Ψηφοφορία | | Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA??? | Design | | 28% | [ 8 ] | Απόδοση | | 0% | [ 0 ] | Value for Money | | 14% | [ 4 ] | Αξιοπιστία | | 28% | [ 8 ] | Περιφερικά | | 0% | [ 0 ] | Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα | | 7% | [ 2 ] | Ποιοτική Κατασκευή | | 7% | [ 2 ] | Οδηγική Συμπεριφορά | | 10% | [ 3 ] | Επιρροή από φίλο | | 7% | [ 2 ] | Επιρροή από το yamaha-bikers | | 0% | [ 0 ] |
| Σύνολο Ψήφων : 29 |
|
|
| Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Δοκιμές Sepang2 Παρ Φεβ 28, 2014 12:41 pm | |
| 1η Μέρα
Ο Alvaro Bautista έγραψε το όνομά του στην πρώτη θέση της κατάταξης με τους χρόνους, μετά το τέλος της πρώτης ημέρας του επαναληπτικού τεστ των ομάδων MotoGP στην Μαλαισία. Οι συνθήκες πίστας δεν ήταν καλές, όπως στο πρώτο ραντεβού των αναβατών στην Sepang στις αρχές του μήνα - λόγω ενός αγώνα αυτοκινήτων που έγινε το Σαββατοκύριακο που πέρασε - και αυτό φάνηκε στους χρόνους.
Ο Ισπανός του Gresini σταμάτησε το χρονόμετρο στο 2:00.848 - 1,3 δευτερόλεπτα πάνω από το χρόνο-ρεκόρ του Marc Marquez, ο οποίος είναι ο μεγάλος απών από την Sepang αυτή την εβδομάδα. Ο Bautista συνέχισε να δουλεύει στην ανάρτηση της Showa και έδωσε σκληρή μάχη (με το χρονόμετρο) απέναντι σ' έναν εκπληκτικό Aleix Espargaro.
Εν τέλει, ο Bautista επικράτησε του αντιπάλου του - άλλαξαν αρκετές φορές την πρωτιά στο τέλος - και δυο λεπτά πριν το πέσιμο της καρό σημαίας ανέκτησε το προβάδισμα, αποδεικνύοντας την πρόοδο που έχει σημειώσει τα τελευταία χρόνια. Ο αναβάτης της Honda γνωρίζει πολύ καλά ότι το 2015, η μοτοσυκλέτα του θα δοθεί στον ανερχόμενο Scott Redding και χρειάζεται μια πολύ καλή παρουσία στο φετινό Πρωτάθλημα για να κερδίσει μια θέση σε άλλη ομάδα. Η επιστροφή της Suzuki το 2015 θα είναι μια καλή ευκαιρία για τον Bautista, να επιστρέψει στην εργοστασιακή μοτοσυκλέτα που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το 2011, όταν το εργοστάσιο αποσύρθηκε.
Η πίστα της Μαλαισίας ήταν γλιστερή και αρκετά βρώμικη, ωστόσο προς το τέλος της διαδικασίας τα επίπεδα πρόσφυσης είχαν βελτιωθεί και είδαμε αρκετούς γρήγορους γύρους και ανακατατάξεις στις πρώτες θέσεις. Ένας από αυτούς που εκμεταλλεύτηκε τις καλύτερες συνθήκες ήταν και ο σταθερά δυνατός Aleix Espargaro. Ο Ισπανός της NGM Forward διεκδίκησε με πείσμα την πρώτη θέση, εναλλασσόμενος σ' αυτή με τον Bautista, για να ολοκληρώσει τελικά λίγο πιο πίσω από τον συμπατριώτη του, στη δεύτερη θέση με διαφορά μόλις στα 52 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Ο Aleix αποδεικνύει συνεχώς την ταχύτητά του πάνω στην OPEN μοτοσυκλέτα του, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο το νέο μαλακό ελαστικό της Bridgestone και το παραπάνω καύσιμο. Πλέον, αυτό που απομένει είναι να δουλέψει πολύ σε προσομοίωση αγώνα, για να διαχειριστεί τα ελαστικά, να αξιολογήσει την απόδοση του κινητήρα και μπορέσει να απειλήσει ουσιαστικά τις εργοστασιακές συμμετοχές του 2014. Στην τρίτη θέση ακόμα ένας Espargaro! Ο Pol - Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto2 - εντυπωσίασε και βάλθηκε να βαδίσει από νωρίς στα χνάρια του μεγάλου του αδελφού! Λίγο πριν το δεύτερο τεστ στην Sepang, δήλωνε ότι θα άλλαζε τακτική δοκιμάζοντας πολλά διαφορετικά πράγματα και αν κρίνουμε από την πρώτη ημέρα, του βγήκαν όλα! Ο νεοφερμένος στην κατηγορία έμεινε πολύ κοντά στο χρόνο του αδελφού του - μόλις ένα δέκατο τους χωρίζει - ενώ πλησίασε την κορυφή στο 0,151! Ο Pol Espargaro δούλεψε με τα ηλεκτρονικά και δοκίμασε κάποια διαφορετικά εξαρτήματα κινητήρα.
Η πρώτη ημέρα του τεστ, σήμερα, φέρνει ελπιδοφόρα μηνύματα όσον αφορά στον ανταγωνισμό φέτος, με διαφορετικά ονόματα να καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις, μια κατάσταση που μακάρι να διατηρηθεί και στη συνέχεια της σεζόν. Την κυριαρχία των Ισπανών έσπασε ένας Ιταλός και αυτός δεν ήταν ο Valentino Rossi! Ο Andrea Dovizioso ήταν και πάλι η ταχύτερη Ducati, με χρόνο στο χαμηλό 2:01 και διαφορά από την κορυφή μόλις στα 0,181.
Ο Dovi έκανε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο, συνεχίζοντας να δουλεύει πάνω στην GP14 και στο βασικό set-up που βρήκε με την ομάδα του από το πρώτο τεστ της Μαλαισίας. Ο Ιταλός της Ducati δοκίμασε το ανανεωμένο πλαίσιο, που συνέβαλε στη βελτίωση της αίσθησης του μπροστινού, ωστόσο ακόμα χρειάζεται λύσεις για το φαινόμενο της υποστροφής που ταλαιπωρεί τους κόκκινους.
Ο δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP, Jorge Lorenzo, έφερε τη μοτοσυκλέτα του στην πέμπτη θέση ρίχνοντας το βάρος κυρίως στο ελαστικό της Bridgestone προσπαθώντας να βελτιώσει την αίσθηση που του δίνει. Τα νεότερα από το γκαράζ του Ισπανού της Yamaha, είναι ότι οι μηχανικοί του δεν φαίνονται προβληματισμένοι με το λιγότερο καύσιμο φέτος, σε αντίθεση με ό,τι γράφεται γι' αυτό το θέμα στα media. Φαίνεται ότι έχουν έτοιμη τη λύση και αυτό θα φανεί καλύτερα ειδικά την τελευταία ημέρα.
Ο Dani Pedrosa - όπως και στο πρώτο τεστ - πέρασε μάλλον απαρατήρητος, συνεχίζοντας να δουλεύει στο ιδανικό set-up της μοτοσυκλέτας του. Ο Ισπανός άσος σημείωσε τον έκτο καλύτερο χρόνο σήμερα, συνεχίζοντας να δοκιμάζει τα δυο διαφορετικά πλαίσια. Ο Rossi συνεχίζει να επιβεβαιώνει ότι έχει βελτιωθεί και ότι πιθανότατα κερδίζει το στοίχημα που ακούει στο όνομα Silvano Galbusera. Ο Ιταλός εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής μπορεί να έμεινε στην έβδομη θέση σήμερα, μισό δευτερόλεπτο πίσω από το χρόνο του Bautista, ωστόσο ήταν ο μόνος που προς το τέλος της διαδικασίας πίεσε τη μοτοσυκλέτα του κάνοντας οχτώ συνεχόμενους γύρους σταθερά κοντά στο 2:01.7. Το πρόβλημα με την κατανάλωση καυσίμου παραμένει, ειδικά από τη στιγμή που ο Rossi είναι ψηλότερος και πιο βαρύς από τον ομόσταυλό του στην Yamaha και μένει να δούμε πως θα ανταπεξέλθει σε συνθήκες αγώνα. Και πάλι, μια πιο σαφή εικόνα θα έχουμε μετά από ολοκληρωμένη προσομοίωση αγώνα που θα κάνει ο Ιταλός.
