Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.
Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Μετά από 500 περίπου χιλιόμετρα μπορώ να έχω μία πρώτη γνώμη.
Ζεσταίνονται γρήγορα και κρατάνε πολύ καλά. (πάντα μιλώντας για ελληνικό αστικό και επαρχιακό δίκτυο). Έχουν γρηγορότερη κορώνα από τα παλιά Bridgestone SS, αλλά επειδή αυτή είναι πάντα η αίσθησή μου μετά από αλλαγή ελαστικών, όπου τα παλιά έχουν γράψει πάνω από 10.000χλμ, αυτό μάλλον οφείλεται στη φυσιολογική φθορά της παλιάς κορώνας.
Έχουν πολύ καλό κράτημα στις στροφές και εμπνέουν εμπιστοσύνη για να τα πιέσεις περισσότερο, χωρίς απρόβλεπτες αντιδράσεις.
Σε συνδυασμό και με πολύ καλή τιμή που κυκλοφορούν νομίζω πως είναι μία πολύ καλή επιλογή.
...αποφασίστηκε να γίνει δοκιμή του Sportec M7RR, ένα ελαστικό που έχει πολύ καλές προδιαγραφές για χρήση και στο βρεγμένο, με αρκετά περισσότερη χάραξη από το Racetec και με γόμα που είναι σχεδιασμένη να ζεσταίνεται ακόμη γρηγορότερα, καθώς αποτελεί την πρόταση της εταιρίας για τους «γρήγορους» του δρόμου, ή αν αυτό ακούγεται άκομψο για τους εραστές της σπορ οδήγησης που θέλουν απόλυτη πρόσφυση και στις καθημερινές τους μετακινήσεις και στις βόλτες τους σε στριφτερές διαδρομές. Το Ελληνικό γράμμα «π» είναι και σε αυτό το ελαστικό της Metzeler (όπως και στο Μ5) η πηγή έμπνευσης των σχεδιαστών για τις αυλακώσεις. Το διπλής γόμας πίσω ελαστικό με 100% γόμα πυριτίου στις άκρες και με την τεχνολογία Interact πάντα, έχει επιφάνεια επαφής 5% μεγαλύτερη από ότι στο Μ5 ώστε να δίνει την ευκαιρία για πιο ακριβή καθορισμό της γραμμής που θέλεις να ακολουθήσεις. Η αύξηση στο 14.7% (από 12.6% στο Μ5) των αυλακιών στο μπροστινό και η μείωση από 12.6 σε 11.1% στο πίσω, είναι ένας συνδυασμός που δίνει καλύτερη συμπεριφορά στο βρεγμένο, σύμφωνα με τους σχεδιαστές του και αυτό αποδείχθηκε άμεσα και απόλυτα στην βρεγμένη Αλμερία. Το Μ7 μας έδωσε αμέσως αίσθηση σιγουριάς στο βρεγμένο, αφού μάλιστα ζεσταινόταν πριν καν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος στην πίστα, σε κάθε μια από τις τρεις φορές που μπήκαμε για 20λεπτες δοκιμές. Μετά σταδιακά η εμπιστοσύνη ανέβαινε και για πρώτη φορά σε δοκιμή ελαστικού, με πολύ βροχή στο 2ο 20λεπτο «ξύναμε» σε δύο από τις στροφές! Στη μεγάλη ανηφορική ευθεία με το wet mode στη νέα BMW S1000RR φθάναμε τα 280χλμ/ώρα για να φρενάρουμε χωρίς κανένα πρόβλημα για την δεξιά σχετικά κλειστή στροφή που ακολουθούσε. Στο 3ο 20λεπτο με τη βροχή να είναι λιγότερη και χωρίς να στεγνώσει η πίστα η σιγουριά που έδινε ήταν τέτοια που οι ξύστρες στα γόνατα της φόρμας ακουμπούσαν σε κάθε στροφή! Το mode άλλαξε σε sport, τα χιλιόμετρα στην ευθεία ξεπέρασαν τα 285, ο ρυθμός ανέβηκε, οι χρόνοι κατέβηκαν και οι περισσότεροι δημοσιογράφοι ολοκληρώσαμε το τεστ με ένα χαμόγελο επιτυχίας στο πρόσωπο. Μάλιστα ήταν ένα από τα λίγα τεστ στο οποίο δεν υπήρξε ούτε μια πτώση, όπως μας είπαν χαρακτηριστικά οι οργανωτές. Ούτε καν από τους Άγγλους συναδέλφους που κατά κανόνα είναι επιρρεπείς στο να βλέπουν την άσφαλτο από πολύ κοντά! ... το M7RR μας έκλεψε την καρδιά στο βρεγμένο και μάλιστα όπως μας είπε στο Κατάρ ο οργανωτής των track days της BMW Andreas Bronnen, μετά την επιτυχία αυτού του τεστ αποφάσισαν να υιοθετήσουν το Μ7 για τις λίγες μέρες του χρόνου που βρέχει στην πίστα αυτή, ώστε να μην χάνουν την ημέρα τους όσοι από τα διάφορα μέρη του κόσμου φθάνουν εκεί! Ήταν λοιπόν μια όμορφη βροχερή μέρα στην Αλμερία που δεν νοιώσαμε προδομένοι όπως οι Ρωμαίοι λεγεωνάριοι στο Αστερίξ, που τους είχαν υποσχεθεί ηλιόλουστες διακοπές στην Ισπανία και έπεσαν πάνω στον Οβελίξ!