| Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. | |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
drowvarius new member
Φύλλο : Όνομα : Στέλιος Ηλικία : 44 Μοντέλο : tenere 1983 Αριθμός δημοσιεύσεων : 12 Ημερομηνία εγγραφής : 25/06/2012 | Θέμα: Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. Δευ Ιουν 25, 2012 10:53 pm | |
| Εδώ και 8-9 χρόνια έχω στην κατοχή μου ένα tenere του 1983. Το πρώτο τενερέ που είχε βγει. Για όσους θυμούνται, το κόκκινο άσπρο με το ντεπόζιτο των 28 λίτρων και τη μανιβέλα.
Πριν από εμένα το είχε ο αδελφός μου, ο οποίος του έκανε μια μεγάλη μετατροπή. Όσο απίστευτο και αν ακούγεται το μετέτρεψε σε super motard.
Αλλάχτηκαν σχεδόν τα πάντα. Τα μόνα που έμειναν τα ίδια είναι ο σκελετός, η σέλα και το ντεπόζιτο. Όλα τα άλλα είναι εξαρτήματα από μοτοσικλέτες από το 1983 εώς και το 2000. Και επίσης την έβαψε μαύρο ματ.
Κάποια στιγμή ο αδελφός μου ήθελε να το δώσει για να πάρει κάποιο άλλο, και έτσι το αγόρασα εγώ, επειδή μου άρεσε πολύ. Αλλά επειδή είχε κάποιο πρόβλημα - και εγώ δεν είχα λεφτά - το παράτησα σε μία αποθήκη. Και εκεί κατά κάποιο τρόπο το ξέχασα για 8 χρόνια.
Μέχρι που ήρθε πια ο καιρός να το χρειαστώ. Δυστυχώς η μηχανή ήταν μέσα σε μία αποθήκη γεμμάτη υγρασία. Και το χειρότερο είναι ότι είχε βενζίνη στο ντεπόζιτο.
Το αποτέλεσμα ήταν να λιώσει το καρμπιλατέρ, η βενζίνη να γίνει λάσπη και να κολλήσουν σχεδόν τα πάντα. Αλλά αυτό δεν με σταμάτησε. Όταν την έβγαλα για να την καθαρίσω είδα ότι το χρώμα και τα νικελωμένα σημεία δεν είχαν πάθει ζημιά, και οι σκουριές είχαν περιοριστεί σε κάποιες βίδες και σε κάποιες ενώσεις.
Μετά πολλών κόπων, βασάνων και αρκετών μηνών στο συνεργείο κατάφερα και την έβγαλα και πάλι στο δρόμο. Αντιμετώπισα πολλά προβλήματα μέχρι να το καταφέρω, με μηχανικούς τεμπέληδες, που να θέλουν να μου φάνε λεφτά και η αλήθεια είναι πως καόμη αντιμετωπίζω προβλήματα.
Τώρα την έχω στο συνεργείο για τσιμούχες στις μπουκάλες και τακάκια. Τίποτα σπουδαίο ευτυχώς...Θέλει ακόμη δουλειά, και αρκετές πατέντες. Όσο μπορώ φτιάχνω...
|
|
| |
delrules Moderator
Φύλλο : Όνομα : delrules Ηλικία : 45 Μοντέλο : YAMAHA FZ1S FAZER Αριθμός δημοσιεύσεων : 1083 Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010 | Θέμα: Απ: Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. Δευ Ιουν 25, 2012 11:37 pm | |
| |
|
| |
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. Τρι Ιουν 26, 2012 12:13 pm | |
| - drowvarius έγραψε:
- ...με το ντεπόζιτο των 28 λίτρων ...
Επιτέλους και κάποιος που μπορεί να με ανταγωνιστεί. Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά τις μηχανές πλέον... Πέρα από την πλάκα, μπράβο σου. Με λίγη υπομονή θα την επαναφέρεις. Σε λίγο άλλωστε καταθέτεις και πινακίδες ως ιστορικό όχημα. (Αν δεν κάνω λάθος στα 35 χρόνια) Για ανέβασε καμιά φωτό να δουμε πως είναι. |
|
| |
drowvarius new member
Φύλλο : Όνομα : Στέλιος Ηλικία : 44 Μοντέλο : tenere 1983 Αριθμός δημοσιεύσεων : 12 Ημερομηνία εγγραφής : 25/06/2012 | Θέμα: Απ: Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. Παρ Ιουλ 06, 2012 2:19 pm | |
| - REM έγραψε:
- drowvarius έγραψε:
- ...με το ντεπόζιτο των 28 λίτρων ...
