Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
MT-09 Tracer Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
MT-09 Tracer Vote_lcap2MT-09 Tracer Voting_bar2MT-09 Tracer Vote_rcap2 
gatoulis
MT-09 Tracer Vote_lcap2MT-09 Tracer Voting_bar2MT-09 Tracer Vote_rcap2 
delrules
MT-09 Tracer Vote_lcap2MT-09 Tracer Voting_bar2MT-09 Tracer Vote_rcap2 
loui
MT-09 Tracer Vote_lcap2MT-09 Tracer Voting_bar2MT-09 Tracer Vote_rcap2 
despot
MT-09 Tracer Vote_lcap2MT-09 Tracer Voting_bar2MT-09 Tracer Vote_rcap2 
sfairas
MT-09 Tracer Vote_lcap2MT-09 Tracer Voting_bar2MT-09 Tracer Vote_rcap2 
STEF
MT-09 Tracer Vote_lcap2MT-09 Tracer Voting_bar2MT-09 Tracer Vote_rcap2 
webmaster
MT-09 Tracer Vote_lcap2MT-09 Tracer Voting_bar2MT-09 Tracer Vote_rcap2 
Petran
MT-09 Tracer Vote_lcap2MT-09 Tracer Voting_bar2MT-09 Tracer Vote_rcap2 
cookerman
MT-09 Tracer Vote_lcap2MT-09 Tracer Voting_bar2MT-09 Tracer Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
MT-09 Tracer Vote_lcap228%MT-09 Tracer Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
MT-09 Tracer Vote_lcap20%MT-09 Tracer Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
MT-09 Tracer Vote_lcap214%MT-09 Tracer Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
MT-09 Tracer Vote_lcap228%MT-09 Tracer Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
MT-09 Tracer Vote_lcap20%MT-09 Tracer Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
MT-09 Tracer Vote_lcap27%MT-09 Tracer Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
MT-09 Tracer Vote_lcap27%MT-09 Tracer Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
MT-09 Tracer Vote_lcap210%MT-09 Tracer Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
MT-09 Tracer Vote_lcap27%MT-09 Tracer Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
MT-09 Tracer Vote_lcap20%MT-09 Tracer Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 MT-09 Tracer

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
MT-09 Tracer Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: MT-09 Tracer   MT-09 Tracer EmptyΠεμ Νοε 06, 2014 2:41 pm

MT-09 Tracer Yu799j6g
Η οικογένεια των MT συνεχίζει να μεγαλώνει. Μετά το MT-09, το MT-09 Street Rally, το MT-07, το ΜΤ-09 Sport Tracker, το MT-07 Moto Cage και το MT-125, η Yamaha παρουσίασε το Adventure bike MT-09 Tracer.

Ο τρικύλινδρος ιχνηλάτης (Tracer) είναι με λίγα λόγια ένα MT-09 με αυξημένα επίπεδα άνεσης, καλύτερη προστασία από τα στοιχεία της φύσης, και γενικότερα διευρυμένο ρόλο και πεδίο δράσης. Σημειώστε πως ίδια με το original MT-09 παραμένουν αναρτήσεις, πλαίσιο, κινητήρας και φρένα.

MT-09 Tracer R9kfuxlw
Το design του Tracer είναι επιθετικό, και όμορφο, με διπλό προβολέα στο κλασικό «μάτια γάτας» μοτίβο της Yamaha, και με ρυθμιζόμενη ψηλή ζελατίνα. Το 18λιτρο ρεζερβουάρ υπόσχεται αυξημένη αυτονομία, η θέση οδήγησης είναι ρυθμιζόμενη, ενώ το Tracer διαθέτει Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, ABS και αναθεωρημένους χάρτες D-MODE.

Αδρεναλίνη και πρακτικότητα

Όσοι είχαν οδηγήσει το MT-09, είναι σίγουρο πως έμειναν εντυπωσιασμένοι από τον τρικύλινδρο κινητήρα-δυναμίτη, και από την έκκριση αδρεναλίνης που προκαλούσε το κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Πλέον η αδρεναλίνη αυτή συνδυάζεται με γενναίες δόσεις πρακτικότητας, για να μην μπορεί κανείς να πει… «ναι αλλά στη βροχή τι κάνεις με το γυμνό; Το αφήνεις στο γκαράζ;». Στην προώθηση του Tracer, η Yamaha αναφέρεται και πάλι στη σκοτεινή πλευρά της Ιαπωνίας, όμως πλέον μιλάει για τις… 2 ψυχές αυτής της πλευράς. Εσείς κρατήστε την αδιαμφισβήτητα αυξημένη πρακτικότητα, που έρχεται να ολοκληρώσει την τρικύλινδρη γροθιά του ΜΤ-09.

Ρυθμιζόμενο πακέτο
MT-09 Tracer T6qdvr9f

Αφήνοντας το marketing και τις σκοτεινές πλευρές κατά μέρος, ας καταπιαστούμε με τη θέση οδήγησης. Στο Tracer, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μέσα από διάφορες θέσεις οδήγησης, όπως και μεταξύ διαφορετικών ρυθμίσεων κινητήρα, διαφορετικού ύψους ζελατίνας, και διαφορετικών ρυθμίσεων στις αναρτήσεις, ώστε να φέρει τον Ιάπωνα ιχνηλάτη ακριβώς στα μέτρα του, στο ύψος του, στις διαθέσεις του.

Αναρτήσεις ίδιες με το MT-09!

Κι ενώ περιμέναμε να δούμε διαφορετικές αναρτήσεις, με πιο μεγάλες διαδρομές, σε σχέση με το original MT-09, η Yamaha μας εξέπληξε. Μπροστά το MT-09 Tracer φοράει το ίδιο ανάποδο πιρούνι 41χλστ. του MT-09 με τα ίδια 137χλστ. διαδρομής, και πίσω ένα μονό αμορτισέρ με μοχλικό και πάλι ίδια διαδρομή με το MT-09, στα 130χλστ.! Ψάχνοντας για αλλαγές στη γεωμετρία, βρήκαμε μια μοίρα διαφορά στη γωνία κάστερ -από 25 έγινε 24 μοίρες-, ενώ το ίχνος από 103χλστ. στο MT-09 πήγε στα 100 στο Tracer. Το μεταξόνιο δηλώνεται ίδιο και στις 2 μοτοσικλέτες, στα 1.440χλστ..

Φέρινγκ και ζελατίνα

MT-09 Tracer Zmewalyw

Το φέρινγκ και η ζελατίνα σχεδιάστηκαν για βέλτιστη προστασία από τον αέρα, και για άνεση στο ταξίδι, ενώ η Yamaha αναφέρει επίσης πως τα επίπεδα θορύβου λόγω αέρα είναι χαμηλά. Η ζελατίνα ρυθμίζεται -χωρίς εργαλεία- σε τρεις θέσεις, με την κάθε θέση να απέχει 15χλστ. από την άλλη (4,5 εκατοστά συνολική απόσταση από τη χαμηλότερη στην ψηλότερη θέση). Το Tracer διαθέτει επιπλέον, αεροδυναμικά μελετημένες χούφτες για τα χέρια του αναβάτη.

Αυξημένη αυτονομία

Σοφά σκεπτόμενη η Yamaha επέλεξε διαφορετικό ρεζερβουάρ για το MT-09 Tracer, ρεζερβουάρ που είναι κατά 4 λίτρα μεγαλύτερο από εκείνο των άλλων MT-09. Η εταιρεία των τριών διαπασών υποστηρίζει πως έτσι η αυτονομία του Tracer ξεπερνάει τα 300 χιλιόμετρα. Ταυτόχρονα, το ρεζερβουάρ είναι ανατομικά σχεδιασμένο, ώστε τα γόνατα του αναβάτη να «κουμπώνουν» πάνω του.

Λίγα λόγια για τον κινητήρα

Ίδιος παραμένει ο κινητήρας με εκείνο των υπόλοιπων MT-09. Τρικύλινδρος, ψεκαστός, 850κ.εκ., compact, ελαφρύς και δυνατός, με 115hp/10.000σαλ., και ροπή 8,9Kgm/8.500σαλ.. Παράλληλα, διαθέτει το σύστημα D-Mode της Yamaha, με δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών χαρτών ανάφλεξης, και ηλεκτρόγκαζο YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle).

Traction Control System (TCS)

Το Tracer διαθέτει όμως και Traction Control, στο στάνταρ εξοπλισμό του, δείχνοντας ετοιμοπόλεμο στην απαιτητική Adventure αγορά. Σημαντικό εδώ, το γεγονός πως το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί αν ο αναβάτης έτσι επιθυμεί.

Καμία αλλαγή στο πλαίσιο του MT-09

Το αλουμινένιο πλαίσιο του Tracer προέρχεται από το MT-09, δίχως να έχει δεχθεί αλλαγές. Η Yamaha αναφέρει ως γεμάτο βάρος του MT-09 Tracer τα 210 κιλά (πλήρες υγρών).

LED προβολείς και DRL
MT-09 Tracer 8qwhw2rg

Νέοι είναι όμως οι LED (τόσο στη μικρή όσο και στη μεγάλη σκάλα!) διπλοί προβολείς που ρυθμίζονται εύκολα καθΆ ύψος, δίχως ανάγκη εργαλείων. Ταυτόχρονα, το Tracer διαθέτει και DRL (Daytime Running Lights), τα οποία είναι και αυτά LED.

Υπερπλήρη όργανα

MT-09 Tracer M23qso9l

Τα ψηφιακά όργανα διαθέτουν δυο οθόνες, με την αριστερή οθόνη να περιέχει τις ενδείξεις του στροφόμετρου (με μπάρες), και του ταχύμετρου, ενώ η δεξιά παρέχει πολλές ακόμα πληροφορίες, αλλά και τις ενδείξεις για τα έξτρα αξεσουάρ (όπως για τη στάθμη των θερμαινόμενων γκριπ, που έρχονται ως extra αξεσουάρ). Για αυξημένη χρηστικότητα, ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει τα όργανα, ώστε να δείχνουν όλες τις ενδείξεις που εκείνος επιθυμεί.

Το MT-09 Tracer διαθέτει ABS στο στάνταρ εξοπλισμό, touring ελαστικά σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17, κεντρικό σταντ και έξοδο ρεύματος 12V. Ταυτόχρονα, η Yamaha διαθέτει για αυτό μια εκτενή σειρά από επίσημα αξεσουάρ. Τα χρώματα στα οποία θα διατίθεται το Tracer από τον Μάρτιο του 2015 και μετά είναι τρία, τα Matt Grey, Lava Red και Race Blu.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 4T, 3K, 4B/K, 2ΕΕΚ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 847
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 115/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 8,9/8.500
Βάρος (kg, γεμάτο): 210

πηγή : http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
MT-09 Tracer Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: MT-09 Tracer   MT-09 Tracer EmptyΤρι Ιαν 13, 2015 2:20 pm

Από το μοτο

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
MT-09 Tracer Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: MT-09 Tracer   MT-09 Tracer EmptyΣαβ Ιαν 31, 2015 10:04 am

Το Tracer είναι η χρηστική 'σκοτεινή πλευρά' της Ιαπωνίας. Μοτοσικλέτα με έντονο χαρακτήρα, ανέσεις και εξοπλισμό, σε τιμή φωτιά. Επαναπροσδιορίζει τα δεδομένα στην κατηγορία, βάζοντας δύσκολα στον ανταγωνισμό.

MT-09 Tracer Bdju79fy

Αλήθεια τι είναι το sport touring; Αυτές οι δύο λέξεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με μεγάλες, μακριές, βαριές και πανίσχυρες μοτοσικλέτες που μπορούν να διασχίσουν μια ολόκληρη ήπειρο με περισσή άνεση και πολύ υψηλές ταχύτητες μεταφέροντας αναβάτη, συνεπιβάτη και αποσκευές. Ακούγεται πολύ touring, σχεδόν όσο touring ακούγονται και τα mega-tourers, οι ακόμη πιο ογκώδεις, βαριές και μακριές μοτοσικλέτες. Αν έχει τύχει να οδηγήσετε μια από αυτές τότε μάλλον συμφωνείτε μαζί μας στο ότι δεν είναι και τόσο sport τελικά. Εκτός αν για εσάς ο… διακτινισμός από σημείο σε σημείο είναι το αλατοπίπερο της οδήγησης και το κλειστό επαρχιακό στροφιλίκι έρχεται όχι σε δεύτερη αλλά σε τρίτη μοίρα.

Μετά από μια μέρα στη σέλα του MT-09 Tracer τα πράγματα στο μυαλό μου είναι λίγο πιο ξεκάθαρα: τα sport-tourers είναι στην πραγματικότητα hyper-tourers, ένας “ορισμός” που τους ταιριάζει σαφώς καλύτερα. Sport-tourer είναι κάτι που έρχεται πιο κοντά στο Tracer. Ή αν θέλετε (εγώ το θέλω!) είναι το Tracer. Πρέπει να προσφέρει άνεση, πρέπει να προσφέρει προστασία, αλλά πρέπει να είναι φιλικότατο και διασκεδαστικό και να προσαρμόζεται στα γούστα του αναβάτη του. Το Tracer τα κάνει όλα αυτά και προσθέτει στο “πακέτο” και την καθημερινή χρηστικότητα. Επίσης προσθέτει το πιο σημαντικό στοιχείο που απουσιάζει συνήθως από τις συνηθισμένες all-round μοτοσικλέτες: τον sport χαρακτήρα.Το Α και το Ω δηλαδή μιας ολοκληρωμένης μοτοσικλέτας που κάνει την οδήγηση απολαυστική είτε βρίσκεστε στην πόλη είτε πολύ μακριά από αυτή.  

Συνταγή επιτυχίας

H σειρά ΜΤ ήρθε σαν καταιγίδα στο ασθμαίνον τοπίο της ευρωπαϊκής αγοράς και έβαλε ξανά τις γυμνές street, στο χάρτη των πωλήσεων. Κυρίως, όμως, τις έβαλε, στις σκέψεις και τις καρδιές των μοτοσικλετιστών. Να πούμε μόνο ότι τα “07” και “09”, πρώτα στις κατηγορίες τους, βρίσκονται στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα των συνολικών πωλήσεων στις πέντε μεγαλύτερες αγορές τις Ευρώπης (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Αγγλία και Ισπανία)!

MT-09 Tracer Rnwsss6l

Ελαφριές και διασκεδαστικές μοτοσικλέτες, με δυνατούς κινητήρες μα πάνω από όλα με χαρακτήρα και προσιτή τιμή που έκανε συνολικά σχεδόν 26.000 αναβάτες (15.437 για το “07” και 10.372 για το “09” ) να γουρλώσουν τα μάτια και να κατευθυνθούν σαν…ζόμπι στις κατά τόπους αντιπροσωπείες της ιαπωνικής εταιρίας. Με το Tracer η Yamaha θέλει να συνεχίσει στον ίδιο μονοπάτι με την τιμή να κάνει το συνολικό πακέτο ακαταμάχητο. Για αυτή θα μιλήσουμε αργότερα.

Σχεδίαση/Ποιότητα: Με τα σωστά γονίδια

Το Tracer είναι αναμφίβολα Yamaha. Μια προσεκτική ματιά στο φέρινγκ και συγκεκριμένα στο σχήμα των LED προβολέων, και του μεγάλου κενού ανάμεσά τους, αποκαλύπτει την έμπνευση των σχεδιαστών που δεν ήταν άλλη από τα sport μοντέλα της εταιρίας και συγκεκριμένα το R6.

Σε γενικές γραμμές το Tracer είναι μοντέρνο και επιθετικό με τις έντονες γωνίες και τις ακμές να το κάνουν να ξεχωρίζει διατηρώντας όμως την οικογενειακή ταυτότητα της Yamaha. Τα πλαστικά έχουν κρατηθεί στο ελάχιστο δυνατό και έτσι το Tracer και είναι και δείχνει ελαφρύ με την “άδεια” ουρά να συμβάλλει τα μέγιστα σε αυτό. Η Yamaha το προσφέρει σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς. Το ανοιχτό ασημί με τα μπλε ανοδιωμένα καλάμια και τις ασορτί ζάντες είναι το πιο εντυπωσιακό. Το σκούρο κόκκινο με τα “χρυσά” καλάμια είναι το πιο σοβαρό, ενώ για το γκρι ματ, κάτι μας λέει ότι μάλλον θα γίνει ανάρπαστο μεταξύ των τριών.

MT-09 Tracer 494lrvj9

Ποιοτικά το Tracer στέκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Η ποιότητα της βαφής δεν αφήνει παράπονα, τα χειριστήρια έχουν καλή αίσθηση και οι τριγμοί απουσιάζουν. Γενικά δίνει την αίσθηση της καλοφτιαγμένης μοτοσικλέτας και δεν απογοητεύει ούτε σε αυτόν τον πολύ σημαντικό τομέα.

Εργονομία/Χώροι: Έτοιμο για βόλτες μακρινές

MT-09 Tracer Zpod6k9c

Το Tracer δείχνει να έχει ό,τι χρειάζεται κανείς για να ταξιδέψει με άνεση. Η στενή ζελατίνα φτάνει αρκετά ψηλά και ρυθμίζεται σε τρεις διαφορετικές θέσεις, λίγο μπελαλίδικα είναι η αλήθεια. Δεν δημιουργεί το απόλυτο τείχος μπροστά σου αλλά δεν σε αφήνει και εκτεθειμένο, τουλάχιστον μέχρι την κορυφή του κράνους. Το δικό τους μερίδιό στην προστασία του αναβάτη έχουν και οι εντυπωσιακές σε σχεδίαση χούφτες που προστατεύουν τα χέρια και δείχνουν να κόβουν και τη δύναμη που φτάνει ο αέρας στους ώμους του αναβάτη. Η σέλα βρίσκεται ψηλά αλλά είναι μεγάλη σε μήκος και φαρδιά στο πίσω μέρος. Το αφρώδες αλλά και το σχήμα της είναι τέτοια που θα σας κρατήσουν ξεκούραστους για πολλά χιλιόμετρα, αρκεί να την βάλετε στην ψηλότερη θέση. Στη χαμηλότερη θέση δίνει προτεραιότητα στη γρήγορη πρόσβαση στο έδαφος-αλλάζει και η κλίση της-και θα φανεί χρήσιμη μέσα στην πόλη. Ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει και το τιμόνι -φαρδύτερο και ψηλότερα τοποθετημένο από του MT-09- για να το φέρει στα μέτρα του γυρνώντας ανάποδα τα καβαλέτα. Έτσι θα το φέρει πιο μπροστά κατά ένα περίπου εκατοστό, κάτι που λογικά θα κάνουν οι ψηλότεροι. Για να κλείσουμε με τη θέση του αναβάτη να πούμε και μερικά πράγματα για τον πίνακα πληροφοριών.

Οι δύο LCD οθόνες παρουσιάζουν πραγματικά, ό,τι χρειάζεται να ξέρει ο αναβάτης με τις ενδείξεις να είναι ευανάγνωστες. Μάλιστα, στη μικρότερη δεξιά μπορείτε να ρυθμίσετε εσείς αυτά που θέλετε να βλέπετε!Μεγάλη σε διαστάσεις, σημαντικά μεγαλύτερη από του MT-09, είναι και η ξεχωριστή σέλα του συνεπιβάτη. Είναι επίπεδη, στο πίσω μέρος κάνει μια μικρή “καμπούρα”, για να μη φεύγετε πίσω στην επιτάχυνση και είναι άνετη και για μεγαλόσωμους αφού, όπως και του αναβάτη, φέρει 30 χλστ. επιπλέον αφρώδες από το MT-09. Τα μαρσπιέ βρίσκονται σε καλή θέση για αναβάτη μέσου ύψους και δεν δημιουργούν προβλήματα, ενώ διαθέσιμες υπάρχουν και δύο μεγάλες χειρολαβές. Στην ουρά είναι ενσωματωμένες και οι βάσεις για τις έξτρα βαλίτσες, ενώ η επίπεδη σέλα του συνεπιβάτη θα σας επιτρέψει να δέσετε με ασφάλεια και έναν ευμεγέθη σάκο.

MT-09 Tracer U534uure

Κινητήρας: Και κύριος και χούλιγκαν

Ο νέος εν σειρά τρικύλινδρος της ιαπωνικής εταιρίας με τις 12 βαλβίδες και τους offset κυλίνδρους έχει μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιος στο Tracer και αυτό πιστέψτε μας, μόνο καλά νέα είναι! Συνεχίζει να αποδίδει 115 χορταστικούς ίππους στις 10.000 σ.α.λ. αλλά και εννιά σχεδόν κιλά ροπής με την κατανομή της να βολεύει και την χαλαρή οδήγηση. Η μόνη σημαντική αλλαγή εντοπίζεται στις νέες χαρτογραφήσεις του ψεκασμού που έχουν προσαρμοστεί στο νέο ρόλο της μοτοσικλέτας.

Η απόκριση της στάνταρ χαρτογράφησης είναι πλέον πιο γραμμική και  βελούδινη, η χαρτογράφηση “Α” κάνει την απόκριση πιο ακαριαία και η Β σας βοηθά να αντιμετωπίσετε πιο εύκολα το γλιστερό οδόστρωμα. Ικανοποιητική φαίνεται να τα καταφέρνει το Tracer και στον τομέα της οικονομίας αφού σύμφωνα με τις ενδείξεις του πίνακα αυτή δεν ξεπέρασε τα 6,8 λίτρα/100 χλμ. παρά τον γρήγορο ρυθμό που κινηθήκαμε.