2η μέρα
Ο Dani Pedrosa απέδειξε ότι είναι ταχύτατος όταν θέλει και με έναν πολύ γρήγορο γύρο, λίγα λεπτά πριν ολοκληρωθεί και η δεύτερη ημέρα δοκιμών στην Μαλαισία, πέρασε στην πρώτη θέση φτάνοντας πολύ κοντά στο να πέσει κάτω από το όριο των δυο λεπτών.
Ο Ισπανός της Repsol Honda είχε ταλαιπωρηθεί με το φαινόμενο του jet-lag την πρώτη ημέρα, ωστόσο σήμερα κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση, με χρόνο 2:00.039. Η κατάσταση της πίστας, ευνόησε τον Pedrosa ο οποίος κατάφερε να ανακτήσει την καλή του αίσθηση πάνω στην RC213V και να ξεπεράσει το πρόβλημα που έχει σε πίστες με χαμηλή πρόσφυση, εξαιτίας και του μικρού σωματικού του βάρους.
Στη δεύτερη θέση βρίσκουμε την OPEN μοτοσυκλέτα του φανταστικού Aleix Espargaro, ο οποίος δουλεύει σταθερά και συνεχώς βελτιώνεται. Ο Ισπανός αποδεικνύει ότι η Yamaha θα πονοκεφαλιάσει αρκετούς αντιπάλους της σε απόλυτους χρόνους, αν και μένει να δούμε πόσο ανταγωνιστική θα είναι σε ρυθμούς αγώνα. Ένα θέμα που έχει προκύψει με την NGM Forward, είναι και το ότι δεν έχουν ακόμα πάρει το πλαίσιο από την FTR, κάτι που πυροδοτεί εκ νέου φήμες για οικονομικές διαφορές ανάμεσα στους δυο. Τελευταία ευκαιρία για τους Aleix Espargaro και Colin Edwards (ο οποίος σήμερα γίνεται 40 ετών) να δοκιμάσουν το πλαίσιο, θα είναι το τεστ στο Κατάρ λίγες ημέρες πριν την έναρξη της νέας σεζόν.
Ο Alvaro Bautista έκανε την έκπληξη χτες, κατακτώντας την πρώτη θέση, ενώ και σήμερα ήταν πολύ γρήγορος στον ένα γύρο! Ο Ισπανός του Gresini έφερε τη μοτοσυκλέτα του στην τρίτη θέση, δυο δέκατα από την Yamaha του Aleix Espargaro με τον οποίο πάλεψε στα τελευταία λεπτά. Οι δυο τους άλλαξαν για λίγο θέσεις, με τον Bautista στο τέλος να αρκείται στην τρίτη. Ο αναβάτης της Honda Gresini είχε στη διάθεσή του καινούργιο αμορτισέρ από την Showa, ενώ τον βοήθησαν πολύ και μερικές αλλαγές που έκανε στις ρυθμίσεις του πίσω μέρους. Παρά το ότι ήταν γρήγορος σε απόλυτο χρόνο, θέλει δουλειά ακόμα σε ρυθμό αγώνα.
