Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.
Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Κάτι… κακό ετοιμάζει η Yamaha, η οποία έδωσε στη δημοσιότητα ένα teaser βίντεο με τίτλο «Η Σκοτεινή Πλευρά Της Ιαπωνίας». Σε αυτό βλέπουμε πολλά, αλλά όχι το νέο μοντέλο της. Ήδη γνωρίζουμε απ όσα μας έχει δείξει μέχρι στιγμής, ότι η Yamaha θα έχει μια πλούσια σοδειά στην EICMA του Νοεμβρίου, με ένα μοντέλο (ή μια σειρά; ) με τρικύλινδρο κινητήρα να αποτελεί το highlight. Ωστόσο, το συγκεκριμένο βίντεο μας προετοιμάζει για μια μοτοσικλέτα που θα παρουσιαστεί νωρίτερα και συγκεκριμένα στις 11 Ιουνίου.
Στο βίντεο, βέβαια, αυτή η μοτοσικλέτα δε φαίνεται ούτε για μισό δευτερόλεπτο. Το μόνο που μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια (δεδομένης και της όρθιας θέσης του αναβάτη) είναι ότι πρόκειται για street (ή supermotard) και όχι για κάποιο sport μοντέλο. Ένα ακόμη στοιχείο που μπορεί να φανεί χρήσιμο είναι ο λογαριασμός στο Youtube, από τον οποίο ανέβηκε το συγκεκριμένο βίντεο. Πρόκειται για αυτόν της Yamaha Motor Europe και το γεγονός αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η μοτοσικλέτα μπορεί να είναι και μικρού κυβισμού, ειδικά σχεδιασμένη για τις αγορές της Ευρώπης. Ωστόσο, η εταιρεία κάνει λόγο για τη σκοτεινή πλευρά και για ένα άγριο κτήνος που θα αλλάξει το τοπίο στην sport οδήγηση.
Μπορεί, λοιπόν, η Yamaha μπορεί να θέλει να μας δώσει την πρώτη γεύση από τα τρικύλινδρα μοντέλα της. Όπως και να ‘χει, όλες οι απορίες μας θα λυθούν στις 11 Ιουνίου.
This new concept model represents an important and significant development with regard to Yamaha's plans for the company's future direction in the motorcycle marketplace. The crossplane concept behind the success of the YZR-M1 and YZF-R1 has inspired the design of an all-new 3-cylinder engine which is destined to play an important role in Yamaha's future. Yamaha firmly believe that this new engine concept will open up new horizons in riding enjoyment. The crossplane concept has shaped the character and enhanced the rideability of the YZR-M1 and YZF-R1, and has played a major part in their respective success on the track and street. These motorcycles have become famous for their linear driving power which is a direct result of the 'clean' torque output created by the elimination of inertial torque to nearly zero. And it is this crossplane concept of eliminating the unwanted inertial torque to create clean torque that forms the basis of the new 3-cylinder Yamaha engine. In the company's never-ending search for new challenges, and inspired by the sweet character of the crossplane concept featured on the M1 and R1 engines, Yamaha have developed an all-new 3-cylinder engine. By investing in this new layout, Yamaha have created a new-generation powerplant that brings with it a whole new world of possibilities. This light, slim and compact new 3-cylinder engine is designed to add a new dimension to its category in terms of torque, sound and efficiency. By successfully combining the positive characteristics of 2-cylinder and 4-cylinder engines, Yamaha's 3-cylinder powerplant has the potential to bring race-inspired performance to the street.
Επίσης διάβασα σε μια άλλη ανακοίνωση τις Yamaha Racing οτι ζήτησε απο την DORNA και οσοι εμπλέκονται με τα MOTOGP να τους δώσουν άδεια στην Yamaha για να χρησιμοποιησουν του χρόνου στους αγώνες MotoGP 2014 3 κυλίνδρους κινητήρες αλλα στα 1200 κυβικά αντί να έχουν 4 κύλινδρο στα 1000 κυβικά. Εαν δεν πάρουν την έγκριση τότε θα συνεχίσουν με τον 4 κύλινδρο στα 1000 κυβικά που έχουν και σήμερα.
Εγώ προσωπικά είμαι υπέρ για τα 1200 κυβικά για τα MotoGP αλλά είμαι κατά στο να κατεβουν σε κυλίνδρους.
Θα δείξει στις 11 Ιουνίου 2013 και ώρα 15:00 παγκόσμια ώρα εάν όλα αυτά τα κάνει για καλό η Yamaha ή απλά τα κάνει όλα χειρότερα όπως μας συνήθισε τα τελευταία 3 χρόνια. Αντί να βελτιώνει τα μοντέλα τις να τα χειροτερεύει.
Δεν είναι άσχημο, αλλά ούτε και εντυπωσιακό. Μετά απο τόσο "θόρυβο" περίμενα κάτι συναρπαστικότερο απο αυτό . Έχω την εντύπωση ότι κάτι του λείπει πάνω απο το μπροστινό φανάρι? ?
Κατα την γνωμη μου ειναι αλλη μια αποτυχια τις Yamaha :( Χειροτερο απο το αντιστοιχο Triumph και χειροτερο απο το Yamaha FZ1 Fazer ABS.
Δεν νομίζω πως έχει καμία σχέση με κάποιο Τriumph πόσο μάλλον με το FZ1. Περισσότερο με motard-style μηχανή μοιάζει, γιατί ούτε ροπή φαίνεται να έχει ιδιαίτερα υψηλή. Αντικαθιστά τα MT-01/03 δοκιμάζοντας και το νέο τρικύλινδρο κινητήρα.
Πάντως με 14άρι ντεπόζιτο, μόνο για βόλτες μέχρι την καφετέρια την κόβω! Επίσης μου αρέσει η ελληνική μετάφραση :
Τα καρμπυρατέρ επιστρέφουν δυναμικά !! (έστω και στα χαρτιά)
Θέμα: Απ: Tι ετοιμάζει η Yamaha; Τετ Ιουν 12, 2013 12:22 am
Με στεναχωρει να βλεπω εταιριες οπως η Yamaha αντι να βγαζει καλυτερα μοντελα απο τα προηγουμενα να βγαζει καινουργια μοντελα ακριβοτερα και χειροτερα. Για παραδειγμα μου σταματησε να μου κατασκευαζει το Yamaha FZ6 S2 γιατι για να παραγει το ΜΤ03, FZ8, XJ6. Αφου και τα 3 street παραπανω ειναι υποδιεστερα απο το αντιστοιχο S2 FZ6. Το κακο ειναι οτι το βλεπω και σε αλλες εταιριες οπως η Suzuki και Honda. Οι μονες εταιριες που πραγματι βγαζουν καλυτερα μηχανακια απο τα προηγουμενα τους ειναι η Kawasaki και ολες οι Ευρωπαικες Aprilia,BMW,Ducati ? ,ΚΤΜ,MVAugusta και αλλες.
Θέμα: Απ: Tι ετοιμάζει η Yamaha; Τετ Ιουν 12, 2013 8:35 am
pavlaras1 έγραψε:
Με στεναχωρει να βλεπω εταιριες οπως η Yamaha αντι να βγαζει καλυτερα μοντελα απο τα προηγουμενα να βγαζει καινουργια μοντελα ακριβοτερα και χειροτερα.
Είναι δυστυχώς η κυρίαρχη τάση, να προσφέρουν δηλαδή πιο εμπορικά, κοινωνικώς ορθά προϊόντα! Μεγάλη ροπή χαμηλά, χωρίς εξάρσεις, μικρότερη ονομαστική ιπποδύναμη, μηχανές που απευθύνονται σε ευρύτερο παγκόσμια κοινό. Άλλωστε οι πωλήσεις διεθνώς είναι αμίληκτες: τεράστια αγορά στις αναπτυσόμενες αγορές για μικρού κυβισμού μηχανές, ενώ στις ανεπτυγμένες χώρες οι πωλήσεις ιδίως των μεγάλου κυβισμού μηχανών πέφτουν διαρκώς.
pavlaras1 έγραψε:
Οι μονες εταιριες που πραγματι βγαζουν καλυτερα μηχανακια απο τα προηγουμενα τους ειναι η Kawasaki και ολες οι Ευρωπαικες Aprilia,BMW,Ducati ? ,ΚΤΜ,MVAugusta και αλλες
Γιατί έχουν πολύ δρόμο μέχρι να φτάσουν στο επίπεδο της YAMAHA.
