Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
Συνέντευξη Rossi Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap2Συνέντευξη Rossi Voting_bar2Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2 
gatoulis
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap2Συνέντευξη Rossi Voting_bar2Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2 
delrules
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap2Συνέντευξη Rossi Voting_bar2Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2 
loui
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap2Συνέντευξη Rossi Voting_bar2Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2 
despot
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap2Συνέντευξη Rossi Voting_bar2Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2 
sfairas
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap2Συνέντευξη Rossi Voting_bar2Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2 
STEF
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap2Συνέντευξη Rossi Voting_bar2Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2 
webmaster
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap2Συνέντευξη Rossi Voting_bar2Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2 
Petran
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap2Συνέντευξη Rossi Voting_bar2Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2 
cookerman
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap2Συνέντευξη Rossi Voting_bar2Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap228%Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap20%Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap214%Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap228%Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap20%Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap27%Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap27%Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap210%Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap27%Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
Συνέντευξη Rossi Vote_lcap20%Συνέντευξη Rossi Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 Συνέντευξη Rossi

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Συνέντευξη Rossi Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Συνέντευξη Rossi   Συνέντευξη Rossi EmptyΔευ Ιουλ 22, 2013 11:46 am



Το παρακάτω video ανέβηκε στην προσωπική ιστοσελίδα του Valentino Rossi, αλλά δυστυχώς είναι μόνο στα ιταλικά, χωρίς αγγλικούς υποτίτλους. Εμείς από την πλευρά μας σας μεταφράζουμε μερικά από τα σημαντικότερα αποσπάσματα παρακάτω!

Για την επιστροφή του στη Yamaha:

Όταν πέρυσι υπέγραψα με τη Yamaha και ήξερα ότι θα βρεθώ και πάλι στη σέλα μιας Μ1, ήμουν περίεργος να δω αν ήμουν ακόμα σε θέση να οδηγήσω καλά και που θα μπορούσα να φτάσω. Ήξερα ότι θα ήμουν περισσότερο ανταγωνιστικός, αλλά δεν γνώριζα μέχρι ποιο βαθμό.

Για το κίνητρο-α που του δίνουν την ώθηση να συνεχίζει να αγωνίζεται:

Αυτό είναι το μεγαλύτερο πάθος μου, αυτό είναι που μου αρέσει να κάνω και δεν θα ήθελα να ήμουν πουθενά αλλού. Μ΄ αρέσει να οδηγάω, να είμαι μέσα στις πίστες, αλλά και όλα τα υπόλοιπα. Να δουλεύω με τους μηχανικούς μου, να προσπαθώ πάντα για το καλύτερο, η ζωή στα paddock, τα ταξίδια σε όλο τον κόσμο... μου αρέσουν και πάντα μου άρεσαν. Λένε ότι είναι δύσκολο να βρεις το κίνητρο να συνεχίσεις, μετά από μια σπουδαία καριέρα, μετά από πολλές νίκες, αλλά το δικό μου κίνητρο είναι να προσπαθώ να πηγαίνω όλο και πιο γρήγορα και αυτό είναι διασκεδαστικό.

Για τις διαφορετικές γενιές που υπάρχουν στο MotoGP:

Θεωρώ ότι υπάρχουν τρεις γενιές: η δικιά μου, δηλαδή εγώ που είμαι ο μεγαλύτερος και ανήκω στη γενιά των Capirossi, Gibernau, Biaggi αν και είμαι λίγο νεότερος... μετά είναι οι Lorenzo, Pedrosa και Stoner και τέλος ο Marquez που είναι νεότερος. Τώρα τα πράγματα είναι πιο δύσκολα, διότι υπάρχει περισσότερος επαγγελματισμός απ' ότι πριν 15 χρόνια. Οι οδηγοί είναι πιο προετοιμασμένοι, πιο αθλητικοί και προπονούνται περισσότερο.

