REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Συνεχίζονται οι συζητήσεις για το μέλλον του MotoGP Παρ Φεβ 03, 2012 10:22 pm | |
| Κατά την διάρκεια της δεύτερης ημέρας των δοκιμών στην Μαλαισία, ο Πρόεδρος της Dorna, Carmelo Ezpeleta, ενημέρωσε σχετικά με τις συζητήσεις που αφορούν τους μελλοντικούς κανονισμούς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP. Ο Ezpeleta συνεργάζεται με τους κατασκευαστές με σκοπό να περιορίσει το κόστος και να εξασφαλίσει ότι οι CRT ή οι δορυφορικές μοτοσυκλέτες, θα παρουσιαστούν ανταγωνιστικές σε σχέση με τις εργοστασιακές. Οι προτάσεις που πέφτουν στο τραπέζι, περιλαμβάνουν μια συμφωνία για το ανώτατο ποσό που θα μπορεί να ξοδέψει μια εργοστασιακή ομάδα, ανά σεζόν, μέσω νέων περιορισμών στην χρήση ακριβής τεχνολογίας και υλικών. Το 2013 ίσως δούμε έναν νέο κανονισμό για μια μοτοσυκλέτα ανά αναβάτη, ενώ το 2014 ενδεχομένως να περιοριστεί κάθε κατασκευαστής σε δυο εργοστασιακές και δυο δορυφορικές μοτοσυκλέτες. Το κενό θα συμπληρωθεί με την παρουσία των CRT μοτοσυκλετών. Ο περιορισμός στο 1 εκατομμύριο ευρώ ανά μοτοσυκλέτα, παραμένει ο στόχος, με τις ομάδες να έχουν πλέον την δυνατότητα να μισθώνουν μια δορυφορική μοτοσυκλέτα ή να αγοράσουν μια CRT. Είναι επίσης πιθανό, να θεσπιστεί ένα είδος βραβείου για τον πρώτο αναβάτη των CRT. Οι σχετικές δηλώσεις του Ezpeleta: «Ο αριθμός των αναβατών δεν αποτελεί πρόβλημα. Έχουμε 21 και αυτός ο αριθμός είναι πολύ κοντά στον ανώτατο που θέλουμε να έχουμε. Τώρα χρειάζεται να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί». «Πάντοτε υπήρχαν διαφορές μεταξύ των εργοστασιακών μοτοσυκλετών και των αντίστοιχων που μισθώνονται. Ένας σημαντικός παράγοντας είναι οι αναβάτες. Οι καλύτεροι αναβάτες είναι με τις καλύτερες μοτοσυκλέτες. Αν επιτυγχάναμε το αντίθετο, να έχουμε τους καλύτερους αναβάτες στις χειρότερες μοτοσυκλέτες, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Αλλά αυτά έχουν οι αγώνες». «Το πρώτο μας μέλημα είναι να επιτύχουμε τους στόχους μας, βήμα-βήμα. Το πρώτο βήμα ήταν να έχουμε αρκετές μοτοσυκλέτες στο σημείο εκκίνησης. Το έχουμε πετύχει. Το δεύτερο βήμα είναι να γίνουν ανταγωνιστικές». «Συζητάμε το πώς θα βελτιωθούμε σε πολλούς τομείς. Για παράδειγμα, συζητήσαμε (την Τρίτη) το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός νέου κανονισμού για το ποιοι αναβάτες θα επιτρέπεται να συμμετάσχουν στο MotoGP. Αυτό είναι κάτι που διαπραγματευόμαστε με την FIM και τις ομάδες». πηγή : http://www.motograndprix.gr
|
|
Supergoofy normal member
Μοντέλο : R1 2008 Αριθμός δημοσιεύσεων : 215 Ημερομηνία εγγραφής : 27/05/2010 | Θέμα: Απ: Συνεχίζονται οι συζητήσεις για το μέλλον του MotoGP Σαβ Φεβ 04, 2012 7:49 pm | |
| - REM έγραψε:
- Το πρώτο βήμα ήταν να έχουμε αρκετές μοτοσυκλέτες στο σημείο εκκίνησης. Το έχουμε πετύχει. Το δεύτερο βήμα είναι να γίνουν ανταγωνιστικές
Το τρίτο βήμα θα είναι να φτάσουν τη θεαματικότητα στο μηδέν... |
|
Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: Απ: Συνεχίζονται οι συζητήσεις για το μέλλον του MotoGP Δευ Φεβ 06, 2012 8:44 pm | |
| Εγώ δε το βλέπω θετικό να αγωνίζονται οι Εργοστασιακές και οι CRT μαζί... Θα μπορούσαν κάλιστα να φτιάξουν μια άλλη κατηγορία με τις CRT...
Και ο ξεχωριστός τίτλος είναι μπούρδες... 2 αγώνες σε ένα σημαίνει...
Οι διοργανωτές αυτό που θα έπρεπε να κάνουν είναι να δώσουν κίνητρα στις εταιρείες που απέχουν να συμμετάσχουν και όχι να δημιουργούν υποκατηγορίες....
Μακάρι οι CRT να είναι αντάξιες των προσδοκιών και ας μην είναι στον ανταγωνισμό άμεσα αλλά να μην υπάρχουν τεράστια κενά από τις εργοστασιακές όπως βλέπαμε με μερικές δορυφορικές.... |
|