Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
Yamaha SR400 Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
Yamaha SR400 Vote_lcap2Yamaha SR400 Voting_bar2Yamaha SR400 Vote_rcap2 
gatoulis
Yamaha SR400 Vote_lcap2Yamaha SR400 Voting_bar2Yamaha SR400 Vote_rcap2 
delrules
Yamaha SR400 Vote_lcap2Yamaha SR400 Voting_bar2Yamaha SR400 Vote_rcap2 
loui
Yamaha SR400 Vote_lcap2Yamaha SR400 Voting_bar2Yamaha SR400 Vote_rcap2 
despot
Yamaha SR400 Vote_lcap2Yamaha SR400 Voting_bar2Yamaha SR400 Vote_rcap2 
sfairas
Yamaha SR400 Vote_lcap2Yamaha SR400 Voting_bar2Yamaha SR400 Vote_rcap2 
STEF
Yamaha SR400 Vote_lcap2Yamaha SR400 Voting_bar2Yamaha SR400 Vote_rcap2 
webmaster
Yamaha SR400 Vote_lcap2Yamaha SR400 Voting_bar2Yamaha SR400 Vote_rcap2 
Petran
Yamaha SR400 Vote_lcap2Yamaha SR400 Voting_bar2Yamaha SR400 Vote_rcap2 
cookerman
Yamaha SR400 Vote_lcap2Yamaha SR400 Voting_bar2Yamaha SR400 Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
Yamaha SR400 Vote_lcap228%Yamaha SR400 Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
Yamaha SR400 Vote_lcap20%Yamaha SR400 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
Yamaha SR400 Vote_lcap214%Yamaha SR400 Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
Yamaha SR400 Vote_lcap228%Yamaha SR400 Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
Yamaha SR400 Vote_lcap20%Yamaha SR400 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
Yamaha SR400 Vote_lcap27%Yamaha SR400 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
Yamaha SR400 Vote_lcap27%Yamaha SR400 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
Yamaha SR400 Vote_lcap210%Yamaha SR400 Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
Yamaha SR400 Vote_lcap27%Yamaha SR400 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
Yamaha SR400 Vote_lcap20%Yamaha SR400 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 Yamaha SR400

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Yamaha SR400 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Yamaha SR400   Yamaha SR400 EmptyΣαβ Νοε 09, 2013 3:26 pm

Yamaha SR400 Hop8

H Yamaha αποφάσισε να ξαναφέρει ένα θρυλικό όνομα στην ευρωπαϊκή γκάμα της το 2014 και παρουσίασε το SR400, το οποίο είχαμε πρωτογνωρίσει στα τέλη της δεκαετίας του 1970!

Με μια ματιά:

· Αερόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας
· Πλούσια ροπή σε όλο το φάσμα λειτουργίας
· Σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού
· Εκκίνηση αποκλειστικά με μανιβέλα
· Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο
· Δύο αμορτισέρ πίσω
· Τροχοί 18 ιντσών
· Κλασική αισθητική


Το νέο SR400 έχει βασιστεί στη μοτοσικλέτα εκείνης της εποχής (η οποία κυκλοφορούσε στα 400 κ.εκ. στην Ιαπωνία και στα 500 στην Ευρώπη) και αποτελεί μια σύγχρονη πρόταση με κλασική αισθητική. Ο σχεδιασμός του, όπως είναι φυσικό, φέρνει στο νου άλλες εποχές και εμπνέει νοσταλγία.

Yamaha SR400 3tyf

Ο κινητήρας που χρησιμοποιεί το νέο SR400 έχει βασιστεί σε αυτόν της δεκαετίας του 1970 έχοντας ελάχιστες διαφορές από αυτόν. Το απλό στο σχεδιασμό του μονοκύλινδρο και αερόψυκτο σύνολο, έχει διάμετρο και διαδρομή κυλίνδρου (87 και 62.7 χλστ. αντίστοιχα και συμπίεση ανέρχεται στο 8.5:1. Χάρη σε αυτά στοιχεία, η ροπή κάνει την εμφάνισή της ήδη από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Στην χαμηλά αποδιδόμενη ροπή συμβάλλουν καθοριστικά και η μεγάλης διαμέτρου βαλβίδα εισαγωγής (47 χλστ.), καθώς και την αυξημένη μάζα του βολάν. Φυσικά, η μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στον σημερινό κινητήρα και τον παλιό εντοπίζεται στο σύστημα τροφοδοσίας. Το SR400 του 2014 διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, το οποίο προσφέρει ομαλότερη λειτουργία, οικονομία, μειωμένους ρύπους και ευκολότερη εκκίνηση του κινητήρα.