Για τη ζωή του εκτός πίστας:

Στο σπίτι έχω μια ήρεμη ζωή, εκτός από το γεγονός ότι είμαι διάσημος και με αναγνωρίζουν παντού. Αυτό είναι καλό, διότι οι άνθρωποι σε αγαπάνε και πολλές πόρτεςανοίγουν, αλλά έχει και τα μειονεκτήματά του, διότι όταν θες να κάνεις κάτι απλό, πάντα κάποιος θα σε αναγνωρίσει και δεν μπορείς να είσαι μόνος. Στην Tavullia όμως μπορώ να έχω μια σχεδόν απλή καθημερινότητα, διότι έχουν συνηθίσει να με βλέπουν πολύ εκεί!

Για το ράντσο του:

Όταν είμαι σπίτι μου, με τους φίλους μου που μεγαλώσαμε μαζί, ή με τους φίλους μου από τις πίστες, μας αρέσει να βρισκόμαστε και να προπονούμαστε διασκεδάζοντας παράλληλα. Αυτό άρχισε πριν καιρό, όταν οδηγούσαμε στη Cava και άλλοι σιγά-σιγά ερχόντουσαν να πάρουν μέρος, όπως και ο Sic (Marco Simoncelli). Αν και ήμασταν αντίπαλοι, προπονούμασταν μαζί όχι μόνο στο γυμναστήριο αλλά και με μοτοσυκλέτες και τώρα πολλοί νεαροί αναβάτες κάνουν το ίδιο, όπως ο αδερφός μου, οδηγοί από την Moto3, αλλά και παιδιά από τα SBK ή απλοί άνθρωποι που έρχονται για να είναι μαζί μας. Τα τελευταία χρόνια έχουμε την ιδιωτική μας πίστα, όπου έχω οργανώσει τα πάντα και μπορούμε να προπονούμαστε. Είναι καταπληκτικό γιατί κάνουμε αγώνες μεταξύ μας, ενώ παράλληλα το διασκεδάζουμε.

πηγή : https://www.youtube.com/user/valentinorossiracing
μέσω : http://www.motograndprix.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Συνέντευξη Rossi Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέντευξη Rossi   Συνέντευξη Rossi EmptyΠεμ Νοε 20, 2014 4:18 pm

Η φετινή σεζόν ολοκληρώθηκε. Μπορείς να μας αξιολογήσεις την απόδοσή σου;

Είμαι πολύ χαρούμενος με την απόδοσή μου φέτος. Ήταν η αποφασιστικής σημασίας σεζόν για το μέλλον μου. Πέρυσι δεν ήμουν τόσο χαρούμενος κι έπρεπε να αποφασίσω αν θέλω να συνεχίσω ή όχι. Στόχος μου ήταν να είμαι στην κορυφή, να παλεύω με τους τρεις πρώτους και να ανεβαίνω στο βάθρο σε κάθε αγώνα. Κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό πέρυσι. Είμαι χαρούμενος που τα κατάφερα φέτος. Έκανα μερικές μεγάλες αλλαγές στην αρχή της σεζόν, αλλά μου βγήκαν και είμαι πολύ χαρούμενος. Σε όλη τη σεζόν ήμουν δυνατός στους αγώνες. Έδωσα ωραίες μάχες φέτος.

Η γνώμη σου για τη φετινή Μ1; Στην αρχή δεν τα πήγαινε καλά, αλλά στο δεύτερο μισό πήρε νίκες μ’ εσένα και τον Jorge.

Βελτιώθηκε πολύ κατά τη διάρκεια της σεζόν, ειδικά χάρη στην πολύ καλή δουλειά και των δυο πλευρών. Ο Silvano, ο Ramon και όλοι οι μηχανικοί δούλεψαν πολύ καλά. Όλοι μαζί τη βελτιώσαμε και κάναμε μια μοτοσυκλέτα ανταγωνιστική και νικήτρια. Κρίμα που δεν μπορέσαμε να τη βελτιώσουμε νωρίτερα, διότι η μεγάλη διαφορά με τον Marc έγινε στην αρχή της σεζόν. Αν ξεκινούσαμε τώρα τη σεζόν, τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά. Αλλά εντάξει, το βασικό είναι ότι η μοτοσυκλέτα έχει βελτιωθεί πολύ τώρα και είναι ανταγωνιστική.

Τα αποτελέσματα ήταν φανταστικά φέτος και οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Ως οδηγός και ως άνθρωπος, τι σημαίνει να επιστρέφεις σ’ αυτό το υψηλό επίπεδο;

Είναι μεγάλη ικανοποίηση, ειδικά μιας και τα τελευταία χρόνια τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά. Τα δυο χρόνια με τη Ducati ήταν πολύ δύσκολα. Πέρυσι ήταν πολύ καλύτερα, αλλά δεν ήταν αρκετό για να δώσω ό,τι μπορούσα κι έτσι πήρα μερικές δύσκολες αποφάσεις. Ήταν τολμηρές και γεμάτες ρίσκο, αλλά τώρα είναι μεγάλη η ικανοποίησή μου μετά από πολλά βάθρα και δυο νίκες. Αυτό μου δίνει μεγαλύτερο κίνητρο και το διασκέδασα πολύ ξέροντας ότι είμαι ανταγωνιστικός και πάλεψα για τη νίκη σχεδόν σε κάθε αγώνα, απέναντι στον Lorenzo ή τον Marquez, που ήταν και ο στόχος μου.

Η καλύτερή σου στιγμή μέσα στη σεζόν;

Η καλύτερη ήταν η νίκη στο Misano μπροστά σε όλους τους οπαδούς μου! Κατάφερα να επιστρέψω στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Ιταλικό GP, μετά από πέντε χρόνια και ήταν καταπληκτικό! Το διασκέδασα πολύ και πλημμύρισα από συναισθήματα. Πάντως εκτίμησα τη δεύτερη νίκη μου ακόμη περισσότερο. Στο Misano ήμουν πιο ενθουσιασμένος, αλλά στο Phillip Island ήταν που το χάρηκα πραγματικά πολύ!

Τι σημαίνει για σένα να είσαι αναβάτης της Yamaha;

Στην καρδιά μου νοιώθω 100% οδηγός της Yamaha. Έχω αγωνιστεί με αρκετές μοτοσυκλέτες, αλλά η καλύτερη στιγμή της καριέρας μου είναι αναμφίβολα με τη Yamaha. Μ’ αρέσει να δουλεύω με την ομάδα και λατρεύω την Μ1 κι έτσι είμαι χαρούμενος που θα μείνω γι’ άλλα δυο χρόνια μαζί τους. Δράττομαι της ευκαιρίας για να τους ευχαριστήσω όλους που με βοήθησαν να πάρω αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα.

Ξέρουμε ότι δούλεψες πολύ, τόσο σωματικά όσο και πνευματικά, μετά τα δύσκολα τελευταία χρόνια. Πως κατάφερες να κάνεις μια τόσο δυναμική επιστροφή;

Το μυστικό είναι να καταλάβεις ότι θέλεις να είσαι ακόμα μέρος του παιχνιδιού. Για να γίνει αυτό, πρέπει να ξεχάσεις όλες τις νίκες που έχεις πετύχει στο παρελθόν και να είσαι πολύ ταπεινός. Παράλληλα, πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι αν θέλεις να πας μπροστά, πρέπει να δουλέψεις σκληρά. Αν μένεις στο παρελθόν και λες ότι έχω πάρει εννέα Τίτλους και πάνω από 100 νίκες... ε, τότε καλύτερα να μείνεις σπίτι σου! Το άθλημα, οι αντίπαλοί σου, τα ελαστικά, η μοτοσυκλέτα σου, όλα αλλάζουν κι εσύ πρέπει να δουλέψεις σκληρά για να είσαι δυνατός. Αν δεν το κάνεις, είσαι τελειωμένος.