Πλαίσιο/Αναρτήσεις/Φρένα: Βάση πετυχημένη

Όπως είπαμε, πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα προέρχονται από το MT-09, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλα ήρθαν αυτούσια από τη γυμνή σπορ μοτοσικλέτα. Οι αναρτήσεις φέρουν νέο μαλακό set up προσαρμοσμένο στις πιο τουριστικές ανάγκες του Tracer αλλά και στο μεγαλύτερο κατά 19 κιλά βάρος του, που φτάνει πλέον τα 210 κιλά “γεμάτο”. Βαρύτερο αλλά όχι και βαρύ όπως καταλαβαίνετε, για τρικύλινδρη μοτοσικλέτα 900 σχεδόν κ.εκ.

Σύμφωνα με τη Yamaha, μάλιστα, το Tracer έχει την καλύτερη αναλογία κιλών/ίππο από όλα τα all-round στα 650-1050 κ.εκ., στα οποία περιλαμβάνει δημοφιλή on-off αλλά και μοτοσικλέτες ίδιας φιλοσοφίας με το Tracer! Η μεγαλύτερη διαφορά μετά τις αναρτήσεις εντοπίζεται στο κατά 136 χλστ. μακρύτερο υποπλαίσιο, το οποίο είναι παράλληλα και πιο στιβαρό για να μπορεί να σηκώνει μεγαλύτερο βάρος χωρίς πρόβλημα. Στο τομέα των φρένων, δεν έχουμε επίσης αλλαγές, αφού άλλωστε δεν χρειάζονταν.

Οι δύο δίσκοι διαμέτρου 298 χλστ. συνεργάζονται με ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες και παράγουν εντυπωσιακό αποτέλεσμα, αφού και άφθονη δύναμη υπάρχει αλλά και πολύ καλή αίσθηση. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του Tracer. Η εξέλιξή του έχει γίνει από την ίδια τη Yamaha όπως και του Traction Control. Στην πράξη η λειτουργία και των δύο είναι ταχύτατη και η επέμβασή τους έρχεται τη στιγμή που πραγματικά χρειάζεται.

Οδηγώντας: Γλεντζές τουρίστας

Το τοπίο στα περίχωρα της Μάλαγας ήταν αμιγώς ελληνικό και με έκανε να αισθανθώ πιο κοντά στις ελληνικές συνθήκες. Αυτό που μου προκάλεσε νευρικότητα ήταν το γεγονός ότι και οι δρόμοι έμοιαζαν με τους ελληνικούς! Συν αυτού το οδόστρωμα ήταν βρεγμένο και η συννεφιά, η χαμηλή θερμοκρασία και η υγρασία δεν το άφηναν να στεγνώσει. Ο πλοηγός, ωστόσο, έδειχνε να αδιαφορεί και έπιασε από την αρχή έναν γρήγορο μεστό ρυθμό “πιέζοντας” μας να τον ακολουθήσουμε. Δεν έχω βρεθεί ποτέ σε αποστολή με τέτοιο απαιτητικό συνδυασμό συνθηκών -μέχρι και πυκνή ομίχλη βρήκαμε μπροστά μας- αλλά χαίρομαι που αυτό έγινε στη σέλα του Tracer. Απλά να σας επισημάνω ότι έκανα προσωπικό ρεκόρ γλιστρημάτων, με τον εμπρός, τον πίσω αλλά και τους δύο τροχούς ταυτόχρονα και βρίσκομαι εδώ σώος και αβλαβής για να σας το πω! Το Tracer βοήθησε πολύ σε αυτό, χάρη στον έλεγχο που δίνει, και έδειξε από την αρχή το πόσο συνεργάσιμο αλλά και ανεκτικό είναι. Παρά τα +19 κιλά σε σχέση με το MT-09 συνεχίζει να έχει πολύ ελαφριά αίσθηση και θυμίζει έντονα μοτοσικλέτα μικρότερου κυβισμού.

MT-09 Tracer 4emp3wpr

Αυτό βέβαια μέχρι να ανοίξεις το γκάζι και να νιώσεις το τρικύλινδρο μοτέρ να το σπρώχνει μπροστά με όρεξη, ζωντάνια και τη σωστή ηχητική υπόκρουση, με τα 200χλμ./ώρα να αποτελούν εύκολη υπόθεση για τους 115 ίππους του. Με την κατανομή του βάρους να μοιράζεται ιδανικά μεταξύ των δύο τροχών το “κοντό” Tracer παρουσιάζεται πολύ ισορροπημένο, με γρήγορη αντίδραση στην αλλαγή κατεύθυνσης αλλά και τη δυνατότητα να διορθώσεις εύκολα και χωρίς άγχος όταν κάτι πάει στραβά. Πατάει “ελαφριά” και είναι έτοιμο να υπακούσει στις εντολές σου άμεσα. Αυτό είναι ένα από τα δύο μεγάλα του προσόντα. Το άλλο έχει να κάνει με το πόσο αλλάζει χαρακτήρα, απλά και μόνο με την μετατόπιση του βάρους σου πάνω στη σέλα. Σχεδόν ζωντανός οργανισμός που αντιδρά στα ερεθίσματα! Ευτυχώς, από τα μισά της διαδρομής και μετά ο δρόμος στέγνωσε, ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του και είχαμε την ευκαιρία να το δούμε αυτό καλύτερα. Λίγο πιο μπροστά λοιπόν στη σέλα και ο πίσω τροχός αρχίζει να γλιστρά γλυκά αν το θελήσεις. Λίγο πιο πίσω και η σούζα έρχεται κατά παραγγελία! Αν αυτό δεν είναι διασκέδαση και σπορ αίσθηση τότε εγώ δεν ξέρω τι είναι.

Στα σύντομα κομμάτια του αυτοκινητόδρομου που βρήκαμε μπροστά μας το Tracer απέδειξε ότι μπορεί να εκτελέσει καλά και τα ταξιδιωτικά του καθήκοντα. Η προστασία από τον αέρα είναι γενικά καλή με νορμάλ ταχύτητες ταξιδιού (150-160 χλμ./ώρα). Από εκεί και πάνω θέλει λίγο σκύψιμο, με το θόρυβο από τον αέρα να κάνει αισθητή την παρουσία του. Μικρό το κακό, αφού λίγοι είναι εκείνοι που ταξιδεύουν με ταχύτητες που πλησιάζουν τα 200, ενώ και το Tracer δεν είναι HyperSport Tourer.

