Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
Ram-air : Τι είναι  Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap2Ram-air : Τι είναι  Voting_bar2Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2 
gatoulis
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap2Ram-air : Τι είναι  Voting_bar2Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2 
delrules
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap2Ram-air : Τι είναι  Voting_bar2Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2 
loui
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap2Ram-air : Τι είναι  Voting_bar2Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2 
despot
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap2Ram-air : Τι είναι  Voting_bar2Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2 
sfairas
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap2Ram-air : Τι είναι  Voting_bar2Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2 
STEF
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap2Ram-air : Τι είναι  Voting_bar2Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2 
webmaster
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap2Ram-air : Τι είναι  Voting_bar2Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2 
Petran
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap2Ram-air : Τι είναι  Voting_bar2Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2 
cookerman
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap2Ram-air : Τι είναι  Voting_bar2Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap228%Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap20%Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap214%Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap228%Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap20%Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap27%Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap27%Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap210%Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap27%Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
Ram-air : Τι είναι  Vote_lcap20%Ram-air : Τι είναι  Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 Ram-air : Τι είναι

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Ram-air : Τι είναι  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Ram-air : Τι είναι    Ram-air : Τι είναι  EmptyΤρι Οκτ 25, 2011 5:49 pm

Στις μοτοσικλέτες supersport, τα συστήματα βεβιασμένης εισαγωγής αέρα ή ram-air, όπως λέγονται, αποτελούν πια τον κανόνα. Προφανής εξήγηση: η αύξηση της ιπποδύναμης.
Η αρχή λειτουργίας είναι σχετικά απλή. Η απόδοση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι ανάλογη με την ποσότητα του μείγματος που μπορεί να κάψει. Υπό κανονικές συνθήκες, αυτή η ποσότητα ισούται με τη χωρητικότητα του κυλίνδρου. Για να επιτευχθεί περαιτέρω αύξηση της ισχύος, πρέπει με κάποιο τρόπο ο κύλινδρος να «χωρέσει» ακόμα περισσότερο καύσιμο. Επειδή όμως δεν μπορούμε έτσι ξαφνικά να μεγαλώσουμε τον κύλινδρο, σπρώχνουμε μέσα του περισσότερο μείγμα!

Αυτή η λειτουργία ονομάζεται ram-air. Πριν από το σύστημα ram-air, αυτό γινόταν με τους στροβιλοσυμπιεστές (turbo). Τα turbo, όμως, έχουν αρκετά μειονεκτήματα, κυρίως όσον αφορά την αξιοπιστία τους, και γι αυτό το λόγο ποτέ δεν καθιερώθηκαν στις μοτοσικλέτες. To ram-air εκμεταλλεύεται ένα φυσικό φαινόμενο που δημιουργείται αναπόφευκτα από τη στιγμή που η μοτοσικλέτα αρχίζει να κινείται. Αυτό είναι η αύξηση της πίεσης του αέρα στη μετωπική της επιφάνεια. Η ιπποδύναμη του κινητήρα προσπαθεί να υπερνικήσει αυτήν ακριβώς την πίεση, που εάν δεν υπήρχε, η θεωρητική τελική ταχύτητα θα ήταν... απεριόριστη!

Ερχόμαστε τώρα εμείς και τοποθετούμε έναν αγωγό ο οποίος καταλήγει στο φιλτροκούτι και από τον οποίο περνάει ο εξωτερικός αυτός «πιεσμένος» αέρας. Αυτή η πίεση σπρώχνει τον αέρα στο φιλτροκούτι και «μπουκώνει» τον κινητήρα με καύσιμο. Έτσι, όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα της μοτοσικλέτας, τόσο περισσότερο καύσιμο τροφοδοτείται στον κινητήρα και τόσο περισσότερο αυξάνεται η ιπποδύναμη. Αυτός είναι και ο λόγος που οι μοτοσικλέτες με ram-air έχουν μεγαλύτερη τελική σε σχέση με «ατμοσφαιρικές» ίδιου κυβισμού.
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι με έναν αγωγό προς το φιλτροκούτι, το μόνο που θα γινόταν θα ήταν... υπερχείλιση στα καρμπιρατέρ. Γι αυτό όσοι ψάχνετε ήδη για σωλήνες στην αποθήκη, καλό είναι να διαβάσετε και παρακάτω. Αυξάνοντας την πίεση του αέρα στην εισαγωγή, χωρίς να αυξηθεί αντίστοιχα και η πίεση στο σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, η ροή βενζίνης από τον ψεκασμό προς την εισαγωγή θα αντιστρεφόταν και θα πέρναγε αέρας μέσα στα μπεκ. Έτσι, λοιπόν, αγωγοί από το φιλτροκούτι προς τα μπεκ εξισώνουν την πίεση και επαναφέρουν την... τάξη.

Ένα σημείο άξιο προσοχής είναι ότι η αύξηση της ιπποδύναμης λόγω ram-air γίνεται μόνο όσο κινείται η μοτοσικλέτα και μάλιστα με αρκετά αυξημένη ταχύτητα. Ως εκ τούτου, στατική δυναμομέτρηση, χωρίς να αυξηθεί με κάποιο τρόπο η πίεση του αέρα στο εμπρόσθιο μέρος, είναι πλασματική για τις πραγματικές δυνατότητες της μοτοσικλέτας.