Η ιστορία του αθλήματος μας έχει διδάξει ότι υπάρχουν κάποιοι που την έχουν πληρώσει έτσι...

Η ερώτηση είναι: γιατί ακόμα αγωνίζομαι; Επειδή θέλω να αποδεικνύω ποιος είμαι! Θέλω να οδηγώ μοτοσυκλέτα στις πίστες και το διασκεδάζω στους αγώνες. Έχω καλούς λόγους που είμαι εδώ μετά από τόσα χρόνια.

Πέρυσι είχες πει ότι πρέπει να σκεφτείς τι θα γίνει. Πόσο κατάφερες να ηρεμήσεις τώρα;

Το να εξετάζεις τον εαυτό σου, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν έχεις εμπιστοσύνη σ’ αυτόν. Δεν ήμουν και 100% σίγουρος, αλλά ήμουν αρκετά πεπεισμένος ότι μπορούσα και καλύτερα. Έχω παλέψει μ’ αυτούς τους οδηγούς τα προηγούμενα χρόνια κι έχω χάσει κάποιες φορές, αλλά κάποιες άλλες τους κέρδιζα. Όταν είσαι 35 πια, τότε οι αντίπαλοί σου είναι δέκα χρόνια νεότεροι. Αν είναι να παλέψεις μαζί τους, μετά από τρία δύσκολα χρόνια, είναι απαραίτητο να ξαναβάλεις κάτω τα πράγματα στο μυαλό σου και να συνειδητοποιήσεις ότι ίσως είσαι εσύ το πραγματικό πρόβλημα!

Στο δεύτερο μισό φέτος, έστειλες ένα ξεκάθαρο μήνυμα στους αντιπάλους σου. Πως μπορείς να μεταφέρεις ακόμα μεγαλύτερη πίεση σ’ αυτούς και πως μπορεί η Yamaha να σε βοηθήσει να φτάσεις στο 10ο Τίτλο;

Ακόμα πιστεύω ότι μπορώ να τα καταφέρω, όπως έχω ξαναπεί. Μετά τη φετινή σεζόν ακόμα περισσότερο, διότι είμαστε στην κορυφή. Είμαστε κοντά στους αντιπάλους μας, αλλά δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ο Lorenzo θα είναι πιο δυνατός του χρόνου και ο Marquez κέρδισε 13 αγώνες φέτος, ενώ εγώ μόνο δυο. Η διαφορά είναι τεράστια. Για να γεφυρώσουμε αυτό το χάσμα, θα πρέπει να δουλέψουμε ακόμα πιο πολύ με την ομάδα μου, με τον Silvano και με τη Yamaha για να μας βοηθήσει. Φέτος, ειδικά στην αρχή, η Honda ήταν πολύ πιο ανταγωνιστική από εμάς και το πρώτο μισό παραήταν εύκολο για τον Marc. Αν θέλουμε να του δυσκολέψουμε τη ζωή, πρέπει να είμαστε πιο κοντά του.

Όσο για τις νίκες του Marquez, όταν κέρδιζες εσύ με Honda όλοι έλεγαν ότι ήταν εξαιτίας της μοτοσυκλέτας...

Στεναχωριέμαι γι’ αυτό, διότι όταν κερδίζεις τόσους αγώνες γίνεσαι ένα με τη μοτοσυκλέτα και μεγαλώνει η συμβίωση ανάμεσα στον οδηγό και στη μοτοσυκλέτα του. Είχα πολλές επιτυχίες με τη Honda πριν δέκα χρόνια, αλλά πάντα παίζει το ρόλο του και ο πιλότος. Είναι αυτός που κάνει τη διαφορά. Πρέπει όμως να ευχαριστήσω όλους όσοι έλεγαν ότι κέρδιζα μόνο και μόνο εξαιτίας της Honda, γιατί έτσι αποφάσισα να πάω στη Yamaha και ήταν καταπληκτικό που τους απέδειξα ότι μπορώ να κερδίζω και με άλλη μοτοσυκλέτα.

