Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Voting_bar2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2 
gatoulis
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Voting_bar2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2 
delrules
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Voting_bar2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2 
loui
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Voting_bar2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2 
despot
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Voting_bar2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2 
sfairas
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Voting_bar2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2 
STEF
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Voting_bar2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2 
webmaster
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Voting_bar2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2 
Petran
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Voting_bar2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2 
cookerman
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Voting_bar2ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap228%ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap20%ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap214%ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap228%ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap20%ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap27%ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap27%ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap210%ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap27%ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_lcap20%ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
despot
Supreme member
Supreme member
despot

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Σταθης
Ηλικία : 57
Μοντέλο : TDM850 '01
Αριθμός δημοσιεύσεων : 670
Ημερομηνία εγγραφής : 02/02/2010
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP   ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP EmptyΠεμ Φεβ 18, 2010 10:12 pm

Η γραμμή εκκίνησης αραιώνει και η FIM με την Dorna αναζητούν τρόπους να αυξήσουν τις συμμετοχές με καινούργιες εργοστασιακές και ιδιωτικές ομάδες. Το δύσκολο είναι ότι σε πολλά σημεία οι απαιτήσεις των μεν διαφέρουν από των δε. Και αναζητείται ο καλύτερος συμβιβασμός.

Φαίνεται λοιπόν ότι το 2012 πάμε για τέσσερις κατηγορίες αγώνων στα μεγάλα (σήμερα MotoGP). Σε αυτές τουλάχιστον κατέληξε η MSMA (Σύνδεσμος Κατασκευαστών Μοτοσυκλετών για τα Μηχανοκίνητα Σπορ):


1. Εργοστασιακοί πρωτότυποι κινητήρες με όριο τα 1.000cc, τους 4 κυλίνδρους και διάμετρο εμβόλων τα 81mm. Έτσι οι διαδρομές των εμβόλων θα πάψουν να μικραίνουν στο διηνεκές

2. Όπως η κατηγορία 1, αλλά οι κινητήρες θα εκμισθώνονται στις δορυφορικές ομάδες με εργοστασιακό πλαίσιο

3. Όπως στην κατηγορία 2 αλλά με πλαίσιο άλλου κατασκευαστή

4. Πρωτότυπα πλαίσια με κινητήρες βασισμένους στους παραγωγής. Θα επιτρέπονται μόνον συγκεκριμένες βελτιώσεις/αλλαγές.

Βασικά στοιχεία των νέων κανονισμών των 1000cc είναι ότι επιβαρύνονται με 3kg βάρους σε σχέση με το υπάρχον όριο (από 150kg σε 153kg) και θα διατηρηθεί η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 21lt και για τις δύο κατηγορίες. Οι ιδιωτικές εταιρείες θα μπορούν όμως να χρησιμοποιούν ρεζερβουάρ 24lt και 12 κινητήρες τον χρόνο, αντί 6.
Όλα αυτά θα ξεκαθαριστούν από την επιτροπή που θα προτείνει τους νέους κανονισμούς (CRT) η οποία θα κάνει τις πρώτε οριστικές εξαγγελίας τον Μάιο.

Τι προσπαθούν να επιτύχουν με αυτές τις αλλαγές; Απάντηση έδωσε ο εκπρόσωπος της Dorna: "Δεν έχουμε άλλη επιλογή". Είναι καθαρά Οικονομικό Ζήτημα. Η εξέλιξη ενός πρωτότυπο είναι πλέον πανάκριβη υπόθεση και από την άλλη η κατάργηση των MotoGP θα έβγαζε από τη ζωή μας –και από τη Μοτοσυκλέτα- το πιο λαμπερό και γοητευτικό συστατικό. Τον ανταγωνισμό σε κορυφαίο επίπεδο.
Ακόμα, ανοίγει η πόρτα για εταιρείες όπως η Aprilia που ήδη παράγει έναν V-4 για το RSV. Οι Ιταλοί θα μπορούσαν να λάβουν εύκολα μέρος στα Νέα MotoGP αρκεί να κατασκευάσουν ένα πρωτότυπο πλαίσιο. Κάτι για το οποίο δεν έχουν καμία δυσκολία.
Ίσως μάλιστα αυτός να είναι ο απώτερος σκοπός τους, όταν πριν δύο μήνες αποφάσισαν να σνομπάρουν την Moto2, αφήνοντας ξεκρέμαστο τον "Aspar" Martinez .

Θα πισωγυρίσει η τεχνολογία; Θα έρθουν οι πνευματικές βαλβίδες; Θα φτάσουν τα superbike παραγωγής τους 220hp; Ελπίζω όλες αυτές οι αντικρουόμενες ερωτήσεις να βρουν απαντήσεις που προς το συμφέρον της μοτοσυκλέτας. .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myspace.com/eustase
sfairas
Site Administrator
Site Administrator
sfairas

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : sfairas
Ηλικία : 45
Μοντέλο : FZ6 FAZER
Αριθμός δημοσιεύσεων : 604
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2009
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP   ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP EmptyΠαρ Φεβ 19, 2010 1:16 am

H αλήθεια είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και πιο συγκεκριμένα ο δίτροχος, χρειάζεται μία ένεση τόνωσης, διότι τελευταία έχει χάσει αρκετή από την αίγλη του παρελθόντος. Δεν ξέρω αν η "συνταγή" που συζητάτε είναι
και η σωστή, αλλά ακούγεται ενδιαφέρουσα.
Οι ενέργειες που θα ακολουθήσουν σίγουρα θα αποφέρουν οικονομικά οφέλη για τις εταιρίες (ή λιγότερη οικονομική "αιμορραγία" σωστότερα) αλλά πιστεύω πως τα αποτελέσματα θα είναι θετικά και ως προς τον ανταγωνισμό-θέαμα.
Ίδωμεν, YAMAHA ολέ smil4462406b70aea
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://yamaha-bikers.forumgreek.com
ghost
jr. member
jr. member
ghost

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : ΧΡΗΣΤΟΣ
Ηλικία : 47
Μοντέλο : R1 08
Αριθμός δημοσιεύσεων : 71
Ημερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP   ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP EmptyΣαβ Φεβ 20, 2010 11:13 am

πιστευω οτι με τους νεους κανονισμους θα σταματησει λιγακι η εξελιξη στα πρωτοτυπα, αλλα θα ξεφυγει η εξελιξη στα παραγωγης.οπως γινεται ηδη στα superbikes αλλωστε!αλλα δεν νομιζω να φτασουνε τους 220 ιππους!!!!!!σιγα μην αφησουν οι καρεκλατοι (θυμαστε τι πηγε να γινει με τους 100 ιππους?)να κυκλοφορουν τετοιες ιπποδυναμεις
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ MOTOGP
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» MOTOGP: ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ
» Για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοι
» Αεροδυναμική στα MotoGP
» Τέλος οι CRT από τα MotoGP
» MOTO GP NEWS 2010

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ :: MOTO GP - MOTO2 - MOTO3-