Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: CRT MotoGP 2012 Παρ Οκτ 21, 2011 6:24 pm | |
| Καλησπέρα, για το 2012 έχει ανακοινωθεί η προσθήκη νέων μηχανών στα MotoGP.Μοτοσυκλέτες που θα φορούν κινητήρες εγκεκριμένους για τα WSBK σε "αγωνιστικά" πλαίσια (όπως στη Moto 2). Είχε πρωτοακουστεί για κινητήρα R1 σε μια από αυτές τις ομάδες στην οποία θα έτρεχε ο Colin Edwards (αφού στο τέλος της σεζόν φεύγει από την Tech3). Τελικά όμως ο Edwards θα αγωνιστεί σε ομάδα που η μοτοσυκλέτα θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα από το BMW S1000rr. Από μια αναζήτηση αυτό που βρήκα είναι ότι τα πλεονεκτήματα σε μηχανές που θα τρέχουν βάση τέτοιων κινητήρων (CRT) θα είναι το μεγαλύτερο ντεπόζιτο και η δυνατότητα χρήσης 12(διπλάσιων) κινητήρων. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν είναι ότι ίσως θα είναι πολύ πουσαρισμένοι κινητήρες με μεγαλύτερη κατανάλωση και μικρότερη αξιοπιστία ώστε να ανταγωνιστούν τους εργοστασιακούς κινητήρες.
Αλλά και πάλι αναρωτιέμαι αν μπορούν να ανταγωνιστούν στα ίσια κινητήρες που βγάζουν 200 άλογα τους κινητήρες που βγάζουν 250+ άλογα. Και να πουσαριστούν για να βγάλουν τα άλογα, θα μπορούν να έχουν σε όλο το φάσμα στροφών παρόμοια απόδοση;;;;;
Γνωρίζει κανείς άλλος περισσότερα πάνω στο θέμα;;;
|
|
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: CRT MotoGP 2012 Σαβ Ιαν 07, 2012 7:23 pm | |
| Νομίζω πως οι καλύτεροι για να απαντήσουν είναι οι ίδιοι οι οδηγοί αγώνων, που άλλωστε ξέρουν καλύτερα από όλους μας από αγωνιστικές μηχανές επιπέδου MotoGp:
Ο ισχυρός άνδρας της Dorna, Carmelo Ezpeleta έχει προαναγγείλει ότι από το 2013 στα MotoGP θα παίρνουν μέρος μόνο CRT (σ.σ. με μοτοσυκλέτες που θα έχουν πρωτότυπα πλαίσια και κινητήρες που βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής).
«Αν έπρεπε να οδηγήσω CRT θα ήμουν δυσαρεστημένος. Σε όλη μου τη ζωή οδηγώ πανίσχυρα πρωτότυπα και θα ήταν πισωγύρισμα. Δεν γνωρίζω αν θα είναι καλό για το MotoGP να φύγουν αυτές οι πρωτότυπες μοτοσικλέτες, είναι οι καλύτερες», δήλωσε ο Dani Pedrosa σε ισπανική ιστοσελίδα. Είναι σίγουρα κατώτερες μοτοσυκλέτες και όχι μόνο στον κινητήρα. Γενικά είναι χειρότερες. Και οι αναβάτες που θα τις οδηγήσουν, εξαιρουμένων των Edwards - De Puniet, δεν έχουν εμπειρία. Την πρώτη χρονιά θα υπάρξει μεγάλη διαφορά και θα περιμένουμε να δούμε πως θα εξελιχθούν», πρόσθεσε ο αναβάτης της Repsol Honda.