Στο γκαράζ της Yamaha, ο πιο χαρούμενος είναι αναμφίβολα ο Valentino Rossi. Ο Ιταλός εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει βελτιωθεί αρκετά στο φρενάρισμα, αποκτώντας εμπιστοσύνη στον εαυτό του σε έναν τομέα που τον είχε προβληματίσει για μεγάλο χρονικό διάστημα το 2013. Ο Rossi ήταν δυνατός πάνω στην Μ1 του, αν και ακόμα δεν έχει γίνει απολύτως ορατό το θέμα με την κατανάλωση και τα 20lt στο ντεπόζιτο. Είναι βέβαια απογοητευμένος με τα ελαστικά της Bridgestone, αλλά σαφώς σε μικρότερο βαθμό εν συγκρίσει με τον Jorge Lorenzo.
Τα νέα ελαστικά φαίνεται ότι ταιριάζουν καλύτερα στις Honda, ενώ δημιουργούν πολλά προβλήματα στον Jorge, ο οποίος κινήθηκε σε πολύ μέτρια επίπεδα παίρνοντας την ένατη θέση σήμερα, ένα δευτερόλεπτο πίσω από την RC213V του Pedrosa. Το δυνατό σημείο του Ισπανού, η τρομερή του ταχύτητα στις στροφές, έχει εκμηδενιστεί και η Μ1 του δείχνει αργή τόσο στην είσοδο, στο μέσο όσο και στην έξοδο των στροφών. Παράλληλα, οι αλλαγές που έχουν γίνει στα ηλεκτρονικά - για να εξισορροπήσουν την κατάσταση με το λιγότερο καύσιμο - δεν βοηθάνε το στυλ του Ισπανού στις στροφές, ο οποίος πλαγιάζει πάρα πολύ και μένει πλαγιασμένος για μεγάλο διάστημα. Έτσι, η παραμικρή αλλαγή (βλ. ηλεκτρονικά-ελαστικά) του δημιουργεί προβλήματα. Ίσως η λύση να έρθει αν αλλάξει στα ηλεκτρονικά του 2013, αλλά οι μηχανικοί του θα πρέπει να φροντίσουν να ανταπεξέλθουν στα 20lt καύσιμο φέτος. Τα νεύρα του Lorenzo ήταν οφθαλμοφανή, με τον Ισπανό να είναι τόσο τσαντισμένος με την όλη κατάσταση, ώστε δεν έκανε καθόλου δηλώσεις στους δημοσιογράφους, τονίζοντας ότι "...δεν έχω να προσθέσω τίποτα σε αυτά που είπα χτες". Πολλά τα σύννεφα πάνω από την Yamaha...
Από την άλλη, τα χαμόγελα - έστω και δειλά - εμφανίζονται στα πρόσωπα των ανθρώπων της Ducati. Ο Andrea Dovizioso και η Desmosedici δείχνουν αναμφισβήτητα σημάδια προόδου, με τις αλλαγές στα ηλεκτρονικά και στο πλαίσιο να έχουν μεταμορφώσει την GP14, η οποία πλέον φρενάρει καλύτερα. Το πρόβλημα της υποστροφής παραμένει και είναι κάτι με το οποίο σίγουρα θα ασχοληθεί στη συνέχει ο Dall'Igna. Για την ώρα, όσον αφορά στο δίλημμα OPEN ή όχι, τα πάντα δείχνουν ότι ο Gigi Dall'Igna έχει πάρει την απόφασή του και μένει μόνο η επίσημη ανακοίνωση. Τα πλεονεκτήματα της OPEN κατηγορίας είναι κάτι που δύσκολα τα αντιπαρέρχεται κανείς...
3η μέρα Δέκα περίπου λεπτά πριν το τέλος της τρίτης ημέρας δοκιμών στην Μαλαισία, ο Dani Pedrosa κατάφερε κι έπιασε τον Valentino Rossi στην κορυφή σημειώνοντας ακριβώς τον ίδιο χρόνο με τον Ιταλό άσο της Yamaha: 1:59.999!
