Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.
Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Θέμα: Nέο YZF-R25: στις 20 Μαΐου Δευ Μάης 12, 2014 8:34 pm
H Yamaha Ινδονησίας ανακοίνωσε την ημερομηνία της επίσημης κυκλοφορίας του νέου μικρού sport της, του YZF-R25. Παράλληλα, μία ακόμη κατασκοπική φωτογραφία του μοντέλου ήρθε στη δημοσιότητα.
Το νέο YZF-R25, λοιπόν, θα κυκλοφορήσει στις 20 Μαΐου στην Ινδονησία και η Yamaha της χώρας έχει ήδη ανεβάσει τη σχετική ιστοσελίδα, με όνομα “I Want Yamaha R25″. Σε αυτή βρίσκεται το χρονόμετρο της αντίστροφης μέτρησης μέχρι την κυκλοφορία του, αλλά και μια προσφορά: όσοι Ινδονήσιοι αποκτήσουν το νέο μοντέλο τις πρώτες ημέρες της κυκλοφορίας του, θα πάρουν δώρο ένα κράνος της AGV, ρέπλικα αυτού του Valentino Rossi.
H Yamaha Ινδονησίας, πάντως (όπως μπορείτε να δείτε και στη διαφημιστική τους καταχώρηση), συνδέει το R25 με το αγωνιστικό YZR-M1 – αποκαλεί, μάλιστα, το νέο της μοντέλο “Baby M1”! Φυσικά, το μοντέλο δεν έχει κάποια σχέση (πέρα από τον τομέα της αισθητικής) με το M1, ωστόσο, πρόκειται για μια λογική κίνηση μάρκετινγκ, δεδομένου ότι αυτή τη στιγμή τα Moto GP είναι εξαιρετικά δημοφιλή στη χώρα.
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση, πάντως, αφορά αποκλειστικά στην κυκλοφορία του R25 στην Ινδονησία και δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με το πότε θα δούμε και στην αγορά της Ευρώπης το αντίστοιχο μοντέλο – το R3.
Τέλος, ελάχιστες ημέρες πριν την επίσημη κυκλοφορία του, το R25 πρωταγωνίστησε σε μία ακόμη κατασκοπική φωτογραφία. Η συγκεκριμένη τραβήχτηκε, όπως φαίνεται, σε κάποιον ντίλερ και μας δίνει μια τελευταία… ανεπίσημη γεύση, πριν το δούμε να παρουσιάζεται επίσημα σε μια σχεδόν εβδομάδα.
Θέμα: Απ: Nέο YZF-R25: στις 20 Μαΐου Πεμ Μάης 22, 2014 12:21 pm
Ένα «superbike τσέπης» για τις αναδυόμενες αγορές και όχι μόνο
Έχοντας απασχολήσει με διαρροές τον Τύπο δύο περίπου μήνες τώρα, παρουσιάστηκε και επίσημα το Yamaha YZF-R25 στη χώρα κατασκευής του, την Ινδονησία.
Το νέο μοντέλο έχει στην καρδιά του έναν δικύλινδρο εν σειρά με 249 κυβικά που αποδίδει (τιμές εργοστασίου) 35,5 ίππους και 2,31χλγμ ροπής. Αποτελεί δεν τη προσπάθεια της Yamaha να αποσπάσει μερίδιο αγοράς της νεότευκτης κατηγορίας των σπορ μοτοσυκλετών 250 κυβικών, όπου μέχρι τώρα η Ηonda και η Kawasaki αλώνιζαν ελεύθερα.
Η R25 θα διατεθεί πρώτα στην αγορά της κατασκευάστριας χώρας, στις αρχές Ιουλίου. Ο στόχος των πωλήσεων δεν είναι τρομακτικός: 12.000 αντίτυπα θέλει να πουλήσει παγκοσμίως η Yamaha. Ο στόχος αυτός θα αναπροσαρμόζεται κάθε χρόνο, καθώς θα αυξάνονται οι χώρες που θα πωλείται το σπορ μοτοσυκλετάκι.
Αρχικά πάντως, η R25 σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με βάση τις ανάγκες των χωρών της νοτιοανατολικής Ασίας και της Ινδίας. Αυτή η ξεκάθαρη δήλωση κατά την παρουσίαση, αφήνει κατά πολλούς το περιθώριο εμφάνισης ενός ειδικότερου μοντέλου για την Ευρώπη και τις ΗΠΑ με περισσότερα κυβικά (300;).
Ανάμεσα στα ιδιαίτερα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του ξεχωρίζει η πρωτότυπη σχεδίαση του θαλάμου καύσης που αναγκάζει το μείγμα να περιδινίζεται, ώστε τελικά να καίγεται πιο αποτελεσματικά.
Οι κύλινδροι του YZF-R25 (όπως σε όλα τα δικύλινδρα Yamaha) είναι κατασκευασμένοι από DiASil (χυτό κράμα αλουμινίου-πυριτίου) που αφενός είναι πανάλαφρο, αφετέρου έχει εξαιρετικές θερμοαπαγωγικές ιδιότητες.
Με το βλέμμα στο κόστος, το πλαίσιο του YZF-R25 είναι ατσάλινο, κατασκευασμένο κυρίως από ευθύγραμμους σωλήνες που ενώνονται με ελάχιστες κολλήσεις. Εύκολο στην κατασκευή (άρα φθηνό) αλλά και στην επισκευή.
Η τιμή του R25 είναι στην Ινδονησία 53 εκ. ρουπίες, λίγο μεγαλύτερη από του Honda CBR 250R (πωλείται αντί περίπου 49 εκ. ρουπίων), αλλά χαμηλότερη από του Kawasaki Ninja 250R (53,7 εκατ. ρουπίες).
Η τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία ευρώ - ινδονησιακής ρουπίας σημαίνει ότι η τιμή του αντιστοιχεί σε περίπου 3.180 ευρώ. Φαινομενικά χαμηλή για τον δυτικό κόσμο, αλλά πραγματικά τιμή superbike για έναν Ινδονήσιο μοτοσυκλετιστή, καθώς το μέσο κατά κεφαλή εισόδημα στην 4η πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου είναι 3.800 ευρώ (2012).
Τεχνικά χαρακτηριστικά Μήκος x Πλάτος x Ύψος (χιλ.) 2.090 x 720 x 1.135 Ύψος σέλας (χιλ.) 780 Βάρος (κιλά) 166 Κινητήρας Υγρόψυκτος, τετράχρονος εν σειρά με 4 βαλβ./ κύλινδρο και 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής Κυβισμός (κ.εκ.) 249 Διάμετρος x Διαδρομή (χιλ.) 60,00 x 44,1 Ιπποδύναμη 35.5 HP/12.000 σαλ. Ροπή 2,31 χλγμ. /10.000σαλ Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λτ.) 14 Τροφοδοσία Ψεκασμός Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων Ελαστικά (εμπρός/πίσω) 110/70-17 / 140/70-17 Φρένα (εμπρός & πίσω) Υδραυλικό δισκόφρενο