Και μιας και μιλάμε για την εκκίνηση, οι λάτρεις των κλασικών μοτοσικλετών θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα το γεγονός ότι ο μόνος τρόπος να εκκινήσει ο κινητήρας του SR400 είναι και ο παραδοσιακός: η μανιβέλα! Η ιαπωνική εταιρία, για να διευκολύνει τους νεότερους, που πιθανόν να μην έχουν χρησιμοποιήσει ξανά στη ζωή τους μανιβέλα σε τόσο μεγάλο κινητήρα, έχει τοποθετήσει δείκτη στη δεξιά πλευρά της κυλινδροκεφαλής ώστε να φαίνεται πότε βρίσκεται το πιστόνι σε ιδανική θέση (!), το σύστημα ανάφλεξης είναι νέο, ενώ υπάρχει αποσυμπιεστής με την μανέτα του να έχει τοποθετηθεί στην αριστερή μεριά του τιμονιού.

Yamaha SR400 Y8lc

Όπως και ο κινητήρας, το πλαίσιο του SR400 έχει βασιστεί σε αυτό που χρησιμοποιούσε η ομώνυμη μοτοσικλέτα της δεκαετίας του 70. Ατσάλινο και σωληνωτό, το πλαίσιο προσφέρει υψηλά επίπεδα ακαμψίας και διατηρεί μειωμένο το βάρος της μοτοσικλέτας. Επιπλέον, το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι το λάδι που φτάνει στον κινητήρα μεταφέρεται μέσω των σωλήνων του πλαισίου. Η συγκεκριμένη μέθοδος επιτρέπει την καλύτερη κυκλοφορία του λαδιού και τη διατήρηση των συνολικών διαστάσεων της μοτοσικλέτας σε χαμηλά επίπεδα.

Όσον αφορά στον τομέα των αναρτήσεων, το SR400 έχει εξοπλιστεί με συμβατικές λύσεις. Μπροστά συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω δύο αμορτισέρ με δραδρομή 150 και 100 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Στα φρένα, τέλος, συναντάμε δίσκο μπροστά που συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων και ταμπούρο πίσω, ενώ οι τροχοί είναι 18 ιντσών.

Το Yamaha SR 400 θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα: μαύρο και γκρι.

Yamaha SR400 Pdqk

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 399 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 23.2/6.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,8/3.000
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 12
Βάρος (κιλά): 174
Ύψος σέλας (χλστ.): 785

Πηγή : http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
zygos30
Fazer Club
Fazer Club
zygos30

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Ηλικία : 48
Μοντέλο : FZS 600
Αριθμός δημοσιεύσεων : 142
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2013
Yamaha SR400 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Yamaha SR400   Yamaha SR400 EmptyΣαβ Νοε 09, 2013 5:01 pm

Ο παππους μου ελεγε:....'''στην παλια την βρυση θα γυρισουμε να πιουμε νερο'''...

Διαχρονικη αξια και προπαντος δεν σπαει,δεν χαλαει!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
despot
Supreme member
Supreme member
despot

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Σταθης
Ηλικία : 57
Μοντέλο : TDM850 '01
Αριθμός δημοσιεύσεων : 670
Ημερομηνία εγγραφής : 02/02/2010
Yamaha SR400 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Yamaha SR400   Yamaha SR400 EmptyΔευ Νοε 11, 2013 1:49 pm

... θα σκάσει μύτη και ο ''Μπίλιας'' και θα πάμε όλοι μαζί για χορό το βράδυ στην ''Jacky O'' Smile 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myspace.com/eustase
 
Yamaha SR400
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Ο “Dovi” έπεισε την Yamaha να παραμείνει... Yamaha;
» Yamaha XC 300
» Yamaha Ego S 115
» Yamaha R6 06+
» Yamaha YZF-R6

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ :: ΝΕΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ YAMAHA-