Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.
Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Ίσως το πιο εντυπωσιακό concept της «σειράς» Hyper Modified της Yamaha, το TCROSS που είδαμε στην EICMA κρύβει μέσα του το πιο ατίθασο TMAX που έχουμε δει ποτέ.
Από τότε που παρουσιάστηκε το νέο TMAX 530 η Yamaha έχει βαλθεί να μας τρελάνει. Η ιαπωνική εταιρία προσκαλεί φημισμένους οίκους μετατροπών από όλο τον κόσμο, τους δίνει το maxi scooter της και τους αφήνει ελεύθερους να το… υπερμετατρέψουν κάνοντας το έτσι μέλος της σειράς concept «Hyper Modified».
Προηγούμενα TMAX που ανήκουν σε αυτή τη σειρά φέρουν τις υπογραφές του Γερμανού Marcus Walz, του Γάλλου Ludovic Lazareth αλλά και του Αμερικανού Roland Sands, που είχε και το πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Μέχρι σήμερα…
Η σκυτάλη της «υπερτροποποίησης» πέρασε αυτή τη φορά στα χέρια ιταλών σχεδιαστών που ένωσαν της δυνάμεις τους μετά το κάλεσμα του ιταλικού lifestyle περιοδικού μοτοσικλέτας Riders Italian Magazine. Έτσι γεννήθηκε το TCROSS.
Το γενικό πρόσταγμα αυτού του project το είχε ο Riccardo Girardelli, ο οποίος μετέτρεπε επί σειρά ετών MX σε μοτοσικλέτες δρόμου (!) και έχει περάσει και από τα MotoGP ως μηχανικός. Συνεργάτης του Girardelli ήταν ο Rodolfo Frascoli, που έπαιξε σημαντικό ρόλο για πολλά χρόνια στον σχεδιαστικό οίκο Marabese Design.
Το project
Αρχικά οι δύο Ιταλοί έγδυσαν κυριολεκτικά το ιαπωνικό maxi scooter και κράτησαν από αυτό μόνο το πλαίσιο, τον κινητήρα, το ψαλίδι και την…δαγκάνα του πίσω φρένου.
Έπειτα πήραν ένα YZ450F και «δανείστηκαν» από αυτό τα πλαστικά, το τελικό της εξάτμισης και το πιρούνι μαζί με τις πλάκες στήριξης και τη δαγκάνα του εμπρός φρένου. Οι ακτινωτοί τροχοί είναι για τη συγκεκριμένη περίπτωση 17 ιντσών πίσω και 19 μπροστά και τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 150/70 και 110/80 αντίστοιχα. Η εξάτμιση και το τιμόνι, το οποίο φέρει μόνο διακόπτη on-off, έχουν δημιουργηθεί ειδικά για το TCROSSER, όπως και οι δίσκοι των φρένων, ενώ η τελική μετάδοση πραγματοποιείται πλέον με αλυσίδα. Για να τοποθετηθεί ο μεγαλύτερος ακτινωτός τροχός πίσω το ψαλίδι μάκρυνε κατά 20 χλστ., ενώ μετατροπές δέχτηκε και το πλαίσιο στην περιοχή του λαιμού (μικρότερη κάστερ κατά έξι μοίρες), λόγω του μακρύτερου πιρουνιού που θα έκανε διαφορετικά το TCROSSER να μοιάζει και να συμπεριφέρεται σαν chopper. Το μεταξόνιο διατηρήθηκε έτσι στα λογικά 1.640 χλστ. Τα καβαλέτα του τιμονιού αλλά και τα μαρσπιέ έχουν φτιαχτεί επίσης ειδικά για το concept, όπως και το υποπλαίσιο μέσα στο οποίο βρίσκεται και το ντεπόζιτο. Με βάρος 164 κιλά (χωρίς βενζίνη) και αργά γεωμετρικά χαρακτηριστικά το TCROSS μοιάζει μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για χωμάτινα παιχνίδια. Σίγουρα, πάντως είναι το πιο εντυπωσιακό TMAX που έχουμε δει.
πηγή : http://www.mototriti.gr
ΤΜΑΧ 530 + ΥΖ450F = TCROSS
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης