Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.
Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Χαρακτηριστικά πλαισίου: - Πλαίσιο: Αλουμινένιος, δυό δοκών με τον κινητήρα ενεργό τμήμα του Εμπρός ανάρτηση: Ανάποδο τηλεσκοπικό διαμέτρου 43 χιλ. Εμπρός διαδρομή: 130 χιλ. Πίσω ανάρτηση: Monoshock με δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου Πίσω διαδρομή 130 mm Γωνία κάστερ 25º Ίχνος 109 mm Εμπρός φρένο: Δύο δισκόφρενα διαμέτρου 310 χιλ, προαιρετικό ABS. Πίσω φρένο: Ένα δισκόφρενο διαμέτρου 267 χιλ, προαιρετικό ABS. Εμπρός ελαστικό: 120/70 ZR17 M/C(58W) Πίσω ελαστικό: 180/55 ZR17 M/C(73W)
Διαστάσεις: - Μήκος: 2.140 χιλ. Πλάτος: 770 χιλ. Υψος: 1.065 χιλ. Ύψος σέλας: 815 χιλ. Μεταξόνιο: 1.460 χιλ. Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 140 χιλ. Βάρος (πλήρες υγρών): 211 κιλά / ABS:216 κιλά
Μετά από προσφορά της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ (μέσω της ΜΟΤΟΔΙΚΤΥΟ Β.Ε. ΚΑΤΣIΜΙΔΗ 20, αντιπροσωπείας της ΥΑΜΑΗΑ στη Θεσσαλονίκη) στην εκδρομή της Λέσχης Φίλων FAZER Β.Ελλάδος στις 9 με 10-10-10 στην Ξάνθη, συμμετείχε και ένα FZ8.
Το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση είναι το πόσο καλά κρύβει το βάρος της. Σου μεταφέρει μια αίσθηση ότι είναι ελαφρύτερη και από 600άρι. Πολύ καλά ζυγιασμένη σε προδιαθέτει για να την ζορίσεις και να παίξεις μαζί της. Πολύ δυνατά φρένα, που παρά την απουσία ΑΒS στο συγκεκριμένο μοντέλο, εμπνέουν εμπιστοσύνη και ασφάλεια. Για μέτριο ανάστημα (1,78) κάθεσαι άνετα και κουμπώνεις πάνω της.
Το άλλο βασικό που κάνει εντύπωση είναι πόσο δυνατή είναι, παρά τους ονομαστικούς 106 μόνο ίππους. Τελικά η ροπή χαμηλά, όπου χρησιμοποιείται κυρίως μία μηχανή σαν τα FZ, είναι αυτό που κάνει την διαφορά προς το καλύτερο. Χωρίς να διστάσει πουθενά σε ορεινές στροφές, ανεβάζει πανεύκολα και γραμμικά.
Να συμπληρωσω ότι όχι μονο τραβάει απο χαμηλα, ειδικα σε σχεση με το 600 (το 1000 το οδηγησα τελευταια φορα περυσι και δεν θυμαμαι), δεν κουραζεται στα ψηλα. Κατα τα αλλα θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα ότι το μηχανακι ειναι πολυ καλο.
Χρόνια τώρα είχαμε συνηθίσει στην οικογένεια των FZ1 και FZ6 και να που ήρθε τώρα το FZ8 να προσπαθήσει να συνδυάσει τα καλύτερα και από τα δύο του "αδέλφια". Οικονομικότερο στην απόκτηση από το FZ1 και πιο "γεμάτο" από το FZ6 με βελτιωμένο ψεκασμό. Για να δούμε τι θα δούμε. Παρά τα περισσότερα κυβικά εκατοστά από το FZ6, ο υποκυβισμένος κινητήρας του FZ1 δεν διαθέτει περισσότερους ίππους από το 600άρι. Εκεί που κάνει τη διαφορά είναι στη ροπή, καθώς στις ρεπρίζ αποδεικνύεται άπιαστο, στο συγκριτικό μας. Ο κινητήρας εδώ είναι γεμάτος, από χαμηλά, τραβώντας δυνατά από τις 3.500 σ.α.λ. έως τα κόκκινα, ενώ ένα ξέσπασμα ψηλά μετά τις 6.000 σ.α.λ., φτιάχνει τη διάθεση του αναβάτη. Στις ψηλές στροφές, ο αναβάτης θα αντιμετωπίσει κάποιους κραδασμούς, χωρίς όμως να τον ενοχλήσουν ιδιαίτερα. Μπράβο αξίζει στη Yamaha που κατάφερε να διορθώσει τον… άγαρμπο ψεκασμό του 1000, μιας και στο FZ8 ο ψεκασμός είναι έτη φωτός μπροστά και απέχει ελάχιστα από το να χαρακτηριστεί τέλειος. Και μιας και το FZ8 φοράει το πλαίσιο του κτήνους FZ1, δεν έχει κανένα πρόβλημα να τιθασεύσει την ιπποδύναμη του 8. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σκληρό… παραδοσιακό "Yamaha". Ηχηρές οι αλλαγές ταχυτήτων, ενώ η αλλαγή από νεκρά σε πρώτη θα σας κάνει να ανατριχιάσετε βαθιά. Παρόλα αυτά, είναι θετικό και δεν θα σας απασχολήσει στην οδήγηση. Η σκληρή σέλα έχει sport γονίδια και δεν θα κρατήσει άνετο τον αναβάτη για πολλή ώρα, ενώ το χαρακτηριστικό που συζητήθηκε ίσως περισσότερο από όλα πάνω στο FZ8, είναι το πολύ άσχημο τελικό εξάτμισης που φοράει. Θυμίζει άλλες, παλιές, κακές εποχές, έχει φθηνά πριτσίνια πάνω του και γενικά, προκαλεί τον αναβάτη να το αλλάξει. Επίσης ασχημούλικα είναι και τα φλας, που είναι πιο μεγάλα από το σύγχρονο στάνταρ. Μπροστά, η κατάσταση είναι καλύτερη, αφού και όμορφος, αλλά και επιθετικός σε design είναι ο προβολέας. Για να κρατηθεί η τιμή χαμηλά -εντάξει… όχι χαμηλά, μιας και δεν είναι και τόσο φθηνό το FZ8, αλλά χαμηλότερα- το πιρούνι μπροστά δεν διαθέτει καμία ρύθμιση, ενώ το πίσω αμορτισέρ έχει μόνο προφόρτιση ελατηρίου. Τα όργανα τώρα είναι τα πλέον λιτά και δεν θα εντυπωσιάσουν κανέναν. Παρόλα αυτά, και εδώ βρίσκουμε immobilizer. Δυστυχώς, μέχρι τη στιγμή που γράφαμε αυτές τις γραμμές, η επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία "Μοτοδυναμική" δεν είχε προσθέσει στα επίσημα αξεσουάρ των μοτοσικλετών της εκείνα που αφορούν στο FZ8. Στο δρόμο - Ώριμη πρόταση Ο κινητήρας του FZ8 είναι πραγματικά απολαυστικός στην καθημερινή μετακίνηση. Ροπάτος παντού, με παρέα τον πολύ καλό ψεκασμό, καθιστά την αστική διαβίωση εύκολη υπόθεση. Τώρα, μπορεί το πιρούνι να μην ρυθμίζεται, είναι όμως καλά σεταρισμένο από το εργοστάσιο, ώστε να ταιριάζει με το χαρακτήρα του FZ8. Αυτό σημαίνει ότι είναι προσανατολισμένο στην άνεση, με σπορ… αιχμές. Έτσι, μαζί με το επίσης μαλακό αμορτισέρ πίσω, θα κρατήσει φρέσκους τους αναβάτες, χωρίς όμως να προκαλεί ταλαντώσεις σε δρόμο με ανωμαλίες. Και όταν οι ρυθμοί ανέβουν, το FZ8 θα ανταποκριθεί ικανοποιητικά, εκτός και αν του ζητήσετε supersport συμπεριφορά. Είπαμε. Γυμνές μοτοσικλέτες με μεγάλο εύρος λειτουργίας. Όπως θα έλεγαν και οι Άγγλοι: "jacks of all trades, masters of none". Πολύ καλές παντού, χωρίς όμως να αριστεύουν πουθενά. Έτσι και το FZ8. Εντυπωσιακό μοτέρ, εμφάνιση που ξεχειλίζει "κακία", γεμάτο μαύρες, σκοτεινές λεπτομέρειες και έτοιμο να πιεστεί σε κάθε γρήγορη διαδρομή. Στα ακροβατικά, σούζες και endo περιλαμβάνονται στο καθημερινό παιχνίδι του 8. Έτσι, λοιπόν, το νεοφερμένο FZ8 πρόκειται να ικανοποιήσει τους περισσότερους αναβάτες που θέλουν μια καλοστημένη, αλλά low budget, μοτοσικλέτα, γυμνή από φέρινγκ, καθώς και έτοιμη για βόλτα, αλλά και για να εξιτάρει όποτε ο αναβάτης του το απαιτήσει. και δεν είναι και τόσο φθηνό το FZ8, αλλά χαμηλότερα- το πιρούνι μπροστά δεν διαθέτει καμία ρύθμιση, ενώ το πίσω αμορτισέρ έχει μόνο προφόρτιση ελατηρίου. Τα όργανα τώρα είναι τα πλέον λιτά και δεν θα εντυπωσιάσουν κανέναν. Παρόλα αυτά, και εδώ βρίσκουμε immobilizer. Δυστυχώς, μέχρι τη στιγμή που γράφαμε αυτές τις γραμμές, η επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία "Μοτοδυναμική" δεν είχε προσθέσει στα επίσημα αξεσουάρ των μοτοσικλετών της εκείνα που αφορούν στο FZ8.
ολα καλα κι ολα ωραια....πολυ καλο το FZ8 αλλα νομιζω αυτος που εχει 600αρι και θελει να παρει ποιο μεγαλο σε κυβικα μοτορι και εχει και τα φραγκα τοτε μονο FZ1 2010 που εχει και καινουρια χαρτογραφηση.ακομη και στα χαμηλα ξεκιναει καλυτερα απο τα προηγουμενα μοντελα(06-09)