Επιτέλους και κάποιος που μπορεί να με ανταγωνιστεί. Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά τις μηχανές πλέον...
Πέρα από την πλάκα, μπράβο σου. Με λίγη υπομονή θα την επαναφέρεις. Σε λίγο άλλωστε καταθέτεις και πινακίδες ως ιστορικό όχημα. (Αν δεν κάνω λάθος στα 35 χρόνια)
Για ανέβασε καμιά φωτό να δουμε πως είναι. Εσύ τι μηχανή έχεις; Για τι ντεπόζιτο μιλάμε;. Φωτογραφίες θα ανεβάσω σήμερα ή αύριο. Η αλήθεια είναι πως μου έχει βγάλει κάποια προβληματάκια, αλλά ήταν λόγω της ακινησίας και κακής μεταχείρησης πριν από εμένα. Τώρα τα μαζεύω σιγά σιγά. Την βάζω σήμερα στο συνεργείο για να μου φτιάξουν τα ηλεκτρολογικά, γιατί κάτι έπαε και σβήνει συνέχεια, και επίσης πρέπει να βάλω μια φλάντζα ανάμεσα από τα κάρτερ, εκεί που ένας μηχανικός επειδή βαριόταν έβαλε απλά...φλαντζόκολλα...και τώρα χάνει λάδια. |
|
| |
drowvarius new member
Φύλλο : Όνομα : Στέλιος Ηλικία : 44 Μοντέλο : tenere 1983 Αριθμός δημοσιεύσεων : 12 Ημερομηνία εγγραφής : 25/06/2012 | |
| |
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. Σαβ Ιουλ 07, 2012 11:28 am | |
| - drowvarius έγραψε:
- ..Πολλοί βρέθηκαν να μου πουν να την πετάξω, επειδή μόνο και μόνο είναι παλιά μηχανή. Αλλά όλως τυχαίως μου πρότειναν να την πετάξω στον πιο κοντινό κάδο στο σπίτι τους...για να την πάρουν αυτοί.....
Αυτοί οι καλοθελητές παντού και πάντα παρόντες - drowvarius έγραψε:
- ....Εσύ τι μηχανή έχεις; Για τι ντεπόζιτο μιλάμε;. .....
FZS 600 Fazer του '03. Χωρητικότητα καυσίμου: (είπα για μια στιγμή να το κάνω quiz για κάποιους φίλους να δω αν το εμπαίδωσαν τόσα χρόνια, αλλά... ) 22,0 λίτρα |
|
| |
drowvarius new member
Φύλλο : Όνομα : Στέλιος Ηλικία : 44 Μοντέλο : tenere 1983 Αριθμός δημοσιεύσεων : 12 Ημερομηνία εγγραφής : 25/06/2012 | Θέμα: Απ: Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. Σαβ Ιουλ 07, 2012 10:27 pm | |
| Μια βοήθεια παιδιά. Πως μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες;;; Στη gallery μου λέει πως δεν μπορώ επειδή δεν έχει χώρο. Υπάρχει άλλος τρόπος να ανεβάσω φωτογραφίες από τη μηχανή μου; |
|
| |
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. Κυρ Ιουλ 08, 2012 12:28 am | |
| To gallery έχει πρόβλημα, οπότε μπορείς μεσω imageshack να ανεβάσεις όσες φωτός θες σε όποιο post θες οδηγίες |
|
| |
drowvarius new member
Φύλλο : Όνομα : Στέλιος Ηλικία : 44 Μοντέλο : tenere 1983 Αριθμός δημοσιεύσεων : 12 Ημερομηνία εγγραφής : 25/06/2012 | Θέμα: Απ: Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. Κυρ Ιουλ 08, 2012 1:31 am | |
| |
|
| |
drowvarius new member
Φύλλο : Όνομα : Στέλιος Ηλικία : 44 Μοντέλο : tenere 1983 Αριθμός δημοσιεύσεων : 12 Ημερομηνία εγγραφής : 25/06/2012 | Θέμα: Απ: Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. Κυρ Ιουλ 08, 2012 2:29 am | |
| Τώρα που κατάφερα να ανεβάσω τις πρώτες φωτογραφίες ας σας πω και την ιστορία αυτής της μηχανής. Πιστεύω ότι όλοι ξέρετε πως μοιάζει ένα τενερέ του 1983. Το κλασσικό κόκκινο άσπρο. Και διαπιστώνετε ότι δεν έχει καμμία σχέση με αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία. Και έχετε απόλυτο δίκιο.
