Ο κινητήρας της νέας μοτοσυκλέτας είναι πλέον εξοπλισμένος με σύστημα Traction Contol, ρυθμιζόμενο από τον αναβάτη σε 6 επίπεδα, με δυνατότητα απενεργοποίησης.
Διαθέτει βαλβίδες από τιτάνιο, ηλεκτρονικό γκάζι, ενώ διαθέτει και σύστημα quickshifter για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη.
Δεν ανακοινώνεται ωστόσο τιμή ισχύος ή ροπής.
Το εμπρός πηρούνι θα είναι διαμέτρου 43 χιλιοστών σε σύγκριση με τα 41 του προηγούμενου μοντέλου, ενώ οι δίσκοι των εμπρός φρένων είναι πλέον διαμέτρου 320 χιλιοστών.
Το πίσω υποπλαίσιο είναι φτιαγμένο από μαγνήσιο, ενώ το ρεζερβουάρ είναι από αλουμίνιο για μείωση του βάρους.
Το μοντέλο επίσης αποκτά νέο πίνακα οργάνων στο στύλ του...προηγούμενου R1!
H μοτοσυκλέτα θα γίνει διαθέσιμη τον Απρίλιο του 2017.
πηγή : πηγή