Από εκεί και κάτω οι χρόνοι δεν άλλαξαν, με τον Andrea Dovizioso να παίρνει την τρίτη θέση μπροστά από τον Aleix Espargaro, ο οποίος για πρώτη φορά αυτή την εβδομάδα είναι εκτός τριάδας. Την πεντάδα κλείνει ο Stefan Bradl.
πηγή : http://www.motograndprix.gr |
| | | REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Δοκιμές Sepang2 Σαβ Μαρ 01, 2014 12:20 pm | |
| Και οι δηλώσεις :
Ο Valentino Rossi σημείωσε τον ίδιο χρόνο με τον Dani Pedrosa σήμερα, τελευταία ημέρα των δεύτερων δοκιμών στην πίστα της Sepang. Ο Ιταλός, με τον Ισπανό αντίπαλό του, ήταν οι μόνοι που έγραψαν χρόνο κάτω από τα δυο λεπτά, έστω και για μόλις ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου.
Τα ελαστικά είναι στο στόχαστρο για τους ανθρώπους της Yamaha. Αυτός όμως που έχει μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ο Jorge Lorenzo, με τον Rossi να τονίζει ότι είναι το ιδιαίτερο στυλ του Ισπανού ομόσταυλού του, που δεν τον αφήνει να πετύχει έναν καλύτερο χρόνο. Αυτό φυσικά, έρχεται σε αντίθεση με τις χτεσινές δηλώσεις του Zeelenberg, ότι "... δεν φταίει το στυλ του Jorge, αλλά τα καινούργια ελαστικά".
Ο Rossi τόνισε: "Η μοτοσυκλέτα οδηγείται πολύ πιο δύσκολα με τα νέα ελαστικά, διότι δεν υπάρχει πρόσφυση στα πλάγια εκεί όπου περνάει μεγάλο διάστημα ο Jorge. Δεν είναι αυτή η δυναμική του και πιστεύω ότι θα είναι πολύ ανταγωνιστικός στον πρώτο αγώνα".
"Πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά και ήδη έχουμε μερικές ιδέες για το πως μπορούμε να βελτιωθούμε. Απ' ότι φαίνεται είναι δικό μας το πρόβλημα, μιας και οι Honda δείχνουν δυνατές. Οι Honda έχουν δυνατό ρυθμό εδώ, αλλά το ίδιο συνέβαινε και στον αγώνα εδώ, στα τέλη του 2013. Πρέπει να πάμε και σε άλλες πίστες, για να δούμε αν υπάρχει αυτή η διαφορά", πρόσθεσε ο Ιταλός εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής.
Ο Vale επιχείρησε να κάνει προσομοίωση αγώνα, όπως οι περισσότεροι αναβάτες σήμερα, ωστόσο ένα πρόβλημα με το μπροστινό ελαστικό τον ανάγκασε να σταματήσει. "Ξεκίνησα προσομοίωση αγώνα και είχα καλό ρυθμό, αλλά αντιμετώπισα πρόβλημα με το μπροστινό ελαστικό. Δεν ξέρω αν έφταιγε αυτό ή το γεμάτο ρεζερβουάρ με τις υψηλές θερμοκρασίες, αλλά το μπροστινό μου δημιουργούσε πρόβλημα κι έπρεπε να σταματήσω", δήλωσε.
Ο Ιταλός θρύλος μπορεί να ποντάρει πολλά και στο νέο κεφάλαιο της καριέρας του, που ακούει στο όνομα: Silvano Galbusera. "Νοιώθω πολύ καλά μαζί του", υπογράμμισε. "Δουλεύουμε πολύ σκληρά και θέλουμε πάντα να βρίσκουμε κάτι καλύτερο. Είναι ιδιαίτερα καλός στο να δουλεύει στον υπολογιστή με τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας. Είμαι χαρούμενος διότι υπάρχει πολύ καλή ατμόσφαιρα με όλους τους μηχανικούς μου στο γκαράζ. Σίγουρα σάστισαν με τον Jeremy και λυπήθηκαν, αλλά τώρα νοιώθουν καλά και με τον Silvano", ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του ο Vale.