Όπως είπα και πιο πάνω η μηχανή αυτή έχει πάνω της κομμάτια από το 1983 μέχρι και σήμερα. Και όχι μόνο από μηχανές. Στην πρώτη φωτογραφία βλέπετε τα φώτα της. Είναι προβολάκια ομίχλης αυτοκινήτου...Δυστυχώς φέγγουν ελάχιστα, και περισσότερο είναι για το εφέ. Μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκα το κατάλληλο φως, ώ στε να μην αναγκαστώ να αφαιρέσω τα προβολάκια - επειδή εξωτερικά μου αρέσουν. Στο κενό ανάμεσα στα προβολάκια χωράει λάμπα από TTR 250. Και αυτό θα βάλω.
Στην τρίτη φωτογραφία βλέπετε την πίσω ρόδα, η οποία φυσικά δεν έχει καμμία σχέση με την κλασσική του τενερέ. Όλα τα λεφτά πιστεύω ότι είναι η προτελευταία φωτογραφία...η μανιβέλα.
Αλλά όπως σας υποσχέθηκα, ας σας πω την ιστορία της μηχανής. Αυτή η μηχανή ήρθε αρχικά στα χέρια του αδελφού μου πριν από 14 περίπου χρόνια. Το 1997 ή 1998. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης θα πρέπει να την είχε μόνιμα στην πίσω ρόδα, μιας και όλα πίσω ήταν εντελώς φαγωμένα.
Για κάποιον λόγο αποφάσισε να μετατρέψει αυτήν την υπερχωμάτινη και βουνίσια μηχανή σε μηχανή δρόμου. Την έβαλε λοιπόν για 4 μήνες στο συνεργείο, και ο μηχανικός την μετέτρεψε. Δυστυχώς έκανε εντελώς άρπα - κόλλα δουλειά. Για παράδειγμα καμμία βίδα δεν ταιριάζει με την διπλανή της. Από ότι κατάλαβα έβαζε όποια βίδα είχε πρόχειρη μπροστά του. Πιο κοντές, πιο φαρδιές, πιο μακριές. Ότι βίδες του κάθονταν εκείνη τη στιγμή στο χέρι...
Για κάποιον λόγο που ποτέ δεν κατάλαβα αυτή η μηχανή βάρεσε 2 φορές μπιέλα. Δύο φορές αναγκάστηκε ο αδελφός μου να της αλλάξει κινητήρα. Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο συγκεκριμένος μηχανικός απλά έψαχνε για σπόνσορα - χρηματοδότη, και για αυτό έπαιρνε απίστευτα χρήματα από τον αδελφό μου.Και εκείνος λόγω άγνοιας...τα έδινε.
Κάποια στιγμή γύρω στο 2003 ο αδελφός μου βαρέθηκε να πληρώνει συνέχεια για μια μηχανή που τον άφηνε 3-4 φορές την εβδομάδα, και για την οποία έδινε συνέχεια χρήματα. Για να καταλάβετε, από τη στιγμή που την αγόρασε, μέχρι και τη στιγμή που μου την έδωσε ξόδεψε πάνω της περίπου 40.000 ευρώ, μαζί με την μετατροπή. (Μέσα σε αυτά υπολογίζω και τα ευρώ αλλά και τις δραχμές).
Πολλοί θα πείτε ότι έδωσε υπερβολικά πολλά λεφτά για μια τόσο παλιά μηχανή. Δεν θα διαφωνήσω με αυτό. Όντως ήταν πολλά τα λεφτά. Αλλά είχε φάει την πετριά κατακέφαλα, και ήθελε να την μετατρέψει. Ο κάθε ένας με τα βίτσια του...Όταν μου την έδωσε λοιπόν μου είπε ότι η μηχανή έχει σπασμένο κάρτερ και ότι θέλει αλλαγή. Εγώ επειδή δεν είχα δίπλωμα και χρήματα τότε είπα να την αφήσω για κάποιο καιρό μέχρι να οργανωθώ λιγάκι.
Και έτσι την έβαλα μέσα σε μια αποθήκη η οποία ήταν γεμμάτη υγρασία. Και εκεί την άφησα για 9 χρόνια, μέχρι που ήρθε η στιγμή να την βγάλω. Φοβόμουν για το τι θα αντικρύσω. Την βγάζω από την αποθήκη και αφού την πλένω διαπιστώνω με μεγάλη μου έκπληξη πως δεν είχε σκάσει πουθενά το χρώμα και η σκουριά είχε περιοριστεί σε ελάχιστα σημεία, και ότι τα νίκελ ήταν ακόμη σε πολύ καλή κατάσταση.
Εκείνη την ημέρα ο αδελφός μου μου είπε το εξής απίστευτο : "Στέλιο, αυτή η μηχανή έχει ένα τεράστιο πρόβλημα. Είναι μόνο για μέρες με ήλιο. Όταν βρέχει ή αν πατήσεις νερά η μηχανή σβήνει..." Εκεί η αλήθεια είναι ότι μου ήρθε ένα μικρό εγκεφαλικό γιατί δεν μπορούσα να καταλάβω τι εννοεί ο ποιητής.
Και μου εξήγησε ότι το μπουζί είναι σε τέτοιο σημείο που δεν μπορεί να καλυφθεί με τίποτα. Συγκεκριμένα μου είπε "ο δικό ςμου μηχανικός μου είπε ότι δεν γίνεται τίποτα. Δεν υπάρχει καμμία πατέντα για να λυθεί το πρόβλημα. Αν ο δικός σου μηχανικός είναι τόσο μάγκας και τα καταφέρει μπράβο του." Φυσικά δεν νομίζω ότι πρέπει να πω ότι το σοβαρότατο αυτό πρόβλημα λύθηκε με μία σιλικονάτη πίπα των 5 ευρώ. Έρχεται λοιπόν ο μηχανικός να την πάρει και να την πάει στο συνεργείο, για να μου την βγάλει από την ακινησία.
Για να μην τα πολυλογώ ο συγκεκριμένος μηχανικός την κράτησε για τρεις μήνες τη μηχανή. Του είχα πει να την πάρει και να μου την παραδώσει έτοιμη από όλα. Να μην έχει προβλήματα και να μπορώ να την καβαλήσω χωρίς να με αφήσει. Δυστυχώς, και ενώ ο μηχανικός αυτός ήταν ο καλύτερος - σύμφωνα με τα λεγόμενα πολλών μηχανόβιων - αποδείχθηκε ότι στην πορεία χάλασε και αυτός. Από την πρώτη μέρα επέμενε ότι δεν έχει σπάσει το κάρτερ, αλλά ότι είναι απλά μια φλάντζα που έχει πετάξει λίγο, και από εκεί χάνει λάδια.
Όταν μετά από τρεις μήνες και τρομερές πιέσεις από εμένα μου την παρέδωσε η μηχψανή είχε ακόμη προβλήματα. Καταρχάς δεν μου είχε φτιάξει τα φώτα ώστε να ανάβουν και τα δύο ταυτόχρονα. Για κάποιον λόγο η φλασιέρα μου καίγεται συνέχεια και αργούσε πολύ για να πάρει μπροστά. Μετά από λίγες μέρες που την οδήγησα παρατήρησα ότι άρχισε να μου χάνει πολλά λάδια από το αριστερό καπάκι του κάρτερ. Είκοσι μόλις ημέρες από τότε που την πήρα από το συνεργείο αναγκάζομαι να του την ξαναπάω. Και μου λέει ότι έσπασε το κάρτερ.
Σύμφωνα πάντα με τον ίδιο το κάρτερ πριν ήταν σε καλή κατάσταση. Μάλιστα το κάρτερ έσπασε πάνω στον αντικραδασμικό άξονα. Και αφού την τσεκάρει για να μου πει τι ζημιές έχει και πόσα θέλει για να φτιαχτεί αρχίζει να μου λέει : "το τάδε εξάρτημα δεν το τσέκαρα, αλλά καλού κακού το αλλάζω. Το τάδε εξάρτημα δεν είδα σε τι κατάσταση είναι αλλά θα το αλλάξω και αυτό."
Να σας πω εδώ ότι το κάθε εξάρτημα κόστιζε περίπου 150-200 ευρώ. Μιλάμε για γρανάζια που δεν είχε τσεκάρει αλλά ήθελε να αλλάξει, για βαλβίδες λαδιού, και γενικά γύρω στα 4-5 εξαρτήματα που θα τα άλλαζε χωρίς να έχει τσεκάρει αν έχουν ζημιές. Κάτι το ανήκουστο φυσικά. Και μου λέει ότι αυτό θα μου στοιχήσει 2.000 ευρώ. Να σημειώσω ότι του είχα δώσει άλλω 900 για να μου την βγάλει από την ακινησία.
Ακούω εγώ για 2.000 ευρώ και έψαχνα να βρω τον πιο σκληρό τοίχο για να χτυπήσω το κεφάλι μου. Και του λέω να τσεκάρει τα πάντα, και να αλλάξει μόνο ότι έχει πρόβλημα. Αλλά πριν τα παραγγείλει τα εξαρτήματα να μου πει μήπως τα βρω εγώ πιο φθηνά. Και όντως, κάρτερ, αντλία λαδιού και τα γρανάζια πρώτης και δευτέρας τα βρήκα εγώ από μάντρα και συνολικά πλήρωσα 200 ευρώ, ενώ εκείνος τα έβρισκε για 500-600 ευρώ περίπου.
Έτσι η τιμή έπεσε στο μισό. Αρχίζει να δουλεύει στη μηχανή και τελικά μου την παραδίδει μετά από 3 μήνες. Ναι, σωστά διαβάσατε. Τρεις μήνες για να αλλάξει το κάρτερ και μερικά εξαρτήματα. Μου την παραδίδει χωρίς να κάνει το παραμικρό στα φώτα, για δεύτερη φορά, παρόλο που του το είχα πει. Κάποια στιγμή την παίρνω την καημένη την μηχανή μου, αλλά παρατηρώ ότι μου έσταζε λίγα λαδάκια και όταν του το είπα μου είπε ότι ήταν η βαλβίδα της νεκράς η οποία ήθελε αλλαγή.
Και αναρωτήθηκα γιατί δεν την άλλαξε. Τέλος πάντων λέω...ας το...θα το κάνω άλλη στιγμή. Άλλωστε έχανε ελάχιστες σταγόνες. Κάποια στιγμή μου βαράει το πιστόνι και το καημένο το τενερέ χτύπαγε διαολεμένα. Του την πάω για άλλη μια φορά και του λέω : άλλαξε πιστόνι, άλλαξέ μου την φλασιέρα και άλλαξέ μου και την βαλβίδα της νεκράς. Και τσέκαρε και τα ηλεκτρικά επιτέλους να δεις τι γίνεται. Μου την κρατάει για έναν μήνα!!!
Έναν ολόκληρο μήνα για να μου αλλάξει το πιστόνι...Πάω λοιπόν να την πάρω και διαπιστώνω ότι δεν είχε αλλάξει την βαλβίδα της νεκράς και δεν είχε αλλάξει και την φλασιέρα. Είχε ασχοληθεί μόνο με το πιστόνι. Και επίσης γι ακάποιον λόγο το πίσω φρένο δεν έπιανε καθόλου. Την παίρνω και φεύγω. Από την πρώτη μέρα που την πήρα στα χέρια μου - από τη στιγμή που βγήκε από ακινησία - είχα διαπιστώσει ότι πάνω στο ντεπόζιτο υπήρχαν συνέχεια λάδια.
Τελικά ήταν από τις μπουκάλες. Όταν την έβγαλα από την αποθήκη προφανώς η βρώμα που είχε μαζευτεί έσκισε τις τσιμούχες και έχανε λάδι σιγά σιγά με κάθε φρενάρισμα ή κάθε λακούβα. Αποφασίζω λοιπόν να την πάω σε άλλον μηχανικό για να τσεκάρει το πίσω φρένο και να μου αλλάξει τσιμούχες. Την πάω λοιπόν σε έναν άλλον, ο οποίος μου άλλαξε τσιμούχες, μου έβαλε λάδι στις μπουκάλες, μου άλλαξε τη βαλβίδα του μπροστά φρένου και μου έβαλε καινούρια τακάκια μπροστά μέσα σε 5-6 ημέρες. Για εμένα αυτό ήταν μαγικό.
Δεν έκανε 3 μήνες. έκανε μόλις 6 ημέρες. Το πρόβλημα με το πίσω φρένο ήταν ότι η δαγκάνα και τα τακάκια είχαν λιώσει και είχαν κολλήσει, και έπρεπε να αλλάξω την πίσω δαγκάνα. Η μηχανή έτριζε και έξινε τον πίσω δίσκο. Ψάχνω λοιπόν να βρω στο ίντερνετ κάποιο μαγαζί με ανταλακτικά για να πάρω πίσω δαγκάνα. Και βρίσκω ένα μαγαζί στην Παλλήνη. Περίπου 30 χιλιόμετρα μακρυά από το σπίτι μου. Αλλά τι να κάνω...ας πάω λέω. Πιάνω εθνική και από εκεί Αττική οδό, και δύο εξόδους πριν από την Παλλήνη η μηχανή μου σβήνει και μένει εκεί.
Και δεν μπορούσα να την βάλω μπροστά με τίποτα. Έρχεται η οδική και με πηγαίνει στο μαγαζί που θα έπαιρνα την δαγκάνα με το σκεπτικό να τσεκάρουν αν μπορούσαν και το πρόβλημα. Να είναι καλά τα παιδιά, παίρνουν την μηχανή, μου αλλάζουν τη δαγκάνα και μου αλλάζουν και την μπουζόπιπα που είχε διαλυθεί. Καβαλάω μετά από μια ώρα τη μηχανή μου και λέω να φύγω πανευτυχής. Πριν φύγω όμως ο μηχανικός του μαγαζιού μου είπε ότι ο προηγούμενος μηχανικός μου είχε κάνει κάτι περίεργο.
Στο καπάκι του κάρτερ, αντί για φλάντζα είχε βάλει μόνο κόλλα, με ποτέλεσμα να χάνει λάδια σαν τρελλό. Και όντως το είχα παρατηρήσει αυτό τις τελευταίες ημέρες. Έχανε λάδια αρκετά. Φεύγω με το σκεπτικό να τα φτιάξω αυτά με την πρώτη ευκαιρία. Στον δρόμο της επιστροφής άρχισε να μου κάνει κάποια κοψίματα σαν να τελειώνει η βενζίνη, αλλά πολύ πιο βίαια, σε σημείο να κοντεύει ν αμε πετάξει κάτω. Με άφησε μάλιστα και δύο φορές, αλλά πάλι καλά ξαναπήρε μπροστά με λίγο βάσανο της μανιβέλας.
Την επόμενη ημέρα η κατάσταση επιδεινώθηκε. Με άφησε 4-5 φορές σε μια απόσταση 3-4 χιλιομέτρων. Και στο τέλος όποτε την έβαζα μπροστά μου έσβηνε αμέσως. Οπότε την πήγα με την οδική βοήθεια στην Παλλήνη πάλι για να μου τσεκάρουν τα ηλεκτρολογικά και να τα φτιάξουν και για να μου βάλει φλάντζα στα καπάκια του κάρτερ.
Τη Δευτέρα περιμένω τηλέφωνο από τον μηχανικό για να μου πει τι πρόβλημα έχει η μηχανή.Θέλω να ελπίζω ότι θα μου την φτιάξει και θα τελειώσουν τα βάσανά μου. Αυτή είναι η ιστορία της μηχανής μου. Σας κούρασα με αυτό το τεράστιο κείμενο...αλλά δεν είναι και λίγα αυτά που έχει περάσει αυτή η μηχανή. Παρόλα αυτά εγώ δεν θέλω να την παρατήσω.
Όσο και αν με βασανίζει πιστεύω ότι θα τα καταφέρω και δεν θα αντιμετωπίσω άλλα σοβαρά προβλήματα στο μέλλον. Ειδικά τώρα που έχω αρχίσει να μαθαίνω κάποια πράγματα παό άποψη μηχανικής, για να κάνω κάποιες μικροεπισκευές μόνος μου.
Ελπίζω να μην με κρίνετε πολύ βαριά...αλλά αυτήν την μηχανή δεν την αφήνω... |
|
| |
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. Δευ Ιουλ 09, 2012 9:57 pm | |
| Ειλικρινά χαρά στο κουράγιο σου! Έχεις και δεν έχεις μηχανή.
Έχω την αίσθηση οτι απλώς χρειάζεσαι ένα καλό μηχανικό. |
|
| |
loui Fazer Club
Φύλλο : Ηλικία : 56 Μοντέλο : fazer 600 Αριθμός δημοσιεύσεων : 1080 Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2010 | Θέμα: Απ: Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. Δευ Ιουλ 09, 2012 10:12 pm | |
| - REM έγραψε:
- Ειλικρινά χαρά στο κουράγιο σου!
Έχεις και δεν έχεις μηχανή.
Έχω την αίσθηση οτι απλώς χρειάζεσαι ένα καλό μηχανικό. πρέπει να τον βρει και είναι λίγο δύσκολο μην το βλέπεις από την δικιά μας πλευρά μόνο... |
|
| |
Supergoofy normal member
Μοντέλο : R1 2008 Αριθμός δημοσιεύσεων : 215 Ημερομηνία εγγραφής : 27/05/2010 | Θέμα: Απ: Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. Τρι Ιουλ 10, 2012 12:56 am | |
| Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία στην εύρεση ενός καλού μηχανικού... |
|
| |
drowvarius new member
Φύλλο : Όνομα : Στέλιος Ηλικία : 44 Μοντέλο : tenere 1983 Αριθμός δημοσιεύσεων : 12 Ημερομηνία εγγραφής : 25/06/2012 | Θέμα: Απ: Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. Τρι Ιουλ 10, 2012 2:33 pm | |
| Τον μηχανικό τον βρήκα, και είναι και καλός και φθηνός. Μου έκανε όμως την καρδιά περιβόλι. Τα ηλεκτρολογικά προβλήματα που έχει η μηχανή και έσβηνε δεν είναι κάτι το απλό τελικά.
Δεν ξέρω τι ακριβώς έκανε ο προηγούμενος μηχανικός ( ο τεμπέλης) αλλά από το βολάν λείπουν μαγνήτες !!! με αποτέλεσμα να καούν τα πηνία και επίσης όλα σχεδόν τα καλώδια.
Επίσης ο στρόφαλος παίζει σαν τρελλός και το καπάκι του βολάν είναι κομμάτια. Αυτά μου είπε χθες ο μηχανικός που την τσέκαρε για να δει τι έχει.
Δυστυχώς μιλάμε για τεράστια ζημιά. Συμφέρει περισσότερο να αλλάξω όλο το μοτέρ παρά να αλλάξω κομμάτι κομμάτι τα προβληματικά κομμάτια. Δυστυχώς αυτό θα στοιχήσει γύρω στα 900 ευρώ. Κάτι που σημαίνει ότι η μηχανή θα μείνει στο γκαράζ μέχρι να βρεθούν αυτά τα χρήματα.
Ως τότε ψάχνω να αγοράσω κάποια μηχανή σε εξευτελιστικά χαμηλή τιμή...Αρκεί να μην είναι παπί ή αυτόματο. Οτιδήποτε με συμπλέκτη. Αν έχετε κάτι στα υπόψιν παρακαλώ να μου το προτείνετε... Η γκαντεμιά μου δεν παίζεται πια... |
|
| |
drowvarius new member
Φύλλο : Όνομα : Στέλιος Ηλικία : 44 Μοντέλο : tenere 1983 Αριθμός δημοσιεύσεων : 12 Ημερομηνία εγγραφής : 25/06/2012 | Θέμα: Απ: Tenere του 1983...λίγο πειραγμένο. Παρ Σεπ 20, 2013 6:15 pm | |
| Καλησπέρα σας και πάλι, μετά από ένα μεγάλο διάστημα. Το τενερέ μου εξακολουθεί να παραμένει στο γκαράζ. Η σέλα, τα πηνία και η ατσάλινη ποδιά βρίσκονται στο πατάρι του σπιτιού μου και η μοτοσυκλέτα, με το ντεπόζιτο λυμένο και απλά ακουμπισμένο πάνω της, βρίσκεται στο γκαράζ, τυλιγμένη με ένα σεντόνι.
Λόγω ανεργίας δεν μπορώ να την φτιάξω ακόμη. Αλλά θέλω τη βοήθειά σας σε 1-2 πραγματάκια.
Καταρχάς, το ντεπόζιτο όπως είπα δεν είναι ενωμένο με την μηχανή, και έχει μέσα βενζίνη μέχρι λίγο πιο κάτω από τη μέση. υπάρχει περίπτωση να σκουριάσει εσωτερικά;
Δεύτερον, ένας μηχανικός που είπε πως ίσως χρειάζεται απλά ανορθωτή, και να μην κάηκε το μοτέρ και τα ηλεκτρολογικά. Ο ανορθωτής για τα xt είναι κοινός ή θα πρέπει να ψάξω συγκεκριμμένο ανορθωτή για τενερέ του 1983;;
Ξέρει κανείς να με βοηθήσει; |
|
| |
|