| on track γεωμετρικα χαρακτηριστικα | |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
bikersplace normal member
Φύλλο : Όνομα : Παντελης Ηλικία : 42 Μοντέλο : yamaha r-1 2009 Αριθμός δημοσιεύσεων : 230 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: on track γεωμετρικα χαρακτηριστικα Τετ Ιαν 20, 2010 11:33 am | |
| οι ρυθμισεις που θα ακουσετε για πιστα ειναι πολλες και ετσι πρεπει να ξεκαθαρισουμε οτι για καθε οδηγο μοτοσυκλετα και πιστα ειναι διαφορετικες,δεν γινετε δηλαδη αυτες που θα βολεψουνε εμενα να βολεψουνε και εσενα,καλο θα ηταν ο καθε αναβατης να ρυθμιζει μονος του της αναρτησεις και παντα συμφωνα με τα δεδομενα που περνει απο το μαμα στησημο,ετσι εχουμε και λεμε:
ΕΛΑΦΡΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΥΣ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ ΣΤΟ APEX ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ: 1) μειωνουμε την προφορτηση επαναφορας του πισω ελλατηριου 2) σταδιακη μειωση υψος πισω 3) αυξηση μεταξονιου (αναγκαια αντικατασταση/επιμηκηνση αλυσιδας)
ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΑΣΗ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ: 1) μειωση της προφορτησης επαναφορας εμπρος 2) σταδιακη μειωση του υψους εμπρος 3) μερικη αυξηση του υψους πισω
ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ 1) αυξηση της προφορτησης επαναφορας εμπρος
ειναι απο δικες μου σημειωσεις 2) αυξηση της αποσβεσης συμπιεσης εμπρος
ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΑΓΗ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ (+/- 1 ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΦΟΡΤΗΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ +/- 2 ΚΛΙΚ ΣΤΗΣ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙΣ) ΕΝΩ ΠΑΝΤΟΤΕ Η ΡΥΘΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΦΟΡΤΗΣΗΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΡΥΘΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ (2 ΚΛΙΚ)
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ SAG
ΣΤΑΤΙΚΟ SAG (mm) εμπρος: 20 - 30mm πισω: 5 - 15mm ARNITIKO SAG (mm) εμπρος: 30 - 40mm πισω: 20 -35mm
(H μετριση του αρνητικου SAG γινεται με αναβατη και πληρη εξοπλισμο) |
|
| |
billzx10r jr. member
Φύλλο : Όνομα : βασιλης Ηλικία : 60 Μοντέλο : R1-02 zx10r-06 Αριθμός δημοσιεύσεων : 96 Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2010 | |
| |
bikersplace normal member
Φύλλο : Όνομα : Παντελης Ηλικία : 42 Μοντέλο : yamaha r-1 2009 Αριθμός δημοσιεύσεων : 230 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: on track γεωμετρικα χαρακτηριστικα Κυρ Φεβ 07, 2010 1:17 pm | |
| ολα τα 43mm πηρουνια εχουνε |
|
| |
billzx10r jr. member
Φύλλο : Όνομα : βασιλης Ηλικία : 60 Μοντέλο : R1-02 zx10r-06 Αριθμός δημοσιεύσεων : 96 Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2010 | Θέμα: Απ: on track γεωμετρικα χαρακτηριστικα Κυρ Φεβ 07, 2010 1:32 pm | |
| κάτσε γιατί με μπέρδεψες (ειμαι και κάποιας ηλικίας βλέπεις) γράφεις 1) μειωνουμε την προφορτηση επαναφορας του πισω ελλατηριου απαντω υπάρχει προφόρτιση επαναφοράς του ελλατηριου και μου λες ολα τα 43mm πηρουνια εχουνε και λεω πάλι μήπως τα μπέρδεψες άλλο τα καλάμια 43mm και άλλο το πίσω ελατήριο και αν υπάρχει αυτό που λες ( προφορτηση επαναφορας του πισω ελλατηριου ) για βάλε καμιά φώτο να το δω και εγώ γιατί πρώτη φορά το ακούω |
|
| |
bikersplace normal member