Παίρνοντας ως βάση το sport MT-09 η Yamaha δημιούργησε ένα ακόμη μέλος της οικογένειας, το πιο χρηστικό μέχρι στιγμής. Αυτό χωρίς να θυσιάσει ουσιαστικά τον παράγοντα διασκέδαση, πετυχαίνοντας έτσι με ένα σμπάρο δύο τρυγώνια. Μια μοντέρνα all-round μοτοσικλέτα, με fun χαρακτήρα και χορταστικό μοτέρ που συνοδεύεται από μια εκπληκτική τιμή στα πλαίσια της επιθετικής πολιτικής που ακολουθεί η Yamaha με τα ΜΤ. Ποια είναι αυτή; Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την τελική τιμή του Tracer, αλλά το “κάτω από 10.000 ευρώ” που ακούσαμε είναι αρκετό για να φέρει τα πρώτα χαμόγελα. Με βάση αυτή αλλά και τον πολυπρόσωπο χαρακτήρα του, το Tracer έχει όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει στην ελληνική αγορά, στα “πολλά” κυβικά, όπως έκαναν άλλωστε και τα “αδελφάκια” του. Το Tracer έρχεται και φέρνει μαζί του αλλαγές. Είστε και εσείς έτοιμοι να αλλάξετε;

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας : 4T, 3Κ, Υ/Ψ, 12β
Κυβισμός (κ.εκ.) : 847
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). : 78x59,1
Συμπίεση (:1) : 11,5
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) : 115/10.000
Ροπή (kgm /σ.α.λ.): 8,9/8.500
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός  
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) 18
Βάρος, πλήρες (kg) 210

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος : Δύο δοκών αλουμινίου, τύπου διαμάντι
Αναρτήσεις Ε Ανεστραμμένο πιρούνι, 40 χλστ.. ΠΕ, ΑΕ Διαδρομή (χλστ.)137
Αναρτήσεις Π  Αμορτισέρ, ΠΕ Διαδρομή 130
Φρένα Ε (χλστ.) Δ /298, 4πίστονες, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ /245, μονοπίστονη, ABS

Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε 120/70-17΄΄
Ελαστικό Π 180/55-17΄΄

Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 2.150
Πλάτος-τιμόνι (χλστ.) 950
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.440
Ύψος σέλας (χλστ.) 845-860

Εξοπλισμός
ABS Y
Μίζα Y
Στροφόμετρο Y
Κοντέρ Y
Ένδειξη θερμοκρασίας Υ
Ένδειξη βενζίνης Y
Μερικός χιλιομετρητής Y
Φέρινγκ Y
Ρυθμιζόμενες μανέτες Y
Κεντρικό σταντ Y
Πλάγιο σταντ Y
Σχάρα _
Κλειδαριά κράνους _
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση Y
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση Υ

Πηγή : http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
despot
Supreme member
Supreme member
despot

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Σταθης
Ηλικία : 57
Μοντέλο : TDM850 '01
Αριθμός δημοσιεύσεων : 670
Ημερομηνία εγγραφής : 02/02/2010
MT-09 Tracer Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: MT-09 Tracer   MT-09 Tracer EmptyΤρι Μαρ 03, 2015 3:23 pm

... φιλόδοξος αντικαταστάτης του αειθαλούς tdm, ο χρόνος θα δείξει
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myspace.com/eustase
filiatrinos
new member


Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Ηλίας
Μοντέλο : Tracer
Αριθμός δημοσιεύσεων : 3
Ημερομηνία εγγραφής : 10/04/2015
MT-09 Tracer Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: MT-09 Tracer   MT-09 Tracer EmptyΠαρ Απρ 10, 2015 11:07 am

Χμμμμ ή δεν έχει συζητηθεί το θέμα (πράγμα δύσκολο εώς αδύνατο) ή γράψατε κάπου αλλού.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
MT-09 Tracer Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: MT-09 Tracer   MT-09 Tracer EmptyΤρι Απρ 14, 2015 11:21 am

Όσο παράξενο και αν σου φαίνεται δεν έχει συζητηθεί ακόμα...

Οπότε ας ξεκινήσουμε.

Η δική μου εμπειρία είναι από ένα εκτεταμένο test ride που έκανα προ ημερών.
Εμφανισιακά αρκετά όμορφο, σύγχρονο, αλλά πολλά πλαστικά, ειδικά στο εμπρός μέρος. Γωνίες, γρίλιες, (δύσκολα σημεία για καθαρισμό), αλλά με καλή συναρμογή. ούτε τριξίματα ούτε τίποτα. Οι χρωματικοί συνδυασμοί καλοί αν και θα προτιμούσα πιο πολύ χρώμα στα μπλε και κόκκινο. (Καθαρά υποκειμενική αίσθηση).
Κάθεσαι όρθιος και σχετικά ψηλά. Είμαι 1.78 και πατούσα με τις μύτες. Τα χέρια είναι ανοιχτά λόγω και της ίσιας και μεγάλης τιμονιέρας.  Η σέλα είναι μεγάλη, αλλά σχετικά σκληρή. Σε μεγάλα ταξίδια θα κουράσει, αν και αυτό εύκολα διορθώνεται.
Η προστασία από τον αέρα είναι στοιχειώδης, παρά την ρυθμιζόμενη κατά άλλα ζελατίνα. Απορώ με πια λογική την λεπτύναν στη μέση. Σε μέσες και μεγάλες ταχύτητες οι στροβιλισμοί πίσω από τη ζελατίνα είναι έντονοι. Σίγουρα χρειάζεται μία aftermarket. Οι χούφτες είναι καθαρά διακοσμητικές. Καμία προστασία από τον αέρα. (ίσως από τα κλαδιά, αν κινηθεί κανείς εκτός...)
Ο πίνακας οργάνων υπερπλήρης με πολλές ρυθμίσεις και πληροφορίες.
Οι αναρτήσεις θεωρώ πως είναι αρκετά μαλακές ακόμα και με τη λογική της τουριστικής μηχανής. Με αρκετή διαδρομή, μπορεί να ξαφνιάσουν ιδίως σε γρήγορη επιτάχυνση ή απότομη επιβράδυνση.

Ο κινητήρας διαμάντι!! Εκπληκτική ροπή με όποια σχέση στο κιβώτιο και με όποιες στροφές στον κινητήρα, όσο και αν ακούγεται αδύνατο. Επιταχύνει εκρηκτικά και σίγουρα θα κοκκινίσουν πολλοί με διάφορα sport ή και supersport μηχανάκια. Βέβαια   έχει κάποιους κραδασμούς από τις 5 περίπου χιλιάδες στροφές, αλλά τίποτα το ενοχλητικό και σίγουρα αρκετά περιορισμένο σε σχέση με άλλα τρικύλινδρα. Η κατανάλωση ήταν θεωρώ ψηλή (7.8lt/100km), αλλά σε όλη τη διαδρομή το ζόρισα αρκετά, οπότε δεν είναι ενδεικτική.  Από ότι ακούω κυμαίνεται κοντά στα 6,0lt/100km, που είναι αρκετά καλή. Βέβαια για τον τουριστάδικο χαρακτήρα της μηχανής και με τόσα πλαστικά μπροστά θα προτιμούσα λίγο μεγαλύτερο ντεπόζιτο.
Τα φρένα είναι πολύ καλά με βασικό το ABS, που μπαίνει στην ώρα του, χωρίς να ξαφνιάζει.
Πολύ καλή βέβαια και η τιμή του που με όσα προσφέρει η μηχανή νομίζω είναι από τις καλύτερες τις αγοράς. Από την άλλη θεωρώ πολύ ακριβές τις μανίσιες πίσω βαλίτσες που έχουν και ειδικές υποδοχές στο υποπλαίσιο, οπότε το καλύτερο είναι νομίζω λίγη υπομονή μέχρι να βγουν οι aftermarket.

