Το λοιπον... το δοκιμασα, S1000RR ταπατεζα φουλ στα ηλεκτρονικα PS3 λεμε....
Μοτερ, μεχρι τις 7000 στροφες φορας κορντουρα και πας τη θειά στη λαικη να πουλησει τα αυγα. Ανοιγεις γκαζι σε αυτη τη περιοχη και θυμιζει τρακτερ, ροπη μεν αλλα τπτ. αλλο δε. Aυτος ο χαρακτηρας με βοηθησε να μπω στο πνευμα του μπεμβε γρηγορα κανοντας κανα δυο γυρους να καταλαβω πως δουλευει το υπολοιπο μηχανακι. Θα επιστρεψω στο μοτερ για το δευτερο μισο πιο κατω.
Τα φρενα του ειναι καταπληκτικα, ειναι δυνατα και πανω απο ολα ασφαλη (abs), δεν ενιωσα να με προδιδουν ουτε να χανουν σε αισθηση μονο που στο τελος μου φανηκαν πως εχασαν σε διαδρομη(? κοπωση μεσα σε ενα 20λεπτο!) μολαταυτα δουλευαν σωστα και ηταν επαρκη.
Το πιρουνι του αψογο, η πληροφοριση ηταν επαρκης και μεσα στη στροφη και σε δυνατα φρεναρισματα, πρεπει να ενεργοποιηθηκε και το abs καποια στιγμη στο τελος της μεγαλης ευθειας αλλα δεν καταλαβα τπτ στη μανετα. Το υπολοιπο τμημα της μοτοσυκλετας δεν διαφερει σε αισθηση απο τα υπολοιπα της κατηγοριας. Το λοιπον με αυτο το ss, θα μπορουσα να κανω πολλα χλμ. στην εθνικη οδο, οχι δεν μου φανηκε στριμοκωλο στη πιστα αλλα με τις ρυθμισεις και τα ηλεκτρονικα που εχει θα το χαιρομουν το ιδιο και καλυτερα σε ανοιχτο δρομο.
Το μοτερ μερος 2ο! Εκει μετα τις 7 που να δεις στις 8...9...10 σορρυ μετα δεν κοιταζα! Δεν εχω ξανανιωσει τετοιο τραβηγμα απο μοτερ, με το κουικσιφτερ ολα ειναι ομως απλαααα και σιγουρααααα...3η αλλαγη 4η χωρις κλεισιμο απλα κοπανας το αριστερο σου ποδι και αυτο επιταχυνει σουζαροντας καλυπτοντας την ωφελιμη ανω περιοχη σε πολυ μικρο διαστημα, οταν λεω σε μικρο το εννοω. Η ευθεια των μεγαρων ειναι μικρη, με αυτο το μοτερ δεν υπαρχει ευθεια...!
Αυτα τα ολιγα και συντομα σχολια για το μπεμπε της μπεμβε.
Ευχαριστη εκπληξη για μενα..., οδηγησα και αλλο ενα! Το RSV4.
10000 χλμ. στο κοντερ. Το κοιταξα απο δω, εκει πισω πανω...κατω
μα τωρα βγηκε απο τη κουτα? Αυτο το SBK ξεχυλιζει απο ποιοτητα και ομορφια. Το βαζω μπροστα και κουμπωνω πρωτη, ανοιγει το κλαπετο και η ακραπα κελαϊδησε κατι απο WSBK (gkavlaaaaaaa). Δυστηχως αυτο το πηγα στην εθνικη, οχι πολυ. Απο μεγαρα μεχρι τις τρυπες και ματαξαναπαλι πισω, φτου ρε ειχε αναστροφη στη κακια σκαλα και δεν ειχα δικαιολογια να αργησω κανα 20λεπτο ακομη. Τι να πω..., τις δυο μοτοσυκλετες νομιζω πως τις οδηγησα σε αντιδιαμετρικο πεδιο απο αυτο που ανηκουν. Το "μικρο" απριλια εχει..., ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΡΕΝΑ (και χωρις abs), ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΤΕΡ (για τα γουστα μου)... τραβαει παντου οτι και να λεει το στροφομετρο και ειναι λεμε "δοκαρι"...block μονοκοματο βρε παιδι μου, τα παντα ολα..., οτι του λες? εγινε! Αυτο το μηχανημα θελει πολυ χρονο ασχολιας. Αμεσο, δυνατο...αντρικο! Ατιμη ηλικια...!
Σημ. Το καλοκαιρι πηγα και στο event της Yamaha. Απογοητευτικα απο το νεο R1..., μετα απο αυτη τη κυριακη ειμαι ακομη πιο απογοητευμενος απο το R1. Μαλλον θα εχουμε εξελιξεις συντομα απο τη Yamaha..., το ελπιζω!