Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.
Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Από τα πιο ενδιαφέροντα concepts που παρουσιάστηκαν στην INTERMOT, το 01GEN δείχνει με τον καλύτερο τρόπο πως η πρώτη τρίκυκλη «μοτοσικλέτα» βρίσκεται ήδη υπό σκέψη.
Οι Ιάπωνες έχουν μεγάλα σχέδια για τα τρίκυκλά τους. Σχέδια που περιλαμβάνουν και μοντέλα με κινητήρες μεγαλύτερου κυβισμού που μοιάζουν και συμπεριφέρονται όπως και οι δίτροχες μοτοσικλέτες. Για αυτό είχαμε ήδη πληροφορηθεί από τους ανθρώπους της Yamaha όταν τους επισκεφτήκαμε στην Ολλανδία για την οδηγική παρουσίαση του Tricity (τεύχος 11). Εκεί μας είπαν ότι το επόμενο τρίτροχο μοντέλο που θα παρουσιάσουν θα είναι εντελώς διαφορετικό από το Tricity και, όπως και στο μικρό τρίκυκλο scooter, έτσι και σε αυτό, τα πάντα θα είναι σχεδιασμένα από την αρχή για να εξυπηρετούν τις απαιτήσεις εκείνου του concept. Δεν θα υπάρχουν δηλαδή κοινά μηχανικά μέρη μεταξύ των δύο μοντέλων.
Όπως αποδεικνύει και το πρωτότυπο 01GEN αυτό σημαίνει με λίγα λόγια ότι το επόμενο τρίκυκλο της Yamaha θα είναι ένα μοντέλο με σαφώς μεγαλύτερο κυβισμό που θα μπαίνει λογικά στα χωράφια των μοτοσικλετών, κάτι που θα γίνεται για πρώτη φορά. Θα μπαίνει στα χωράφια τους αλλά δεν θα είναι μοτοσικλέτα καθώς το 01GEN φαίνεται να φέρει εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα με μεγάλη κλίση στους κυλίνδρους και αυτόματη CVT μετάδοση που φτάνει στον πίσω τροχό μέσω ιμάντα. Ποιο άλλο μοντέλο της Yamaha χρησιμοποιεί μοτέρ και μετάδοση παρόμοιας φιλοσοφίας; Το TMAX 530 φυσικά!
Αυτό που έχει μεταφερθεί αυτούσιο από το Tricity, ως φιλοσοφία, είναι η εξαιρετική εμπρός ανάρτηση με τα διπλά καλάμια σε κάθε τροχό, τα οποία από ό,τι φαίνεται έχουν και μεγαλύτερη διάμετρο, κάτι που ισχύει φυσικά και για τις δισκόπλακες που είναι τύπου «μαργαρίτας». Η ιαπωνική εταιρία δεν κάνει καμία αναφορά σε οποιαδήποτε τεχνικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου, ωστόσο, κάνει λόγο για την ικανότητα του να κινείται με άνεση τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Περισσότερα πράγματα σχετικά με το συγκεκριμένο concept ίσως να έχουμε στην EICMA.