Συμπερασματικά είναι μάλλον ένας πολύ καλός αντικαταστάτης του θρυλικού TDM με σαφή τουριστάδικο προσανατολισμό με εκπληκτικό κινητήρα και φανταστική τιμή, που όμως χρειάζεται λίγες βελτιώσεις για να απογειωθεί. Σίγουρα δεν είναι για αυτούς που ψάχνουν τον αντικαταστάτη των άλλων θρυλικών FZ (6 και 1)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
zygos30
Fazer Club
Fazer Club
zygos30

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Ηλικία : 48
Μοντέλο : FZS 600
Αριθμός δημοσιεύσεων : 142
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2013
MT-09 Tracer Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: MT-09 Tracer   MT-09 Tracer EmptyΠαρ Απρ 24, 2015 12:59 am

Για το moto triti κανεις Ρεμο!!!!! Χαραμιζεσαι αγορι μου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
delrules
Moderator
Moderator
delrules

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : delrules
Ηλικία : 45
Μοντέλο : YAMAHA FZ1S FAZER
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1083
Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010
MT-09 Tracer Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: MT-09 Tracer   MT-09 Tracer EmptyΠαρ Απρ 24, 2015 2:42 pm

Στο σχολειο ηταν καλος στην εκθεση
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.heavy-metal.gr
manostaz
new member


Φύλλο : Άντρας
Όνομα : MANOLIS
Μοντέλο : ΜΤ
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 26/04/2015
MT-09 Tracer Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: MT-09 Tracer   MT-09 Tracer EmptyΚυρ Απρ 26, 2015 4:12 pm

πιστευω πως πιο best value for money δεν υπαρχει

θέλω να το κανω βεβαια και μια βολτα για να τοκρινω καλυτερα αλλα με αυτα που εχω διαβασει είναι
φοβερο
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
MT-09 Tracer Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: MT-09 Tracer   MT-09 Tracer EmptyΔευ Απρ 27, 2015 3:53 pm

manostaz έγραψε:
θέλω να το κανω βεβαια και μια βολτα για να τοκρινω καλυτερα

Κανόνισε όταν θα πας για τη δοκιμή να έχεις και 10.000€ στην τσέπη σου, γιατί σίγουρα θα το κλείσεις επιτόπου... old
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
filiatrinos
new member


Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Ηλίας
Μοντέλο : Tracer
Αριθμός δημοσιεύσεων : 3
Ημερομηνία εγγραφής : 10/04/2015
MT-09 Tracer Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: MT-09 Tracer   MT-09 Tracer EmptyΤρι Απρ 28, 2015 6:48 pm

Το μόνο κακό με το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι ότι δεν υπάρχει το μαύρο ματ ετοιμοπαραδοτο σε όλη την Ελλάδα πουθενά οπότε πρέπει να περιμένω μέχρι το Σεπτέμβρη(γιατί μεσολαβεί Δυστυχώς ένας προσθιος χιαστος που πρέπει να φτιάξω).
Το μόνο καλό είναι ότι μέχρι τότε θα ξέρω ακριβώς τι κάγκελα, τριβαλιτσο, ανεμοθωρακα θα του φορέσω
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
MT-09 Tracer Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: MT-09 Tracer   MT-09 Tracer EmptyΤρι Ιουν 09, 2015 4:41 pm

Το συναίσθημα που κυριάρχησε κατά τη δοκιμή του MT-09 Tracer ήταν ο ενθουσιασμός λόγω του φανταστικού κινητήρα, της διασκέδασης που προσφέρει σε κάθε στροφή αλλά και για την ανεπανάληπτη τιμή του.

+: Επιδόσεις, εξοπλισμός, τιμή, διασκέδαση
-: Χούφτες, ασαφής συμπλέκτης, τροφοδοσία

Χρώματα: Γκρι, κόκκινο, Race Blu

Τιμή: 9.990 ευρώ

Ενθουσιασμό είχαμε νιώσει και στη δοκιμή του γυμνού MT-09, από το οποίο ξεπήδησε το Tracer. Μια ποιοτική μοτοσικλέτα, με τρικύλινδρο κινητήρα με εκπληκτική -έως τρομακτική για ορισμένους αρχάριους- απόδοση, άριστη για streetfighting χρήση.

Παρόλο που η τιμή του MT-09 ήταν πάρα πολύ καλή, δεν χάρισε μεγάλη επιτυχία στη μοτοσικλέτα στην Ελλάδα. Αυτό, λόγω της κατηγορίας (γυμνά) που δεν έχει πλέον την ίδια απήχηση που είχε παλιότερα στη χώρα μας, αλλά και λόγω του εσωτερικού ανταγωνισμού που είχε το MT-09 από το πολύ φθηνότερο, και εκπληκτικό σε σχέση απόδοσης-τιμής MT-07. Τι έλειπε από το MT-09 για να σκίσει σε ταξινομήσεις; Μα φυσικά η προστασία από τα στοιχεία, και η πρακτικότητα στο χαρακτήρα. Ιδού! Το Tracer. Δυναμίτης μεν, με πρακτικό περιτύλιγμα δε.

Αισθητική / ποιότητα κατασκευής: Επιθετική και καλοσχεδιασμένη

Σε σχέση με το γυμνό MT-09, το Tracer έχει διαφορές στα πλαστικά, στη σέλα, στο μεγαλύτερο ρεζερβουάρ (18 λίτρων), στην ύπαρξη φέρινγκ, και φυσικά στη ζελατίνα μπροστά. Κάποιες ακόμη αισθητικές αλλαγές αφορούν στο χρώμα του πλαισίου που είναι πλέον μαύρο από μεταλλικό, και στα χρυσά στο Tracer καπάκια του στροφάλου και της κεφαλής. Η μοτοσικλέτα είναι σαφώς πιο μεγάλη σε μήκος από το γυμνό MT-09, χάρη στη μεγαλύτερη ουρά της για πιο άνετη σέλα συνεπιβάτη, και στην προέκταση εμπρός, στο φέρινγκ.

Συνολικά, το Tracer είναι ιδιαιτέρως επιθετικό και αιχμηρό σε αισθητική. Ειδικά οι απίστευτα αιχμηρές χούφτες θυμίζουν όπλα… ninja! Το όμορφο και καλαίσθητο design της μοτοσικλέτας είναι πιο εύπεπτο από του γυμνού αδελφού, και θα αρέσει στην πλειοψηφία των αναβατών. Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, το Tracer δεν έχει να επιδείξει κανένα ψεγάδι, ούτε στατικά (συναρμογή, ποιότητα υλικών, βαφή, κ.α.), ούτε εν κινήσει (τριγμοί, θόρυβοι, ποιότητα κύλισης, κλπ), πλην των αυτοκόλλητων που δεν είναι περασμένα με βερνίκι.

'Ανεση / εργονομία: Τα έχει όλα

Η Yamaha μπορεί να διατήρησε τη -δυνατή- βάση του γυμνού ΜΤ (κινητήρας, πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα), όμως δεν έκανε καμία (μα καμία όμως!) παραχώρηση όσον αφορά στη μεγαλύτερη άνεση, στον εξοπλισμό, και στην εργονομία που θα έπρεπε να έχει μια μοτοσικλέτα της Adventure κατηγορίας. Έτσι το Tracer διαθέτει ένα φέρινγκ με ρυθμιζόμενη (χωρίς εργαλεία) ζελατίνα, φαρδιά και εργονομική σέλα 2 επιπέδων για αναβάτη (ρυθμιζόμενη σε 2 θέσεις) και συνεπιβάτη, χειρολαβές για τον τελευταίο, έξοδο ρεύματος, εύκολη ρύθμιση δίχως εργαλεία για ύψος προβολέων, υποδοχές για πλαινές βαλίτσες / τσάντες (όχι όμως και για top-box -τουλάχιστον δεν βρήκαμε κάποια τέτοια πληροφορία στο press kit), και μια εκτενή σειρά επίσημων έξτρα αξεσουάρ για άνεση και ταξίδι -και όχι μόνο.

Παράλληλα, η τρικύλινδρη Adventure μοτοσικλέτα διαθέτει τελευταίας γενιάς δικάναλο ABS (που δεν απενεργοποιείται), προηγμένο Traction Control (που απενεργοποιείται αν θέλετε), τρεις νέους χάρτες ανάφλεξης ειδικά σχεδιασμένους για το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά και πιο γλυκιά απόκριση στο γκάζι -σε σχέση με το γυμνό ΜΤ.

Τα όργανα είναι νέα, και αποτελούνται από δύο ευμεγέθεις ψηφιακές οθόνες, με πληθώρα πληροφοριών. Κοντέρ, στροφόμετρο, δείκτης ταχύτητας κιβωτίου, δείκτης καυσίμου, ολικός και 2 μερικοί χιλιομετρητές, ρολόι, μέση και στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, χρόνος βόλτας / ταξιδιού, κλπ.

Έξτρα πόντους παίρνει το Tracer από το γεγονός πως οι ενδείξεις της οθόνης με τις πληροφορίες ταξιδιού αλλάζουν από δύο κουμπιά στο αριστερό γκριπ. Η μοτοσικλέτα διαθέτει τόσο μονό, όσο και διπλό σταντ, ενώ στο τελευταίο ανεβαίνει πανεύκολα, ακόμα και από αναβάτη κατηγορίας φτερού. Η θέση οδήγησης είναι όρθια, η σέλα έχει λεπτό μπροστινό μέρος, ώστε να πατάτε άνετα κάτω, ενώ πάνω στο Tracer θα βολευτούν όλα τα μεγέθη. Οι κοντύτεροι με ελαφρώς τεντωμένα χέρια (όχι όμως υπερβολικά), και οι ψηλότεροι ακόμα πιο χαλαρά. Μην ξεχάσουμε και τα full-LED φώτα του Tracer, που δίνουν άλλο αέρα στη μοτοσικλέτα, και δυνατό φωτισμό το βράδυ.

Κινητήρας: 3 καπνισμένες κάννες

Τα εκατόν δεκαπέντε άλογα δείχνουν ακόμα περισσότερα λόγω της γεμάτης, χαρακτηριστικά τρικύλινδρης απόδοσης, σε χαμηλές και μεσαίες στροφές. Αν βάλεις στην εξίσωση τη ροπή των 9 σχεδόν κιλών, το ιδιαίτερα μικρό βάρος των 210 γεμάτων κιλών, και το sport μεταξόνιο των 1.440χλστ. (ίδιο με του γυμνού MT) το αποτέλεσμα είναι πραγματικά απολαυστικό. Το τρικύλινδρο μοτέρ ζυγίζει εξήντα κιλά, ενώ οι κύλινδροι έχουν offset τοποθέτηση. Τα διαστήματα ανάφλεξης βρίσκονται στις 0ο, στις 240ο, και στις 480ο, και αυτή η ομοιογενής απόσταση παρέχει την επιθυμητή γραμμική μετάδοση που οδηγεί σε καλύτερο έλεγχο της μοτοσικλέτας. Τα μπεκ του ψεκασμού βρίσκονται ενσωματωμένα πάνω στις τετραβάλβιδες κεφαλές, προσφέροντας μεγάλη ακρίβεια στην παροχή καυσίμου, και βελτιωμένη αποδοτικότητα καύσης. Το Tracer έρχεται εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle), και με 3 χάρτες ανάφλεξης (D-Mode), τους οποίους επιλέγει ο αναβάτης ακόμα και κατά την οδήγηση, αλλάζοντας τρόπο απόδοσης στον κινητήρα. Στο Standard επανέρχεται η μοτοσικλέτα κάθε φορά που γυρίζετε τον κεντρικό διακόπτη στο off, στον A έχετε ακόμα πιο λυσσασμένη απόδοση σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ ο Β έχει μεν 115 άλογα, όμως πιο γλυκιά απόκριση, προσφέροντας μεγαλύτερο έλεγχο σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.

Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα: Με υψηλά στάνταρ

Η συνεργασία πλαισίου και αναρτήσεων (αμφότερα ίδια με του γυμνού MT-09) είναι ιδανική, ενώ τόσο το ανάποδο πιρούνι των 41χλστ., όσο και το πίσω οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ ρυθμίζονται τόσο σε προφόρτιση, όσο και σε απόσβεση επαναφοράς (δυστυχώς όμως η πρόσβαση πίσω δεν είναι ιδιαίτερα εύκολη και θέλει μακρύ κατσαβίδι, και ψαχούλεμα). Η μοτοσικλέτα συμπεριφέρεται ενιαία, ενώ οι ρυθμίσεις κάνουν μεγάλη διαφορά. Όταν πρωτοπήραμε το Tracer ήταν αρκετά μαλακό πίσω, με συνέπεια κάποια κουνήματα στα πολλά, με αέρα. Σκληρύναμε το πίσω μέρος, και η βελτίωση ήταν άμεση.

Στα φρένα, έχουμε απουσία δαγκώματος, με δύναμη και αίσθηση να πηγαίνουν χέρι-χέρι, σε όλα τα χιλιόμετρα που μπορείτε να πιάσετε. Το ABS είναι ιδιαίτερα καλό μπροστά, καθώς μπαίνει σε λειτουργία μόνο εκεί που πραγματικά χρειάζεται, και μέτριο πίσω, καθώς είναι πιο ευαίσθητο από ότι θα το θέλαμε.

Οδηγώντας: Πληθωρικό, και πολλαπλών ρόλων

Εύκολο στο χειρισμό, ακόμα και από μικρόσωμους αναβάτες, το Tracer δεν φοβίζει ούτε στις διαδικασίες ανέβα-κατέβα από το διπλό σταντ, ούτε στις επιτόπιες μανούβρες, αλλά ούτε και στο καβάλα-ξεκαβάλα. Το αισθάνεσαι μανιτζέβελο και διαχειρίσιμο, γιατί έτσι είναι. Οι σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη είναι άνετες, με σωστή κλίση (μάλιστα στο πίσω μέρος του συνεπιβάτη έχει και κλίση προς τα πάνω, για να τον συγκρατεί σε επιταχύνσεις) και μπόλικο αφρώδες.

