Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Voting_bar2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2 
gatoulis
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Voting_bar2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2 
delrules
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Voting_bar2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2 
loui
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Voting_bar2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2 
despot
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Voting_bar2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2 
sfairas
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Voting_bar2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2 
STEF
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Voting_bar2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2 
webmaster
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Voting_bar2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2 
Petran
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Voting_bar2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2 
cookerman
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Voting_bar2MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap228%MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap20%MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap214%MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap228%MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap20%MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap27%MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap27%MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap210%MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap27%MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_lcap20%MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha   MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha EmptyΚυρ Νοε 24, 2013 11:36 pm

MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Bn20

Ένα μικρό πρωτότυπο αυτοκίνητο με ηλεκτροκινητήρα αλλά και κινητήρα εσωτερικής καύσης παρουσίασε η Yamaha στο Τόκιο το οποίο και ονομάζει MOTIV.e.

Το πρωτότυπο MOTIV.e, είναι ένα πολύ μικρό αυτοκίνητο πόλης και, αν μη τι άλλο, δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της ιαπωνικής εταιρίας για το πώς βλέπει το μέλλον της στην αστική μετακίνηση.

Βασικός συνεργάτης αυτής της νέας προσπάθειας της Yamaha στα αυτοκίνητα είναι ο σχεδιαστικός οίκος του Gordon Murray, του Νότιο-αφρικανού  με την πολύχρονη εμπειρία στη σχεδίαση F1 πρωτοτύπων, γνωστού φυσικά και για την εκπληκτική McLaren F1 που παρουσιάστηκε πριν από 20 σχεδόν χρόνια.

MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha 8zff

Όλα τα εξωτερικά πάνελ του Motiv.e είναι κατασκευασμένα από ειδικά εξελιγμένο πλαστικό που μπορεί να αντισταθεί σε μικροσύγκρουση καλύτερα από ό,τι το αλουμίνιο ή το ατσάλι, σύμφωνα με την εταιρία. Από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένος και ο σκελετός των καθισμάτων με την πατέντα να ανήκει στον Gordon Murray. Τεχνολογία Formula 1 βλέπουμε και στο σωληνωτό του πλαίσιο πάνω στο οποίο βιδώνονται όλα τα βασικά μηχανικά μέρη μαζί με τον κλωβό ασφαλείας και τα ηλεκτρικά. Το νέο μικρό αυτοκινητάκι της Yamaha το οποίο έχει μήκος μόλις 2,7 μ., πλάτος 1,47 μ. και ύψος 1,48 μ. θα κινείται από δύο μοτέρ, ένα ηλεκτρικό και ένα εσωτερικής καύσης.

MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha Omvj

Για το πρώτο, η μπαταρία που το τροφοδοτεί είναι ιόντων-λιθίου 8,8 KWh και ο ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδει 20 ίππους η οποίοι μπορούν να φτάσουν στιγμιαία τους 34 ίππους έχοντας να κινήσουν μόνο 730 κιλά. Το πιο σημαντικό βέβαια όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοτέρ δεν είναι η ισχύς αλλά η ροπή η οποία ανέρχεται για την περίσταση στα 69,9 kgm! Η τελική του αγγίζει τα 105 χλμ./ώρα, τα 0-100χλμ./ώρα έρχονται σε 15 περίπου δεύτερα ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 160 χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Η μπαταρία του μπορεί να φορτιστεί με ειδικό φορτιστή σε μία μόλις ώρα ενώ χρειάζεται τρεις ώρες αν επιλεχθεί μια απλή οικιακή πρίζα.

Για το μοντέλο με τον βενζινοκινητήρα ακόμη δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα παρά μόνο ότι θα είναι 3κύλινδρος, 1000άρης, θα αποδίδει περίπου 70-80 ίππους και θα προέρχεται επίσης από τη Yamaha.

Σημαντική καινοτομία για το MOTIV.e είναι η μέθοδος μαζικής παραγωγής iStream που εφηύρε και εξέλιξε ο ίδιος ο Gordon Murray. Η συγκεκριμένη μέθοδος ενσωματώνει τεχνολογίες που έχουν αναπτυχθεί στη Formula 1 (εξού και το μικρό βάρος του αυτοκινήτου) και προσφέρει σημαντικές οικονομίες κλίμακας καθώς το εργοστάσιο παραγωγής που την υιοθετεί μπορεί να έχει μόλις το 1/5 του μεγέθους ενός συμβατικού εργοστασίου. Αυτό μειώνει παράλληλα την επένδυση στη δημιουργία του εργοστασίου κατά 80%. Παρά το σημαντικά μικρότερο μέγεθος του εργοστασίου η ικανότητά του να παράγει διαφορετικές εκδοχές της ίδιας πλατφόρμας δεν μειώνεται στο ελάχιστο, σύμφωνα με την Gordon Murray Design, ενώ σημαντικά είναι και τα οφέλη από την μειωμένη κατανάλωση ενέργειας που μεταφράζονται σε μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Η διαφορά του σε σχέση με τον τρόπο παραγωγής που ξέρουμε μέχρι σήμερα είναι ότι το τελευταίο πράγμα που μπαίνει πάνω στο έτοιμο σχεδόν αυτοκίνητο είναι τα εξωτερικά πάνελ (καπό, πόρτες κτλ.) ενώ όλα τα υπόλοιπα έχουν περαστεί στο πλαίσιο πριν από αυτό.

Προς το παρόν και οι δύο πλευρές δηλώνουν ότι πρόκειται απλά για ένα πρωτότυπο. Δεν αποκλείεται όμως να το δούμε σε 2-3 χρόνια στην παραγωγή δεδομένων και των αντιδράσεων του κοινού.

πηγή : http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
 
MOTIV.e. : 4τροχο από τη Yamaha
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Ο “Dovi” έπεισε την Yamaha να παραμείνει... Yamaha;
» Yamaha YZF-R3
» Yamaha YZF-R6
» YAMAHA U-MAX
» Yamaha R25

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ :: ΝΕΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ YAMAHA-