1. Είναι δυστυχώς η κυρίαρχη τάση, να προσφέρουν δηλαδή πιο εμπορικά, κοινωνικώς ορθά προϊόντα! Μεγάλη ροπή χαμηλά, χωρίς εξάρσεις, μικρότερη ονομαστική ιπποδύναμη, μηχανές που απευθύνονται σε ευρύτερο παγκόσμια κοινό. Άλλωστε οι πωλήσεις διεθνώς είναι αμίληκτες: τεράστια αγορά στις αναπτυσόμενες αγορές για μικρού κυβισμού μηχανές, ενώ στις ανεπτυγμένες χώρες οι πωλήσεις ιδίως των μεγάλου κυβισμού μηχανών πέφτουν διαρκώς.
2. Γιατί έχουν πολύ δρόμο μέχρι να φτάσουν στο επίπεδο της YAMAHA.
1. Στις αναπτυγμενες χωρες πεφτουν οι πωλησεις των μεγαλων κυβικων και στις υποαναπτυκτες ανεβαινουν οι πωλησεις μεγαλων κυβικων? Εγω παλι εχω διαφορετικη αντιληψη οτι στις αναπτυγμενες χωρες ανεβαινουν τα κυβικα και στις υποαναπτηκτες κατεβαινουν στα κυβικα. Εαν ισχυε οτι μικραινουν τον κυβισμο δεν θα εβγαζε το MT-03 στα 660 και το ΜΤ-09 στα 850 αλλα θα εβγαζαν ενα μοντελο στα 300cc και ενα στα 600cc. Ουτε θα εβγαζε FZ8 στην θεση του FZ6 αλλα θα εβγαζε ενα FZ5 ή FZ4.
2. Η Yamaha εχει 5-6 πολυ δυνατα μοντελα που ειναι και οι κρακτες τις εταιριας και ολα τα υπολοιπα ειναι λιγο πολυ στο ιδιο ισως και χειροτερο επιπεδο απο των ανταγωνισμο.
Θέμα: Απ: Tι ετοιμάζει η Yamaha; Πεμ Ιουν 13, 2013 10:35 am
Yamaha MT-09 is a whole new concept in sport bike design. With a compact new chassis and high-torque 3-cylinder engine, this new generation performance machine is designed for riders who appreciate character and soul.
The beating heart of this new kind of animal is a lightweight 850cc 3-cylinder engine that kicks out a wide band of raw, linear torque giving outstanding acceleration that gets your adrenaline flowing.
And for agile handling this dynamic new naked motard-style bike is equipped with a compact aluminium chassis and upright riding position that make light work of everything - from weekday urban riding through to Sunday morning blasts.
Monocross rear suspension with horizontal shock
Refined ergonomics “full-control” riding position
YCC-T and D-MODE electronic control systems
298mm floating front discs radial-mount calipers
All-new lightweight 10-spoke alloy wheels
Consealed 3 into 1 exhaust
Engine type liquid-cooled Displacement 847 cm³ Bore x stroke 78.0 mm x 59.1 mm Compression ratio 11.5 : 1 Maximum power 84.6 kW (115PS) @ 10,000 rpm Maximum torque 87.5 Nm (8.9 kg-m) @ 8,500 rpm Lubrication system Wet sump Fuel system Fuel Injection Clutch type Wet Ignition system TCI Starter system Electric Transmission system Constant Mesh Final transmission Chain Chassis Frame Diamond Front suspension system Telescopic forks Front travel 137 mm Caster angle 25º Trail 103 mm Rear suspension system Swingarm Rear travel 130 mm Front brake Hydraulic dual disc, Ø 298 mm Rear brake Hydraulic single disc, Ø 245 mm Front tyre 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) Rear tyre 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless)
Dimensions Overall length 2,075 mm Overall width 815 mm Overall height 1,135 mm Seat height 815 mm Wheel base 1,440 mm Minimum ground clearance 135 mm Wet weight (including full oil and fuel tank) 188 kg Fuel tank capacity 14 L Oil tank capacity 3.4 L