Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Voting_bar2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2 
gatoulis
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Voting_bar2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2 
delrules
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Voting_bar2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2 
loui
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Voting_bar2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2 
despot
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Voting_bar2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2 
sfairas
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Voting_bar2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2 
STEF
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Voting_bar2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2 
webmaster
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Voting_bar2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2 
Petran
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Voting_bar2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2 
cookerman
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Voting_bar2Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap228%Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap20%Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap214%Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap228%Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap20%Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap27%Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap27%Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap210%Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap27%Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_lcap20%Τέλος οι CRT από τα MotoGP Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 Τέλος οι CRT από τα MotoGP

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Τέλος οι CRT από τα MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Τέλος οι CRT από τα MotoGP   Τέλος οι CRT από τα MotoGP EmptyΚυρ Ιουλ 07, 2013 2:13 pm

Όπως αναφέραμε αμέσως μετά το GP του Mugello, η υποκατηγορία CRT των MotoGP εγκατελείπεται το 2014.

Η κατηγορία δημιουργήθηκε καταρχήν για να πιεστούν οι κατασκευαστές να παραχωρήσουν δύναμη στην Dorna, καθώς θεωρήθηκαν υπεύθυνοι για το κακό θέαμα, τις χαμηλές θεαματικότητες -τη μείωση των τηλεοπτικών εσόδων δηλαδή...- και τελικά την αποχώρηση μεγάλων χορηγών από τα GP για άλλα αθλήματα.

Ωστόσο οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας βοήθησαν στη δημιουργία μιας πιο υγιούς εικόνας, με περισσότερες συμμετοχές σε κάθε αγώνα και με την ανάπτυξη ενός «εσωτερικού ανταγωνισμού».

Τώρα, μετά τη δέσμευση των εργοστασίων να πουλήσουν ή ενοικιάσουν με λογικό κόστος είτε μοτοσυκλέτες είτε κινητήρες τους σε ιδιωτικές ομάδες, η Dorna θεωρεί πως η κατηγορία CRT πέτυχε τον στόχο της και δεν έχει πλέον λόγο ύπαρξης.

Τα μεγάλα εργοστάσια έχουν παραχωρήσει τα «βασιλικά τους προνόμια» (δηλαδή τον εν λευκώ καθορισμό των τεχνικών προδιαγραφών), ενώ δέχτηκαν και την ενιαία ECU της Magneti Marelli.

Διατηρούν το δικαίωμα να τής φορτώνουν το δικό τους λογισμικό, αλλά επί ποινή: θα έχουν στη διάθεσή τους 4λτ. λιγότερο καύσιμο ανά αγώνα και μόνον 5 κινητήρες (έναντι 12) ανά σαιζόν. Παρόλα αυτά, λόγω των οικονομικών τους δυνατοτήτων θα συνεχίσουν να κυριαρχούν στους αγώνες, βρίσκοντας πάντα νέους (και πανάκριβους) τρόπους να παρακάμπτουν νόμιμα κάθε περιορισμό των κανονισμών. Έτσι είναι.

Η διαφοροποίηση λοιπόν μεταξύ εργοσασιακών και ιδιωτικών συμμετοχών σύμφωνα με τους νέους κανόνες του παιχνιδιού, θα γίνεται μέσω της «ενιαίας» ECU. Ήδη οι Forward Racing, Avintia Blusens, PBM και CAME Ioda Racing τη χρησιμοποιούν, παλεύοντας όλη τη σαιζόν να μάθουν τα μυστικά του προγραμματισμού της, ώστε το 2014 που η χρήση της θα είναι υποχρεωτική για όλους, να διαθέτουν -ίσως...- ένα προβάδισμα.

Αυτό σημαίνει ότι την ενιαία ECU θα πρέπει να χρησιμοποιήσει και η ART Aprilia --και εδώ παίζεται μεγάλο παιχνίδι, με το τελικό αποτέλεσμα να μπαλαντζάρει ακόμη ανάμεσα στην πλήρη αποχώρηση της Aprilia έως τη θεώρησή της ως εργοστασιακή ομάδα.

Η ουσία είναι πως η Dorna προχωρά στο σχέδιό της, έστω κι αν η κατάσταση με τις αγωνιστικές «παραγωγής» (που αντικαθιστούν τις CRT), ακροβατεί πάνω από τον γκρεμό. Οι κατασκευαστές πλαισίων που θα ήθελαν να φτιάξουν μια μοτοσυκλέτα γύρω από τον κινητήρα της Yamaha Μ1 για παράδειγμα, θα έπρεπε να έχουν ήδη τον κινητήρα στα χέρια τους από τον Ιούλιο, ώστε να προλάβουν να εξελίξουν το νέο πλαίσιο.

