Ιδιαίτερα όμορφο sport design για το νέο BMW S 1000 XR -που βασίζεται στο S 1000 R- μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις, τετρακύλινδρος κινητήρας 160hp, κτηνώδης ροπή, και προηγμένο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο.
Το S 1000 XR είναι το τέταρτο μέλος της οικογένειας των τετρακύλινδρων εν σειρά μοντέλων της βαυαρικής φίρμας, δίπλα στα S 1000 RR, S 1000 R, και HP4. Φιλοδοξία του; Να αποτελέσει το αντίπαλο δέος στο Ducati Multistrada, και γιατί όχι, να γίνει αυτό ο βασιλιάς της κατηγορίας.
Μην το αποκαλέσετε On-Off, είναι εντελώς street, με ψηλότερες αναρτήσεις και σέλα, με τη BMW να το αποκαλεί Adventure Sport. Έχει δηλαδή δυνατότητες τουρισμού, sport επιδόσεις, και υψηλά επίπεδα άνεσης, αλλά και καθημερινές χρηστικές ιδιότητες.
Τετρακύλινδρος κινητήρας 160hpΟ κινητήρας προέρχεται από το streetfighter (η BMW το αποκαλεί Roadster) S 1000 R. Αποδίδει 160hp/11.000σαλ., και παράγει ροπή 11,4 κιλών στις 9.250σαλ.. Δύο είναι οι χάρτες ανάφλεξης που μπορεί να επιλέξει ο αναβάτης (Rain & Road), ενώ τόσο οι χάρτες όσο και το Automatic Stability Control ASC ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό του XR. Στον προαιρετικό εξοπλισμό μπορεί κανείς να βρει Dynamic Traction Control DTC (προσθέτει τους χάρτες Dynamic και Dynamic Pro), αλλά και ABS Pro (που παίρνει υπόψη του και την κλίση της μοτοσικλέτας).
Νέο πλαίσιο, ψηλότερες αναρτήσειςΤο πλαίσιο του S 1000 XR βασίζεται στο υπάρχων πλαίσιο της σειράς, είναι περιμετρικό αλουμινίου, με τον κινητήρα να αποτελεί φέρων τμήμα του. Η BMW αναφέρει πως η γεωμετρία του πλαισίου είναι εντελώς νέα, για να ταιριάξει στο ρόλο της νέας μοτοσικλέτας, ενώ νέο είναι το μακρύτερο ψαλίδι, με το μεταξόνιο να είναι μακρύτερο από ότι στο S 1000 R, στα 1.548 χιλιοστά.Η BMW δίνει το γεμάτο βάρος του S 1000 XR στα 228 κιλά. Στις αναρτήσεις μπροστά βρίσκουμε ένα ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι με διαδρομή 150χλστ., και πίσω ένα μονό αμορτισέρ με διαδρομή 140χλστ.. Στάνταρ είναι το νέο σταμπιλιζατέρ που βρίσκουμε στο τιμόνι. Στον προαιρετικό εξοπλισμό μπορεί κανείς να βρει και το σύστημα Electronic Suspension Adjustment ESA, για ηλεκτρονικό έλεγχο των αναρτήσεων.
Νέα ταυτότητα
Το S 1000 XR αποτελεί αμάλγαμα των χαρακτήρων τόσο των μοντέλων της σειράς GS, όσο και των τουριστικών αλλά και sport μοντέλων της φίρμας. Προσφέρει έξυπνη προστασία από τα στοιχεία της φύσης, πανέμορφη σχεδίαση που σε ελκύει από την πρώτη κιόλας ματιά, διαθέτει 20-30χλστ. μεγαλύτερη διαδρομή στις αναρτήσεις από τα street αδέλφια του, ενώ μεγαλύτερη είναι και η ελάχιστη απόσταση του από το έδαφος. To BMW S 1000 XR θα διατίθεται σε 2 χρώματα, Racing Red, και Light White.
Τα Highlights της μοτοσικλέτας
•Τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 999κ.εκ. με 160hp/11.000 και 11,4Kgm/9.250
•ABS στο στάνταρ εξοπλισμό
•ABS Pro στον προαιρετικό εξοπλισμό
•ASC στο στάνταρ εξοπλισμό
•DTC στον προαιρετικό εξοπλισμό
•Δύο χάρτες ανάφλεξης στο στάνταρ εξοπλισμό
•Δύο ακόμα χάρτες στον προαιρετικό εξοπλισμό
•Μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων
•Dynamic ESA στον προαιρετικό εξοπλισμό
•Μεγαλύτερο ύψος σέλας
•Ψηφιακά όργανα με πλήθος πληροφοριών
•Εκτενής κατάλογος με επίσημα έξτρα αξεσουάρ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4T, 4K, 4B/K, 2ΕΕΚ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 999
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 160/11.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 11,4/9.250
Βάρος (kg, γεμάτο): 228
πηγή : http://www.mototriti.gr