πηγή : http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
Aris_Tsek
normal member
normal member
Aris_Tsek

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Άρης
Ηλικία : 35
Μοντέλο : R1 04
Αριθμός δημοσιεύσεων : 273
Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011
Ram-air : Τι είναι  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ram-air : Τι είναι    Ram-air : Τι είναι  EmptyΤρι Οκτ 25, 2011 7:10 pm

REM έγραψε:

Αυτή η λειτουργία ονομάζεται ram-air. Πριν από το σύστημα ram-air, αυτό γινόταν με τους στροβιλοσυμπιεστές (turbo). Τα turbo, όμως, έχουν αρκετά μειονεκτήματα, κυρίως όσον αφορά την αξιοπιστία τους, και γι αυτό το λόγο ποτέ δεν καθιερώθηκαν στις μοτοσικλέτες. To ram-air εκμεταλλεύεται ένα φυσικό φαινόμενο που δημιουργείται αναπόφευκτα από τη στιγμή που η μοτοσικλέτα αρχίζει να κινείται. Αυτό είναι η αύξηση της πίεσης του αέρα στη μετωπική της επιφάνεια. Η ιπποδύναμη του κινητήρα προσπαθεί να υπερνικήσει αυτήν ακριβώς την πίεση, που εάν δεν υπήρχε, η θεωρητική τελική ταχύτητα θα ήταν... απεριόριστη!

Ερχόμαστε τώρα εμείς και τοποθετούμε έναν αγωγό ο οποίος καταλήγει στο φιλτροκούτι και από τον οποίο περνάει ο εξωτερικός αυτός «πιεσμένος» αέρας. Αυτή η πίεση σπρώχνει τον αέρα στο φιλτροκούτι και «μπουκώνει» τον κινητήρα με καύσιμο. Έτσι, όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα της μοτοσικλέτας, τόσο περισσότερο καύσιμο τροφοδοτείται στον κινητήρα και τόσο περισσότερο αυξάνεται η ιπποδύναμη. Αυτός είναι και ο λόγος που οι μοτοσικλέτες με ram-air έχουν μεγαλύτερη τελική σε σχέση με «ατμοσφαιρικές» ίδιου κυβισμού.
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι με έναν αγωγό προς το φιλτροκούτι, το μόνο που θα γινόταν θα ήταν... υπερχείλιση στα καρμπιρατέρ. Γι αυτό όσοι ψάχνετε ήδη για σωλήνες στην αποθήκη, καλό είναι να διαβάσετε και παρακάτω. Αυξάνοντας την πίεση του αέρα στην εισαγωγή, χωρίς να αυξηθεί αντίστοιχα και η πίεση στο σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, η ροή βενζίνης από τον ψεκασμό προς την εισαγωγή θα αντιστρεφόταν και θα πέρναγε αέρας μέσα στα μπεκ. Έτσι, λοιπόν, αγωγοί από το φιλτροκούτι προς τα μπεκ εξισώνουν την πίεση και επαναφέρουν την... τάξη.


Λίγο fail η συγκεκριμένη ανάλυση.
Καταρχήν το Ram-air δε μπορεί να αντικαταστήσει τους μηχανικούς συμπιεστές(turbo-compressor). Είναι χαοτική η διαφορά απόδοσης των 2 συστημάτων.
Επίσης το ότι δεν έχουν χρησιμοποιηθεί στις μηχανές είναι άλλοι λόγοι.
Οι περισσότεροι θα έχουμε δει τούρμπίσματα σε μηχανές με καταπληκτικά και υπερβολικά αποτελέσματα χωρίς καποιο πρόβλημα ή δυσλειτουργία.

Σημαντικό επίσης λάθος είναι ότι αναφέρει το ram-air ως "σωλήνα" ενώ στην πραγματικότητα συμπιέζει τον εισερχόμενο αέρα σε μια εισαγωγή που συνεχώς μειώνεται η διατομή της ώστε να αυξάνεται η πίεση.

Και τέλος η τελευταία παράγραφος αναφέρεται φυσικά σε καρμπυρατεράτα μοτέρ. Στον ηλεκτρονικό ψεκασμό δεν υπάρχουν τα παραπάνω προβλήματα.
Η ρύθμιση που γίνεται από τον εγκέφαλο και γίνεται για να μη χαθεί η αναλογία του μίγματος

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sfairas
Site Administrator
Site Administrator
sfairas

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : sfairas
Ηλικία : 45
Μοντέλο : FZ6 FAZER
Αριθμός δημοσιεύσεων : 604
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2009
Ram-air : Τι είναι  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ram-air : Τι είναι    Ram-air : Τι είναι  EmptyΤετ Οκτ 26, 2011 6:25 pm

To τούρμπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε dragster, δηλαδή σε μότο που δεν στρίβουν Laughing Αν ποτέ βρεθεί τρόπος ήπιας απόδοσης-εκμετάλλευσης της δύναμης τότε αλλάζουν τα πράγματα.
Ωραίο το ποστ του Άρη... smil43eca5275d2f5
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://yamaha-bikers.forumgreek.com
left
normal member
normal member
left

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : lefteris
Ηλικία : 51
Μοντέλο : FZS 600
Αριθμός δημοσιεύσεων : 150
Ημερομηνία εγγραφής : 07/02/2011
Ram-air : Τι είναι  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ram-air : Τι είναι    Ram-air : Τι είναι  EmptyΠαρ Οκτ 28, 2011 9:10 pm

Πολυ καλα και τα δυο κειμενα. Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ram-air : Τι είναι
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Ποιος είναι;
» «H Yamaha είναι πιο δυνατή»
» ..... ειναι ομως γλυκουλα
» .... μπαλα ειναι και γυριζει
» αυτα ειναι ρεκορ ....

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ :: ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ-