|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
billy84 new member
Φύλλο : Ηλικία : 40 Μοντέλο : R1 07 Αριθμός δημοσιεύσεων : 19 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Γνωμες για R1 '07 Πεμ Ιαν 21, 2010 12:17 am | |
| Παιδες θα ηθελα τη γνωμη σας για τo συγκεκριμενο μοντελο.Αν και τα περισσοτερα τα ξερω,θα ηθελα γνωμες απο κατοχους η απο φιλους κατοχων. -Το μπροστινο του θεωρειται απο τα καλυτερα.Τα φρενα του σαφως βελτιωμενα σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο.Ομως εχω ακουσει πολλα παραπονα για τρομερη θερμοτητα στα ποδια το καλοκαιρι.Ισχυει και αν ναι αντιμετωπιζεται το προβλημα? -Επισης απο αξιοπιστια τι λεει?Ακομα προσωπικα δεν εχω ακουσει για προβληματα. -Απο γκαζι σε σχεση με τον ανταγωνισμο?Σιγουρα πισω απο Κ7.Το τελευταιο που μας ενδιαφερει σαφως,αλλα προεχουν πολυ πιο βασικα πραγματα. :cherry: |
|
| |
sfairas Site Administrator
Φύλλο : Όνομα : sfairas Ηλικία : 45 Μοντέλο : FZ6 FAZER Αριθμός δημοσιεύσεων : 604 Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2009 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Πεμ Ιαν 21, 2010 5:01 am | |
| - billy84 έγραψε:
- Παιδες θα ηθελα τη γνωμη σας για τo συγκεκριμενο μοντελο.Αν και τα περισσοτερα τα ξερω,θα ηθελα γνωμες απο κατοχους η απο φιλους κατοχων.
-Το μπροστινο του θεωρειται απο τα καλυτερα.Τα φρενα του σαφως βελτιωμενα σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο.Ομως εχω ακουσει πολλα παραπονα για τρομερη θερμοτητα στα ποδια το καλοκαιρι.Ισχυει και αν ναι αντιμετωπιζεται το προβλημα?
-Επισης απο αξιοπιστια τι λεει?Ακομα προσωπικα δεν εχω ακουσει για προβληματα.
-Απο γκαζι σε σχεση με τον ανταγωνισμο?Σιγουρα πισω απο Κ7.Το τελευταιο που μας ενδιαφερει σαφως,αλλα προεχουν πολυ πιο βασικα πραγματα. :cherry: Έχω στα χέρια μου το R1 του 2007 εδώ και ενάμιση χρόνο και οι εντυπώσεις που θα καταθέσω, αν και είναι τεκμηριωμένες κατά την άποψη μου, δεν παύουν να είναι προσωπικές και δεν ελπίζω ότι όλοι θα συμφωνήσουν μαζί μου. Το μπροστινό του R1 είναι σίγουρα καλύτερο από του Κ7 και από κάθε ΖΧ10 τα φρένα του επίσης και μάλιστα με διαφορά.( ο αδερφός μου είχε κ7 για 2 χρόνια εγώ είχα και ΖΧ10 και cbr 1000 και γενικότερα οι παρέες μου είχαν ΤΑ ΠΑΝΤΑ). Εγκυκλοπαιδικά το CBR είναι νομίζω πιο κοντά στο R1 σε ότι αφορά περιφερειακά (φρένα αναρτήσεις) Η θερμότητα είναι γεγονός, αλλά για να σε απασχολήσει έντονα, πρέπει να φοράς ή σορτσάκι ή βερμούδα, όπου δεν συνιστάται για οδήγηση. Μέσα στην πόλη, καλοκαίρι, σε κίνηση σημειωτόν πάντως, δε θέλω να με φανταστώ. Τέλος, το φαινόμενο διορθώνεται αισθητά τοποθετώντας aftermarket εξατμίσεις. Εγώ έχω κάνει μαζί του 15.000χλμ και εκτός από μπαταρία δεν με έχει απασχολήσει περαιτέρω. Στις αρχές της κυκλοφορίας του εν' λόγο μοντέλου πάντως, είχα ακούσει κάποια παράπονα για οδηγό βαλβίδας και ευπαθή συμπλέκτη. Για το πρώτο δεν ξέρω να σου πω, για το δεύτερο όμως, είναι σίγουρα ψέμα (αν είσαι επίδοξος dragsteras-κανίβαλος, τότε είναι ευπαθής ο συμπλέκτης). Στο θέμα γκάζι ποτέ δεν ένιωσα μειονεκτικά, Κ7 Κ8 και πέρασα και με πέρασαν, αν και σε εργοστασιακή μορφή το suzuki ίσως έχει λίιιιιιιγο προβάδισμα, ανάλογα βέβαια με το πόσο "πετυχημένο" μοτέρ έχει το εκάστοτε μηχανάκι. R1 με R1 μπορεί να έχουν μέχρι και 8 άλογα διαφορά, το ίδιο ισχύει και για τα suzukia βέβαια. Ο οδηγός φυσικά παίζει τον σημαντικότερο ρόλο εφόσον η μάχη δίνεται από στάση και λιγότερο, αλλά πάλι σημαντικό όταν δίνεται μάχη στις ρεπρίζ. Πλεονέκτημα θεωρώ τον τρόπο που αποδίδει τη δύναμη του το R1, σε σχέση με το gsxr και τα υπόλοιπα μηχανάκια της κατηγορίας, έχοντας αυτήν την ηλεκτρονική απόκριση, που στο άνοιγμα του γκαζιού σε βοηθάει να οδηγήσεις με ασφάλεια φιλικότητα και ακρίβεια, αντιδρώντας αναμενόμενα και χωρίς εκπλήξεις, όταν ο ανταγωνισμός αντιδρά σαν ταύρος σε υαλοπωλείο Αν γυρνούσε ο χρόνος πίσω, ειλικρινά, πάλι R1 θα έπαιρνα. Ελπίζω να σε βοήθησα... |
|
| |
teok8 new member
Φύλλο : Ηλικία : 36 Μοντέλο : next top model Αριθμός δημοσιεύσεων : 23 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Πεμ Ιαν 21, 2010 10:00 am | |
| αν δεν πενεψεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει |
|
| |
billy84 new member
Φύλλο : Ηλικία : 40 Μοντέλο : R1 07 Αριθμός δημοσιεύσεων : 19 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Πεμ Ιαν 21, 2010 3:53 pm | |
| - sfairas έγραψε:
- billy84 έγραψε:
- Παιδες θα ηθελα τη γνωμη σας για τo συγκεκριμενο μοντελο.Αν και τα περισσοτερα τα ξερω,θα ηθελα γνωμες απο κατοχους η απο φιλους κατοχων.
-Το μπροστινο του θεωρειται απο τα καλυτερα.Τα φρενα του σαφως βελτιωμενα σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο.Ομως εχω ακουσει πολλα παραπονα για τρομερη θερμοτητα στα ποδια το καλοκαιρι.Ισχυει και αν ναι αντιμετωπιζεται το προβλημα?
-Επισης απο αξιοπιστια τι λεει?Ακομα προσωπικα δεν εχω ακουσει για προβληματα.
-Απο γκαζι σε σχεση με τον ανταγωνισμο?Σιγουρα πισω απο Κ7.Το τελευταιο που μας ενδιαφερει σαφως,αλλα προεχουν πολυ πιο βασικα πραγματα. :cherry: Έχω στα χέρια μου το R1 του 2007 εδώ και ενάμιση χρόνο και οι εντυπώσεις που θα καταθέσω, αν και είναι τεκμηριωμένες κατά την άποψη μου, δεν παύουν να είναι προσωπικές και δεν ελπίζω ότι όλοι θα συμφωνήσουν μαζί μου. Το μπροστινό του R1 είναι σίγουρα καλύτερο από του Κ7 και από κάθε ΖΧ10 τα φρένα του επίσης και μάλιστα με διαφορά.( ο αδερφός μου είχε κ7 για 2 χρόνια εγώ είχα και ΖΧ10 και cbr 1000 και γενικότερα οι παρέες μου είχαν ΤΑ ΠΑΝΤΑ). Εγκυκλοπαιδικά το CBR είναι νομίζω πιο κοντά στο R1 σε ότι αφορά περιφερειακά (φρένα αναρτήσεις) Η θερμότητα είναι γεγονός, αλλά για να σε απασχολήσει έντονα, πρέπει να φοράς ή σορτσάκι ή βερμούδα, όπου δεν συνιστάται για οδήγηση. Μέσα στην πόλη, καλοκαίρι, σε κίνηση σημειωτόν πάντως, δε θέλω να με φανταστώ. Τέλος, το φαινόμενο διορθώνεται αισθητά τοποθετώντας aftermarket εξατμίσεις. Εγώ έχω κάνει μαζί του 15.000χλμ και εκτός από μπαταρία δεν με έχει απασχολήσει περαιτέρω. Στις αρχές της κυκλοφορίας του εν' λόγο μοντέλου πάντως, είχα ακούσει κάποια παράπονα για οδηγό βαλβίδας και ευπαθή συμπλέκτη. Για το πρώτο δεν ξέρω να σου πω, για το δεύτερο όμως, είναι σίγουρα ψέμα (αν είσαι επίδοξος dragsteras-κανίβαλος, τότε είναι ευπαθής ο συμπλέκτης). Στο θέμα γκάζι ποτέ δεν ένιωσα μειονεκτικά, Κ7 Κ8 και πέρασα και με πέρασαν, αν και σε εργοστασιακή μορφή το suzuki ίσως έχει λίιιιιιιγο προβάδισμα, ανάλογα βέβαια με το πόσο "πετυχημένο" μοτέρ έχει το εκάστοτε μηχανάκι. R1 με R1 μπορεί να έχουν μέχρι και 8 άλογα διαφορά, το ίδιο ισχύει και για τα suzukia βέβαια. Ο οδηγός φυσικά παίζει τον σημαντικότερο ρόλο εφόσον η μάχη δίνεται από στάση και λιγότερο, αλλά πάλι σημαντικό όταν δίνεται μάχη στις ρεπρίζ. Πλεονέκτημα θεωρώ τον τρόπο που αποδίδει τη δύναμη του το R1, σε σχέση με το gsxr και τα υπόλοιπα μηχανάκια της κατηγορίας, έχοντας αυτήν την ηλεκτρονική απόκριση, που στο άνοιγμα του γκαζιού σε βοηθάει να οδηγήσεις με ασφάλεια φιλικότητα και ακρίβεια, αντιδρώντας αναμενόμενα και χωρίς εκπλήξεις, όταν ο ανταγωνισμός αντιδρά σαν ταύρος σε υαλοπωλείο Αν γυρνούσε ο χρόνος πίσω, ειλικρινά, πάλι R1 θα έπαιρνα. Ελπίζω να σε βοήθησα... Με βοηθησες παρα πολυ! Σαφως το θεμα της θερμοτητας οπως ειπες εχει να κανει και με το τι φορας(Εγω πλεον παντα στολη στις εξορμησεις) αλλα ουτως η αλλως τα μηχανακια αυτα δεν ειναι για κινηση,εχουμε και μικροτερο για καθε μερα και για τετοιες καταστασεις. Θα ηθελα να μου πεις τη γνωμη σου για τη θεση οδηγησης του R1.Ποσο σε κουραζει σε σχεση με τα αλλα αν ξερεις και κατα ποσον ισχυει η αποψη αρκετων για την ''καλυτερη θεση οδηγησης απο το 98 που πρωτοπαρουσιαστηκε''. Εν σταση που εχω καβαλησει δεν μπορω να εκφερω αποψη οποτε καθε αποψη καλοδεχουμενη. |
|
| |
sfairas Site Administrator
Φύλλο : Όνομα : sfairas Ηλικία : 45 Μοντέλο : FZ6 FAZER Αριθμός δημοσιεύσεων : 604 Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2009 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Πεμ Ιαν 21, 2010 5:28 pm | |
| - billy84 έγραψε:
- sfairas έγραψε:
- billy84 έγραψε:
- Παιδες θα ηθελα τη γνωμη σας για τo συγκεκριμενο μοντελο.Αν και τα περισσοτερα τα ξερω,θα ηθελα γνωμες απο κατοχους η απο φιλους κατοχων.
-Το μπροστινο του θεωρειται απο τα καλυτερα.Τα φρενα του σαφως βελτιωμενα σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο.Ομως εχω ακουσει πολλα παραπονα για τρομερη θερμοτητα στα ποδια το καλοκαιρι.Ισχυει και αν ναι αντιμετωπιζεται το προβλημα?
-Επισης απο αξιοπιστια τι λεει?Ακομα προσωπικα δεν εχω ακουσει για προβληματα.
-Απο γκαζι σε σχεση με τον ανταγωνισμο?Σιγουρα πισω απο Κ7.Το τελευταιο που μας ενδιαφερει σαφως,αλλα προεχουν πολυ πιο βασικα πραγματα. :cherry: Έχω στα χέρια μου το R1 του 2007 εδώ και ενάμιση χρόνο και οι εντυπώσεις που θα καταθέσω, αν και είναι τεκμηριωμένες κατά την άποψη μου, δεν παύουν να είναι προσωπικές και δεν ελπίζω ότι όλοι θα συμφωνήσουν μαζί μου. Το μπροστινό του R1 είναι σίγουρα καλύτερο από του Κ7 και από κάθε ΖΧ10 τα φρένα του επίσης και μάλιστα με διαφορά.( ο αδερφός μου είχε κ7 για 2 χρόνια εγώ είχα και ΖΧ10 και cbr 1000 και γενικότερα οι παρέες μου είχαν ΤΑ ΠΑΝΤΑ). Εγκυκλοπαιδικά το CBR είναι νομίζω πιο κοντά στο R1 σε ότι αφορά περιφερειακά (φρένα αναρτήσεις) Η θερμότητα είναι γεγονός, αλλά για να σε απασχολήσει έντονα, πρέπει να φοράς ή σορτσάκι ή βερμούδα, όπου δεν συνιστάται για οδήγηση. Μέσα στην πόλη, καλοκαίρι, σε κίνηση σημειωτόν πάντως, δε θέλω να με φανταστώ. Τέλος, το φαινόμενο διορθώνεται αισθητά τοποθετώντας aftermarket εξατμίσεις. Εγώ έχω κάνει μαζί του 15.000χλμ και εκτός από μπαταρία δεν με έχει απασχολήσει περαιτέρω. Στις αρχές της κυκλοφορίας του εν' λόγο μοντέλου πάντως, είχα ακούσει κάποια παράπονα για οδηγό βαλβίδας και ευπαθή συμπλέκτη. Για το πρώτο δεν ξέρω να σου πω, για το δεύτερο όμως, είναι σίγουρα ψέμα (αν είσαι επίδοξος dragsteras-κανίβαλος, τότε είναι ευπαθής ο συμπλέκτης). Στο θέμα γκάζι ποτέ δεν ένιωσα μειονεκτικά, Κ7 Κ8 και πέρασα και με πέρασαν, αν και σε εργοστασιακή μορφή το suzuki ίσως έχει λίιιιιιιγο προβάδισμα, ανάλογα βέβαια με το πόσο "πετυχημένο" μοτέρ έχει το εκάστοτε μηχανάκι. R1 με R1 μπορεί να έχουν μέχρι και 8 άλογα διαφορά, το ίδιο ισχύει και για τα suzukia βέβαια. Ο οδηγός φυσικά παίζει τον σημαντικότερο ρόλο εφόσον η μάχη δίνεται από στάση και λιγότερο, αλλά πάλι σημαντικό όταν δίνεται μάχη στις ρεπρίζ. Πλεονέκτημα θεωρώ τον τρόπο που αποδίδει τη δύναμη του το R1, σε σχέση με το gsxr και τα υπόλοιπα μηχανάκια της κατηγορίας, έχοντας αυτήν την ηλεκτρονική απόκριση, που στο άνοιγμα του γκαζιού σε βοηθάει να οδηγήσεις με ασφάλεια φιλικότητα και ακρίβεια, αντιδρώντας αναμενόμενα και χωρίς εκπλήξεις, όταν ο ανταγωνισμός αντιδρά σαν ταύρος σε υαλοπωλείο Αν γυρνούσε ο χρόνος πίσω, ειλικρινά, πάλι R1 θα έπαιρνα. Ελπίζω να σε βοήθησα... Με βοηθησες παρα πολυ!
Σαφως το θεμα της θερμοτητας οπως ειπες εχει να κανει και με το τι φορας(Εγω πλεον παντα στολη στις εξορμησεις) αλλα ουτως η αλλως τα μηχανακια αυτα δεν ειναι για κινηση,εχουμε και μικροτερο για καθε μερα και για τετοιες καταστασεις.
Θα ηθελα να μου πεις τη γνωμη σου για τη θεση οδηγησης του R1.Ποσο σε κουραζει σε σχεση με τα αλλα αν ξερεις και κατα ποσον ισχυει η αποψη αρκετων για την ''καλυτερη θεση οδηγησης απο το 98 που πρωτοπαρουσιαστηκε''.
Εν σταση που εχω καβαλησει δεν μπορω να εκφερω αποψη οποτε καθε αποψη καλοδεχουμενη. Η θέση οδήγησης του R1 είναι ουδέτερη κατά την άποψη μου. Τουριστική δεν την χαρακτηρίζεις, ούτε σκληροπυρηνική supersport τη λες (αν και εκεί "κλείνει" περισσότερο), όταν οδηγάς με ρυθμό και όταν "βιάζεσαι" δεν πρόκειται να σε προβληματίσει, σε πολύ αργό ρυθμό και μέσα σε κίνηση όμως ισχύει το αντίθετο, καθώς φορτίζονται περισσότερο από όσο θα ήθελα, οι καρποί και οι ώμοι... Δεν μπορεί ένα μηχανάκι να τα κάνει όλα τέλεια, αλλά για την "δουλειά" που προορίζεται, τη φέρνει σε πέρας με το παραπάνω. |
|
| |
dimitrisR1 jr. member
Φύλλο : Όνομα : dimitris Μοντέλο : Blata Αριθμός δημοσιεύσεων : 94 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Παρ Ιαν 22, 2010 12:53 am | |
| - sfairas έγραψε:
- billy84 έγραψε:
- sfairas έγραψε:
- billy84 έγραψε:
- Παιδες θα ηθελα τη γνωμη σας για τo συγκεκριμενο μοντελο.Αν και τα περισσοτερα τα ξερω,θα ηθελα γνωμες απο κατοχους η απο φιλους κατοχων.
-Το μπροστινο του θεωρειται απο τα καλυτερα.Τα φρενα του σαφως βελτιωμενα σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο.Ομως εχω ακουσει πολλα παραπονα για τρομερη θερμοτητα στα ποδια το καλοκαιρι.Ισχυει και αν ναι αντιμετωπιζεται το προβλημα?
-Επισης απο αξιοπιστια τι λεει?Ακομα προσωπικα δεν εχω ακουσει για προβληματα.
-Απο γκαζι σε σχεση με τον ανταγωνισμο?Σιγουρα πισω απο Κ7.Το τελευταιο που μας ενδιαφερει σαφως,αλλα προεχουν πολυ πιο βασικα πραγματα. :cherry: Έχω στα χέρια μου το R1 του 2007 εδώ και ενάμιση χρόνο και οι εντυπώσεις που θα καταθέσω, αν και είναι τεκμηριωμένες κατά την άποψη μου, δεν παύουν να είναι προσωπικές και δεν ελπίζω ότι όλοι θα συμφωνήσουν μαζί μου. Το μπροστινό του R1 είναι σίγουρα καλύτερο από του Κ7 και από κάθε ΖΧ10 τα φρένα του επίσης και μάλιστα με διαφορά.( ο αδερφός μου είχε κ7 για 2 χρόνια εγώ είχα και ΖΧ10 και cbr 1000 και γενικότερα οι παρέες μου είχαν ΤΑ ΠΑΝΤΑ). Εγκυκλοπαιδικά το CBR είναι νομίζω πιο κοντά στο R1 σε ότι αφορά περιφερειακά (φρένα αναρτήσεις) Η θερμότητα είναι γεγονός, αλλά για να σε απασχολήσει έντονα, πρέπει να φοράς ή σορτσάκι ή βερμούδα, όπου δεν συνιστάται για οδήγηση. Μέσα στην πόλη, καλοκαίρι, σε κίνηση σημειωτόν πάντως, δε θέλω να με φανταστώ. Τέλος, το φαινόμενο διορθώνεται αισθητά τοποθετώντας aftermarket εξατμίσεις. Εγώ έχω κάνει μαζί του 15.000χλμ και εκτός από μπαταρία δεν με έχει απασχολήσει περαιτέρω. Στις αρχές της κυκλοφορίας του εν' λόγο μοντέλου πάντως, είχα ακούσει κάποια παράπονα για οδηγό βαλβίδας και ευπαθή συμπλέκτη. Για το πρώτο δεν ξέρω να σου πω, για το δεύτερο όμως, είναι σίγουρα ψέμα (αν είσαι επίδοξος dragsteras-κανίβαλος, τότε είναι ευπαθής ο συμπλέκτης). Στο θέμα γκάζι ποτέ δεν ένιωσα μειονεκτικά, Κ7 Κ8 και πέρασα και με πέρασαν, αν και σε εργοστασιακή μορφή το suzuki ίσως έχει λίιιιιιιγο προβάδισμα, ανάλογα βέβαια με το πόσο "πετυχημένο" μοτέρ έχει το εκάστοτε μηχανάκι. R1 με R1 μπορεί να έχουν μέχρι και 8 άλογα διαφορά, το ίδιο ισχύει και για τα suzukia βέβαια. Ο οδηγός φυσικά παίζει τον σημαντικότερο ρόλο εφόσον η μάχη δίνεται από στάση και λιγότερο, αλλά πάλι σημαντικό όταν δίνεται μάχη στις ρεπρίζ. Πλεονέκτημα θεωρώ τον τρόπο που αποδίδει τη δύναμη του το R1, σε σχέση με το gsxr και τα υπόλοιπα μηχανάκια της κατηγορίας, έχοντας αυτήν την ηλεκτρονική απόκριση, που στο άνοιγμα του γκαζιού σε βοηθάει να οδηγήσεις με ασφάλεια φιλικότητα και ακρίβεια, αντιδρώντας αναμενόμενα και χωρίς εκπλήξεις, όταν ο ανταγωνισμός αντιδρά σαν ταύρος σε υαλοπωλείο Αν γυρνούσε ο χρόνος πίσω, ειλικρινά, πάλι R1 θα έπαιρνα. Ελπίζω να σε βοήθησα... Με βοηθησες παρα πολυ!
Σαφως το θεμα της θερμοτητας οπως ειπες εχει να κανει και με το τι φορας(Εγω πλεον παντα στολη στις εξορμησεις) αλλα ουτως η αλλως τα μηχανακια αυτα δεν ειναι για κινηση,εχουμε και μικροτερο για καθε μερα και για τετοιες καταστασεις.
Θα ηθελα να μου πεις τη γνωμη σου για τη θεση οδηγησης του R1.Ποσο σε κουραζει σε σχεση με τα αλλα αν ξερεις και κατα ποσον ισχυει η αποψη αρκετων για την ''καλυτερη θεση οδηγησης απο το 98 που πρωτοπαρουσιαστηκε''.
Εν σταση που εχω καβαλησει δεν μπορω να εκφερω αποψη οποτε καθε αποψη καλοδεχουμενη. Η θέση οδήγησης του R1 είναι ουδέτερη κατά την άποψη μου. Τουριστική δεν την χαρακτηρίζεις, ούτε σκληροπυρηνική supersport τη λες (αν και εκεί "κλείνει" περισσότερο), όταν οδηγάς με ρυθμό και όταν "βιάζεσαι" δεν πρόκειται να σε προβληματίσει, σε πολύ αργό ρυθμό και μέσα σε κίνηση όμως ισχύει το αντίθετο, καθώς φορτίζονται περισσότερο από όσο θα ήθελα, οι καρποί και οι ώμοι... Δεν μπορεί ένα μηχανάκι να τα κάνει όλα τέλεια, αλλά για την "δουλειά" που προορίζεται, τη φέρνει σε πέρας με το παραπάνω. πολυ σωστα ολα αυτα που λετε αν κι εγω εχω το 06'' ετσι ακριβος ειναι αλους θα περασεις κλαι αλλοι θα σε περασουν αλλα αλου ειναι να ευχαριστιεσε την μοτοσυκλετα σου και οχι στις ευθειες......η Ρενα ειναι μια καλοστιμενη μοτοσυκλετα απο τοτε που βγεικε εως και τωρα.....τωρα σε σχεση με το 98'' ειχα το 01 που ειναι σχεδων ιδια και φυσικα απο το 03'' και κατω ηταν πιο επιθετικα στην θεση οδηγεισης εισαουν πιο σκυφτος....πιστυω πως το ωολευομουν πιο πολυ απο αυτο......αλλα συγουρα ειναι κι αυτο πολυ καλο και φυσικα ακομα και τωρα το θαφμαζω...και τα cbr ναι ειναι πιο κοντα στισ ρενες μας σε ολα..... |
|
| |
bikersplace normal member
Φύλλο : Όνομα : Παντελης Ηλικία : 42 Μοντέλο : yamaha r-1 2009 Αριθμός δημοσιεύσεων : 230 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Παρ Ιαν 22, 2010 8:43 am | |
| όλες οι rενες είναι άψογες το μόνο πρόβλημα είναι στα μαμά φώτα όταν πατάς φρένο μπροστινό είναι για να μαζεύεις σαλιγκάρια! |
|
| |
teok8 new member
Φύλλο : Ηλικία : 36 Μοντέλο : next top model Αριθμός δημοσιεύσεων : 23 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Παρ Ιαν 22, 2010 11:10 am | |
| |
|
| |
dimitrisR1 jr. member
Φύλλο : Όνομα : dimitris Μοντέλο : Blata Αριθμός δημοσιεύσεων : 94 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Παρ Ιαν 22, 2010 2:28 pm | |
| - bikersplace έγραψε:
- όλες οι rενες είναι άψογες το μόνο πρόβλημα είναι στα μαμά φώτα όταν πατάς φρένο μπροστινό είναι για να μαζεύεις σαλιγκάρια!
ρε φιλαρακι εγω ποτε δεν ειχα τετιο προβλημα ειλικρινα και ειδικα με αυτο που εχω τωρα εχει κατι φωτα απιστευτα τακσιδευω νυχτα πολυ ανετα και δεν εχω απολιες ουτε στα φρενα μια χαρα φωτιζουν..... |
|
| |
delrules Moderator
Φύλλο : Όνομα : delrules Ηλικία : 45 Μοντέλο : YAMAHA FZ1S FAZER Αριθμός δημοσιεύσεων : 1083 Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Παρ Ιαν 22, 2010 4:26 pm | |
| Το προβλημα με τα φωτα το ειχαν τα πρωτα R1. Mετα το διορθωσανε. |
|
| |
billy84 new member
Φύλλο : Ηλικία : 40 Μοντέλο : R1 07 Αριθμός δημοσιεύσεων : 19 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Παρ Ιαν 22, 2010 4:55 pm | |
| καλησπερα παιδια. Θα ηθελα να μου πειτε και μερικα πραγματα για τον μονοδρομο συμπλεκτη του R1.Προσωπικες εντυπωσεις κλπ και τι αισθηση σας δινει οσοι εχετε το συγκεκριμενο μοντελο. Ευχαριστω... |
|
| |
nitros new member
Φύλλο : Όνομα : Nikos Michalatos Ηλικία : 37 Μοντέλο : Yamaha R1 03 Αριθμός δημοσιεύσεων : 26 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Παρ Ιαν 22, 2010 6:07 pm | |
| σαν πρωην κατοχος Ρ1 03.. δεν ειχα προβλημα με τα φωτα μια χαρα φωτιζαν...βεβαια εβαλα επειτα ξενον..(μερα με την νυχτα).... το μονο προβλημα ηταν στα ρευματα και συγκεκριμενα στα πηνια.... |
|
| |
Gee1 jr. member
Φύλλο : Μοντέλο : YZ250 Αριθμός δημοσιεύσεων : 68 Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Παρ Ιαν 22, 2010 7:50 pm | |
| - nitros έγραψε:
- σαν πρωην κατοχος Ρ1 03.. δεν ειχα προβλημα με τα φωτα μια χαρα φωτιζαν...βεβαια εβαλα επειτα ξενον..(μερα με την νυχτα).... το μονο προβλημα ηταν στα ρευματα και συγκεκριμενα στα πηνια....
Ωπ!Έλα ρε Αιγάλεω.Επειδή με βλέπω σε λίγο καιρό με '03 R1 για πες ρε γείτονα.. Τι είδους πρόβλημα ήταν αυτό;Για πες λεπτομέρειες.. |
|
| |
iznogood normal member
Φύλλο : Όνομα : Alexis Ηλικία : 53 Αριθμός δημοσιεύσεων : 173 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Παρ Ιαν 22, 2010 10:13 pm | |
| Ρε παιδια, καλες οι εντυπωσεις για εκκινησεις, ρεπριζ και 2 αλογα εδω 3 εκει. Μεσα στη στροφη (γιαυτο φτιαχτηκαν) τι λεει το 07 σε σχεση με το crossplane(09) και ειδικα σε σχεση με το 08 μιας και εχει και στοκ σε καλη τιμη και ψαχνομαι για ss. |
|
| |
sfairas Site Administrator
Φύλλο : Όνομα : sfairas Ηλικία : 45 Μοντέλο : FZ6 FAZER Αριθμός δημοσιεύσεων : 604 Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2009 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Σαβ Ιαν 23, 2010 12:11 am | |
| - iznogood έγραψε:
- Ρε παιδια, καλες οι εντυπωσεις για εκκινησεις, ρεπριζ και 2 αλογα εδω 3 εκει. Μεσα στη στροφη (γιαυτο φτιαχτηκαν) τι λεει το 07 σε σχεση με το crossplane(09) και ειδικα σε σχεση με το 08 μιας και εχει και στοκ σε καλη τιμη και ψαχνομαι για ss.
Το παρών θέμα λέει "γνώμες για R1 07" το κάναμε λίγο σκατά αλλά δεν πειράζει. Αν θες, άνοιξε ένα άλλο θεματάκι που θα λέει συγκριτικό R1 07 με R1 09 πχ. ..όλο και κάποιος θα βρεθεί να σε βοηθήσει. |
|
| |
Gee1 jr. member
Φύλλο : Μοντέλο : YZ250 Αριθμός δημοσιεύσεων : 68 Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Σαβ Ιαν 23, 2010 12:20 am | |
| Καλή ιδέα θα ήταν να κάνεις κάτι σαν poll.Να μας πει ο καθένας ποιο προτιμά και γιατί |
|
| |
billy84 new member
Φύλλο : Ηλικία : 40 Μοντέλο : R1 07 Αριθμός δημοσιεύσεων : 19 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Σαβ Ιαν 23, 2010 1:34 pm | |
| - iznogood έγραψε:
- Ρε παιδια, καλες οι εντυπωσεις για εκκινησεις, ρεπριζ και 2 αλογα εδω 3 εκει. Μεσα στη στροφη (γιαυτο φτιαχτηκαν) τι λεει το 07 σε σχεση με το crossplane(09) και ειδικα σε σχεση με το 08 μιας και εχει και στοκ σε καλη τιμη και ψαχνομαι για ss.
που βρηκες στοκ R1 08? |
|
| |
bikersplace normal member
Φύλλο : Όνομα : Παντελης Ηλικία : 42 Μοντέλο : yamaha r-1 2009 Αριθμός δημοσιεύσεων : 230 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Σαβ Ιαν 23, 2010 1:56 pm | |
| καλα σε σχεση με το 09 καμια απολυτος πολυ ποιο δυνατο στα χαμηλα και με μικροτερη καμπυλη οσο για το ανοιγμα του γκαζιου γιναιται αισθητο σε ολο το φασμα των στροφων που εχει |
|
| |
iznogood normal member
Φύλλο : Όνομα : Alexis Ηλικία : 53 Αριθμός δημοσιεύσεων : 173 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Σαβ Ιαν 23, 2010 3:02 pm | |
| - billy84 έγραψε:
- ...που βρηκες στοκ R1 08?
Στο 2ride πριν κανα μηνα που 'χα ρωτησει ειχαν στα κεντρικα. Η αληθεια λοιπον ειναι πως δεν γνωριζω αν εχει ακομη. Bikersplace, δε καταλαβα αν εννοεις το 07 πιο γεματο... |
|
| |
billy84 new member
Φύλλο : Ηλικία : 40 Μοντέλο : R1 07 Αριθμός δημοσιεύσεων : 19 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Δευ Φεβ 01, 2010 11:18 pm | |
| sfaira θα ηθελα να μου πεις αν θες για το κοντερ του R1.Τι ενδειξεις εχει?
Τι θα ηθελες παραπανω?Εχει ενδειξη ταχυτητων?βενζινης?
θελω και την αποψη σου για την αποδοση του μοτερ στα χαμηλα και στις μεσαιες.Χρειαζεται γραναζακι η εχει μπολικη δυναμη απο χαμηλα?Επειδη ακουσα μαλλον για μειωμενη δυναμη σε αυτο το φασμα στροφων. |
|
| |
Vassilis new member
Φύλλο : Μοντέλο : R1 2008 Αριθμός δημοσιεύσεων : 3 Ημερομηνία εγγραφής : 20/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Τρι Ιουλ 20, 2010 7:41 pm | |
| Έχω το 08. Το μόνο αρνητικό στον κινητήρα είναι στα ξεκινήματα. Θέλει περισόττερο συμπλέκτη κρατημένο σε σχέση με ένα Fz1 Fazer που έχει συγγενικό κινητήρα. Κατα τα άλλα μετά τις 4.000 το σηκώνεις σούζα και γενικά έχει πολύ γκάζι και παντού.
Θέση οδήγησης πολύ σκυφτή, και επιθετική με μαζεμένο κόκπιτ που όμως κάνει καλά την δουλειά του. Προσωπικά το δουλεύω για τα πάντα, από αργές - γρήγορες βόλτες, πίστα, στροφυλίκια, μέσα στην πόλη επίσης. Ψήνει κάστανα αλλά εάν έχεις αγάπη και τρέλα... :
Οι αναρτήσεις πάρα πολύ καλές, κάνει πολλά χατήρια ακόμη και όταν κάνεις μλκίες σε συγχωρεί.
Από φρένα καλό και πέρνει βελτίωση όμως κάνουν τη δουλεία τους.
|
|
| |
gatoulis Moderator
Φύλλο : Όνομα : gatoulis Μοντέλο : joc r Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Τρι Ιουλ 20, 2010 9:12 pm | |
| - Vassilis έγραψε:
- Έχω το 08.
Γεια σου φιλε μου και καλως ηρθες, αλλα περνα πρωτα απο ΕΔΩ |
|
| |
Μακης jr. member
Όνομα : Μακης Ηλικία : 46 Μοντέλο : tdm 900 05 Αριθμός δημοσιεύσεων : 113 Ημερομηνία εγγραφής : 11/04/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Κυρ Ιουλ 25, 2010 8:01 pm | |
| r1 : ομορφο μηχανακι αρκετα γριγορο ελαφρι.... και εδω σταματουν τα υπεροχα........ .....αν δεν εχεις ενα παπι για καθε μερα εισαι dead !! και το λεω γιατι - στο τελος καθε βδομαδας θα υποφερεις απο πονους σε μεση και ακρα οποτε η επισκεψη στον φυσικοθεραπευτη κρινεται απαρετητη !!! στο τελος του μηνα ο βενζινας της γειτονιας σου θα σου παρει το σπιτι μια που το χρεος σου προς εκεινον θα ειναι δυσβασταχτο!!! οταν ερθει η ωρα του servis θα νιοθεις σαν υποψιφιος του lower απο το αγχος της τιμης !! σε μερικα χρονια δε το μηχανακι απεναντι στα καινουργια θα ειναι τοσο αδιαφορο που θα προτημας το λεοφοριο για μια βολτα!!! αυτη λοιπον η αποψη μου και συγχορεστε με μερικοι αν σας πικρανα |
|
| |
sfairas Site Administrator
Φύλλο : Όνομα : sfairas Ηλικία : 45 Μοντέλο : FZ6 FAZER Αριθμός δημοσιεύσεων : 604 Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2009 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Τρι Ιουλ 27, 2010 4:13 am | |
| |
|
| |
Μακης jr. member
Όνομα : Μακης Ηλικία : 46 Μοντέλο : tdm 900 05 Αριθμός δημοσιεύσεων : 113 Ημερομηνία εγγραφής : 11/04/2010 | Θέμα: Απ: Γνωμες για R1 '07 Τρι Ιουλ 27, 2010 8:43 pm | |
| φιλε σφαιρα σε παω με χιλια !!! το μηχανακι σου ειναι πολυ καλο !! εχει τυχει να ερθω σε επαφη μαζι του μερικες φορες και ηταν αρκετα καλη εμποιρια!!! μεχρι εκει ομως !!!για μια βολτα !!το θεορω αρκετα απολοιτο μηχανιμα με οτι συνεπαγεται αυτο... ενα μηχανιμα σχεδιασμενο να δηχνει τα δοντια του σε πιστα και τιποτα αλλο για το λογο αυτο -ουτε ανετο ειναι,-ουτε οικονομικη καταναλωση εχει- ουτε ροπη απο χαμιλα ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΝΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΙΑ ΠΟΥ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΗΜΕΝΗ ΟΠΩς ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥη σταση σου ειναι αναμενομενη μια που αν δεν πενεψεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει πρεπει ομως να ακουγοντε και αλλες γνομες το forum αυτο το σκοπο εξιπυρετει !! αυτα ειχα να πω !!! over !!! |
|
| |
|