Φύλλο : Όνομα : Παντελης Ηλικία : 42 Μοντέλο : yamaha r-1 2009 Αριθμός δημοσιεύσεων : 230 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: on track γεωμετρικα χαρακτηριστικα Κυρ Φεβ 07, 2010 1:52 pm | |
| φυσικά και υπάρχει ειναι η πανω βιδα του ελατηριου στα καλαμια εμπρος και πισω η μικρη βιδα που γυρναει με ισιο κατσαβιδι |
|
| |
billzx10r jr. member
Φύλλο : Όνομα : βασιλης Ηλικία : 60 Μοντέλο : R1-02 zx10r-06 Αριθμός δημοσιεύσεων : 96 Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2010 | Θέμα: Απ: on track γεωμετρικα χαρακτηριστικα Κυρ Φεβ 07, 2010 2:01 pm | |
| μαστα εγώ λέω να βάλεις καμία φώτο και μετά το κουβεντιάζουμε πάλι |
|
| |
bikersplace normal member
Φύλλο : Όνομα : Παντελης Ηλικία : 42 Μοντέλο : yamaha r-1 2009 Αριθμός δημοσιεύσεων : 230 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: on track γεωμετρικα χαρακτηριστικα Κυρ Φεβ 07, 2010 2:05 pm | |
| επηδη δεν ξερεις που βρισκετε δεν σημενει οτι δεν υπαρχει
εκτος αν εκανε λαθος ο σινιορις και τυπωσε λαθος φυλαδια |
|
| |
SAM jr. member
Φύλλο : Όνομα : Kostas Ηλικία : 38 Μοντέλο : PlaYbOy 636R Αριθμός δημοσιεύσεων : 54 Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2010 | Θέμα: Απ: on track γεωμετρικα χαρακτηριστικα Κυρ Φεβ 07, 2010 2:16 pm | |
| πολυ ωραιο θεματακι Παντελή! κι επειδη κι εγω το βλεπω αρκετα εντονο αυτο στο μηχανακι μου -> - bikersplace έγραψε:
ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΑΣΗ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ: 1) μειωση της προφορτησης επαναφορας εμπρος 2) σταδιακη μειωση του υψους εμπρος 3) μερικη αυξηση του υψους πισω
θα ηθελα καποια στιγμη αν ανέβω προς τα λημέρια σου να μου δωσεις τα φωτα σου + κανα χερακι γιατι ειμαι γτπ στα μαστορεματα εεε φφανταστικε παντελο? |
|
| |
billzx10r jr. member
Φύλλο : Όνομα : βασιλης Ηλικία : 60 Μοντέλο : R1-02 zx10r-06 Αριθμός δημοσιεύσεων : 96 Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2010 | Θέμα: Απ: on track γεωμετρικα χαρακτηριστικα Κυρ Φεβ 07, 2010 3:13 pm | |
| δεν θέλω να κατηγορήσω κανέναν ουδείς αλάνθαστος όμως
πάμε πιο κάτω τώρα σε κάθε μότο υπάρχουν οι εξής ρυθμίσεις (εξαιρούνται οι αγωνιστικες και μερικες αφτερ μαρκετ )
οι ονομασίες είναι διεθνείς δεν είναι δικές μου και αφορούν τη συντριπτική πλειοψηφία τον μοτο
....................Μπροστινό σύστημα
.......Επάνω μέρος έχει συνήθως δυο ρυθμίσεις
1 προφόρτιση ελατηρίου (ειναι η βιδα που ρυθμίζεται με γερμανοπολιγονο η καρυδάκι 17αρη σε ohlins)
2 απόσβεση της επαναφοράς (του ελατηρίου) ( συνήθως είναι στο κέντρο της βιδας κατσαβιδοβιδα η αλλενοβιδα στα ohlins )
μπροστινό σύστημα κάτω εχει συνήθως μια ρυθμίσει
1 απόσβεση συμπίεσης ( του ελατηρίου ) είναι χαμηλά κάτω στο καλάμη και είναι συνηθως ισια κατσαβιδοβιδα - αλλεν στα ohlins ( σε μερικές μότο υπάρχει αργό και γρήγορο νομίζω στο r1 09)
πάμε στο πίσω αμορτισέρ έχει της ίδιες ρυθμίσεις αλλά λίγο ανάποδα
( εδω παίζει πιο συχνά να έχουμε αργό και γρήγορο για την συμπίεση και την επαναφορά του ελατηρίου )
τι κάνει το αργό και το γρήγορο θα μου πειτε ? ενεργεί σε ένα στάδιο του αμορτισέρ ώστε να αφήσει το ελατήριο να δουλέψει πιο γρήγορα η ελεύθερα όπως θες πεστο χωρείς όμως να χαλάσει της αποσβέσεις !!!!
επανω μερος
1 απασβεση συμπειεσης ( του ελατιριου ) συνήθως είναι κατσαβιδοβιδα 2 προφορτιση ελατιριου
κάτω μερος 1 αποσβεση (της επαναφορας ) (του ελατηρίου ) |
|
| |
|