Για να αποκτήσεις πρόσβαση κάτω από τις σέλες, πρώτα ανοίγεις τη σέλα του συνεπιβάτη, από ξεχωριστή κλειδαριά, μετά ψαχουλεύεις στα τυφλά με το χέρι σε μία… τρύπα, και ανοίγεις με ένα μοχλό και τη σέλα αναβάτη για πρόσβαση στη μπαταρία. Κάτω από τις σέλες δεν υπάρχει χώρος για τίποτα άλλο εκτός από τα χαρτιά και τα εργαλεία. Προσοχή από τον αναβάτη θέλει η σχεδιαστική τσαχπινιά, όπου οι σέλες δεν εφάπτονται τελείως στα πλαστικά, αφήνοντας κενό μεταξύ τους. Αν πλύνετε με πίεση το Tracer, το νερό θα εισχωρήσει παντού, ενώ ακόμα και στη βροχή δεν είμαστε σίγουροι πως δεν θα βρει το δρόμο του κάτω από τη σέλα. Οι καθρέπτες είναι όμορφοι και λειτουργικοί, παρέχοντας καλή θέα προς τα πίσω. Το χοντρούλικο kill-switch ενσωματώνει και τη μίζα, και είναι ευχάριστο στη χρήση και την αφή.

Συνήθεια θέλουν τα 2 κουμπιά για την αλλαγή των ενδείξεων, καθώς βρίσκονται κοντά στο διακόπτη των φώτων, και στην αρχή θα κάνετε σινιάλο στους απέναντι, αντί να αλλάξετε ενδείξεις. Η ζελατίνα είναι πολύ καλή για χαμηλά αναστήματα, δεν εμποδίζει, και ρυθμίζεται εύκολα χωρίς εργαλεία -όχι όμως εν κινήσει. Οι ψηλότεροι και ταξιδιάρηδες, θα αναζητήσουν την ψηλότερη ζελατίνα που διατίθεται από τη Yamaha.

Κάτω από τα μαρσπιέ αναβάτη βρίσκονται τα μεγαλύτερα hero-blobs (οι βίδες που θα βρουν πρώτες στις στροφές) που έχουμε δει ποτέ, και ενοχλούν στο κατέβασμα του πλαϊνού σταντ αν είστε πάνω στη μοτοσικλέτα.

Το κιβώτιο είναι σκληρό, και θέλει ελαφρώς πιο μεγάλη προσπάθεια από το ιδανικό στις αλλαγές, ενώ η απόσταση μεταξύ λεβιέ ταχυτήτων και μαρσπιέ είναι μικρή, και οι αναβάτες με μεγάλα πόδια και χοντρές μπότες θα δυσκολευτούν λίγο στο να χώσουν τη μπότα ανάμεσα τους για να ανεβάσουν σχέση. Στις εκκινήσεις τώρα, και στους ελιγμούς με χαμηλές ταχύτητες, ο συμπλέκτης πιάνει ψηλά, ενώ αποδεικνύεται αρκετά ασαφής. Καταλήγεις έτσι να πατινάρεις ελαφρά για τον φόβο των Ιουδαίων (σκορτσάρισμα και σβήσιμο). Όμως και η γκαζιέρα έχει αρκετά μπόσικα μέχρι να «πιάσει». Το τιμόνι είναι πολύ φαρδύ (ίσως υπερβολικά), προσφέρει όμως καλές λαβές και άριστο έλεγχο. Οι χούφτες μπορεί να είναι άψογες σχεδιαστικά, δεν κάνουν όμως καλή δουλειά από πρακτικής άποψης, αφήνοντας τον αέρα να φτάσει στο πάνω μέρος των γαντιών.

Στη οδήγηση, το Tracer αποδεικνύεται άριστο τόσο σε ρυθμούς βόλτας, όπου όλα δουλεύουν άψογα και σε ηρεμούν σε υπέρτατο βαθμό, όσο και όταν ανεβάσεις ταχύτητα, όπου αποκαλύπτεται ο λυσσασμένος χαρακτήρας του κινητήρα, ο οποίος όμως τιθασεύεται από το σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων, καταλήγοντας να προσφέρει συγκινήσεις που δεν συνάδουν με τα συνήθη στάνταρ της κατηγορίας! Το Traction Control είναι πραγματικά καλό, δίχως να γονατίζει το μοτέρ, εξομαλύνοντας καταστάσεις και διατηρώντας τη ροή στην οδήγηση -πραγματικά εντυπωσιακό! Αν αποφασίσετε να το απενεργοποιήσετε, τότε ετοιμαστείτε για απολαυστικά drift σε κάθε είσοδο στροφής στην πόλη, στον επαρχιακό, και σε σαθρά οδοστρώματα. Fun, fun, fun!

Υπευθυνότητα θέλει πάντως το άνοιγμα του γκαζιού στο τέρμα δίχως το Traction Control, καθώς στις 3 πρώτες ταχύτητες αυτό συνεπάγεται με βίαιες -απολαυστικές- επιταχύνσεις, σούζες χωρίς συμπλέκτη σε πρώτη και δευτέρα (και με 3η με συμπλέκτη), drift, και ελάφρωμα του μπροστινού. Μπορείτε επίσης να ντριφτάρετε και να σουζάρετε ταυτόχρονα, το Tracer δεν λέει όχι! Μικρό παράπονο το τίναγμα στο άνοιγμα του γκαζιού από τέρμα κλειστό, που μπορεί να έχει βελτιωθεί από το γυμνό MT, δεν έχει όμως εξαλειφθεί.

Η τελική του βρίσκεται στα 224χλμ/ώρα, όμως με λίγη επιμονή σε μεγάλη κατηφόρα, είδαμε 230 και το κοντέρ ανέβαινε κι άλλο! Η μέση κατανάλωση εξαρτάται και από το στιλ οδήγησης σας, ενώ με τα δικά μας μέτρα και σταθμά έφτασε τα 6 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, δίνοντας στο Tracer ενδεικτική αυτονομία 300 χιλιομέτρων, απόλυτα ικανοποιητική για τους στόχους του.

Συμπέρασμα: Ταράζει τα νερά

Συγχαρητήρια αξίζουν στη Yamaha, για τη δημιουργία μιας ξεχωριστής ασφάλτινης Adventure μοτοσικλέτας, που καταφέρνει να αριστεύει σε πολλαπλά επίπεδα. Τόσο σε εξοπλισμό, ανέσεις και χρηστικότητα, όσο και σε επίπεδο ενθουσιασμού στην οδήγηση, χαρακτήρα, ζωντάνιας, τσαγανού και ψυχής! Σύγχρονο, ικανό, ολοκληρωμένο, διασκεδαστικό, και προσιτό, τόσο όσον αφορά στην τιμή των 9.990 ευρώ, όσο και στα διαφορετικά αναστήματα που θα αισθανθούν σαν στο σπίτι τους πάνω στη σέλα του. Δεν έγινε άδικα ανάρπαστο σε ταξινομήσεις, με το καλημέρα.

Πηγή : http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
MT-09 Tracer Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: MT-09 Tracer   MT-09 Tracer EmptyΣαβ Μάης 21, 2016 9:57 am

Και το όνομα αυτού πλέον : Tracer 900 ABS
Και η νέα του κατηγορία : Sport Touring

Σαφής πλέον διαχωρισμός από το MT-09 και από την νέα κατηγορία που εντάσσει όλα τα MT η ΥΑΜΑΗΑ. Τα "Υπεργυμνά" = Ypernaked.
Μάλλον και τυπικά ο αντικαταστάτης του TDM.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
 
MT-09 Tracer
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Tracer 700
» Και MT-07 Tracer;
» Ζελατίνες Tracer

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΜΟΝΤΕΛΑ :: YAMAHA :: STREET - DUAL PURPOSE - TOURING-