Μπορεί ο Jorge Lorenzo να ήταν καλύτερος σήμερα, τρίτη και τελευταία ημέρα του τεστ στην Μαλαισία, ωστόσο παραμένει δυσαρεστημένος με την επιλογή των ελαστικών που έχει στη διάθεσή του. Ο Ισπανός της Yamaha ήταν έβδομος, με διαφορά 0,620 από την κορυφή και τον ομόσταυλό του Valentino Rossi.
Ο Jorge δήλωσε ότι σε τέτοιες συνθήκες πίστας και με αυτά τα ελαστικά, είναι αδύνατον για τον ίδιο να είναι ανταγωνιστικός. "Βρήκαμε κάποιες λύσεις, βελτιωθήκαμε και προσαρμόσαμε τα ελαστικά σ' αυτή την πίστα. Ωστόσο εδώ, με αυτή την επιφάνεια που είναι γλιστερή - δεν έχει καμμία σχέση για παράδειγμα με το Mugello ή το Phillip Island - είναι αδύνατον για εμάς να είμαστε ανταγωνιστικοί".
"Αυτό το ελαστικό είναι πολύ χειρότερο για την Yamaha, απ' ότι για την Honda... η διαφορά είναι απίστευτη! Η μοτοσυκλέτα μας είναι ανταγωνιστική, στα ίδια επίπεδα με την Honda, αλλά με αυτό το ελαστικό είμαστε πραγματικά πολύ κακοί. Δοκιμάσαμε τα πάντα για να βελτιωθούμε λίγο. Σε προσομοίωση αγώνα, δουλεύουμε συνεχώς στον κάθε γύρο. Αλλά το θέμα είναι ότι με το που αρχίζει η φθορά στο ελαστικό, τα προβλήματά μας γίνονται μεγαλύτερα" πρόσθεσε.
Ο Jorge έκανε προσομοίωση αγώνα 14 γύρων, αλλά αναγκάστηκε να διακόψει πρόωρα, αντιμετωπίζοντας προβλήματα τόσο με το σπινάρισμα του πίσω τροχού, όσο και με ταλαντώσεις: "... θα δούμε αν σε άλλη πίστα δεν θα έχουμε τόσο σπινάρισμα. Έκανα 14 γύρους και αυτό ήταν το περισσότερο που μπορούσα με το μαλακό μπροστά και πίσω", δήλωσε, προσθέτοντας: "Σ' αυτές τις συνθήκες, είχαμε πάρα πολλά προβλήματα στις εξόδους των στροφών, πολλές ταλαντώσεις κι έτσι αποφασίσαμε να σταματήσουμε από το να πάρουμε ρίσκα.
"Στα πλάγια έχουμε θέμα με την πρόσφυση, αλλά και όταν σηκώνεις τη μοτοσυκλέτα, αυτή σπινάρει. Μπορείς να βελτιώσεις κάπως την αίσθηση, ώστε να έχεις περισσότερη πρόσφυση, αλλά όταν το ελαστικό αρχίζει και φθείρεται τα προβλήματα μεγαλώνουν. Υπό κανονικές συνθήκες, η μοτοσυκλέτα είναι ανταγωνιστική, όπως ήταν στους τρεις-τέσσερεις τελευταίους αγώνες πέρυσι. Τώρα όμως έχουμε αυτά τα ελαστικά....", εξήγησε.
Τα θετικά ήταν πολύ λίγα για τον Ισπανό, ο οποίος ερωτηθείς για το ποια ήταν αυτά, απάντησε: "Μπορούμε να ολοκληρώσουμε τον αγώνα με τα 20 λίτρα καύσιμο και κάναμε μερικές βελτιώσεις στα ηλεκτρονικά".
πηγή : http://www.motograndprix.gr |
| | | |
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |