Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Voting_bar2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2 
gatoulis
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Voting_bar2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2 
delrules
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Voting_bar2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2 
loui
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Voting_bar2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2 
despot
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Voting_bar2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2 
sfairas
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Voting_bar2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2 
STEF
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Voting_bar2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2 
webmaster
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Voting_bar2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2 
Petran
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Voting_bar2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2 
cookerman
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Voting_bar2Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap228%Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap20%Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap214%Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap228%Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap20%Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap27%Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap27%Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap210%Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap27%Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_lcap20%Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους   Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους EmptyΔευ Μαρ 12, 2012 10:57 pm

Στασιμότητα παρατηρείται στα έργα κατασκευής νέων αυτοκινητοδρόμων, καθώς οι στρόφιγγες της χρηματοδότησης έχουν κλείσει στις περισσότερες των περιπτώσεων.
Η εντεινόμενη οικονομική κρίση δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστο και τον τομέα της κατασκευής αυτοκινητοδρόμων, καθώς αρκετές εταιρείες έχουν «κηρύξει» παύση εργασιών. Το θέμα, φυσικά, θεωρείται υψίστης σημασίας καθώς οι συμβάσεις παραχώρησης συνοδεύονται από ρήτρες που βαραίνουν το δημόσιο. Άλλωστε, αυτός ήταν ο κύριος λόγος που πρόσφατα υπήρξε ειδική νομοθετική μέριμνα για όσους δεν κατέβαλαν διόδια, τα έσοδα των οποίων θεωρήθηκαν σημαντικά διαφυγόντα κέρδη. Όσον αφορά στην γενικότερη καθυστέρηση στην πορεία των δημοσίων έργων και κατʼ επέκταση στην κατασκευή αυτοκινητοδρόμων, οι βασικότερες αιτίες των προβλημάτων ανάγονται στη διακοπή των χρηματοδοτήσεων από την πλευρά των τραπεζών και φυσικά στη συνεχή μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων.

Το σχέδιο ενίσχυσης των έργων
Το σχέδιο ενίσχυσης των δημόσιων έργων, σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις, θα στηριχθεί σε ένα νέο μηχανισμό χρηματοδότησης μέσω κοινοτικών πόρων, όπου θα συμμετάσχουν η ελληνική κυβέρνηση, η τρόικα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (μέσω πόρων του ΕΣΠΑ και της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων), χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, αλλά και ιδιώτες μέσω έκδοσης ειδικών ομολόγων. Ειδικά για την τελευταία κατηγορία, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση προτίθεται να «βάλει» στο παιχνίδι και ιδιώτες όχι μόνο στα δημόσια έργα, αλλά και σε άλλα πρότζεκτ που σχετίζονται με την «πολυδιαφημιζόμενη» ανάπτυξη που ακούμε το τελευταίο διάστημα, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε δει έως τώρα. Επίσης, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων έχουν πέσει και προτάσεις που σχετίζονται με τη σύσταση αναπτυξιακής τράπεζας και ειδικού Ταμείου Εγγυήσεως Υποδομών.
Τέλος, σύμφωνα με τον προγραμματισμό των δημοσίων έργων για τα επόμενα χρόνια, το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών έχει δηλώσει ότι μόνο για το 2012 το κόστος τους θα αγγίξει τα 2,4 δισ. ευρώ.

Ράχες Μαλιακού – Κλειδί Ημαθίας
Το συγκεκριμένο τμήμα έχει δοθεί με την μέθοδο της παραχώρησης στην εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. Το έργο καλύπτει 230 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου και περιλαμβάνει την ανακατασκευή και αναβάθμιση του υφιστάμενου αυτοκινητόδρομου, την κατασκευή νέου τμήματος αυτοκινητόδρομου καθώς και την λειτουργία και συντήρησή του για 30 χρόνια.

Συνοπτικά, τα χαρακτηριστικά του έργου συνοψίζονται στα εξής:
• 2 δίδυμες σήραγγες στα Τέμπη μήκους 2 και 6 χιλιομέτρων
• 1 δίδυμη σήραγγα στον Πλαταμώνα μήκους 2,7 χιλιομέτρων
• 14 χιλιόμετρα ανοιχτής οδοποιίας
• 17 χλμ. δευτερεύουσες οδούς και οδούς εξυπηρέτησης
• 22 γέφυρες
• 5 ανισόπεδους κόμβους
• Κτίρια εξυπηρέτησης σηράγγων, κ.α.
Σε πρόσφατες δηλώσεις του, ο υφυπουργός μεταφορών έχει δηλώσει ότι υπάρχει η δυνατότητα να ξεκινήσουν εργασίες στις σήραγγες των Τεμπών και του Πλαταμώνα, καθώς και σε ορισμένα οδικά τμήματα για λόγους ασφαλείας. Επίσης, η μεγαλύτερη βαρύτητα θα δοθεί στην σήραγγα του Πλαταμώνα, όπου παρουσιάζονται ορισμένα τεχνικά προβλήματα. Για τις συγκεκριμένες εργασίες θα δοθούν περίπου 20-25 εκατ. ερυώ από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους.
Τηλέφωνο ανάγκης 1866

Αυτοκινητρόδρομος Κεντρικής Ελλάδος
Το έργο περιλαμβάνει τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος, μήκους 174χλμ, καθώς και τμήμα του Αυτοκινητοδρόμου Αθηνών – Θεσσαλονίκης, μήκους 58χλμ. Με βάση τις προδιαγραφές, ο νέος αυτοκινητόδρομος θα διαθέτει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και με προβλεπόμενη ταχύτητα μελέτης τα 120 χλμ/ώρα και θα συνδέει τον ΠΑΘΕ (από Σκάρφεια) με την Εγνατία Οδό στο ύψος του ανισόπεδου κόμβου της Παναγιάς. Η εξέλιξη των έργων έχει ήδη παρουσιάσει αρκετές καθυστερήσεις και όπως υποστηρίζεται, με την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου οδικού άξονα, οι περιοχές της κεντρικής χώρας αναμένεται να ωφεληθούν αρκετά.

Ιονία Οδός
Με ρυθμούς χελώνας προχωρά ο Δυτικός Άξονας της Ελλάδος, δηλαδή η Ιονία Οδός που θα συνδέει το Αντίρριο με την Εγνατία Οδό. Οι καθυστερήσεις που εντοπίζονται στο έργο είναι τεράστιες και τα μοναδικά τμήματα που έχουν παραδοθεί έως τώρα αφορούν στην παράκαμψη της Άρτας και σε ένα τμήμα 50 χιλιομέτρων στην περιοχή του Αγρινίου. Η τελμάτωση των έργων και συγκεκριμένα στον Δυτικό Οδικό Άξονα, καθώς και των παράλληλων έργων Αμβρακία-Άκτιο και τη σύνδεση του Δυτικού Άξονα με το Πλατυγιάλι Αστακού, οφείλονται κυρίως στις καθυστερήσεις που έχουν υπάρξει τόσο στον τομέα των απαλλοτριώσεων όσο και στην ολοκλήρωση των περιβαλλοντικών όρων για τμήματα όπως είναι η Σήραγγα «Κλόκοβα» στην Παλιοβούνα. Τα αποτελέσματα από τη μη τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων δεν στερούν μόνο την ανάπτυξη από την Δυτική Ελλάδα, αλλά μας «κοστίζουν» και αρκετές ανθρώπινες ζωές, καθώς το υπάρχον δίκτυο είναι αρκετά επικίνδυνο.

Ολυμπία Οδός
Από τα τέλη του καλοκαιριού του 2008 το τμήμα της Εθνικής Οδού από την Κόρινθο έως την Πάτρα έχει υποστεί μια σειρά από παρεμβάσεις- από την ιδιωτική εταιρεία που το έχει αναλάβει,- ώστε ο δρόμος να καταστεί πιο ασφαλής για τους χρήστες, ενώ ταυτόχρονα γίνονται όλες οι απαραίτητες εργασίες προκειμένου να κατασκευαστούν τα νέα τμήματα (καθώς σε ορισμένα σημεία θα περιλαμβάνει νέα χάραξη, καθώς επίσης και καινούργια τμήματα).
Πρόκειται για ένα έργο που δόθηκε με την μέθοδο παραχώρησης για 30 χρόνια στην εταιρεία Ολυμπία Οδό Α.Ε., το οποίο περιλαμβάνει τη χρηματοδότηση, λειτουργία, κατασκευή και συντήρηση 365 χλμ. αυτοκινητοδρόμου από την Ελευσίνα έως της Τσακώνα Μεσσηνίας. Συνολικά το έργο περιλαμβάνει 284 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου και παρεμβάσεις και βελτιώσεις σε 81 χλμ. υφιστάμενων τμημάτων. Η Εθνική Οδός Κορίνθου-Πατρών το τελευταίο διάστημα έχει δεχθεί μια σειρά από παρεμβάσεις προκειμένου να αρθεί η οποία επικινδυνότητα. Ειδικότερα η εταιρεία έχει προβεί σε:

Αντικατάσταση κατεστραμμένων και βελτίωση των υφιστάμενων στηθαίων ασφαλείας, συνολικού μήκους 72 χλμ.

Βελτίωση αντιολισθητικών ιδιοτήτων οδοστρώματος, συνολικής επιφάνειας 1,4 εκατ.τ.μ: Το πρόβλημα της ολισθηρότητας του οδοστρώματος στο τμήμα Κορίνθου-Πατρών ήταν ένα από τα σημαντικότερα θέματα που έπρεπε να αντιμετωπίσει η εταιρεία άμεσα. Σύμφωνα με τις δηλώσεις των υπευθύνων η βελτίωση της αντιολισθητικής ικανότητας του οδοστρώματος στα σημεία όπου απαιτούταν έγινε με τις πλέον σύγχρονες μεθόδους, ενώ παράλληλα χρησιμοποιήθηκε πρόσθετος τάπητας.

• Επισκευές οδοστρώματος συνολικής επιφάνειας 88.500 τ.μ.
• Διαγραμμίσεις μήκους 366 χλμ.
• Καθαρισμό και αντικατάσταση φθαρμένων πινακίδων.
• Καθαρισμό και αλλαγή ανακλαστήρων στηθαίων ασφαλείας.
• Βελτίωση οδοφωτισμού συνολικού μήκους 38 χλμ.

Αυτή τη στιγμή, τα έργα δεν έχουν παγώσει και η εταιρεία έχει δώσει βάρος μόνο στη λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητοδρόμου.

Εγνατία Οδός: Ολοκληρώνεται ο άξονας 45
Ξεκινούν σε περίπου ένα μήνα οι εργασίες ολοκλήρωσης του κάθετου άξονα 45 της Εγνατίας Οδού που ενώνει τη Σιάτιστα με τα αλβανικά σύνορα. Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 102 εκατομμυρίων ευρώ περίπου και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 36 μήνες. Όσον αφορά στην κατασκευή της συγκεκριμένης αρτηρίας, έχει συνολικό μήκος 16,2 χλμ. και αποτελείται από δύο τμήματα:

Το πρώτο μήκους 13,5 χιλιομέτρων ξεκινά από την Κορομηλιά και φτάνει μέχρι και την Ιεροπηγή Καστοριάς

Το δεύτερο έχει μήκος 2,7 χιλιομέτρων και συνδέει την Ιεροπηγή με την Κρυσταλλοπηγή.

πηγή : http://www.mototriti.gr

REM : Να κλάψω ή να γελάσω;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
gkcarbons
normal member
normal member
gkcarbons

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : giorgos
Ηλικία : 54
Μοντέλο : fz1s
Αριθμός δημοσιεύσεων : 281
Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2011
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους   Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους EmptyΔευ Μαρ 12, 2012 11:41 pm

REM : Να κλάψω ή να γελάσω;

γέλα κλαίγοντας ή κλάψε γελώντας η απόφαση δική σου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
delrules
Moderator
Moderator
delrules

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : delrules
Ηλικία : 45
Μοντέλο : YAMAHA FZ1S FAZER
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1083
Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους   Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους EmptyΤρι Μαρ 13, 2012 9:56 am

θα κλαψω γελώντας....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.heavy-metal.gr
panos
jr. member
jr. member
panos

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : panos
Ηλικία : 45
Μοντέλο : YZF-R6 YCCT
Αριθμός δημοσιεύσεων : 72
Ημερομηνία εγγραφής : 18/02/2012
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους   Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους EmptyΤρι Μαρ 13, 2012 4:58 pm

ρε παιδια ρε παιδια αφου ο αντωνακης υποστηριζει αναπτυξη θα τα φτιαξει ολα αυτος θα δειτε..... smil44d752f07576e
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
motzo
normal member
normal member
motzo

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Chris
Ηλικία : 37
Μοντέλο : R1 2004
Αριθμός δημοσιεύσεων : 160
Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2011
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους   Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους EmptyΤρι Μαρ 13, 2012 7:24 pm

Νομίζω ότι λέτε όλοι σας κακίες για τα καλά μας παλικάρια εκεί στην βουλή...

Δεν είδατε το κομμάτι των 4 χιλιομέτρων που έδωσαν στην κυκλοφορία πρόσφατα στην Άρτα (ένα επιπλέον κομμάτι πέραν του άλλου που όλοι είχαμε συνηθίσει)???Μην είστε αναίσθητοι!!! smil4553651fd5dc1

Ξεκίνησαν την Ιονία οδό εδώ και μερικά χρόνια και κατέληξαν μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια να έχουν φτιάξει συνολικά 10 χιλιόμετρα στην Άρτα και 25 στο Αγρίνιο!Αν είναι δυνατόν!!!Τον παίζουν όλη μέρα???Τι σκατά κάνουν???(δεν είμαι σίγουρος για τα χιλιόμετρα,μάλλον έβαλα μερικά παραπάνω)

Όσο για την Εγνατία,αυτή η γέφυρα λίγο πιο πάνω απο το Μέτσοβο έχει καταντήσει σήριαλ και μου θυμίζει κάτι απο την Ελληνική ιστορία με το γεφύρι της Άρτας.Το πρωί το χτίζουν και το βράδυ πέφτει,αφήστε που έφεραν μέχρι και άνθρωπους απο την Γαλλία και την Ιταλία,και καλά τοπογράφους και μηχανικούς γιατί οι δικοί μας δεν ήταν καλοί!(Αυτό μου θυμίζει την τσόντα της Τζούλιας με τον Γάλλο,λες και οι Έλληνες δεν την έχουν μεγάλη!!!)

Τώρα άκουσα ότι βάζουν διόδια σε Ηγουμενίτσα,Τύργια και Μέτσοβο.Για την Ηγουμενίτσα πιστεύω ότι καλά κάνουν αλλά για τα άλλα 2 δεν είναι λίγο βλακεία?Δηλαδή ο καθένας που ζει στο Μέτσοβο η στην Τύργια,για να έρθει στα Γιάννενα που είναι 10-15 λεπτά δρόμος θα πρέπει να πληρώσει τα γαμ......τικα (θα πρέπει να ξαναπληρώσει και για να πάει σπίτι του!!!)???

Μίλησα για τις παραπάνω περιοχές γιατί ξέρω μόνο για αυτές αλλά είμαι σίγουρος ότι υπάρχει και αλλού αυτό το θέμα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Οι εξελίξεις στους αυτοκινητόδρομους
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Βοήθεια στους πληγέντες από μοτοσικλετιστές
» την καλησπέρα μου στους bikers..!
» Προσοχή στους κλέφτες!!
» Χρονια πολλα στους εορταζοντες.
» Φόρος τιμής στους ΔΙΑΣ ....

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ :: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-