Ακόμα πιο σκληρός στις δηλώσεις του παρουσιάζεται ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Casey Stoner, ο οποίος μάλιστα απειλεί να αποχωρήσει αν καταργηθούν τα πρωτότυπα και πάμε σε μοτοσυκλέτες CRT. «Αν 'σκοτώσουμε' τα πρωτότυπα τότε θα μπορούσαμε να αγωνιστούμε με αυτοκίνητα τουρισμού. Δεν θα έχει διαφορά. Θα αφαιρέσει τα πάντα από τους αγώνες για μένα. Δεν θα βρίσκω κανένα ενδιαφέρον, θα είναι το ίδιο με μια μοτοσυκλέτα παραγωγής, θα αλλάζεις πλαίσιο, αναρτήσεις και θα έχεις ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Οι κανονισμοί για τα πρωτότυπα υπάρχουν πολλά χρόνια», λέει ο Αυστραλός αναβάτης της Repsol Honda και προσθέτει: «Τα τελευταία χρόνια το κόστος έχει αυξηθεί καθώς οι μοτοσυκλέτες είναι πολύ ακριβές ενώ έχει αυξηθεί και το προσωπικό που χρειάζεται για να προετοιμάσει αυτές τις μοτοσυκλέτες. Σίγουρα είναι πιο περίπλοκες μοτοσυκλέτες από τα παλιά 500άρια. Αλλά αν αλλάξει η κατάσταση τότε θα είναι απογοητευτικό για μένα και δεν ξέρω αν θέλω να είμαι μέρος του».
Απέναντί τους στέκεται ο Valentino Rossi που αν μη τι άλλο και μεγαλύτερη εμπειρία έχει από τους δύο προαναφερθέντες και έχει στεφθεί Πρωταθλητής στην κορυφαία κατηγορία με τρεις διαφορετικούς τύπους μοτοσυκλετών (2χρονα 500cc / 4χρονα 990cc, 4χρονα 800cc). «Είναι μια δύσκολη περίοδος για τα μηχανοκίνητα σπορ γενικότερα, με την οικονομική κρίση να έχει περιορίσει σημαντικά τα έσοδα. Η είσοδος των CRT είναι επιβεβλημένη αν θέλουμε να έχουμε πολλές μοτοσυκλέτες στο γκριντ», είπε χαρακτηριστικά ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής μιλώντας σε εκδήλωση που οργάνωσαν από κοινού η Dainese και η AGV. Και πρόσθεσε αναλύοντας το σκεπτικό του: «Σίγουρα θα μου άρεσε να συνεχίσουμε να τρέχουμε με τις μοτοσυκλέτες που έχουμε τώρα, που είναι τεχνολογικά προηγμένες. Χρειάζεται όμως να πάμε σε μοτοσυκλέτες με μικρότερη απόδοση και μικρότερο κόστος που μπορεί να είναι πιο διασκεδαστικές και να προσφέρουν περισσότερο θέαμα. Η ελπίδα είναι να επιστρέψουν τα MotoGP μερικά χρόνια πίσω, τότε που πρόσφεραν απλόχερα πολύ θέαμα. Πιστεύω ότι οι μοτοσυκλέτες τύπου CRT μπορούν να είναι το μέλλον των MotoGP. Μπορεί να μην είναι πολύ ανταγωνιστικές ακόμα, αλλά με την εξέλιξη μπορούν να βελτιωθούν σημαντικά. Σίγουρα αποτελούν μια καλή ιδέα για το μέλλον του σπορ».
πηγή : http://www.e-go.gr
|
|
Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: Απ: CRT MotoGP 2012 Κυρ Ιαν 08, 2012 12:23 am | |
| Πάντως εγώ δεν βλέπω κάτι θετικό από όλη αυτή την ιστορία πέραν του ότι θα ενεργοποιηθούν αγωνιστικά και άλλες εταιρείες... Πέρα από αυτό όμως, το οποίο γίνεται και στο SBK, όπου γίνεται εξέλιξη ολόκληρης της μοτοσυκλέτας, κάτι θετικό για εμάς, Θέαμα ή Τεχνολογία στην παραγωγή, δεν βλέπω!!!
Αυτή είναι όμως η τάση που ισχύει και στη Formula 1...Εγώ δεν είδα κάτι θετικό από τον υποκυβισμό κτλ που έγινε στα οχήματα...αυτό που είδα είναι ότι αντί να ουρλιάζουν και να εκτοξεύονται σου δίνουν την εντύπωση ότι ανεβάζουν "κούφιες" στροφές...ροπή μηδέν...
Τέσπα, για να κλείσω, το θέμα είναι ότι πρέπει να μπει ένας προσανατολισμός και μια στόχευση στην πορεία εξέλιξης των αγώνων...αν είναι να συκγλίνουν 2 ή και περισσότερες κατηγορίες δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης... |
|