Ωστόσο κινητήρα θα παραλάβουν μέσα στο Φθινόπωρο --ίσως και τον Νοέμβριο. Πώς θα προλάβουν να παραδώσουν πλήρη μοτοσυκλέτα τον Ιανουάριο του 2014 στις Ομάδες για δοκιμές;

Το ίδιο ισχύει και για την «RCV παραγωγής». Η μοτοσυκλέτα εξελίσσεται με καθυστέρηση. Όσες ομάδες θελήσουν να την αγοράσουν, πρέπει να πληρώσουν τώρα. Πότε θα την παραλάβουν; Τον Νοέμβριο μετά τον τελευταίο αγώνα της σαιζόν, στην Valencia.

Αν όμως κάποια από αυτές τις αντί-CRT έχουν κάποιο βασικό πρόβλημα, ο χρόνος των επίσημων χειμωνιάτικων δοκιμαστικών δεν αρκεί για να διορθωθεί.
Οπότε του χρόνου πολλοί από τους αναβάτες των μοτοσυκλετών αυτών δεν θα είναι παρά πειραματόζωα, ή αναβάτες εξέλιξης, με μηδαμινές πιθανότητες επιτυχίας.

Σκληρό το παράδειγμα του καθόλα άξιου Colin Edwards που εδώ και δύο χρόνια δεν έχει δει άσπρη μέρα με τη μοτοσυκλέτα της Forward Racing... Αλλά και ολόκληρη Honda πέρσι, όταν αποδείχτηκε ότι δεν τα πήγαινε καλά με τα νέα Bridgestone, χρειάστηκε πάνω από μισό χρόνο για να βρει μια πρώτη λύση. Η καθυστέρηση εκείνη της κόστισε τελικά τον τίτλο.

Πέρα από την εξάλειψη των CRΤ, η Επιτροπή GP αποφάσισε και νέα μέτρα μείωσης του κόστους στην κατηγορία Μoto2. Οι κανονισμοί προβλέπουν πως οι ομάδες Moto2 έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν αλλαγή του (εναίου) κινητήρα τους, αν θεωρήσουν πως έχει χαμηλή απόδοση.

Μέχρι σήμερα μαζί με την αίτηση αλλαγής οι ομάδες έπρεπε να καταβάλλουν και μια εγγύηση 20.000 ευρώ. Το σκεπτικό είναι να αποθαρρυνθεί η κατάχρηση του δικαιώματος της αλλαγής, αφού αν ο κινητήρας ελεγχθεί και βρεθεί εντός προδιαγραφών, τα χρήματα χάνονται.

Πέρυσι, παρότι αλλάχτηκαν αρκετοί κινητήρες, η εγγύηση δεν παρακρατήθηκε ούτε μια φορά. Από τις ομάδες που εκμεταλλεύτηκαν απόλυτα τους κανονισμούς ήταν και αυτή του πρωταθλητή Marc Marquez --και όχι μόνον μία φορά.

Όμως τώρα αυτό αλλάζει. Η εγγύηση ορίστηκε χαμηλότερα: στα 7.500 ευρώ για την πρώτη αλλαγή και στα 10.000 ευρώ για τη δεύτερη εντός της σεζόν. Η διαφορά, διαβάζουμε, είναι πως η Dorna θα παρακρατά οπωσδήποτε την εγγύηση, αν ο κινητήρας κατά τον έλεγχο αποδείχνεται εντός προδιαγραφών.

Αυτό σημαίνει ότι πέρσι κάποιοι έπρεπε να πληρώσουν εικοσαχίλιαρο, αλλά δεν το έκαναν --και ίσως όχι μία μόνον φορά. Κανείς δεν ξέρει ποιός, κανείς δεν μπορεί να το ελέγξει.

Βέβαια οι πλούσιες ομάδες δεν θα διστάσουν να ρισκάρουν τα χρήματα αυτά όποτε το θελήσουν, απλά τώρα το παιχνίδι εξισσοροπείται, γιατί οι χαμηλότερες τιμές ίσως επιτρέψουν και στις μικρότερες ομάδες να ζητούν φρέσκους κινητήρες.

πηγή : http://www.newsbeast.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
 
Τέλος οι CRT από τα MotoGP
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» MOTO GP NEWS 2010
» Sepang II, Ημέρα 3η: Καταπληκτικό τέλος!
» Τέλος εποχής για Rossi-Burgess
» Τέλος το υποχρεωτικό σέρβις στις αντιπροσωπείες;
» Stoner : σταματά τους αγώνες στο τέλος της χρονιάς!

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ :: MOTO GP - MOTO2 - MOTO3-