αποσύρει την εργοστασιακή ομάδα της από το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike του 2011, το πρωτάθλημα με το οποίο είναι ταυτισμένη και στο οποίο οφείλει μεγάλο μέρος της εταιρικής της ταυτότητας.
Η εταιρεία συμμετείχε κάθε χρονιά στο παγκόσμιο Superbike από την ίδρυση του θεσμού το 1988, κερδίζοντας 16 τίτλους κατασκευαστών και 13 αναβατών, αλλά για το 2011 αποφάσισε να περιορίσει τη συμμετοχή της στην παροχή μοτοσυκλετών και υποστήριξης προς τις ιδιωτικές ομάδες.
"Η απόφαση αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Ducati, με σκοπό την βελτίωση της τεχνολογίας που θα προσφέρον τα μοντέλα της τα οποία θα βγουν στην παραγωγή κατά τα επόμενα χρόνια. Προκειμένου να πετύχει στον σκοπό αυτό, οι τεχνικοί πόροι της εταιρείας που μέχρι τώρα απασχολούνταν στην εργοστασιακή ομάδα Superbike θα στραφούν στην εξέλιξη της νέας γενιάς μοτοσυκλετών hypersport, τόσο στις αγωνιστικές όσο και τις εκδόσεις παραγωγής", δήλωσε ο Gabriele Del Torchio, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ducati. "Θέλω να ευχαριστήσω τους Nori και Michel, και όλους τους αναβάτες που συνέβαλαν στην πλούσια ιστορία της Ducati στα Superbike, αλλά πάνω από όλα, τους υπαλλήλους της Ducati. Διότι χάρη στη σκληρή δουλειά και τον επαγγελματισμό τους μπορέσαμε να έχουμε τόσο σημαντικά αποτελέσματα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης στους συνεργάτες που μας υποστήριξαν, με πρώτη και καλύτερη βέβαια την Xerox. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ακόμα τους αδελφούς Flammini που διηύθυναν το πρωτάθλημα όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και την FIM, μια οργάνωση με την οποία διατηρούμε στενούς και εποικοδομητικούς δεσμούς".
Με αυτήν την συγκλονιστική απόφαση η Ducati θέλει να επιταχύνει την αποτελεσματικότητα αλλά και την ταχύτητα με την οποία θα μεταφερθούν τα τεχνολογικά της επιτεύγματα από τους αγώνες στην παραγωγή.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, από δω και πέρα το καθήκον της δοκιμής των νέων τεχνολογιών εναποτίθεται στις δορυφορικές ομάδες των αγώνων Superbike, με αντάλλαγμα την τεχνική τους υποστήριξη από την εταιρεία. Η ρύθμιση αυτή θα δώσει στις ομάδες το πλεονέκτημα χρήσης των πλέον προηγμένων μηχανικών μερών.
Επίσης παρά την απόσυρσή της από το πρωτάθλημα, η Ducati δηλώνει ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τους διοργανωτές του πρωταθλήματος, τους άλλους κατασκευαστές και την FIM, ώστε να καταλήξουν σε νέους κανονισμούς που θα μειώνουν το κόστος των αγώνων.
Η αλήθεια είναι πώς φέτος κατά την Ducati, το WSBK αλλάξει χαρακτήρα, από πρωτάθλημα μοτοσυκλετών βασισμένων στην παραγωγή, σε πρωτάθλημα πρωτοτύπων --σαν τέτοιες θεωρεί τις S1000RR και RSV4. Αυτό εχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους τόσο για τους κατασκευαστές, όσο και για τις ομάδες που συμμετέχουν. Κατά την Ducati η νέα αυτή πραγματικότητα δεν συμβαδίζει με την τρέχουσα οικονομική κατάσταση, στην οποία η εύρεση χορηγών έχει γίνει δύσκολη υπόθεση.
Οι τίτλοι της Ducati στα Superbike
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ (13)
1990 R. ROCHE
1991 D. POLEN
1992 D. POLEN
1994 C. FOGARTY
1995 C. FOGARTY
1996 T. CORSER
1998 C. FOGARTY
1999 C. FOGARTY
2001 T. BAYLISS
2003 N. HODGSON
2004 J. TOSELAND
2006 T. BAYLISS
2008 T. BAYLISS
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (16)
1991 - 1992 - 1993 - 1994 - 1995 - 1996 - 1998 - 1999 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004 - 2006 - 2008 - 2009
0300