Έχουν περάσει τόσα χρόνια και πάντα δίνεις το 100%. Κοιτάζοντας πίσω στο παρελθόν, τι βλέπεις;

Μεγάλη ικανοποίηση και χαρά, διότι έχω κερδίσει πολλά. Έχω κερδίσει αγώνες κι έχω ζήσει σ’ ένα κόσμο που μου έδωσε χαρά, έτσι αναπολώ το παρελθόν με θετικές αναμνήσεις.

Και όταν κοιτάς στο μέλλον, όχι στα δυο επόμενα χρόνια, αλλά πιο μακριά, με τις προοπτικές της Ακαδημίας και της ομάδας σου, τι βλέπεις;

Όλα αυτά είναι ωραία και με χαροποιούν, αλλά παράλληλα λυπάμαι διότι κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσω τους αγώνες. Η ομάδα και η Ακαδημία θα με βοηθήσουν, αλλά δεν είναι το ίδιο.

Στην τελευταία συνέντευξη τύπου όλοι σε εξύμνησαν! Είσαι ένας θρύλος, ένας απίστευτος αναβάτης... πως ένοιωσες;

Υπερηφάνεια! Θα ήθελα να ήμουν 25 βέβαια και όχι 35, αλλά ένοιωσα υπερηφάνεια. Σέβομαι πολύ τους αντιπάλους μου. Αρκετοί από αυτούς με έβλεπαν να αγωνίζομαι όταν ήταν μικρά παιδιά και με υποστήριζαν!

Η γνώμη σου για τον τελευταίο αγώνα της σεζόν στη Βαλένθια;

Η Βαλένθια είναι ανέκαθεν δύσκολη για εμένα. Έχω δυσκολευτεί πολύ εκεί κατά το παρελθόν. Για μένα ήταν εξαιρετικό επίτευγμα η pole position και η δεύτερη θέση, ειδικά μιας και ο αγώνας ήταν δύσκολος και οι συνθήκες επικίνδυνες. Προσπάθησα να παραμείνω συγκεντρωμένος και να μην κάνω το λάθος. Δεν ήμουν τόσο μακριά από τον Marc, αλλά άρχισα να έχω πρόβλημα από τη δεξιά πλευρά του ελαστικού, πάντως ήταν μια καλή σεζόν. Είμαστε δεύτεροι στο Πρωτάθλημα, πήραμε πολλά βάθρα και δυο νίκες. Τώρα πρέπει να δουλέψουμε για να γίνουμε ακόμα καλύτεροι του χρόνου. Είμαι κοντά στους 300 βαθμούς, αλλά ο Marc κέρδισε πολύ περισσότερους αγώνες από εμένα κι έτσι πρέπει να βελτιώσουμε τη Yamaha για να είμαστε κοντά του σε όλη τη σεζόν.

Τι θα κάνεις μετά το τεστ στη Βαλένθια;

Θα ξεκουραστώ σπίτι και μετά έχουμε το Rally της Monza στις 30 Σεπτεμβρίου. Μετά, το Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο μπορούμε να πάμε διακοπές και θέλω να πάω για snowboard με τους φίλους μου. Τίποτα το πολύ ξεχωριστό...

Πηγή : http://www.motograndprix.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
 
Συνέντευξη Rossi
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Συνέντευξη Crutchlow
» Συνέντευξη με τον Pol Espargaro
» Αποχαιρετηστήρια συνέντευξη Vale
» Συνέντευξη Ben Spies
» Επιστροφή του Rossi.

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ :: MOTO GP - MOTO2 - MOTO3-